Online

Pašreiz BMWPower skatas 138 viesi un 19 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: No M51D25 uz M57D30 iekš E34

AutorsZiņojums
puika328
31. Mar 2019, 12:26 #1

Kopš: 01. Sep 2018

No: Vangaži

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 2.5 kūtiņu

Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi. Interesē e34 tds vietā ieswapot m57d30. Swaps būs no e39 Vēlos zināt kas ar kronšteiniem, vai kārba der no viņa vai jāatstāj tā pati tds’a
Un kas ar elektroniku jāpārtaisa un kas nē.
Tātad interesē cik plug n play viss ir.
Pagaidām cik zinu, tad karteris no e38 jāmeklē
Prircāšod par jebkādu informāciju
Offline
sys9291
31. Mar 2019, 14:59 #2

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: F20 R1200RT

dzinēja elektronika, kā arī panelis arī jāpārliek no E39 ieskaitot degvielas sistēmu. Tikai rodas pamatots jautājums par projekta mērķi..
Offline
puika328
31. Mar 2019, 19:23 #3

Kopš: 01. Sep 2018

No: Vangaži

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 2.5 kūtiņu

Gribās ko savādāku, vismaz pagaidām 3.0d nav tik bieži sastopams iekš e34 un tds vispār neiet. Slēdzu pie kompja klāt, nekādas kļūdas arā nemet. Rīgā, satiksmē iekļauties grūti. Kārbā vaina nevar būt jo ar iepriekšējo motoru gāja labi.
Vienīgi kompresiju vēl neesmu mērijis...
Offline
sys9291
31. Mar 2019, 20:26 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: F20 R1200RT

nu TDS reanimēt nav jēgas, ja nu vienīgi muzejam, a ielikt 30D iekš E34 nav vienkārši un nav lēti. Mans ieteikums - atmest šo ideju - jo pats ar elektroniku galā netiksi...
Offline
Raiders
31. Mar 2019, 20:44 #5

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Labāk apsvērt domu iegādāties bmw modeli ar m57 e39 vai e46 virsbūvē un ietaupīt naudu, ne kā cīnīties ar motora swapu iekš e34.
Offline
depo
31. Mar 2019, 20:52 #6

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 19461

Braucu ar: Zirgu

Griezies pie lietotāja riddler, viņš ir ieswapojis iekša e34, ja nemaldos v12 pat
Offline
HiJaCKeR
31. Mar 2019, 22:01 #7

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar: BMW E90 330i

man jau liekas tā var darīt ja strādā servisā un ir pretīm nākoši kolēģi kas rubī fišku, kas var palīdzēt, bet tā finasniāli diez vai ir tā vērts
Offline
sys9291
31. Mar 2019, 22:04 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: F20 R1200RT

man gan liekas, ka pilsonis meklē lētāko ceļu, jo nezinot pat tādas tehniskas nianses par dzinēja stiprinājumiem viņš nestādas priekšā paredzamo darba un izdevumu apjomus...
Tapēc lētākais risinājums būtu samainīt auto...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 31 Mar 2019, 22:04:36 ]

Offline
puika328
31. Mar 2019, 22:56 #9

Kopš: 01. Sep 2018

No: Vangaži

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 2.5 kūtiņu

Nu man ir pieejams viss e39 kuru laidīšu daļās un varu paņemt visu ko vajag. Tāpēc interesējos kas vajadzīgs, kas nē. Un elektriķi atrast, domāju ka nav lielākā problēma..
Offline
hasans
01. Apr 2019, 00:37 #10

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7485

Braucu ar:

Ja ir pieejams donors, tad raksti PM Riddler vai RSAworkshop. Šie čaļi domāju, ka varēs palīdzēt.
Bet man vispār nav saprotama projekta pamatideja. Ja swapo dīzeli e34, tad tas ir domāts, kā daily driver? R'ly?
Offline
Mixzzz
01. Apr 2019, 00:42 #11

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tur pamatā jābūt ļoti labam e34 lai šito darītu, ja tas ir puveklis daily driver tad nav pat jēga domāt par šo
Offline
mfg
01. Apr 2019, 01:01 #12

Kopš: 01. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1584

Braucu ar:

https://fotki.lv/ru/flickr/comments-42096292/

5-as tadas mashinas uzbuveju,neka tur ipasa nav,njem un skruve.
Offline
puika328
01. Apr 2019, 15:26 #13

Kopš: 01. Sep 2018

No: Vangaži

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 2.5 kūtiņu

pamatojums ir pavisam vienkāršs. Pārlikt no automāta uz manuāli aptuveni izmaksā 150€ labākajā gadījumā. Uzlikt manuāli un saprast ka tas tds tāpat neiet arī būs stulbi. Tāpēc man šķiet, ja ir tāda iespēja dabūt mašīnu sakarīgā cenā kur to swapu vēl var notestēt tas izklausās pēc labāka varianta.
Un bundža arī ir diezgan labā stāvoklī.
Offline
koderis
01. Apr 2019, 15:39 #14

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 4458

Braucu ar: 20' x-trail

Ja Tev € 150,- šķiet vērā ņemama summa, tad neskaties cita motora swap virzienā! Tas noteikti būs dārgāk.
Offline
Evgen320
01. Apr 2019, 20:15 #15

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

Ieteicu uzlikt manualu karbu un normali nočipot , ies krietni labak neka parastais m57 . Protams ja ielikto m57 sačipot lidz pedejam tad vinš ies labak , bet ta starpiba neatmaksajas . Un vel ir tads moments ka vajag dabut realu labu motoru , nevis kautkadu . Latvija redzeju tikaj vienu e34 kuram bija normali ielikts m57 .
Offline
puika328
01. Apr 2019, 23:40 #16

Kopš: 01. Sep 2018

No: Vangaži

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 2.5 kūtiņu

Es jau minēju ka ir pieejams sakarīgs e39(visa mašīna) tāpēc arī interesē m57 ielikt
Offline
Evgen320
02. Apr 2019, 00:27 #17

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

No normala m51 tds var dabut +-210hp gandriz neko nedarot . Ja autinš ikdienaj vaj virsbuve nevisaj nav jegas mainit motoru . Ja gribas paskruvet un ir iespeja to izdarit pašam tad jaskruve .
Offline
Krabiz
02. Apr 2019, 08:53 #18

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 704

Braucu ar: Dēli


02 Apr 2019, 00:27:49 @Evgen320 rakstīja:
No normala m51 tds var dabut +-210hp gandriz neko nedarot . Ja autinš ikdienaj vaj virsbuve nevisaj nav jegas mainit motoru . Ja gribas paskruvet un ir iespeja to izdarit pašam tad jaskruve .


zinu, ka tev pašam bija/ir E34 ar M57, padalīsies ar info no kāda modeļa der motora kronšteini, dzeses trubas un kā ar M57 intercooler novietojumu?
Offline
sys9291
02. Apr 2019, 09:08 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tak jau visu pats priekšā pateica - 150 EUR ir DĀRGI - par ko runāt tālāk? par vectētiņu TDS čipošanu? par augstspiediena sūkņa remontu, kam detaļas, kas kalpo ilgāk par 1 mēnesi beidza ražot 19 gadus atpakaļ? - da labi tukša tēma...
Offline
Hesus
02. Apr 2019, 10:13 #20

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8392

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

Ļoti daudz dzīves pazinēju un ieteicēju ko darīt. Izskatās, ka visi vismaz 5 reizes šo dzinēju maiņu ir veikuši un tamdēļ ir argumentēts viedoklis, atstāt līdz nāvei sadilušo M51

p.s.
Nekādi instrumenta paneļi nav jāliek no e39.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips