Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 41 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Staris
16. May 2020, 15:57 #2581

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28330

Braucu ar: ra ucuarB

Šajā video pierādās tikai tas cik veiksmīgi var saregulēt 535d, lai tas būtu tik pat ātrs vai ātrāks par stock(?) m3. Par to nav nekādu šaubu. Bet tas nevienā brīdī nepasaka, ka 535d ir ātrāks par m3. Nopietnos testos neviens nesalīdzina jebkādā veidā modificētus auto, jo tas nav objektīvi. Tomēr ir tā paļāvība uz to, ka visi spēlē pēc vieniem noteikumiem. Kā jau pats teici - arī M3 var saregulēt tā, ka rītdiena nav plānota. Un ko tad pēc tam varēs visi līksmot, ka dīzelis sūds? Neko neiet?
Atzīstu, es esmu vienkārši pa daudz piekasījies tur, kur nevajadzēja piekasīties. Būtu edzulis pateicis, ka labi čipots 535d piesmej m3, tad es neko nepostētu vispār
Offline
zebra
16. May 2020, 17:46 #2582

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1476

Braucu ar: Čiksēm patīk mans auto


16 May 2020, 15:10:09 @Kaross rakstīja:
Kāda nu kuram izpratne par to stock. Mašīna ir stock, dzinējs stock. Vienkārši sačipots. Sačipo M3, tāpat viņš nenoskries to 535D.
Ja auto uzstāda hibrid turbinas vēl sazinko un iegulda pāris tūkstošus, tad to var nosaukt: sen vairs nav stock, bet ne jau uzlabojumu 200e vērtībā. Liekās bērnišķīgi ja kaut ko tādu uzskata par pārbūvi vai tamlīdzīgi.

Jebkurā gadījumā rēcīgi. Nopērk nopistu M3, samaina divus motorus un beigās tāpat papis kaut kādam parastam 535D. Es domāju, ka pēc tam viņš mājās spilvenā raudāja.

Bērnišķīgi ir domāt tā kā domā Tu.

Līdzīgi būtu, piemēram, noskriet E30 M3 un teikt, ka dīzelis labāks. Katram M/S/RS/AMG auto ir savs šarms, kas nav un nekad nebūs nevienam dīzelim.

Bet darbojies, Tavs lauciņš ir izgriezt DPF, izņemt EGR un uzlikt kādu cita sagatavotu softu.
Offline
ATB
16. May 2020, 18:11 #2583

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4433

Braucu ar: ♛ GOLF IV♛

Offline
Kaross
16. May 2020, 20:42 #2584

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3030

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

O.k. Profesors. Laikam man tos softus taisiji, ka tik labi zini. Paldies.
Es te nerunāju par šarmu. Ja auto ir ātrāks, tad auto ir atraks. Punkts.

@staris es nekur neteicu, ka M3 var saregulet. Vari regulēt cik gribi, tur neko neizspiedisi vairāk bez papildus pūtes.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 May 2020, 20:45:22 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Staris
16. May 2020, 21:46 #2585

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28330

Braucu ar: ra ucuarB

Sorry, pārlasījos. Izlasīju, ka sačipo m3 un viņš noskries 535d
Atvainojos.
Offline
janzi
19. May 2020, 19:29 #2586

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: D Power

Kur var ccc aizvest saremontēt? Kadas cenas tagad apm?
Offline
Jonjis
19. May 2020, 21:42 #2587

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1150

Braucu ar:

Varu to izdarīt, bet jāsaprot, kas pa dzelzi un problēma kāda. Atraksti PM ar sīkāku info, VIN.
Offline
skriba
22. May 2020, 21:13 #2588

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW e60 525d

varbūt šeit ir kāds no latgales puses vai arī kāds kam ir bijusi darīšana ar iestādi SIA ''Luxus Lpg'' kas sniedz dažādus retaurācijas pakalpojumus(reikas,turbīnas, spararati utt), mož var sniegt kādas atsauksmes par viņiem un viņu darbiem?
Offline
depo
22. May 2020, 21:20 #2589

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18972

Braucu ar: Zirgu

Spararatus profesionāli un ar garantiju restaurē šeit.

Arī sajūgus pārkniedē un reikas restaurē. Labas cenas, ātrs serviss. Ar kurjeru nosūtīju, ar kurjeru savācu.

[ Šo ziņu laboja depo, 22 May 2020, 21:20:41 ]

Offline
ATB
23. May 2020, 13:35 #2590

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4433

Braucu ar: ♛ GOLF IV♛

E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.

Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.

2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?

Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.

[ Šo ziņu laboja ATB, 23 May 2020, 13:51:57 ]

Offline
abyss
23. May 2020, 16:24 #2591

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: e39 523

Gribi mīkstāku braucienu liec augstākas? riepas
Offline
ATB
23. May 2020, 16:59 #2592

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4433

Braucu ar: ♛ GOLF IV♛

Ir jau

225/55r17

#džips
Offline
sys9291
23. May 2020, 21:52 #2593

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: F20 R1200RT

nu amortizatori parasti ir atbilstoši atsperēm - pie sport atsperēm parastie nestrādās korekti, kā arī nekalpos ilgi...
Offline
goldza
23. May 2020, 23:44 #2594

Kopš: 13. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 45

Braucu ar:


23 May 2020, 13:35:01 @ATB rakstīja:
E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.

Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.

2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?

Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.

1.bilstein un sachs ir ok,KYB personīgi neiesaku slikta pieredze, oem cenu eparts.lv redzēsi.
2.sport piekarei citas atsperes, lai pārtaisītu uz stock vajag stock atsperes priekšā un aizmugurē ar kompi jāmaina gaisa spilveniem augstums;
3.Amortizātorus vari atstāt esošos , vienīgi jautājums cik ilgi dzīvos ar stock atsperēm!


Offline
kurils
24. May 2020, 02:50 #2595

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 747

Braucu ar:

kyb amortizatori ir dirsaa cieti. neiesaku. par citiem aftermarketiem nav info

oem m suspension ar 225/50r17michelin(atceraties ka mishaam ir ljoti miksti borti) diezko komfortabli riigaa parvietoties. planoju pariet uz r19 bet ir miizaks ka bus ljoti pretiga brauksana

[ Šo ziņu laboja kurils, 24 May 2020, 02:50:30 ]

Offline
ATB
24. May 2020, 10:35 #2596

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4433

Braucu ar: ♛ GOLF IV♛

Man arī ir michellin pilot sport 3 vasarai uz 225/50/r17

Ok, paldies info. Tātad, ja grib stock - jāmaina priekšējās atsperes ar amortizatoriem un aizmugurē amortiņi + jākalibrē pneima.
Offline
sys9291
24. May 2020, 12:04 #2597

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: F20 R1200RT


24 May 2020, 02:50:04 @kurils rakstīja:
kyb amortizatori ir dirsaa cieti. neiesaku. par citiem aftermarketiem nav info

oem m suspension ar 225/50r17michelin(atceraties ka mishaam ir ljoti miksti borti) diezko komfortabli riigaa parvietoties. planoju pariet uz r19 bet ir miizaks ka bus ljoti pretiga brauksana

toties kayobam labākais price/performance...
Offline
Staris
27. May 2020, 14:48 #2598

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28330

Braucu ar: ra ucuarB

Cilvēks nemācēja el.bagāžnieka principus un ar spēku mēģināja apturēt bagāžnieka aizvēršanos kā rezultātā atdalījās kreisais amortizators no stiprinājuma. Kā viņš tur stiprinās? Viņam ir kaut kā jānofiksējas? Jāuzsit ar kaut kādu spēku virsū, lai nofiksētos?
Šobrīd situācija ir tāda, ka varu viņu uzlikt atpakaļ, bet nu tik pat viegli varu noņemt nost, jo nekas tur nenofiksējas



P.S. TA iziet var ar tādu?

[ Šo ziņu laboja Staris, 27 May 2020, 14:49:35 ]

Offline
Jurchixx
27. May 2020, 20:41 #2599

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7630

Braucu ar: F32 M Performance

Tur tādai metāla cilpinai jābūt tākā stopars. Tev vina nokritusi tapēc neturas. Kad tas stopars ir vietā, tad atliek tik uzspiest to ami uz to ābolu un vinš nofiksējas

[ Šo ziņu laboja Jurchixx, 27 May 2020, 20:43:21 ]

Offline
ATB
27. May 2020, 20:53 #2600

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4433

Braucu ar: ♛ GOLF IV♛


27 May 2020, 20:41:29 @Jurchixx rakstīja:
Tur tādai metāla cilpinai jābūt tākā stopars. Tev vina nokritusi tapēc neturas. Kad tas stopars ir vietā, tad atliek tik uzspiest to ami uz to ābolu un vinš nofiksējas


Šitiem tas ābols ir tāds pats kā citiem bmw?
Tevis minētais risinājums ir labākajā gadījumā, ja nav norauts tam ābolam gals. Ir zināms gadījums, kad E38 nolūza tas pats pats dzelzs bumbulis, kā rezultātā vajadzēja piemetināt/uztaisīt jaunu

[ Šo ziņu laboja ATB, 27 May 2020, 20:53:49 ]

Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips