Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E39 no M52B20 uz M52B28tu

AutorsZiņojums
rupuzis
11. Jan 2018, 20:14 #1

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39

Sveiciens! Esmu procesā ar ar motora maiņu no piena pakas uz 2.8tu. Labprāt uzkalusītu info par svarīgiem atdures punktiem motora maiņas laikā. Motors ar apkari no e46. Varbūt vajadzīgs vel kāds sīkums? Tāpat jautājums par ews. Kompis no šrota un protams, ka neņems pretī manu čipu. Mby kāds izbraukumā programmē?
Offline
MAXixt
11. Jan 2018, 20:39 #2

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6560

Braucu ar: M6 f13

tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?
Offline
rupuzis
11. Jan 2018, 20:52 #3

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?

aha
Offline
edzhaans
11. Jan 2018, 20:56 #4

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


11 Jan 2018, 20:52:52 @rupuzis rakstīja:

11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?

aha

Tev viss jāņem laikam no tā E46, jo dzinējs pavisam cits, atstāt laikam īsti neko nevarēja. Vadība cita, 2vanosi.
Offline
rupuzis
11. Jan 2018, 21:01 #5

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


11 Jan 2018, 20:56:39 @edzhaans rakstīja:

11 Jan 2018, 20:52:52 @rupuzis rakstīja:

11 Jan 2018, 20:39:34 @MAXixt rakstīja:
tev ieprieks motors bija ar 1 vanosu?

aha

Tev viss jāņem laikam no tā E46, jo dzinējs pavisam cits, atstāt laikam īsti neko nevarēja. Vadība cita, 2vanosi.

oky.
e46 ir manējais un varu paņemt visu ko vien vajag. kas ietilpst visā?
Offline
MAXixt
11. Jan 2018, 22:51 #6

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6560

Braucu ar: M6 f13

Mehaniski motoru tur ielikt var un iedarbinat, tas ari viss. Ne abs ne kruiz ne klima nestradas.
Offline
rupuzis
12. Jan 2018, 08:46 #7

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


11 Jan 2018, 22:51:41 @MAXixt rakstīja:
Mehaniski motoru tur ielikt var un iedarbinat, tas ari viss. Ne abs ne kruiz ne klima nestradas.

Kas klimatam trūkst lai strādātu?
Offline
rupuzis
12. Jan 2018, 08:48 #8

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39

Zinu ka šie motori nāk arī e39 528i un pati klimatkontrole ir tā pati.
Offline
Ruudis
12. Jan 2018, 09:04 #9

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Caur internātu tu dzinēju nepārliksi, pasauc kādu palīgā, kas to ir darījis vai arī iedod visu auto spečukam, lai izdara visu kā nākas
Offline
rupuzis
12. Jan 2018, 21:07 #10

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


12 Jan 2018, 09:04:24 @Ruudis rakstīja:
Caur internātu tu dzinēju nepārliksi, pasauc kādu palīgā, kas to ir darījis vai arī iedod visu auto spečukam, lai izdara visu kā nākas

Pie pašas celšanas būs arī spečuks. Gribu vienkārši sagatavot visas vajadzīgās daļas, lai pie kopā likšanas nav aplauziens, ka kkas trūkst vai kkas nav saderīgs. Kam tad šis forums ir domāts, ja ne tam, lai zinātāji dalītos ar pieredzi?
Bet turpinot par tēmu... vai motoram, kurš bijis automāts atšķiras, kas vairāk kā vadība, spararats un sajūgs?
Offline
rupuzis
17. Feb 2018, 12:53 #11

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39

Pagājušajās brīvdienās sāku motora maiņu. Problēmu vesela kaudze, bet diezgan maznozīmīgas. Biedējošākais likās kartera atsitiens pret pusrāmi ieliekot motoru, bet ar vecā divnieka karteri viss aizgāja uz urrā. Nederēja arī neviens no agregātiem, bet salika tos visus no divnieka un viss pa smuko. Problēmas bija arī ar gaisa filtra kasti, bet visu sadarīju, tā lai izskatās, kā no rūpnīcas.
Reālā sāpe sākās elektronikā, kad sapratu ka nekas no štekeriem neder. Pie vainas bija tas, ka motors bija automāts un no e46. Dabūju e39 manuāļa vadus un izskatās jau cerīgāk. Vel neesmu sācis likt virsū vadus, bet tagad ir jautājums par gāzes pedāli. M52tu ir variāk m54, kā m52, bet tam nav pilnīgi elektrisks gāzes pedālis, kā m54. Bet neder arī vecais m52 pedālis, kurš itkā arī bija daļēji mehānisks, daļēji elektrisks. Kā tad tur ir? Vai varētu būt problēma mēģinot uzlikt e46 pedāli?
Tapat vel neesmu izracies tik tālu, bet kko esmu noskaidrojis, ka m52tu viens no ews blokiem, ir iekš vadības bloka, nevis atsevišķi, kā m52. Kāda tad ir patiesība, jo internets sniedz mainīgu informāciju
Offline
titus
17. Feb 2018, 13:11 #12

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Inrereses pēc,kāda ir apgreida doma?Iegūt pieredzi/jaudu?
Tev ir ASC?
DSC ir daudz savādāka sistēma,neatmaksāsies pārtaisīt no ASC.

Es būtu nomainījis bloku ar iekšām no m52b28 single vanos.
Offline
BUHARDI
17. Feb 2018, 21:14 #13

Kopš: 19. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar:

EWS ir atsevišķš bloks tāpat kā M52. Varu tevi no viņa atbrīvot - PM.

Klima strādās bez problēmām. Tādu motoru iemetot pat E36 ar klimu nav nekādu problēmu. Pārējās lietas arī ir risināmas samērā vienkārši, ņemot vērā, ka tādi dzinēji nāk E39 bundžā.

[ Šo ziņu laboja BUHARDI, 17 Feb 2018, 21:43:35 ]

Offline
Dievz
20. Feb 2018, 15:53 #14

Kopš: 26. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: E39

Tev nav gadijuma problemas paneli ar tahometru, ekometru, gengera lampinu, ellas servisu? Vai nesi vel pielaidis? Ka tu sasledzi asc?
Offline
rupuzis
18. Mar 2018, 20:25 #15

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


17 Feb 2018, 13:11:53 @titus rakstīja:
Inrereses pēc,kāda ir apgreida doma?Iegūt pieredzi/jaudu?
Tev ir ASC?
DSC ir daudz savādāka sistēma,neatmaksāsies pārtaisīt no ASC.

Es būtu nomainījis bloku ar iekšām no m52b28 single vanos.


Doma ir tāda, ka e39 nobeidzās divnieks un sakrita laikā ar domu, ka vajag e46 šasiju trasei. Tad nu radās ideja nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu. Protams tagad skatos atpakaļ un saprotu ka vajadzēja pārdot šo motoru un nopirkt m52, bet nu jau darbiņš ir sākts un esmu jau iegājis azartā. +,jā gūstu pieredzi, jo nākotnē plāns braukt autosportā. Ir pieejamas servisa telpas, kā arī programmas kkas jau arī veidojās, tikai baigi lēni.
Offline
rupuzis
18. Mar 2018, 20:30 #16

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


20 Feb 2018, 15:53:02 @Dievz rakstīja:
Tev nav gadijuma problemas paneli ar tahometru, ekometru, gengera lampinu, ellas servisu? Vai nesi vel pielaidis? Ka tu sasledzi asc?


Caur stekeriem, jau nekas neder un protams ka viss, kas nesavienots nestrādā, bet ejot caur elektro-shēmām katram vadam koptēls veidojas. Asc un abs nemaz neslēgšu
Offline
rupuzis
18. Mar 2018, 20:31 #17

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


17 Feb 2018, 21:14:10 @BUHARDI rakstīja:
EWS ir atsevišķš bloks tāpat kā M52. Varu tevi no viņa atbrīvot - PM.

Klima strādās bez problēmām. Tādu motoru iemetot pat E36 ar klimu nav nekādu problēmu. Pārējās lietas arī ir risināmas samērā vienkārši, ņemot vērā, ka tādi dzinēji nāk E39 bundžā.


Pm
Offline
rupuzis
09. May 2018, 21:47 #18

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39

Viņš ir dzīvs!
@BUHARDI pielāgoja ews un viss strādā. Kopumā smadzenes izp***as pamatīgi, jo zināšanu par to bija maz, bet ja zināšanu netrūkst, tad darbiņš kopumā nav tik grūts. Visi dačiki un funkcijas salonā strādā, izņemot pretslīdi(jau pirms tam tā nestrādāja un nebija nemaz domas labot), bet paiet laiciņš, kamēr atrodi katra vada vietu, jo lielākais čakars bija tieši pie posma motors-salons. Iespējams būtu nedaudz vieglāk(bet nedomāju), ja butu bijuši e39 motora vadi, bet tie tika izmantoti no e38.
Ja nu kādi jautājumi, rakstam, mēģināšu atbildēt, cik pats saprotu.
Offline
ilmars4998
09. May 2018, 21:53 #19

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

nu, un kāds ieguvums?
Offline
rupuzis
09. May 2018, 23:56 #20

Kopš: 11. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: prastu e39


09 May 2018, 21:53:30 @ilmars4998 rakstīja:
nu, un kāds ieguvums?

Ieguvums tajā, ka sačakarēta motora vietā ir vesels un strādājošs. +diezgan patīkams jaudas pieaugums. Tas būtu bijis arī ar parastu m52 2.8, bet nu tāds bija motros pie rokas un nu zinu daudz vairāk par savu mašīnu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo