Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
14. Sep 2020, 21:08 #6601

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Sep 2020, 11:29:24 @Martinsse rakstīja:
Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.

Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)

Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā.


12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg


nu re, kā jau te agrāk desa rakstīja sprauslas citas, kolektors cits (vez klapēm) un kas ir ar virzuļiem un galvu?
Offline
anarchy
15. Sep 2020, 10:03 #6602

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1412

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/

Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.

Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?

Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies,
Offline
sys9291
15. Sep 2020, 10:08 #6603

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/

Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.

Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?

Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies,

klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt...
Offline
anarchy
15. Sep 2020, 10:32 #6604

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1412

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


15 Sep 2020, 10:08:32 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/

Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.

Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?

Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies,

klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt...

manuprāt parastā lieta, ko arī riņķi apkārt raksta - liela darba temperatūra, kas nav laba motora kaut kādai ilgmūžībai, trubu, blīvju mūžam, kastums karstums karstums... šitas takā pa švaku arguments?
Es gan jautāju, kapēc to nedarīt, nevis kapēc to darīt. FFE, uz to kopējo man jau vairāk pie pašreizējā patēriņa tas neinteresē.
Offline
sys9291
15. Sep 2020, 10:40 #6605

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2020, 10:32:49 @anarchy rakstīja:

15 Sep 2020, 10:08:32 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2020, 10:03:26 @anarchy rakstīja:
sveiki zinātāji. vai ir kādam bijusi darīšana ar ko šādu?
https://modbmw.com/shop/thermostat-mod-m62/

Vai nav iespējams bez šitādas herņas pārrakstīt DME termostata karti, lai atvērtos pie savādākiem nosacījumiem, nevis defaultajiem, kas ir augsti.

Neviens programmers chipotaajs neko šādu neveic?
Ir kādi spēcīgi iemesli, kapēc to priekš M62TU nedarīt?

Paldies par kādu konstruktīvu atbildi. Skrupulozu analīzi par to cik labi/slikti tas varētu būt var arī piedāvāt DM101 izteikties. Paldies,

klau a tev ir kādi aizspriedumu pret dzinēja darba temperatūru? paskaidro iemeslu kapēc tu izdomāji, ka tev viņu vajag samazināt...

manuprāt parastā lieta, ko arī riņķi apkārt raksta - liela darba temperatūra, kas nav laba motora kaut kādai ilgmūžībai, trubu, blīvju mūžam, kastums karstums karstums... šitas takā pa švaku arguments?
Es gan jautāju, kapēc to nedarīt, nevis kapēc to darīt. FFE, uz to kopējo man jau vairāk pie pašreizējā patēriņa tas neinteresē.

ne jau patēriņā lieta, bet te jau DM savā sadaļā tev visu uzrakstīja.
Jā trubām šis temperatūras režīms ir smags, bet samaini un gadus 5 vismaz dzīvo bez bēdu...
Offline
MrBadman
15. Sep 2020, 20:23 #6606

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 384

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.

Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)

Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).

EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.

Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...

Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt?
Offline
uldens1
15. Sep 2020, 20:59 #6607

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


15 Sep 2020, 20:23:01 @MrBadman rakstīja:

13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.

Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)

Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).

EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.

Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...

Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt?
bļe vektrai jauns kolektors maksā 160 eiro,nah jalikvidē???
Offline
MrBadman
15. Sep 2020, 21:03 #6608

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 384

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


15 Sep 2020, 20:59:41 @uldens1 rakstīja:

15 Sep 2020, 20:23:01 @MrBadman rakstīja:

13 Sep 2020, 22:02:58 @australia rakstīja:
Jautājums par ķīseļiem un swirl-flaps.

Vairums taisa flaps-delete. Bet vai gadījumā tas nav tā kā iecirst kājā? (iecirst DFP pa riekstiem)

Tātad - tukšgaitā u.c. mazajās jaudās netiek sagatavots paredzētais maisījums, nenotiek pareiza sadegšana (DPF dabūn pa riekstiem).

EGR, cik zinu, lielāko daļu savas dzīves aktivizējas tukšgaitā. Tātad - dzinējs pārstrādā savus izplūdes sūdus un vēl jo vairāk ieplūdē vairs nav swirl-flapi, kas nodrošina korektu gaisa maisījumu. DPF dabūn kārtīgi pa riekstiem.

Jeb tas ir poh, kamēr vien var izskrieties, lai notiktu reģenerācija...

Šo gan kāds zinošs varētu pakomentēt. Mān tā kā nav aktuāli, bet dēlam vectra, kurai shwirli vairs nestrādā. Tad jautājums: labot, vai amputēt?
bļe vektrai jauns kolektors maksā 160 eiro,nah jalikvidē???

Par to jau ir stāsts + vai - ; tāds ir jautājums, izmaksas varētu būt līdzīgas.
Offline
uldens1
15. Sep 2020, 21:05 #6609

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:

domāju droši ņem arā arī katru otro virzuli,būs mazāka pretestība kloķenei
Offline
stukis
16. Sep 2020, 21:40 #6610

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Volvo xc90 2003 gada,ka var nomainīt numura apgaismojumu uz diodēm? Tas diodes nāk kopā ar visu stikliņu plus vēl kaut kādi vadi divi. Jāņem arī no iekšpuses nos tas dekoratīvais plastmas?
Offline
wrecked
16. Sep 2020, 21:50 #6611

Kopš: 03. May 2016

Ziņojumi: 98

Braucu ar: E92 335d


14 Sep 2020, 11:29:24 @Martinsse rakstīja:
Galvenā atšķirība ir cita automātkārba un nav ieplūdes klapes 325d modelim. Kārba, cik saprotu ir vājāka.

Cik pats esmu pētijis realoem (325d vs 330d), tad sprauslām kodi atšķiras. Savukārt turbas gan sanāk vienādas (ņemam par piemēru 325d un 330d abus 12.2006)

Pārregulēts 325d un 330d uz stenda uzrādot vienādus rezultātus pie nosacījuma, ka abiem visi mezgli ir kārtībā.


12 Sep 2020, 18:02:06 @wrecked rakstīja:
Kungi palīdziet tikt skaidrība...
2 dzinēji 3.0L
1)M57TU2D30-UL: 197 hp (145 kw) 325d
2)M57TU2D30-OL: 235 hp (173 kw) 330d

Kādas viņiem ir atšķirības no tehniska viedokļa? Vai nav tā ka ir vienādi dzinēji un tikai ar programmatūru pirmais ir ierobežots? Lūgums paskaidrojiet sīkāk

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/...BMW_M57D30TU.jpg



ļoti interesanti, personīga pieredze ?
Offline
Kri5taps
17. Sep 2020, 03:24 #6612

Kopš: 19. Apr 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: E61 535d

Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...


Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!

Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru.
Offline
depo
17. Sep 2020, 06:51 #6613

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

6 un 8 var.
Offline
tarzan
17. Sep 2020, 09:43 #6614

Kopš: 21. Dec 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 246

Braucu ar: melnu VOLGU

E90 - 320 IS (ar karbona vārstu vāku) - motors izbeidzās. Jautājums spečukiem, vai N45 B20 A, kas tagad ir iekšā, vai var apmainīt pret N46 B20A? Kas notiek ar vadības blokiem un provodkām utt.
Offline
Angelz
17. Sep 2020, 10:37 #6615

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: BMW E60 535D


17 Sep 2020, 03:24:55 @Kri5taps rakstīja:
Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...


Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!

Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru.


Vari papildināt:

9.) Bavarian Workshop (RSAWorkshop mehānika, Angelz elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (Agris mehānika, sys9291 elektronika)

Kas tieši ir nepieciešams?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Sep 2020, 10:48:02 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
NK
17. Sep 2020, 11:02 #6616

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: E39

Iesakiet kādu meistaru vai servisu kurš var sataisīt atgāzes manam e46. Apskatē uzrādīja CO 0.460 pie paaugstinātiem apgriezieniem. E46 325ci Benz. 2003.g.
Offline
Kri5taps
17. Sep 2020, 12:12 #6617

Kopš: 19. Apr 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: E61 535d

Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet (labi vai slikti) un/vai papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
9.) Bavarian Workshop (''RSAWorkshop'' - mehānika, ''Angelz'' - elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (''Agris'' - mehānika, ''sys9291'' - elektronika)
...

[ Šo ziņu laboja Kri5taps, 17 Sep 2020, 12:22:13 ]

Offline
sys9291
17. Sep 2020, 12:58 #6618

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Sep 2020, 12:12:55 @Kri5taps rakstīja:
Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet (labi vai slikti) un/vai papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
9.) Bavarian Workshop (''RSAWorkshop'' - mehānika, ''Angelz'' - elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (''Agris'' - mehānika, ''sys9291'' - elektronika)
...

viss atkarīgs no tā, ko vēlies izpildīt savam auto...
Offline
bmwaddict
17. Sep 2020, 13:00 #6619

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

cik topikos te ir saposteets viens un tas pats
Offline
snowy
19. Sep 2020, 08:46 #6620

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

Ja man auto noņemts no uzskaites, dienas pagājušas, pircējs caur e.csdd taisa īpašnieka maiņu - auto atjaunosies uzskaitē? Vai pirms īp.maiņas man atjaunot? Vai pēc jaunais pats varēs atjaunot? Gribas, lai 7dien cilvēks var droši braukt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo