Online

Pašreiz BMWPower skatas 66 viesi un 17 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
Regisss
14. Jan 2020, 23:38 #101

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7198

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, Passat B8 HL '16, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Issue '16

Kur var dabūt info par to, tieši kad konkrētam auto būtu jāmaina kārbas eļļa? Ko dīleri klusē?
Passatam uz 60k bija jāmaina eļļa dsg kārbai.

[ Šo ziņu laboja Regisss, 14 Jan 2020, 23:39:07 ]



-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
RS7
14. Jan 2020, 23:47 #102

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7075

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Nu sludinājumu toč vari vairāk nelikt


Online
riddler
14. Jan 2020, 23:51 #103

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54230

Braucu ar: German Ferrari


14 Jan 2020, 22:53:39 @Kaross rakstīja:

14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu


Yeah, right!
Un kā tā garantija izpaužas?!


garantija ka ir iztiiriits

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
AF
15. Jan 2020, 00:04 #104

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3983

Braucu ar: stūri rokās!


14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
tīrīšana ar garantiju ir lohatrons, jo izmazgajot dpf kurā ir cēlmetāli (pārsvarā visi dpf kuri nestrādā ar adpbue un citiem kataliktiskajiem šķidrumiem) tie cēlmetāli tiek arī izskaloti, dpf kaut arī garantēti vairs nerada pretspiedienu, tas tomēr vair nepildīs savu funkciju kā nākas un aizdirsīsies ātrāk.
Offline
Jujubokar
15. Jan 2020, 01:18 #105

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: 20VT bez bomžu nosa

Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.

Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.

[ Šo ziņu laboja Jujubokar, 15 Jan 2020, 01:19:17 ]

Offline
kkas
15. Jan 2020, 07:43 #106

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5840

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Smagajai tehnikai dpf regulāri mazgā. Efektivitāte viņiem saglabājas?
Offline
AF
15. Jan 2020, 08:11 #107

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3983

Braucu ar: stūri rokās!


15 Jan 2020, 01:18:16 @Jujubokar rakstīja:
Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.

Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.
vienkārši, kāpēc tad dpf aftermarket ražotāji neiepērk vecos dpf ar korpusiem kā core ? Uzdevu šo jautājumu, atbilde bija vienkārša, viņš savu ir nokalpojis, tur vairs nav ko mainīt, tāpat arī ar mazgātajiem.
Atkartosos, ir sistēmas kzur to paredz ražotājs, izkarsēšanu un mazgāšanu, bet tas ir tam sistēmām kurās nav cēlmetālu.
P.s VAG forumu ņemt vērā ir kā no bomža klausīties padomus par politiku un ekonomiku.

[ Šo ziņu laboja AF, 15 Jan 2020, 08:13:38 ]

Offline
desadesa
15. Jan 2020, 08:46 #108

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 753

Braucu ar: B8


14 Jan 2020, 23:38:33 @Regisss rakstīja:
Kur var dabūt info par to, tieši kad konkrētam auto būtu jāmaina kārbas eļļa? Ko dīleri klusē?
Passatam uz 60k bija jāmaina eļļa dsg kārbai.


info nav. eļļu nevajag mainīt. labāk pie ražotāja jaunu kārbu pie 200 nopirkt
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 09:29 #109

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2020, 00:04:58 @AF rakstīja:

14 Jan 2020, 15:21:13 @edzulis rakstīja:
Lv Ari ejot mazumaa amputacija, bet paradas tirishana ar garantiju. Sikak nezinu
tīrīšana ar garantiju ir lohatrons, jo izmazgajot dpf kurā ir cēlmetāli (pārsvarā visi dpf kuri nestrādā ar adpbue un citiem kataliktiskajiem šķidrumiem) tie cēlmetāli tiek arī izskaloti, dpf kaut arī garantēti vairs nerada pretspiedienu, tas tomēr vair nepildīs savu funkciju kā nākas un aizdirsīsies ātrāk.

DPF cēlmetāli? (tak nejauc ar CAT) kas tur izskalojas? kaut kā nebiju dzirdējis, ka tā vienkārši metālu varētu no kaut kurienes izskalot...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 09:32:30 ]

Offline
streetking
15. Jan 2020, 09:35 #110

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus?
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 09:45 #111

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2020, 09:35:30 @streetking rakstīja:
150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus?

par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz...
Offline
streetking
15. Jan 2020, 09:48 #112

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


15 Jan 2020, 09:45:53 @sys9291 rakstīja:
par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz...


Japānis
Offline
Kaross
15. Jan 2020, 10:20 #113

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2958

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


15 Jan 2020, 09:45:53 @sys9291 rakstīja:

15 Jan 2020, 09:35:30 @streetking rakstīja:
150000k nobraukums un 300 sekmigas regeneracijas, katra 12 min gara ar 800 grādu t.
Un skalošana aizskalos cēlmetālus?

par kādu auto runājam? uz BMW 800 grādi tākā drusku par daudz...


Vispār esmu redzējis 800 grādus BMW pamocot un vienkārši velkot tādā trases režīmā. Vienam Audi biturbo pat pa ielu pāris reizes atvelkot bija 880C. Tas gan ar pašvaku DPF.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
15. Jan 2020, 10:20 #114

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2958

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Tikai jārēķinās ar to, ka pie tādas temperatūras VNT lāpstas un pati turbīna ilgi nedzīvos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Bender
15. Jan 2020, 10:28 #115

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 941

Braucu ar: E91


15 Jan 2020, 08:11:26 @AF rakstīja:

15 Jan 2020, 01:18:16 @Jujubokar rakstīja:
Tā mazgāšana actually palīdzot, vismaz skatoties pēc ārzemju VAG forumos runātā. Pretty sure, ka pareizajā temperatūrā, ar pareizo spiedienu un ķīmiju nekādus cēlmetālus ārā neizskalos.

Vieglāk gan vienmēr ir bijis un būs iedot DPF-off smērmiķelim viņu izgriezt, izprogrammēt un aizmirst.
vienkārši, kāpēc tad dpf aftermarket ražotāji neiepērk vecos dpf ar korpusiem kā core ? Uzdevu šo jautājumu, atbilde bija vienkārša, viņš savu ir nokalpojis, tur vairs nav ko mainīt, tāpat arī ar mazgātajiem.
Atkartosos, ir sistēmas kzur to paredz ražotājs, izkarsēšanu un mazgāšanu, bet tas ir tam sistēmām kurās nav cēlmetālu.
P.s VAG forumu ņemt vērā ir kā no bomža klausīties padomus par politiku un ekonomiku.

Skolā ķīmijas stundas bastoji? Jeb uzskati, ka tos cēlmetālus ar līmi porās pielīmē?
Offline
kkas
15. Jan 2020, 10:35 #116

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5840

Braucu ar: zviedru ledusskapi


15 Jan 2020, 10:20:52 @Kaross rakstīja:
Tikai jārēķinās ar to, ka pie tādas temperatūras VNT lāpstas un pati turbīna ilgi nedzīvos.


ja notiek reģenerācija, tad pedal to metal nav labi?
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 11:37 #117

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: F20 R1200RT

da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...
Offline
Staris
15. Jan 2020, 11:57 #118

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28176

Braucu ar: ra ucuarB

Mazgāšana atrisina problēmu, bet uz daudz īsāku laika periodu nekā jauns DPF. Tikai cik īsāks ir šis periods? Nav nekur garantija, ka pēc 20-30k km atkal nenāksies mazgāt.
Offline
Ruudis
15. Jan 2020, 20:11 #119

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1894

Braucu ar: Pienpak

Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 20:41 #120

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips