Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
17. Nov 2021, 21:25 #8421

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tapēc jāzvana un jāpainteresējas pēc vin nummura...
Offline
sys9291
17. Nov 2021, 21:28 #8422

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Nov 2021, 21:25:17 @andzhi rakstīja:
Kko tadu var parbaudit/salabot?
Bija visadas kludas, un citi brinumi.
Atradu zalo, visu iztiriju, tagad dzinejs normali steada, kludu nav, bet pirms limet kopa gribas parbaudit cik veseli tie rezistorit/tranzistori un cik labi tie turas pie plates.
Varbut kads no sejienes var to izdarit?!
Tas ir edc15 dzineja vadibas bloks no 2001 VW LT





samazgāt jau samazgāji, bet zaļais var sākties strapslāņos (šīm platēm celiņi iet arī tekstolītam pa vidu) no kurienes tu ārā viņu nedabūsi... tā kā pareizāk būtu meklēt citu DDE...
Offline
sosols
18. Nov 2021, 16:32 #8423

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

Iesakat rīgā labu bmw bendzīna dzinēju specialistu, 13.gada 650 kur var aizdzīt
Offline
kingemiilz
18. Nov 2021, 18:28 #8424

Kopš: 08. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: trīnieku

Čau,

problēma īsumā tāda. Antifrīzā eļļa plūda iekšā, bija aizdomas uz galvas blīvi. Atrada, ka radiatorā plaisa un tas ir beigts, ka tas esot pie vainas. Motorā arī eļļa sulojās vairākās vietās. Nomainīja radiatoru, vāka blīvi, sprauslas izņēma un kur bija oksidējies izfrēzēja, iztīrija visu dzesēšanas sistēmu. Saka, ka viss ok, jābūt visam kārtībā. +/- 1h nobraucot, izmet kļūdu, ka antifrīza līmenis zems. Atveru kapotu, atkal nedaudz sāk špricēties eļļa antifrīzā, bet šoreiz arī pats antifrīzs pazūd (kas iepriekš nebija, iepriekš nekādas kļūdas nemeta un netīšām tik atrasts, ka eļļa antifrīzā).

Eļļas līmenis motorā nekrīt, līmenis ok, eļļa nav "kafijas" krāsā, kas liecinātu par galvas blīvi, baltu dūmu nav, arī spiediens, gaiss nepūš no antifrīza bačoka. Nākošnedēļ braucu vest atpakaļ uz servisu, tie saka, ka varbūt vecā eļļa vēl kaut kur izspiedās, bet ja jau tīrija...un tagad vēl pazūd antifrīzs.

Varbūt ir kādi varianti kas vēl varētu būt pie vainas, jo apskatot motoru un runājot ar cilvēkiem, kas +/- kaut ko saprot, saka, ka galvas blīve tā neesot. Kāda eļļas filtra blīve vai mudaki servisā līdz galam nav salikuši kaut ko?

Paldies
Offline
kingemiilz
18. Nov 2021, 18:30 #8425

Kopš: 08. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: trīnieku


18 Nov 2021, 18:28:39 @kingemiilz rakstīja:
Čau,

problēma īsumā tāda. Antifrīzā eļļa plūda iekšā, bija aizdomas uz galvas blīvi. Atrada, ka radiatorā plaisa un tas ir beigts, ka tas esot pie vainas. Motorā arī eļļa sulojās vairākās vietās. Nomainīja radiatoru, vāka blīvi, sprauslas izņēma un kur bija oksidējies izfrēzēja, iztīrija visu dzesēšanas sistēmu. Saka, ka viss ok, jābūt visam kārtībā. +/- 1h nobraucot, izmet kļūdu, ka antifrīza līmenis zems. Atveru kapotu, atkal nedaudz sāk špricēties eļļa antifrīzā, bet šoreiz arī pats antifrīzs pazūd (kas iepriekš nebija, iepriekš nekādas kļūdas nemeta un netīšām tik atrasts, ka eļļa antifrīzā).

Eļļas līmenis motorā nekrīt, līmenis ok, eļļa nav "kafijas" krāsā, kas liecinātu par galvas blīvi, baltu dūmu nav, arī spiediens, gaiss nepūš no antifrīza bačoka. Nākošnedēļ braucu vest atpakaļ uz servisu, tie saka, ka varbūt vecā eļļa vēl kaut kur izspiedās, bet ja jau tīrija...un tagad vēl pazūd antifrīzs.

Varbūt ir kādi varianti kas vēl varētu būt pie vainas, jo apskatot motoru un runājot ar cilvēkiem, kas +/- kaut ko saprot, saka, ka galvas blīve tā neesot. Kāda eļļas filtra blīve vai mudaki servisā līdz galam nav salikuši kaut ko?

Paldies



Ā jā, Volvo S80 D5 07.gada, 134 kw
Offline
Kanjo
19. Nov 2021, 08:55 #8426

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:

Siltummainis vēl var būt, bet tad uzreiz bačoks melns kļūs. Ja kārba automāts, tad var sākt jaukties ar tās eļļu. Tiem laikam ap to gadu jau arī kārbai siltummainis ir.
Offline
Peecis
19. Nov 2021, 11:41 #8427

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


18 Nov 2021, 18:28:39 @kingemiilz rakstīja:
Čau,

problēma īsumā tāda. Antifrīzā eļļa plūda iekšā, bija aizdomas uz galvas blīvi. Atrada, ka radiatorā plaisa un tas ir beigts, ka tas esot pie vainas. Motorā arī eļļa sulojās vairākās vietās. Nomainīja radiatoru, vāka blīvi, sprauslas izņēma un kur bija oksidējies izfrēzēja, iztīrija visu dzesēšanas sistēmu. Saka, ka viss ok, jābūt visam kārtībā. +/- 1h nobraucot, izmet kļūdu, ka antifrīza līmenis zems. Atveru kapotu, atkal nedaudz sāk špricēties eļļa antifrīzā, bet šoreiz arī pats antifrīzs pazūd (kas iepriekš nebija, iepriekš nekādas kļūdas nemeta un netīšām tik atrasts, ka eļļa antifrīzā).

Eļļas līmenis motorā nekrīt, līmenis ok, eļļa nav "kafijas" krāsā, kas liecinātu par galvas blīvi, baltu dūmu nav, arī spiediens, gaiss nepūš no antifrīza bačoka. Nākošnedēļ braucu vest atpakaļ uz servisu, tie saka, ka varbūt vecā eļļa vēl kaut kur izspiedās, bet ja jau tīrija...un tagad vēl pazūd antifrīzs.

Varbūt ir kādi varianti kas vēl varētu būt pie vainas, jo apskatot motoru un runājot ar cilvēkiem, kas +/- kaut ko saprot, saka, ka galvas blīve tā neesot. Kāda eļļas filtra blīve vai mudaki servisā līdz galam nav salikuši kaut ko?

Paldies

Šitiem hlamiem siltummaiņi (motoreļļa-dzeses šķidrums jūk). Un mazgā kā gribi- tāpat būs bačoks vēl reizes 5 jāmazgā, jo eļļa no visas dzeses sistēmas nāk uz augšu. Tas, ka pēc remonta drusku nokrīt antifrīza līmenis, ir normāli, jo parasti paliek gaiss, ja kārtīgi nonodod čadu pirms atdot auto.
P.S.
Pirms sauc kādu par mudaku, padomā par to, ka pats neko īsti nesaproti no auto.
Offline
lowera
21. Nov 2021, 16:05 #8428

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5575

Braucu ar: 1717

Skaņas izolācija busam

Kur iegādāties un kādu skaņas izolāciju ieteiktu likt busam, kurš tiek pārbūvēts par kemperi?
Offline
hrusts
21. Nov 2021, 22:24 #8429

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

Pacients F11 530d facelift bez x drive
Paātrinoties jūtama vibrācija, kas nāk no aizmugures (aizmugurē sēžot izteiktāk jūtams nekā priekšā) izteiktāk jūtams uz šosejas sākot paātrināties no maziem apgriezieniem.
Reduktora bukses jaunas (3gab) kardāna izmugurējā mufta jauna meyle hd (pirms stāvēja oem saplaisājusi, domāju dēļ tā vibrēja, pēc nomaiņas vibrācija palika stiprāka) dzinēja spilveni jauni
Kur rakt??? Hadeni servisā iztaustīja, viss labi, pusasis arī....
Offline
Kaross
21. Nov 2021, 23:27 #8430

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Nov 2021, 16:05:48 @lowera rakstīja:
Skaņas izolācija busam

Kur iegādāties un kādu skaņas izolāciju ieteiktu likt busam, kurš tiek pārbūvēts par kemperi?



Kaut vai šeit:
https://kemperiem.lv/veikals/atlaides/open/3466

Vai šeit:

https://www.aux.lv/lv/catalog/191-skau-izolcijas-materili/

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Juraans
22. Nov 2021, 08:58 #8431

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 339

Braucu ar:

Jautājums par N47, vai no šiem DPF kvēpu tīrītājiem ir kāda jēga? Uz doto brīdi sanāk pārsvarā braukāt tikai pa pilsētu, negribas, lai DPFS izbeidzas

https://www.carcare.lv/shop/piedevas/gat-dpf-purifier-2/
Offline
sys9291
22. Nov 2021, 09:06 #8432

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2021, 08:58:13 @Juraans rakstīja:
Jautājums par N47, vai no šiem DPF kvēpu tīrītājiem ir kāda jēga? Uz doto brīdi sanāk pārsvarā braukāt tikai pa pilsētu, negribas, lai DPFS izbeidzas

https://www.carcare.lv/shop/piedevas/gat-dpf-purifier-2/

a tu pabrauc reizi 2 ned pa trassi 20 min kopējā plūsmā lai izdedzinās nevis skaties uz degvielas piedevām. Jo ja dedzināšanas procesam nav iespējams sākties (dēļ maa ātruma, vai nepietiekamas temperatūras) šī piedeva neko nedos...
Offline
Juraans
22. Nov 2021, 09:59 #8433

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 339

Braucu ar:

Jā, protams ik pa laikam izbraucu pa štrāsi (1-2h), bet tomēr gribas, lai tur arī ikdienā viss tip top. Saki,tad labāk nemaz nesākt šitos liet klāt?
Offline
builis
22. Nov 2021, 16:30 #8434

Kopš: 03. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Man kopš augusta arī N47. Kā vispār var saprast kad ir sācies tas dedzināšanas process? Šajā laikā neesmu novērojis, ka braucot pa štrāsi būtu lielāki apgriezieni kā ierasts vai tml...
Offline
VVRECK
22. Nov 2021, 16:46 #8435

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


22 Nov 2021, 16:30:59 @builis rakstīja:
Man kopš augusta arī N47. Kā vispār var saprast kad ir sācies tas dedzināšanas process? Šajā laikā neesmu novērojis, ka braucot pa štrāsi būtu lielāki apgriezieni kā ierasts vai tml...


Itkā jāparadās minimālai vibrācijai, grūti teikt.
Pats vairāk kā gadu braucu ar N57 un nekādu reģenerāciju neēsmu novērojis
Offline
sys9291
22. Nov 2021, 18:02 #8436

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Nov 2021, 16:30:59 @builis rakstīja:
Man kopš augusta arī N47. Kā vispār var saprast kad ir sācies tas dedzināšanas process? Šajā laikā neesmu novērojis, ka braucot pa štrāsi būtu lielāki apgriezieni kā ierasts vai tml...

var būt drusku dobjāka skaņa un mazāks cēliens. Tas arī viss.
Offline
Mixzzz
22. Nov 2021, 18:42 #8437

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Nov 2021, 18:02:34 @sys9291 rakstīja:

22 Nov 2021, 16:30:59 @builis rakstīja:
Man kopš augusta arī N47. Kā vispār var saprast kad ir sācies tas dedzināšanas process? Šajā laikā neesmu novērojis, ka braucot pa štrāsi būtu lielāki apgriezieni kā ierasts vai tml...

var būt drusku dobjāka skaņa un mazāks cēliens. Tas arī viss.
Drīzāk pretēji, cik braukts ar N47, gan manam, gan citiem cēliens pat biki labāks dedzināšanas laikā Bet vēl variants kā to var manīt ir pēc momentānā degvielas patēriņa. Tur vismaz 1.5l plusā uzreiz un pa līdzenu šoseju braucot to var gana viegli ieraudzīt.
Offline
hrjaz
22. Nov 2021, 20:51 #8438

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 672

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Man šķiet, arī, ka kārba ilgāk velk nepārslēdzoties. M57.
Offline
ALPINA
23. Nov 2021, 11:22 #8439

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 550

Braucu ar: ALPINA

kursh mums te bija BMW shrotists ?? kontakti ??!!!

o pats atcerejos MArihuans , zhel tik jau nopirku detalju internetveikala

[ Šo ziņu laboja ALPINA, 23 Nov 2021, 11:44:25 ]



-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Negantelis
23. Nov 2021, 19:35 #8440

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Nomainīju e91 330d m57 ar automātu radiatoru. THERMOTEC.

Pēc tam atradu šādu pajebāciju.


Vai man vajadzēja viņu ielikt noliešanas korķa vietā vai arī nē. Pieļaujubka oriģinālā izpildījumā pilda kādu daļējas noliešanas funkciju?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo