Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
28. May 2021, 21:16 #7901

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?
Offline
Andrejs87
29. May 2021, 13:53 #7902

Kopš: 06. Jan 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW3 (f30)

leather fix gel - kur lai iegādājas šos brīnumus un cik reāli labi viņi ir.
ir kādam kas iesakāms? paldies
Offline
eecis
29. May 2021, 14:31 #7903

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 245

Braucu ar: E36


28 May 2021, 21:16:46 @sys9291 rakstīja:

28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?

Kļūda iemetās uzreiz, bet to atradām-atrisinājām. Zem vāka nebija štekers kārtīgi nofiksēts.
Bet tagad nākamais jautājums: Vai spečuki var apstiprināt, ka S50B32 idle camshaft grādi jābut 0 un 60? +/- 2grādi cik noprotu. Jo man ir 10 un savienojot kārtīgi vadus vanosam sākās nemierīga dzinēja darbība brīvgaitā, kas nozīmē, ka ar aizdedzi kaut kas nav kārtībā. Kaut gan, kad Vanos nedarbojās, tad brīvgaitā dzinējs darbojās labi.
Offline
depo
29. May 2021, 17:33 #7904

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Vai sadilusi/beigta stūres reika var klabēt pa bedrēm kā beidzies šarnīrs, ja eļļa nezūd?

[ Šo ziņu laboja depo, 29 May 2021, 17:33:41 ]

Offline
chaboska
29. May 2021, 17:55 #7905

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Parasti tā ir viena no pazīmēm par reikas beigām.
Offline
depo
29. May 2021, 21:40 #7906

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kautkas klab piekarē priekšā braucot pa bedrēm, tā kā šarnīrs/ābols sasists, bet viss nomainīts, tur vairs nekas nenomainīts nav palicis izņemot reiku. Bet līmenis nekrīt.

Tripod rumba/pusass iekšējā var klabēt/grabēt pa bedrēm?
Offline
zaqs
30. May 2021, 19:10 #7907

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

vai ir kāda pieredze ar AC kompresora blīvējumiem?
ar aci diagnosticēju, ka eļļa, resp. r134 pametis sistēmu pa vietu, kur korpusā iestrādāts (laikam kāds mēraparāts), 2 pinu savienojums . kā tas tur turas? E87 120kw m47 2005g
Offline
sys9291
30. May 2021, 21:55 #7908

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


29 May 2021, 14:31:09 @eecis rakstīja:

28 May 2021, 21:16:46 @sys9291 rakstīja:

28 May 2021, 16:41:40 @eecis rakstīja:
Vajadzīga PALĪDZĪBA no BMW spečukiem!
Auto E36 Dzinējs S50B32
Tika nomainīts pilns Vanos remkomplekts no beisansystems.com Seals+Rattle repair kit.
Salikts viss atpakaļ vadoties pēc šī video: youtube video links
Pēc salikšanas iepriekš novērotais 'Rattle' vairs nav novērojams un noraustīšanās pie 3000rpm arī ne, bet ir jaudas zudums un divas JAUNAS (pirms darbiem arī tika diagnosticēts) kļūdas:
43 Inlet Vanos, advance valve
Un nezinu vai tas ir saistīts, bet klāt vēl nāca:
2C Signal, Thermal oil level sensor. (iespējams kādi vadi?)

Aizdedzes grādi brīvgaitā pirms remonta:
Cam.nominal position Exhaust- 0 Intake- 60
Camshaft actual position Exhaust -0,6 Intake 59.1
Grādi brīvgaitā PĒC remonta:
Cam.nominal position exhaust- 0 Intake- 55 (nez kapēc mainījies?)
Cam.actual position Exhaust- 10,1 Intake 60

VAI kādam ir kāda ideja vai padoms kas ir salikts greizi/nepareizi? Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju.
Priecīgas visiem brīvdienas!

kļūda par wanos vārstu to nodzēšot parādās pēc aizdedzes parraustīšanas nedarbinot dzinēju?

Kļūda iemetās uzreiz, bet to atradām-atrisinājām. Zem vāka nebija štekers kārtīgi nofiksēts.
Bet tagad nākamais jautājums: Vai spečuki var apstiprināt, ka S50B32 idle camshaft grādi jābut 0 un 60? +/- 2grādi cik noprotu. Jo man ir 10 un savienojot kārtīgi vadus vanosam sākās nemierīga dzinēja darbība brīvgaitā, kas nozīmē, ka ar aizdedzi kaut kas nav kārtībā. Kaut gan, kad Vanos nedarbojās, tad brīvgaitā dzinējs darbojās labi.

kad VANOS negāja dzinējs bija avārijas režīmā... vanosiem vajag saadapēties - pēc tam jāliek pie PC un jāskatās kas jauns parādīsies...
Offline
takeshi
30. May 2021, 23:52 #7909

Kopš: 20. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 263

Braucu ar: bmw 325i

sveiki kads varetu man ieteikt ellu 5w50 ar specifikaciju LL01 KUR MEKLET?
Offline
hasans
31. May 2021, 20:18 #7910

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


29 May 2021, 17:33:29 @depo rakstīja:
Vai sadilusi/beigta stūres reika var klabēt pa bedrēm kā beidzies šarnīrs, ja eļļa nezūd?

Var, pašam tā ir bijis. Pēc reikas restaurācijas - klusums.
Offline
cipargalva
01. Jun 2021, 10:39 #7911

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Offline
bokens
01. Jun 2021, 12:15 #7912

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91

Jautājums: šaurjoslas zondes Denso un Bosh ir ok, N52B30 dzinējs.
Offline
restar79
01. Jun 2021, 15:25 #7913

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2830

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

Kas noticis ar auto vai nr zīmi, ja kādas 2 nedēļas atpakaļ vēl pārvietojās pa pilsētu, bet ieejot csdd nekādu info par nr ar auto nav pieejama
Offline
Tuloo
01. Jun 2021, 15:38 #7914

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Kur Rīgā varētu atrestaurēt izpūtējus? sākuši grabēt, reāli restaurāciju gan jau izplūdei visai vajag

Porsche Cayenne 2012 Turbo
Offline
CP17
01. Jun 2021, 15:40 #7915

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


01 Jun 2021, 15:25:30 @restar79 rakstīja:
Kas noticis ar auto vai nr zīmi, ja kādas 2 nedēļas atpakaļ vēl pārvietojās pa pilsētu, bet ieejot csdd nekādu info par nr ar auto nav pieejama

kas, kas, vnk uzlikts cits numurs
Offline
josi
01. Jun 2021, 16:52 #7916

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


01 Jun 2021, 10:15:52 @Hose rakstīja:
sveiks! Vajag dzīvoklī pieslēgt Bosch indukcijas plīti. Ir vienfāzu elektrība ,līdz plītij atvilkts 5 dzīslu vads,kurā pluss ir brūnajā,melnajā un pelēkajā.Visi trīs plusi iet caur vienu C16 drošinātāju (automātu) Tad attiecīgi šos trīs plusus vajag pievienot L1 ,L2 un L3 ? Zilais protams N un dzelteni zaļais zeme

Instrukcijā tas nav rakstīts? Slēgt visus plusus pie viena drošinātāja ir diezgan dumji, jo normālai plītij tomēr vajadzētu zināt, vai tā strādā 1F/2F/3F režīmā un atbilstoši mācēt ierobežot vienlaicīgo kopējo jaudu.

Es pieslēgtu tikai L1, tapat arī ir redzēti varianti, kur slēdz kopā L1+L2, bet noteikti ne visus 3.

[ Šo ziņu laboja josi, 01 Jun 2021, 17:06:00 ]

Offline
alnisg
01. Jun 2021, 17:20 #7917

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1576

Braucu ar:


01 Jun 2021, 16:52:10 @josi rakstīja:

01 Jun 2021, 10:15:52 @Hose rakstīja:
sveiks! Vajag dzīvoklī pieslēgt Bosch indukcijas plīti. Ir vienfāzu elektrība ,līdz plītij atvilkts 5 dzīslu vads,kurā pluss ir brūnajā,melnajā un pelēkajā.Visi trīs plusi iet caur vienu C16 drošinātāju (automātu) Tad attiecīgi šos trīs plusus vajag pievienot L1 ,L2 un L3 ? Zilais protams N un dzelteni zaļais zeme

Instrukcijā tas nav rakstīts? Slēgt visus plusus pie viena drošinātāja ir diezgan dumji, jo normālai plītij tomēr vajadzētu zināt, vai tā strādā 1F/2F/3F režīmā un atbilstoši mācēt ierobežot vienlaicīgo kopējo jaudu.

Es pieslēgtu tikai L1, tapat arī ir redzēti varianti, kur slēdz kopā L1+L2, bet noteikti ne visus 3.

C16 vienā fāzē uz 2 riņķiem vēl kaukā, tur jāpaseko, lai vienlaicīgi uz tā automāta vēl kas tērēts netiek, bet vairāk riņķiem vienlaicīgai to lietošanai nabūs, sitīs ārā.
Offline
cipargalva
01. Jun 2021, 21:09 #7918

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: quattro

Plītis prot ierobežot jaudu, taču tikai tiktāl, cik lietotājs ir uzstādījis, pašas tās neko neizdomā.
Kā arī plītīm ir vienalga, cik fāzes pienāk, jo tās strādā zvaigznē.
Dzīslu skaits uz plīti ir ok. Šajā gadījumā komutāciju veido sadalnē nevis pie plīts. Tas ir domājot par nākotni, ja nu cilvēks izdomā tomēr pāriet uz 3 fāzēm. Tad vairs nav jebla ar vienošanos pie pašas plīts, pārmet pāris vadus sadalnē un gatavs.
Bet vispār josi ir taisnība, un vajadzētu izlasīt lietotāja instrukciju pirms ķerties klāt. Tiešām var būt gadījumi, kad tiek izmantotas tikai 2 fāzes un trešā paredzēta, lai veidotu daļēju trīsstūra slēgumu atkarībā no tīkla sprieguma.

Arī ar to 16A pievadu var kaut ko uzcept, bet, protams, jādzīvo prātīgi. Sastāda grafiku, kad ceps kotletes, kad vārīs tēju, kad mazgās traukus
Offline
HE9600
02. Jun 2021, 11:10 #7919

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2387

Braucu ar: Veciem BMW

Sveiki!
Vai Latvijā ir kāds izplatītājs, kas tirgo kondicioniera kompressoru remkomplektus?
Vēlos želejauto sataisīt kādreiz demontēto AC (because racecar ), standarta stāsts - trubu savienojumi nav noslēgti un laika gaitā iekšā pilns ar putekļiem. Vajag iztīrīt un pie reizes visus blīvējumus samainīt.
Jaunu poļu izcelsmes kompressoru par 300eur pirkt roka neceļās - ieslēdzas žīdisms.
Offline
968-jk
02. Jun 2021, 19:32 #7920

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13470

Braucu ar: 30niekiem

Kur pa fikso, garām skrienot var uzpildīt AC sistēmu? Pie lielveikaliem esošās kondicionierus uzpildes stacijās nevar. Saka, ka jaunā tipa gāze sistēmā. Varbūt kāds šejienietis var sadarīt? PM
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo