Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 740i E38 iegāde

AutorsZiņojums
sys9291
02. May 2020, 14:14 #261

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: F20 R1200RT


02 May 2020, 14:10:35 @Plashs rakstīja:
Taks ir izārstētas vairums kaites un sāku braukt ar to izstradājumu.

Secinājumi:

bremzes ir nekādas -spriežot pēc manuāļa jāmaina galvenais darba cilindrs un pie reizes pastiprinatāja vārsts. Jau pasūtīju gaidam.

Dzinējs auksts drebinās kā harlijam tuksgaitā un met misfire errorus, maisijuma errorus.
Kad uzsildi un nodzēs errorus... neviena paša vairs neizlien. Kā atdziest sakas atkal ta patti epopeja.
Lambdas jaunas,temperaturas daciki jauni, visas sveces,spoles jaunas.
kartera ventilācijas vārsts jauns.

Kur talāk meklēt?


Un kā saldais ēdiens vanosi maitas grab!
Mehaniski viņi izskatas ka jauni zobi nav apēsti viss labi, bet grab ka dīzelis!

Ko darīt sutīt jaunus vai ir iespejams viņus parlasīt un uz cik ilgu laiku tas palīdz?
Jautājums tomer uz kādu 1k nostajas ar jauniem...lidz ar to summa par kuras tērēšanu ir jaaizdomajas...

Nu tad tauta ko darīt?



nu ko taisīt dzinēju vaļā un skatīties, kas ar ķēdi, pārjaukt vanosus samērīt kompresiju...
Offline
Plashs
02. May 2020, 14:29 #262

Kopš: 27. Aug 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: E350 4matic/Golf 6/E38


02 May 2020, 14:14:13 @sys9291 rakstīja:

02 May 2020, 14:10:35 @Plashs rakstīja:
Taks ir izārstētas vairums kaites un sāku braukt ar to izstradājumu.

Secinājumi:

bremzes ir nekādas -spriežot pēc manuāļa jāmaina galvenais darba cilindrs un pie reizes pastiprinatāja vārsts. Jau pasūtīju gaidam.

Dzinējs auksts drebinās kā harlijam tuksgaitā un met misfire errorus, maisijuma errorus.
Kad uzsildi un nodzēs errorus... neviena paša vairs neizlien. Kā atdziest sakas atkal ta patti epopeja.
Lambdas jaunas,temperaturas daciki jauni, visas sveces,spoles jaunas.
kartera ventilācijas vārsts jauns.

Kur talāk meklēt?


Un kā saldais ēdiens vanosi maitas grab!
Mehaniski viņi izskatas ka jauni zobi nav apēsti viss labi, bet grab ka dīzelis!

Ko darīt sutīt jaunus vai ir iespejams viņus parlasīt un uz cik ilgu laiku tas palīdz?
Jautājums tomer uz kādu 1k nostajas ar jauniem...lidz ar to summa par kuras tērēšanu ir jaaizdomajas...

Nu tad tauta ko darīt?



nu ko taisīt dzinēju vaļā un skatīties, kas ar ķēdi, pārjaukt vanosus samērīt kompresiju...


Nu tur nav ko merit viss tur ir jauns salikts izņemot štrunta vanosus, jo vizuāli viņi bija pilnīgi bez jebkādām nodiluma pazīmēm.
Būtu zinājis ka viņi var sataisīt tādas ziepes būtu jau tad darījis kautko.

Man tagad jāsaprot vai viņus var parlasīt un tas ir uz ilgu laiku,vai vienkāršhi jāņem jauni.
Offline
sys9291
02. May 2020, 15:33 #263

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5171

Braucu ar: F20 R1200RT

a kas ar eļļas spiedienu?
Offline
Edis_mbw
02. May 2020, 15:36 #264

Kopš: 03. Nov 2013

No: Limbaži

Ziņojumi: 203

Braucu ar: visu kas kustas


02 May 2020, 14:10:35 @Plashs rakstīja:


Dzinējs auksts drebinās kā harlijam tuksgaitā un met misfire errorus, maisijuma errorus.
Kad uzsildi un nodzēs errorus... neviena paša vairs neizlien. Kā atdziest sakas atkal ta patti epopeja.
Lambdas jaunas,temperaturas daciki jauni, visas sveces,spoles jaunas.
kartera ventilācijas vārsts jauns.

Kur talāk meklēt?





Bija tieši tas pats, tikai 2.8 benzīna dzinējam, missfire, nepreizs maisījums, daudz ko mainīju un braukājot pailgu laiku sliktāk arī nepalika. Degvielas sūknis, ceru ka palīdzēju
Offline
Redline
02. May 2020, 22:28 #265

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


02 May 2020, 14:10:35 @Plashs rakstīja:
Taks ir izārstētas vairums kaites un sāku braukt ar to izstradājumu.

Secinājumi:

bremzes ir nekādas -spriežot pēc manuāļa jāmaina galvenais darba cilindrs un pie reizes pastiprinatāja vārsts. Jau pasūtīju gaidam.

Dzinējs auksts drebinās kā harlijam tuksgaitā un met misfire errorus, maisijuma errorus.
Kad uzsildi un nodzēs errorus... neviena paša vairs neizlien. Kā atdziest sakas atkal ta patti epopeja.
Lambdas jaunas,temperaturas daciki jauni, visas sveces,spoles jaunas.
kartera ventilācijas vārsts jauns.

Kur talāk meklēt?


Un kā saldais ēdiens vanosi maitas grab!
Mehaniski viņi izskatas ka jauni zobi nav apēsti viss labi, bet grab ka dīzelis!

Ko darīt sutīt jaunus vai ir iespejams viņus parlasīt un uz cik ilgu laiku tas palīdz?
Jautājums tomer uz kādu 1k nostajas ar jauniem...lidz ar to summa par kuras tērēšanu ir jaaizdomajas...

Nu tad tauta ko darīt?



Ak šie V8 M62... labi motori kamēr brauc.
ķēdes un spriegotāji jauni? Taimingi jauni? Var nodzēst adaptācijas caur INPA un pabraukāt, lai kompis no jauna adaptējas, ja Tev tur viss pārlasīts.
Offline
doriftoo
03. May 2020, 10:56 #266

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


02 May 2020, 14:29:22 @Plashs rakstīja:

02 May 2020, 14:14:13 @sys9291 rakstīja:

02 May 2020, 14:10:35 @Plashs rakstīja:
Taks ir izārstētas vairums kaites un sāku braukt ar to izstradājumu.

Secinājumi:

bremzes ir nekādas -spriežot pēc manuāļa jāmaina galvenais darba cilindrs un pie reizes pastiprinatāja vārsts. Jau pasūtīju gaidam.

Dzinējs auksts drebinās kā harlijam tuksgaitā un met misfire errorus, maisijuma errorus.
Kad uzsildi un nodzēs errorus... neviena paša vairs neizlien. Kā atdziest sakas atkal ta patti epopeja.
Lambdas jaunas,temperaturas daciki jauni, visas sveces,spoles jaunas.
kartera ventilācijas vārsts jauns.

Kur talāk meklēt?


Un kā saldais ēdiens vanosi maitas grab!
Mehaniski viņi izskatas ka jauni zobi nav apēsti viss labi, bet grab ka dīzelis!

Ko darīt sutīt jaunus vai ir iespejams viņus parlasīt un uz cik ilgu laiku tas palīdz?
Jautājums tomer uz kādu 1k nostajas ar jauniem...lidz ar to summa par kuras tērēšanu ir jaaizdomajas...

Nu tad tauta ko darīt?



nu ko taisīt dzinēju vaļā un skatīties, kas ar ķēdi, pārjaukt vanosus samērīt kompresiju...


Nu tur nav ko merit viss tur ir jauns salikts izņemot štrunta vanosus, jo vizuāli viņi bija pilnīgi bez jebkādām nodiluma pazīmēm.
Būtu zinājis ka viņi var sataisīt tādas ziepes būtu jau tad darījis kautko.

Man tagad jāsaprot vai viņus var parlasīt un tas ir uz ilgu laiku,vai vienkāršhi jāņem jauni.
Sāc ar DIAGNOSTIKU, tie ir 90% darba šādos gadījumos. Ja pats(vai patreizējais meistars) spēj tikai kļūdas nolasīt un "kļūdaino detaļu" nomainīt(neskaitot apkopes daļas - eļļas, sveces utt), tad pārstāj! Protams, ja naudas pārpārēm, turpini, vislabāk iegādājies jaunu dzinēju.

Labi, ja patīk DIY, sāc ar šo https://www.meeknet.co.uk/E38/Diagnostics.htm

[ Šo ziņu laboja doriftoo, 03 May 2020, 10:59:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo