Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 2.0d augsts degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
robobots
14. Nov 2019, 14:55 #1

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Labdien, vēršos šeit jo internetā īsti neko lādzīgu neatrodu un salīdzināt baigi nav ko.
Tātad, auto, e46 320d ar 6 ātrumu manuālo kārbu, 2004. gada, 150 zirgi, esmu 3 īpašnieks un oriģināls noskrējiens nedaudz pāri 200k (jā, tiešām oriģināls, iztiksim bez jēlībām utt). Principā, ļoti dzīvs bmw kuram viss ir tuvu perfektā stāvoklī,
BET
degvielas patēriņš sanāk 8l/100km. Cik visur lasu internetos un skatos salīdzinošos saitos, norma šādam modelim ir ap 6 litriem, tikai ārpus pilsētas pat mazāk. Man sanāk 50/50 pilsēta/šoseja, un šāda konfigurācijā visi pieejamie materiāli liecina ka man patēriņš ir vismaz par 1l augstāks kā normāli būtu jābūt.
Vēlos saprast, ar ko sākt, kur jāskatās, jo kļūdu nekādu nav un motors strādā teicami. Degvielu leju tikai Neste.
paldies par padomiem ar ko sākt vai viedokļiem.
JĀ zinu ka auto ir vecs, bet zinu arī ka lieliskā stāvoklī
JĀ zinu, ka uz 5l patēriņu varu necerēt - taču 6-7.5 jauktā ciklā NESPIEŽOT to 2l dīzeli taču ir pilnīgi reāli, ne? Iespējams, ka alojos, un tie 7.8-8l kas man rādās OBC ir norma. Jebkurā gadījumā, ceru, ka kāds pieredzējis vai zinošs padalīsies, kas visdrīzāk pie vainas un ar ko sākt.
Motors nedūmo, jauda gan siltam gan aukstam, vārdsakot viss tiešām stīgā, tādēļ ceru ka kāds no pieredzes apskaidros vai nu ar ko sākt, vai arī ka 15 gadīgam dīzelim tas ir ok.
paldies!
Offline
RR04
14. Nov 2019, 15:03 #2

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3678

Braucu ar: 41

2004. gada e46 un oriģināli 200k km. Ko?
Offline
gintc
14. Nov 2019, 15:05 #3

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

manai e46 miskastei ar īstiem 450tkm 5l vidējais!

Ved savējo vnk uz tolmetu
Offline
desadesa
14. Nov 2019, 15:06 #4

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

1) BC nemāk skaitīt
2) zemāks patēriņš ir čipotiem dīzeļiem
3) sprauslu restaurācija
Offline
Achtung
14. Nov 2019, 15:15 #5

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 737

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Volltank - 700 km distance - volltank - darbības ar kalkulatoru - rezultāts.
Offline
dzhimmijs
14. Nov 2019, 15:20 #6

Kopš: 28. Aug 2019

Ziņojumi: 12

Braucu ar: E46

Kā jau iepriekš Achtung minēja - mēri pēc bākas, nevis OBC, ja tomēr ir tie litri tādi, tad ved uz servisu un pārbaudi... Iespējams sprauslas.
Manam 320d OBC vidējo rāda ap 6L.
Offline
sys9291
14. Nov 2019, 15:29 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

domāju, ka daudz kas ir atkarīgs no braukšanas stila, kā arī no citiem papildus faktoriem, nu kaut vai saguris termostats (tur 70 grādus nevis 90 un uz paneļa to netašķirsi). Piemēram no riepu platuma (par šipiem es pat nerunāšu), jo platākas jo vairāk ēd. Un vēl OBC rādījumi nekad nav precīzi un tiem ticēt nevar...
Bet jebkurā gadījumā, ja mašīnai viss ir labi - tad ir jābrauc nevis jāmeklē kašķis - jo visdrīzāk ieguvuma nebūs - būs tikai izdevumi... Pie kam izcili mazo patēriņu īpašniekiem šie skaitļi parasti rodas no mazāka diametra ripuļiem (nu piemēram riepu augstuma (piemēram bija 55% uzlikām 45% pie tā paša platuma un dabonam virtuālos -1l/100km), jo tad pēc odometra viss sanāk labi, jo uzrādītā kilometrāža ir lielāka par reālo...
Offline
desadesa
14. Nov 2019, 15:33 #8

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Puika aizbrauks uz servisu un viņu slauks kā zelta govi
Offline
girts-s
14. Nov 2019, 15:39 #9

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;

Tāds pats motors - vidēji ~6litri uz 100km (šoseja / pilsēta) gan ziema gan vasara (standarta 225 un 245 platuma riepas).
Offline
sys9291
14. Nov 2019, 15:53 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

pat braucot ar vienu un to pašu auto pa vienu maršrutu dažādiem braucējiem ir dažāds patēriņš...
Un vēl auto ideālais stāvoklis ir nu ļoti stiepts jēdziens...
Offline
Mikels
14. Nov 2019, 16:09 #11

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


14 Nov 2019, 15:53:37 @sys9291 rakstīja:
pat braucot ar vienu un to pašu auto pa vienu maršrutu dažādiem braucējiem ir dažāds patēriņš...
Un vēl auto ideālais stāvoklis ir nu ļoti stiepts jēdziens...

+ ne tikai maršruts, bet arī laiks ir svarīgs, kad brauc šo maršrutu, viens varbūt 8 no rīta un 18 vakarā stumdās pa korķiem, kamēr otrs brauc uz 6 un 22 vakarā... Bet vai tas viens litrs tiešām liekas tik sāpīgs uz 100 km
Offline
robobots
14. Nov 2019, 16:12 #12

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!
Offline
sys9291
14. Nov 2019, 16:21 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Nov 2019, 16:12:09 @robobots rakstīja:
Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!

kā variants skatītos dzinēja temperatūru braucot uz trases, pēc personīgās pieredzes uz E39 sagurušais termostats turēja temperatūru 70, uz paneļa bulta pa vidu, noķēru nejauši vizinoties ar datoru cita defekta sakarā, termostata maiņa (bulta uz paneļa rāda to pašu) - -1.5l/100km...+ vienas sprauslas pašizārstēšanās...
P.S neuztver visus jampampiņu komentus personīgi - diemžēl te ir tāda vide...
Offline
vvv
14. Nov 2019, 16:43 #14

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Man ar e38 bija tāds joks. Jutu ka ar jaudu sāk kļūt arvien švakāk, patēriņš arī auga. Vasarā laukos izdomāju gaisa filtru apskatīties, tas noteikti nebija pirmā svaiguma. Liekot atpakaļ motor telpā iekrita viens metālala kronšteiniņš, atsperīte ar ko noslēdz gaisa filtra kasti. Līdz ar to bija šķirbiņa un vilka gaisu garām. Braucot atpakaļ uz Rīgu, liels bija mans prieks gan par pēkšņo motora jaudu un atsaucību, gan neredzēti zemu patēriņu. Kaut kādi 2l mazāk.
P. S e38 3.5 benzīns
Offline
robobots
14. Nov 2019, 16:47 #15

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


14 Nov 2019, 16:21:19 @sys9291 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:12:09 @robobots rakstīja:
Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!

kā variants skatītos dzinēja temperatūru braucot uz trases, pēc personīgās pieredzes uz E39 sagurušais termostats turēja temperatūru 70, uz paneļa bulta pa vidu, noķēru nejauši vizinoties ar datoru cita defekta sakarā, termostata maiņa (bulta uz paneļa rāda to pašu) - -1.5l/100km...+ vienas sprauslas pašizārstēšanās...
P.S neuztver visus jampampiņu komentus personīgi - diemžēl te ir tāda vide...


Tas nozīmē, ka motors reāli ir aukstāks, kā panelī rāda? Termostatiem gan cenas, cik skatos, diezgan simboliskas, to var arī profilaksei nomainīt.

Offline
vvv
14. Nov 2019, 16:54 #16

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 16:47:03 @robobots rakstīja:

14 Nov 2019, 16:21:19 @sys9291 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:12:09 @robobots rakstīja:
Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!

kā variants skatītos dzinēja temperatūru braucot uz trases, pēc personīgās pieredzes uz E39 sagurušais termostats turēja temperatūru 70, uz paneļa bulta pa vidu, noķēru nejauši vizinoties ar datoru cita defekta sakarā, termostata maiņa (bulta uz paneļa rāda to pašu) - -1.5l/100km...+ vienas sprauslas pašizārstēšanās...
P.S neuztver visus jampampiņu komentus personīgi - diemžēl te ir tāda vide...


Tas nozīmē, ka motors reāli ir aukstāks, kā panelī rāda? Termostatiem gan cenas, cik skatos, diezgan simboliskas, to var arī profilaksei nomainīt.




Ieej slēptajā izvēlnē un apskaties cik reālā tev ir tā temperatūra
Offline
robobots
14. Nov 2019, 16:56 #17

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


14 Nov 2019, 16:54:01 @vvv rakstīja:

14 Nov 2019, 16:47:03 @robobots rakstīja:

14 Nov 2019, 16:21:19 @sys9291 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:12:09 @robobots rakstīja:
Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!

kā variants skatītos dzinēja temperatūru braucot uz trases, pēc personīgās pieredzes uz E39 sagurušais termostats turēja temperatūru 70, uz paneļa bulta pa vidu, noķēru nejauši vizinoties ar datoru cita defekta sakarā, termostata maiņa (bulta uz paneļa rāda to pašu) - -1.5l/100km...+ vienas sprauslas pašizārstēšanās...
P.S neuztver visus jampampiņu komentus personīgi - diemžēl te ir tāda vide...


Tas nozīmē, ka motors reāli ir aukstāks, kā panelī rāda? Termostatiem gan cenas, cik skatos, diezgan simboliskas, to var arī profilaksei nomainīt.




Ieej slēptajā izvēlnē un apskaties cik reālā tev ir tā temperatūra

Ok, paldies, ja nemaldos tepat forumā biju redzējis, kā tur nokļūt. Reāli siltam, iebrauktam motoram jāturās ap 90, ja?
Offline
uldens1
14. Nov 2019, 17:12 #18

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

pacel ratus un paskaties vai bremzes neķīlē drusku
Offline
vvv
14. Nov 2019, 17:18 #19

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Spiedienu riepās arī vajag pārbaudīt. Uz aci citreiz liekas o. K, bet iekšā 1 atm
Offline
HS
14. Nov 2019, 20:33 #20

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

nu pie 200k šiem sprauslas vēl nejūk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo