Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspich un DPFi / nobraukumi

AutorsZiņojums
kkas
15. Jan 2020, 10:35 #101

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8874

Braucu ar: zviedru ledusskapi


15 Jan 2020, 10:20:52 @Kaross rakstīja:
Tikai jārēķinās ar to, ka pie tādas temperatūras VNT lāpstas un pati turbīna ilgi nedzīvos.


ja notiek reģenerācija, tad pedal to metal nav labi?
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 11:37 #102

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...
Offline
Staris
15. Jan 2020, 11:57 #103

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Mazgāšana atrisina problēmu, bet uz daudz īsāku laika periodu nekā jauns DPF. Tikai cik īsāks ir šis periods? Nav nekur garantija, ka pēc 20-30k km atkal nenāksies mazgāt.
Offline
Ruudis
15. Jan 2020, 20:11 #104

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 20:41 #105

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...
Offline
KasparsGr
15. Jan 2020, 20:58 #106

Kopš: 09. Dec 2014

No: Auce

Ziņojumi: 435

Braucu ar: GTI

Kāds Kaspich uzvārds?
Offline
depo
15. Jan 2020, 21:14 #107

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Sproģis
Offline
gacciZm
15. Jan 2020, 21:43 #108

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 314


15 Jan 2020, 11:37:48 @sys9291 rakstīja:
da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...

Darbojoties ar industriālo tehniku, konkrēti ar Cummins, tad pirms DPF vienā korpusā atrodas arī DOC, kas, saskarē ar degvielu (+turbo spiedienu), rada T virs 600 grādiem. Kādā veidā BMW risina šo procesu?
Tīrot DPF speciālā iekārtā (nevis mazgājot), rodas metālu sakausējumi, kuri ar katru šādu tīrīšanas reizi rada slāni, kas samazina DPF filtrēšanas spēju.
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 21:47 #109

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jan 2020, 21:43:45 @gacciZm rakstīja:

15 Jan 2020, 11:37:48 @sys9291 rakstīja:
da labi - nav jau tas DDE tik glups, ka cels temperatūru visrs normas. Uz pirmajiem E60 kur DPF bija atsevišķi no CAT varēja sasniegt 800 grādus, bet tiem, kam CAT ir vienā korpusā ar DPF tādu neesmu redzējis. Pie kam tie 700+ ir aiz CAT nevis pirms...

Darbojoties ar industriālo tehniku, konkrēti ar Cummins, tad pirms DPF vienā korpusā atrodas arī DOC, kas, saskarē ar degvielu (+turbo spiedienu), rada T virs 600 grādiem. Kādā veidā BMW risina šo procesu?
Tīrot DPF speciālā iekārtā (nevis mazgājot), rodas metālu sakausējumi, kuri ar katru šādu tīrīšanas reizi rada slāni, kas samazina DPF filtrēšanas spēju.

CAT un DOC ir viens un tas pats...
Uz E60 PFL tie bija atsevišķos korpusos... pārējiem jau kopā...
Un sakausējumi var rasties tikai uz CAT un tā pazeminātās efektivitātes dēļ DPF reģenerācija vairs pilnvērtīgi nenotiek...
Un kā tad notiek DPF tīrīšana jaunākajos stendos? Vismaz pēc man esošas informācijas ar karstu gaisu... pie kam iespejama arī plūsmas maiņa lai dabūtu ārā pelnus, kas palikuši pāri no kvēpu dedzināšanas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 21:50:44 ]

Offline
smudo
15. Jan 2020, 22:00 #110

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Jan 2020, 20:41:31 @sys9291 rakstīja:

15 Jan 2020, 20:11:35 @Ruudis rakstīja:
Papildinot šo tēmu. Noslāpējot dzinēju dedzināšanas laikā, nebūs baigā kaite?

Uz vietas stāvot viņa NENOTIEK! Un nenotiek viņa arī zem 50 km/h Un vispār, visiem turbo aparātiem patīk, ja viņi kādu brīdi parūc tuksgaitā pirms slāpēšanas - tas ievērojami paildzina turbīnas mūžu...


EURO 6 VAGiem nu jau vis notiek ari stavot uz vietas bet optimali esot 2300-2500rpm videji liela slodze.
Offline
sys9291
15. Jan 2020, 22:46 #111

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

uz BMW EUR6 tu nemaz nevari noslāpēt kamēr temperatūra nav nokritusies... tobiš aizslēdz rūcošu auto...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Jan 2020, 22:46:33 ]

Offline
smudo
15. Jan 2020, 22:58 #112

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Jan 2020, 20:55:01 @DM-101 rakstīja:

5. Kas tad notiek slikts tajaa DPF, kaapeec pasliktinaas mikrodalju aiztureeshana:
a. Ar laiku dalja rezgja shuunu tiek aizdambeetas ar kveepiem [tie nedadeg regjenerejoties, bet sabliveejas] un strauji pieaug gaazu pluusmas aatrums/energjija atlikushajos kanaalos, to shuunaas. Daudz lielaaks aatrums – mazaas daljas ieguust pietiekoshu kineetisko energjiju, lai tiktu izspljautas aaraa;
pa izdedzinaatajiem tuneljiem;



Neliels precizējums - kvēpi ir degošas daļiņas, kas tiek uzkrāti filtra kanālos un kas pilnībā sadeg aptuveni 550-650C grādos. Kad filtrs sasniedzis noteiktu piepildījumu, sākas reģenerācija (aktīvā), ja vien brauciena laikā nav bijuši apstākļi, kas būtu ļāvuši notikt pasīvajai reģenrācija (piemēram, ilgāks brauciens lielā ātrumā). Savukārt, degot kvēpiem, viens no blakus produktiem ir pelni, kas nu jau vairs nav degošs viela normālos apstākļos un daļa pelnu paliek filtra režģī, ar laiku nosprostojot tā 10-30 mikronu mazās poras, palielinātu radot pretspiedienu un izraisot biežākas reģenerācijas, kamēr kādā brīdī pretspiediens sasniedz līmeni, pie kura filtrs sāk kaitēt dzinējam. Ja režģis nav bojāts, tad arī vēl pie liela nobraukuma DPF vēl samērā labi pildīs filtrēšanas funkciju. DPF režģa uzbūve ir tāda, ka katrs no daudzajiem DPF kanāliem galā ir nosprostots un atgāzes izplūst pa porām, kas ir šo kanālu sieniņās.
Offline
Markijs
15. Jan 2020, 23:04 #113

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Bmw 2011 gada pie 170tkm auto smadzenē iemeta info par kvēpu, kvēpu noņēmu nost aizvedu iztīrīt, kvēps bija mazliet mazliet piekvēpis, pretspiediens pirms 029mbar, pēc tīrīšanas 015mbar. Caur plūstamība pirms 314m3/h pēc 324m3/h.

Eļļa auto mainīta kopš pirmās dienas 10k

Auto pilsētas šosejas. jaudas izmaiņas neizjutu domāju, ka viss tīri apkopē pret dzinēju.

Auto smadzenē kļūda par kvēpu palika, kurš vispār to varētu noresetot ?

Bet tā personīgi pilnīgi vienalga kurš griež kurš negriež kvēpus katus, man patīk ka savam auto ir viss savās vietās.
Offline
smudo
15. Jan 2020, 23:04 #114

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Jan 2020, 22:46:08 @sys9291 rakstīja:
uz BMW EUR6 tu nemaz nevari noslāpēt kamēr temperatūra nav nokritusies... tobiš aizslēdz rūcošu auto...


VAG var izslēgt dzinēju jebkurā brīdī - arī aktīvās reģenerācijas vidū un nākamajā dienā iedarbīnot, jau pēc pārsimts nobrauktiem metriem reģenerācija atsāksies principā vēl pilnīgi aukstam dzinējam. Tur ir salikti papildus ventilatori, kas dzesē sakarsēto filtru un tos var ļoti labi dzirdēt šādās situācijās.
Offline
edzulis
15. Jan 2020, 23:10 #115

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Atveru ss. F30/F31/F10/F11 2012-2018 gads - tikai 4 benzinieki. Reals vakums shaja perioda ar normaliem BMW benzina motoriem...
Offline
michals1
15. Jan 2020, 23:13 #116

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


15 Jan 2020, 23:10:04 @edzulis rakstīja:
Atveru ss. F30/F31/F10/F11 2012-2018 gads - tikai 4 benzinieki. Reals vakums shaja perioda ar normaliem BMW benzina motoriem...

Tici man,DE tas pats.Lai kā te neapdirstu dīzeļus,Vācijā BMW pārsvarā arī dīzeļi/vismaz pie dīleriem/
Offline
KasparsGr
16. Jan 2020, 00:22 #117

Kopš: 09. Dec 2014

No: Auce

Ziņojumi: 435

Braucu ar: GTI


15 Jan 2020, 21:14:25 @depo rakstīja:
Sproģis

Tad ar interenta diagnostiku un ko tādu visiem Latvijas BMW braucējiem viņš būtu jāzin? Vismaz pats ko tādu izteicās
Offline
RS7
16. Jan 2020, 00:25 #118

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Vins tevi nepazīstot var nosaukt par lohu un tad pats apvainoties uz tevi
Offline
Bimmer
16. Jan 2020, 00:27 #119

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


15 Jan 2020, 23:59:56 @DM-101 rakstīja:
BMW katru gadu sarazho un paardod 55..60% auto ar BENZIINA dzineejiem.
Jautaajums:
a) kaapeec sekundaarajaa tirguu dominee diizelji;
b) kaapeec shie lieliskajiem lietotajiem diizeljiem cenas ir zemaakas.

Un jaa, kaapeec gan salonos dominee diizelji, ja tie ir tik lieliski un tos izkjer kaa karstus piiraadiznjus?

Jāsāk ar to, ka Rietumeiropā populārākais jaunais BMW ir 1. sērija Pie mums jaunu BMW tirgus sākas no 5er. Reāli no X5, bet nu ja pēc modeļu hierarhijas, tad 5er.

Vienā no MB "Star Experience" pasākumiem Biķerniekos biju vienā grupā ar klientiem. Tur visu zem CLS klienti lika novākt no trases E-Class AMG stāv tukšs uz trases, vācietis prasa, kurš kāps iekšā, viens no klientiem - "uberitje etu para6u" Ar CLA braucu ar vienu klientu no trases uz bāzes staciju (no karta trases uz spīdveja), tas "mne dazhe pozorno na etom govno ezditj"

Nesalīdzini LV tirgu ar EU
Offline
smudo
16. Jan 2020, 07:41 #120

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Jāņem vērā tas, ka saskaņā ar BMW datiem, 2018. gadā divi lielāki BMW noieta tirgi Ķīna un ASV veidoja 39,9% no visam pārdošanas un Vācija ar 12,5% bija tikai trešajā vietā. Tāpat, lai arī Vācijā kopumā 2018. (un 2019). gadā no jauniem auto dīzeļi ir tikai trešdaļa, tomēr BMW gadījumā īpaši 3., 5., 7., X3-X6 modeļu segmentā dominē dīzeļauto un Mobile.de dati samērā precīzi atspoguļo jaunu auto datus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo