Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 80 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 330i N52 E90 zūd jauda

AutorsZiņojums
revan1
09. May 2019, 13:13 #1

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Sveiki! Lieta tāda,ka pa retam pie maziem apgriezieniem pazūd jauda, uz kādām pāris sekundēm, vnk momentāli auto vairs neiet uz priekšu. un arī brīvgaitā iespiežot strauji pedāli līdz grīdai auto noraustās. nomainīju inducenes,sveces ,un vanos sensorus. nekas nepalīdzēja,aizbraucu uz diagnostiku,uzrāda,ka nav mērījumi no viena no vanos sensoriem,bet es teicu,ka es jau viņus nomainīju,(neliku orģinālos) viņs saka,ka varbūt tapēc arī neiet,ka neliku orģinālos. Bet vai tā var būt,ka ar neorģinālajiem ir tieši tāda paša probēma kā ar vecajiem sensoriem? Un kas vēl šeit varētu būt par vainu?
Offline
Castor
09. May 2019, 13:33 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2131

Braucu ar: 316i

Jauni ķīnas devēji bieži vien ir vēl sūdīgāki par sapistu oriģinālo
Offline
hasans
09. May 2019, 13:33 #3

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7300

Braucu ar:

Aizbrauc pie normāla meistara. Par N sērija dzinējiem jautā userim @KateG
Offline
RSAWorkshop
09. May 2019, 13:36 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3342

Braucu ar: e39

Arī varu palīdzēt


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
revan1
09. May 2019, 13:42 #5

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Diemžel neatrodos LV uz doto momentu, Un vēl ,ko novērojo atvienojot vienu no vanos sensoriem,problēma pazūd...
Offline
HiJaCKeR
09. May 2019, 16:22 #6

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: BMW E90 330i

varbūt Valvetronic motorīts saguris ?!
Offline
revan1
09. May 2019, 16:40 #7

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:


09 May 2019, 16:22:57 @HiJaCKeR rakstīja:
varbūt Valvetronic motorīts saguris ?!
. Bet kāpēc atvienojot vienu no vanos solenoid sensoriem problēma pazūd? Un kālab vienam no sensoriem pieslēdzot pie pc neuzrāda nekādus datus?
Offline
HiJaCKeR
09. May 2019, 20:39 #8

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: BMW E90 330i


09 May 2019, 16:40:31 @revan1 rakstīja:

09 May 2019, 16:22:57 @HiJaCKeR rakstīja:
varbūt Valvetronic motorīts saguris ?!
. Bet kāpēc atvienojot vienu no vanos solenoid sensoriem problēma pazūd? Un kālab vienam no sensoriem pieslēdzot pie pc neuzrāda nekādus datus?

nezinu

var atvienot štekeri motorītim un pamērīt ar multimetru pretestību pret korpusu, ja uzrādīs kaut kādus omus, tad būtu vēlams to nomainīt

vēl ir DISA vārsti, tie laikam nemet kļūdu, varbūt ir kaut kāda metode, kā tos pārbaudīt, vai nav nolūzuši un nemētājas ieplūdes kolektorā

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 09 May 2019, 20:40:32 ]

Offline
cufiks
09. May 2019, 20:45 #9

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6992

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


09 May 2019, 16:40:31 @revan1 rakstīja:

09 May 2019, 16:22:57 @HiJaCKeR rakstīja:
varbūt Valvetronic motorīts saguris ?!
. Bet kāpēc atvienojot vienu no vanos solenoid sensoriem problēma pazūd? Un kālab vienam no sensoriem pieslēdzot pie pc neuzrāda nekādus datus?



Solenoid sensors..


Labāk neraksti katei

Brauc vien uz servisu, no sirds iesaku
Online
RiekstinsM
09. May 2019, 22:34 #10

Kopš: 02. Aug 2016

No: Baldone

Ziņojumi: 22

Braucu ar: LODĀMURU...

Galvenais ir mainīt visu pēc kārtas un tikai tad uztaisīt diagnostiku! Malacis....

[ Šo ziņu laboja RiekstinsM, 09 May 2019, 22:34:20 ]

Offline
HiJaCKeR
09. May 2019, 22:37 #11

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: BMW E90 330i

tam motoram ir daudz ko mainīt
Offline
revan1
09. May 2019, 23:13 #12

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Bet es jau rakstīju, ka biji servisā un uztaisīja diagnostiku, un teica, ka visi sensori strādā perfekti izņemot vienu no vanos sensoriem, no kura nenākot mērījumi
Offline
revan1
15. May 2019, 15:07 #13

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Porblmēma atrisināta,bija jānoreseot adaptions caur inpa...
Offline
RSAWorkshop
15. May 2019, 15:09 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3342

Braucu ar: e39

nu nu...

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
revan1
15. May 2019, 15:11 #15

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

kas par nu nu?

palasīju arī angļu forumos un citi to pašu teica

''After many months I appear to have resolved my hesitation problem. I had replaced the Vanos Solenoids, Check Valves, Plugs and Coils to no avail. I just finally got around to changing the Eccentric Shaft Sensor which had oil in it. I took it for a drive and the hesitation was still there. After some head-scratching I took out INPA and cleared all adaptions. Took it for a long drive and to my great surprise and relief the hesitation was gone. Stomp tests now rev cleanly with no bogging down.''
Offline
revan1
15. May 2019, 15:12 #16

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

I've had the same problem for about a year now. Nothing solved it. Two weeks ago I replaced my Disa valve, sure enough ut was broken. It didnt solved my issue, but then I remember seeing this post. I hooked up INPA and cleared all my adaptions and just like that the problem was gone. It pulls harder than ever without any hesitation. Just wanted to confirm that it does work! The difference in the car is huge, so if u have hesitation problems, start with clearing your adaptations before throwing money on the car.
Offline
FFL
15. May 2019, 17:14 #17

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 296

Braucu ar:

Bet kādi islaicīgie traucējumi, kuri safisa adaptācijas var nākt gaismā vēlreiz
Offline
revan1
15. May 2019, 17:25 #18

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Nu jā, tā var gadīties
Offline
RSAWorkshop
15. May 2019, 20:38 #19

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3342

Braucu ar: e39


15 May 2019, 15:11:18 @revan1 rakstīja:
kas par nu nu?

palasīju arī angļu forumos un citi to pašu teica

''After many months I appear to have resolved my hesitation problem. I had replaced the Vanos Solenoids, Check Valves, Plugs and Coils to no avail. I just finally got around to changing the Eccentric Shaft Sensor which had oil in it. I took it for a drive and the hesitation was still there. After some head-scratching I took out INPA and cleared all adaptions. Took it for a long drive and to my great surprise and relief the hesitation was gone. Stomp tests now rev cleanly with no bogging down.''

Tapēc, ka tagad vairs tur nekādas adaptācijas neveidojas, jo šaubos, ka visu pāradaptēji
Tā kā ne Tu atradi cēloni, ne to arī novērsi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sys9291
15. May 2019, 21:48 #20

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: F31 R1200RT

tak daudziem ir ilūzija, ka dators remontē auto...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 May 2019, 21:49:10 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips