Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
N53series
06. Apr 2018, 12:53 #961

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:50:51 @Keikey rakstīja:
Es neesmu auto speciāliste, lūdzu padomu, vai ieteikumus, kur griezties ar šādu problēmu.

Ja ir kāds kurš var palīdzēt, vai dot ieteikumus, es tos labprāt uzklausīšu, tomēr pārmetumi par gāzes iekārtām, vai to kurš var, vai nevar atļauties kādu auto, auto nesalabos.



06 Apr 2018, 12:47:33 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.

Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.



06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..



v smisle? nav probleemu - re, kur ir.

otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa



oi, sieviskji jau diagnosticee dzineejus?
nepatiik skaidrojums - paliidzeet nevaru.
Offline
kasio
06. Apr 2018, 12:57 #962

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

Kaspich ir speciālists šajos dzinējos, bet palīdzēt nevar
Offline
Keikey
06. Apr 2018, 12:58 #963

Kopš: 21. May 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Neminēju, ka nepatīk skaidrojums.
Ja ir kāds kurš reāli var tikt ar problēmu galā, un attrisināt situāciju, nav problēmu, bet, ja man iesaka nopirkt citu auto, tas nebija pēc kā šeit griezos.


06 Apr 2018, 12:53:24 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:50:51 @Keikey rakstīja:
Es neesmu auto speciāliste, lūdzu padomu, vai ieteikumus, kur griezties ar šādu problēmu.

Ja ir kāds kurš var palīdzēt, vai dot ieteikumus, es tos labprāt uzklausīšu, tomēr pārmetumi par gāzes iekārtām, vai to kurš var, vai nevar atļauties kādu auto, auto nesalabos.



06 Apr 2018, 12:47:33 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.

Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.



06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..



v smisle? nav probleemu - re, kur ir.

otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa



oi, sieviskji jau diagnosticee dzineejus?
nepatiik skaidrojums - paliidzeet nevaru.

[ Šo ziņu laboja Keikey, 06 Apr 2018, 12:59:17 ]

Offline
N53series
06. Apr 2018, 13:02 #964

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:58:34 @Keikey rakstīja:
Neminēju, ka nepatīk skaidrojums.
Ja ir kāds kurš reāli var tikt ar problēmu galā, un attrisināt situāciju, nav problēmu, bet, ja man iesaka nopirkt citu auto, tas nebija pēc kā šeit griezos.


06 Apr 2018, 12:53:24 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:50:51 @Keikey rakstīja:
Es neesmu auto speciāliste, lūdzu padomu, vai ieteikumus, kur griezties ar šādu problēmu.

Ja ir kāds kurš var palīdzēt, vai dot ieteikumus, es tos labprāt uzklausīšu, tomēr pārmetumi par gāzes iekārtām, vai to kurš var, vai nevar atļauties kādu auto, auto nesalabos.



06 Apr 2018, 12:47:33 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.

Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.



06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..



v smisle? nav probleemu - re, kur ir.

otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa



oi, sieviskji jau diagnosticee dzineejus?
nepatiik skaidrojums - paliidzeet nevaru.



es varu savest kaartiibaa benziina sadalju. peec manas saprashanas - Vecais, kursh ceert specifiskaas lietas, ar ko kopaa vareetu savest kaartiibaa arii gaazi, atrodaas Liepaajaa.
attieciigi - es shajaa situaacijaa nesolu briinumus, jo - pavadiit 500km celjaa, pusi dienas 2 kadriem pie dzineeja, lai viss straadaatu, kaa vajag - toch nebuus cipars, kas Tev buus pienjemams.

risinajaumu - davia, pa 20 naudaam, tepat/tuvumaa - man, diemzheel, nav. esmu patuseejis paaris projektos 'man tikai uz TA, pa leeto' - paldies, vairaak to nedaru.
Offline
N53series
06. Apr 2018, 14:13 #965

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:42:35 @Marrakesh rakstīja:
Problēma jau vairs nav tajā, ka kādam nebūtu €, lai veiktu remontu. Problēma ir tur, ka nav , kur remontēt. Neviens neko daudz nesaprot. Tādi dīvāna/interneta džedaji mums ir daudz, bet kad paprasi vai var sataisīt slēdz atpakaļgaitu

Ja tev atteicu, taatad - bija iemesls. Redz, Tu palaid muti kaa shiirants, blato kaa garenchiks, un tad - ee, man vajag, man problēma. Neproti uzvesties - risini problēmu citur/citādi.
Offline
RSAWorkshop
06. Apr 2018, 17:27 #966

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

var salodēt, nav obligāti jāmetina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bum_bumz
06. Apr 2018, 22:50 #967

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


06 Apr 2018, 13:02:23 @N53series rakstīja:
risinajaumu - davia, pa 20 naudaam, tepat/tuvumaa - man, diemzheel, nav. esmu patuseejis paaris projektos 'man tikai uz TA, pa leeto' - paldies, vairaak to nedaru.

Bļin, ar draiveri vienā izlietnē mīzuši
Vispirms 3 lapas piedirš, ka nebūs lēti un ne1ns nav maksātājs, tā vietā, lai aizsūtītu PM/PN ar konkrētu ciparu
Offline
HE9600
07. Apr 2018, 07:47 #968

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2385

Braucu ar: Veciem BMW

Par to n46, iesaku aizbraukt pie kāda, kam ir timing toolis šim dzinējam. Es mātes e46 ilgi un dikti būros nakuj adaptācijas aiziet greizi ar laiku (nekādas gāzes uz tā auto nebija), faktiskajos nekādas novirzes nevarēja manīt. Tehnisko varēja iziet tikai kārtīgi uzsildot (ar otro/trešo pārnesumu pazāģējot kādu pus minūti) katalizatoru.
Beigu beigās atklājās, ka standarta kaite - ķēdes mierinātājs saplēsts, stāv uz sopļām un abas sadalenes stāv greizi. Nekādas ķēdes graboņas vai izmaiņas dzinēja darbībā novērot nevarēja. Arī vadība vēl nefiksēja nobīdi, nekādu erroru par nepareizu sadaleņu pozīcijas signālu nebija.
Offline
N53series
07. Apr 2018, 08:29 #969

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


07 Apr 2018, 07:47:03 @HE9600 rakstīja:
Par to n46, iesaku aizbraukt pie kāda, kam ir timing toolis šim dzinējam. Es mātes e46 ilgi un dikti būros nakuj adaptācijas aiziet greizi ar laiku (nekādas gāzes uz tā auto nebija), faktiskajos nekādas novirzes nevarēja manīt. Tehnisko varēja iziet tikai kārtīgi uzsildot (ar otro/trešo pārnesumu pazāģējot kādu pus minūti) katalizatoru.
Beigu beigās atklājās, ka standarta kaite - ķēdes mierinātājs saplēsts, stāv uz sopļām un abas sadalenes stāv greizi. Nekādas ķēdes graboņas vai izmaiņas dzinēja darbībā novērot nevarēja. Arī vadība vēl nefiksēja nobīdi, nekādu erroru par nepareizu sadaleņu pozīcijas signālu nebija.



pilniigas dumiibas.

sadalenju poziicijas redz.
VANOS vaarstu PWM redz.

no shiem datiem LJOTI labi redz, kaa saliktas sadalenes.

un adaptaaciju aizieshanai greizi - paveisam citi iemesli
Offline
G1
07. Apr 2018, 13:23 #970

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...

Degvielas veids: Benzīns un naftas gāze KO TAS NOZĪMĒ?KAS TĀ PAR NAFTAS GĀZI?
Offline
RobertsE61
09. Apr 2018, 12:34 #971

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61

Jautājums speciālistiem - BMW E61, piedarbinot no rīta auto, radio iet, pabrauc, noslāpē un atkal darbini, displejā parādās BMW logo un pēc dažām sekundēm izdziest un tā visu laiku.Mēģināju ar pogām resetu uztaisīt, bez izmaiņām.
Jāmaina kāds no blokiem zem paneļa?
Offline
uldens1
09. Apr 2018, 13:24 #972

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


07 Apr 2018, 13:23:16 @G1 rakstīja:
Degvielas veids: Benzīns un naftas gāze KO TAS NOZĪMĒ?KAS TĀ PAR NAFTAS GĀZI?
propāns
Online
Ruudis
09. Apr 2018, 20:03 #973

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Cik jūs maksājat kasko saviem e60/61? Cik liels ir ceļa nodoklis? Auto FL bez pakas.
Offline
ilmars4998
09. Apr 2018, 20:07 #974

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28


09 Apr 2018, 20:03:49 @Ruudis rakstīja:
Cik jūs maksājat kasko saviem e60/61? Cik liels ir ceļa nodoklis? Auto FL bez pakas.

FL 535d ceļa nodoklis 280€
Kasko 800€
Offline
Ruudis
10. Apr 2018, 19:08 #975

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Kas tur bija ar TA autiņiem, kas ražoti no 2009.gada uz augšu? Slēdz pie pc? Kas ar atgāzēm?
Ekspluatācijas nodoklis mēras laikam no CO2
Offline
RicardsP
10. Apr 2018, 22:01 #976

Kopš: 23. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: X5 m40d, Audi 80 b4

Ir doma mainīt auto.
Ir pāris auto, no kuriem vēlos izvēlēties labāko variantu, kurš tehniskā ziņā labāk un a kuru nevajadzēs visu laiku dzīvot pa servisiem ?
X5 e70
Audi Q7
Rang Rover sport
Budžets 15 k
Paldies
Offline
N53series
10. Apr 2018, 22:22 #977

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Apr 2018, 20:07:59 @ilmars4998 rakstīja:

09 Apr 2018, 20:03:49 @Ruudis rakstīja:
Cik jūs maksājat kasko saviem e60/61? Cik liels ir ceļa nodoklis? Auto FL bez pakas.

FL 535d ceļa nodoklis 280€
Kasko 800€

Wat? Man pie 14k noveerteejuma, skaņu neskaitot, 300 gada.
Ar paku, hujaku.
Offline
JankyLV
11. Apr 2018, 15:38 #978

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2984

Braucu ar: imperialblau

Kā lai civilizēti Renault atslēdz pīkstuli par drošības jostām?
Ir kaut kāds softs priekš viņu programmēšanas?
Offline
Machida
11. Apr 2018, 19:03 #979

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


11 Apr 2018, 15:38:58 @JankyLV rakstīja:
Kā lai civilizēti Renault atslēdz pīkstuli par drošības jostām?
Ir kaut kāds softs priekš viņu programmēšanas?


Civilizēti būtu piesprādzēties!
Offline
MatissL
11. Apr 2018, 19:40 #980

Kopš: 14. Dec 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 156

Braucu ar:

Kuršvarētu uzlikt e91 kruīzu? PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo