Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Bender
06. Feb 2018, 16:17 #561

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Mana pieredze balstās uz nozari, kura ik gadu apgroza 2,5-2,8 LV valsts budžetus, un kurā darbojas mazāk par 100 uzņēmumiem. Un tā ir pilna cikla ražošana - no izejvielas sagādes, līdz gatava produkta piegādei patērētājam.

Edīte: Tāpēc arī pieturos pie viedokļa, ka neviens neļaus vienu un to pašu sūdiņu ražot no divām dažādām līnijām, ja pirmā nav noslogota uz visiem 200%, bet preci atšķir tikai iepakojums.

[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 16:23:29 ]

Offline
njakts
06. Feb 2018, 16:35 #562

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto

interesē kā ir ar dpf'iem priekš vecākiem auto. Tajā pat DE, kur bez dpf pa pilsētu centriem braukt nedrīkst, un piem ir kkāds 3-4 golfs ar dpf, vai mersis vecs, kā viņiem notiek dpf management? pasīvas reģenerācijas?
tad vēl tāda lieta - euro4 vāģis kuram ir 'open type dpf', nav nekādu sensoru, nekāda menedžmenta un reģenerācijas laikam ik pa 6500km
un tāds pats dzinējs ar euro5 ar 'closed type dpf' ir spiediena un temp. sensori, ir aktīvās reģenerācijas.

kāds var varbūt pastāstīt, es saprotu, ka tas open type ir ar tik lielu caurlaidību, ka tos 6500km var nobraukt bez reģenerācijām (tik cik pasīvās) un neaizsērēt tik tālu līdz sākās problēmas? tātad - filtrē, bet daudz lielākas daļiņas aiztur?
Offline
Bender
06. Feb 2018, 16:37 #563

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.
Offline
sys9291
06. Feb 2018, 16:55 #564

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

lai cik tas nebūtu dīvaini par uz E39 bija pieejama opcija DPF, vienu pat dzīvē tiku redzējis... Uz tiem gan bija tikai pasīvā reģenerācija... PAr viņu efektivitāti un life time komentāru nav..
Offline
Staris
06. Feb 2018, 17:28 #565

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt?
Offline
Nerds
06. Feb 2018, 17:30 #566

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


06 Feb 2018, 16:17:33 @Bender rakstīja:
Mana pieredze balstās uz nozari, kura ik gadu apgroza 2,5-2,8 LV valsts budžetus, un kurā darbojas mazāk par 100 uzņēmumiem. Un tā ir pilna cikla ražošana - no izejvielas sagādes, līdz gatava produkta piegādei patērētājam.

Edīte: Tāpēc arī pieturos pie viedokļa, ka neviens neļaus vienu un to pašu sūdiņu ražot no divām dažādām līnijām, ja pirmā nav noslogota uz visiem 200%, bet preci atšķir tikai iepakojums.



Varbůt arî Tu pienes to kafiju cilvěkiem, kas apgroza 3 Lv budžetus.
Bet par auto detalam Tev nojěga ir nulle.
Offline
njakts
06. Feb 2018, 17:37 #567

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto


06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.


Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C

Offline
Bender
06. Feb 2018, 17:38 #568

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91


06 Feb 2018, 17:28:39 @Staris rakstīja:
Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt?

Pasūta netā un saņem uzlīmi pa pastu, balstoties uz ražotāja datiem.
Offline
njakts
06. Feb 2018, 17:40 #569

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto


06 Feb 2018, 17:28:39 @Staris rakstīja:
Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt?

Var pasūtīt netā un saņemt pa pastu. Meklē umweltpakette
Offline
Bender
06. Feb 2018, 17:40 #570

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91


06 Feb 2018, 17:37:49 @njakts rakstīja:

06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.


Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C



Sestdien biju.
Bet man tiešām nebija ne jausmas, ka 3. golfam var būt DPF. Jebkurā gadījumā tas nemaina faktu - uz Berlīnes centru būs jābrauc ar sabiedrisko.
Offline
njakts
06. Feb 2018, 17:49 #571

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto


06 Feb 2018, 17:40:29 @Bender rakstīja:

06 Feb 2018, 17:37:49 @njakts rakstīja:

06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.


Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C



Sestdien biju.
Bet man tiešām nebija ne jausmas, ka 3. golfam var būt DPF. Jebkurā gadījumā tas nemaina faktu - uz Berlīnes centru būs jābrauc ar sabiedrisko.

Berlines centrā zaļā uzlīme ir par maz?
Offline
Bender
06. Feb 2018, 17:54 #572

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Tāds 3. golfs pie tādas var tikt? Es tiešām nezinu - man nav bijusi tik veca miskaste

Edīte: izskatās, ka nevar, jo netiek pie zaļās uzlīmes. http://www.environmental-badge.co.uk/en/#c55588

[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 17:57:45 ]

Offline
Ridlihs
06. Feb 2018, 23:01 #573

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


06 Feb 2018, 16:05:13 @Mizx rakstīja:

06 Feb 2018, 15:38:24 @Bender rakstīja:

ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?

Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.

Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.
Tāpēc jau Latvijā ir tik slikti ar ražošanu, ka domāšana neiet kopā ar rietumu pieeju. Rietumu pieeja lielos vilcienos ir pretēja — sākumā ir papīri, sertifikāti, līgumi un garantijas, ka, kaut vai neražos visu vienuviet, lai nebūtu iespējamas problēmas, bet tikai pēc tam runā par iekārtām un precēm.
Tagad arī LIAA piedāvā atbalstu klasiskajam izstāžu tūrismam, lai izrādītu koka sprungulīšus ar Latvju rakstiem un nerealizējamu prototipu sagataves, bet, kad pajautā par tiem pašiem ISO sertifikātiem tai pašai autoražošanai, jo bez sertifikātiem pie OEM ražošanas netikt, tā šie bola acis un nesaprot par ko runa, kāpēc nevar sākumā tāpat, varbūt aizbraukt uz izstādi, un tad jau vēlāk paši sapelnīs naudiņu un "nomainīs kastītes". Kaut ES fondos tam atbalsts bija mūsu ražotājiem ierēķināts, tikai nevar saprast, kur plānotais finansējums pazudis. Tici vai nē, bet tieši šodien ar šo problēmu cīnos. Kāds varbūt zina, kurš šo programmu apsaimnieko?

Atvainojos, ka oftopiks.


tieši otrādi, po ka off, beidzot bija kas interesants.
Offline
yanks
08. Feb 2018, 08:46 #574

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Esmu atradis kārtējo pedantisko vāciešu firmu, kas nemāk rēķināt un plānot ražošanu. Saražojuši ir nejēgā daudz blīvslēgus un nezin kur likt Šoreiz runa ir par Corteco. arī izlīpēts BMW detaļas nr un emblēma. Jeb gribat teikt ka šo blīvslēgu kāds notestēja un viņš neatbilda ražotāja prasībām tāpēc pārdeva kā neOEM. Blīvslēgs iepakots 2017 gadā. Tad bija kaut kāda krīze? Piedevām blīvslēgs der bmw automašinām 20 gadu garumā. Links uz realoem Tiešam nevienam nevajadzēja un nebija kur likt? Ar ko atškiras no OEM uz aci un tausti nebija iespējams pateikt.

[ Šo ziņu laboja yanks, 08 Feb 2018, 08:46:51 ]

Offline
Angelz
08. Feb 2018, 10:12 #575

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:

2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.


Interesanti būtu uzzināt tavu viedokli par izplūdes gāžu smaku/vizuālo. Kādai tai būtu jābūt pie optimālas darbības respektīvi tīra, normāli funkcionējoša DPF filtra?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
JZ
08. Feb 2018, 12:55 #576

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


06 Feb 2018, 15:38:24 @Bender rakstīja:

ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?

Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.

Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.


izklausās ka esi bijis vērtēt gaterus, neko vairāk

tur, kur ir nopietna kvalitātes kontrole, bez iekārtām, kas to ķīmiju apstrādā, ir vēl "batch" numuri izejvielām, un var gadīties ka tu uzražo kaut kādu sailentbloku no "dārgās" gumijas priekš OEM, un tad paņem lētāku "gumiju" un uzražo tieši identisku sailentbloku ar identiskiem uzrakstiem utt utml uz tām pašām iekārtām, pirmais turās kopā 5 gadus, bet otrs saplaisā un izjūk pēc 6mēn, un var pat būt tā, ka tulīt pēc konveijera pārbaudot tos uz kaut kādiem slodzes parametriem, tie var uzrādīt vienādus rezultātus - un rezultāts ir tāds tikai un vienīgi dēļ izmantotajām izejvielām, iekārtas vienas un tās pašas, un batch numuri ir lai ražotājs var izsekot līdzi kas/kur/kad un novērst kaut kādas, ar izejvielu piegādi saistītas, problēmas

un šis ir ļoti raksturīgi ķīnai, kur OEMs ražo savas detaļas stingri kontrolējot procesu un kvalitāti, un, kad pasūtījums beidzas, tad ķīnietis iepērk vēl izejvielu un uzražo tik pat vai vēl vairāk ko "tirgot pa kreisi" - izskatīties viss ļoti līdzīgi vai identiski, bet kā kalpos laika gaitā - pilnīga loterija

tā ir ar gumijām, tā ir ar metāliem, tā ir ar eļļām, tādēļ te uz vietas pērkot dārgāko nav pilnīgi nekādas garantijas ka kāds starpnieks "OEM" vietā nav paņēmis pa lēto aftermārketu, kas izskatās tieši tā pat, un vēlāk pārdod jau kā oriģinālu, par oriģināla cenu, un kad sanāk nopietnas nepatikšanas, tad sia "kupi-prodai A" vietā nāk "kupi-prodai B" un viss sākas no jauna

gateru vērtētāji...


Offline
kkas
08. Feb 2018, 15:42 #577

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi


08 Feb 2018, 08:46:10 @yanks rakstīja:
Esmu atradis kārtējo pedantisko vāciešu firmu, kas nemāk rēķināt un plānot ražošanu. Saražojuši ir nejēgā daudz blīvslēgus un nezin kur likt Šoreiz runa ir par Corteco. arī izlīpēts BMW detaļas nr un emblēma. Jeb gribat teikt ka šo blīvslēgu kāds notestēja un viņš neatbilda ražotāja prasībām tāpēc pārdeva kā neOEM. Blīvslēgs iepakots 2017 gadā. Tad bija kaut kāda krīze? Piedevām blīvslēgs der bmw automašinām 20 gadu garumā. Links uz realoem Tiešam nevienam nevajadzēja un nebija kur likt? Ar ko atškiras no OEM uz aci un tausti nebija iespējams pateikt.


Ar izslīpētajiem nr arī interesē kā atšķiras no oem? Ja tādu pašu detaļu nopērk oem, tad viņa nav 10 gadus veca, bet pēc marķējumiem nesen ražota. Tā kā kkāda sertifikācija un iekārtu pārdošana īsti neliekas patiesība.
Offline
Usins
08. Aug 2018, 12:16 #578

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

Labdien!

Kur Mārupē, tās apkaimē darba dienās pēc 18:00 varētu pieskriet paskatīties spiedienus?

Vito 115CDI 2007

DELPHI neder, droši vien vajag STAR kopiju.

Tika samainīts, šķiet pilns,
(auto tagad tiek pamatā braukts pa pilsētu, bija sajūta, ka izplūdes daļa motortelpā palikusi karstāka subjektīvi, eļļas līmenis sāka augt, galu galā iemeta erroru, ka virs 3000 apgr. neiet, un tika nolasīti sekojošas kļūdas)
pie 200k filtrs ar nezināmu lietotu kas tika dots līdzi pie auto iegādes ar tekstu ka iegādāts kļūdas pēc.



Pēc nomaiņas uzreiz pazuda 3000 apgr ierobežojums, un kļūdas (gan ar citiem apzīmējumiem) nodzēsu pats ar ELM327.


Uzstādītais izskatījās šādi:
Offline
Usins
08. Aug 2018, 14:05 #579

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

vai ir kādas atsauksmes par šāda produkta LIQUI MOLY DPF CLEANER lietošanu?



varbūt ir kas labāks?
Offline
RSAWorkshop
08. Aug 2018, 14:13 #580

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Novērs sākumā defektu, filtrs tāpat vien neaizaug

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo