Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 78 viesi un 72 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
edzisgars
17. Feb 2020, 15:05 #5661

Kopš: 25. Jan 2012

No: Talsi

Ziņojumi: 30

Braucu ar: BMW

Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?
Offline
ReinisE46
17. Feb 2020, 17:30 #5662

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 14:48:22 @uldens1 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:40:54 @ReinisE46 rakstīja:

17 Feb 2020, 14:24:36 @sys9291 rakstīja:

17 Feb 2020, 13:24:42 @Ruudis rakstīja:
Arī bez termostata apakšējā truba auksta?

a cik termpstatam vārsti ko?
Kā strādā termostats? Vai kaut ko par mazo loku esi dzirdējis? Ja termostats izņemts kas taisīs ciet mazo loku?

Sanāk, ka bez viņa vaļā mazais, lielais loks. Veidojas pretplūsma kā rezultātā neiet caur radiātoru.
ne tak,tas termostats tak nav on/off,viņš kādu brīdi mēdz būt pusvirus kad abi loki ir vaļā,vai tik pat labi kad viņš ir vispār beigts un stāv pusvirus un nevar dabūt darba temp.,tad arī abi loki ir vaļā,tāka rauj vien pauri nost
rauj vien pauri nost
Jāāā, tie ir vārdi, ko vismazāk vēlējos dzirdēt. OK, došu ziņu par rezultātu. Pateicos par ieteikumiem.
Offline
Kaross
17. Feb 2020, 17:44 #5663

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?


Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Online
SpOrcMeN
17. Feb 2020, 18:55 #5664

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32577

Braucu ar: kazernuju montanu

interese plastmasas , aluminija divveramas durvis ka autosalonos lai var iebraukt ar mashinu, kad iieteikumi kur pameklet ideali labprat iekjserttu lietotus.

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
edzisgars
17. Feb 2020, 20:03 #5665

Kopš: 25. Jan 2012

No: Talsi

Ziņojumi: 30

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 17:44:25 @Kaross rakstīja:

17 Feb 2020, 15:05:56 @edzisgars rakstīja:
Jautājums ne pa BMW, Audi B6 1.9tdi manuālis, straujāk paātrinoties no 1600apgr ar 5. ātrumu reāli lieli sitieni, ieliekot 4. uzņemot kādus 2200apgr viss normāli, kā arī tas pats ar 4. ātrumu ap 1500apgr. Dodot grīdā no stāvoša viss normāli, kā arī braucot ap 80/90 auto vibrē.
Pusasis, kārba, spararats?


Jā. Vai vēl variants ir sprauslas.


Nu nez, dzinējs skan ļoti labi, bet mazums. Tik tie sitieni ir visai nopietni, liekas, ka kāds ar āmuru no visa spēka mauc, ja tā būtu kārba vai dzinējs tad domāju, ka tur kas būtu izjucis. Kaut kā lieku vainu uz pusasi..
Offline
Esspatss
17. Feb 2020, 20:43 #5666

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 234

Braucu ar:

Pēc sadistiskām auto laušanas darbībām,kas saistītas ar attiecīgajām darbībām nepareizu pārnesuma izvēli pie attiecīgiem dzinēja apgriezieniem, viens no pirmajiem cieš spararats.
Tādā ziņā automāts ir"muļķu drošs"- vienmēr iemetīs zemākā pārnesuma.
Offline
iwj
17. Feb 2020, 21:06 #5667

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 985

Braucu ar:


17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.
Nezinu kā ar 4 cil dzinēju, bet kādu laiku atpakaļ uz M52 bija līdzīgi, arī domāju ka pauris jārauj nost. Beigās nebija kārtīgi atgaisots, vari pamēģināt izliet ārā visu tosolu, tad lēnām liet atpakaļ ar izskruvetu atgaisosana skrūvi, bet tiešām lēnām. Kad saliets pilns, aizskruve skrūvi, korķi, izspaida trubas, atkal ar izskruvetu skrūvi uzlej trūkstošo. Skrūve visu ciet un lai dzinējs tukšgaitā aiziet pa lielo loku, tālāk atdzesejam dzinēju un uzlejam līmenī. Neko pie darbojošos dzinēja vaļā neskruvejam. Pirms tam ar m54 un m57 iekš 39 nekad nebija bijis problēmu ar atgaisosanu.
Offline
sys9291
17. Feb 2020, 21:23 #5668

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2008

Braucu ar: F20 R1200RT

a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs...
Offline
uldens1
17. Feb 2020, 21:24 #5669

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10713

Braucu ar:


17 Feb 2020, 21:23:43 @sys9291 rakstīja:
a kas notiek, ja uz vietas pagāzē ar tosola korķi vaļā, burbuļi nāk? Kas ar ūdens sūkni - lāpstiņas nav pazudušas?
Nu es vispirms apskatītu perifēriju nevis rautu galvu nost, jo remontēt to dzinēju visdrīzāk tāpat neatmaksāsies.. tad visdrīzāk visu auto mainīt, jo diez vai kaut kur būs atrodams tāds dzinējs...
nu ja pats remontē tad max izmaksas 100 eiro
Online
maasters
17. Feb 2020, 21:30 #5670

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 449

Braucu ar:

principa tas ko @iwj teica , @ReinisE46, par to pacelumu kur purnu uzbraukt nu tur tas lenkis tiesam vajadzigs diezgan liels ta lai purns ir ritig gaisaa.

te jau teica vajag saliet skidrumu ar izslegtu motoru un atgaisosanas skruvi atskruveetu , vaig liet tikmer kamer pa to skruvi beidz nakt gaiss un sak nakt skidrums, tad aizskruvee izspaidi trubas , atskruvee parbaudi vai nenak vel gaiss ja nenak skruve ciet skruvi un korki , iesledzam motoru sildam lidz darba temperaturai, bet ja ir izrauts ara termostats tad jau pat var isti nesildit jo tam bus maza nozime, tikai tik vien cik saprast vai salone pecka ir silta tatad vai notiek cirkulacija.

ar izrautu termostatu nekada pretspiediena nerodas radiatora tikai tas ka ilgak silst motors un viss.

isak sakot vaig vairaks reizes pagaisot , atdzeset motoru un paskruvet velreiz valja atgaisosanas skruvi ja tur gaiss ara vairak nenak un limenis vislaik ir bet siltam motoram sak nakt burbulji un tosols pa radiatora korki, tad visticamak izpludes gazes tiek spiestas ieksha dzesesanas sistema, attiecigi beigta ir galvas blive vai plaisa galva vai pasa blokaa. plaisa protams mikro lidz ar to auksts ir saravies un nelaiz garam uzsiltot metals izplesas un sak pust garam



kak raz M52/54 motoriem si bija klasiska problema pie nosacijuma ja dzinejs ir ticis parkarsets , es pats zinu kadus 3 dzinejus pazinu loka kam ta gadijas ka pec parkarseshanas bloka vai galva radas plaisa vai ari saverpas galva/bloks un saka pust caur galvas blivi.

tie 1.9 benzini nav jau ari tads retums domaju var dabut,

[ Šo ziņu laboja maasters, 17 Feb 2020, 21:32:22 ]

Offline
sergis15
17. Feb 2020, 23:29 #5671

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11160

Braucu ar: melnu kūti

kādas idejas ir noņemt šādu uzrakstu no sienas


-----------------
Giant velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM vai 28610399
Offline
SpOrcMeN
18. Feb 2020, 05:27 #5672

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32577

Braucu ar: kazernuju montanu

ja tas ir uzkrasots tad ar krasu tikai, ja ari kaut kada veida meginasi ar karcheru nosist sabojasi sienu tapat

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
kaashux
18. Feb 2020, 09:21 #5673

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 329

Braucu ar:

Renault Trafic pailicis uz ceļa Koknesē. Nepieciešams kāds, kurš var pieslēgt pie kompja,pateikt, kas pa vainu un ideālā variantā arī salabot turpat Kokneses apkārtnē.
Offline
ReinisE46
19. Feb 2020, 11:10 #5674

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW


17 Feb 2020, 12:35:55 @ReinisE46 rakstīja:
Sveicināti.
Auto BMWe46 316. 2000gads dzinējs M43 1.9 benzīns primitīvākais 4 cilindru nemotors, bez kondicioniera un webasto.
Problēma: Nav dzesēšanas šķidruma cirkulācijas. Tika atgaisots piepaceltu purnu. Salona ,,pečka,, silda. Temperatūru darba. Sāk vārīties, karsts augšējais ,,patruboks,, antifrīzs gāžas ārā caur korķa vārstu. Tajā pat laikā apakšējais radiātora ,,patruboks,, no termostata uz radiātoru ir pilnīgi auksts. Temperatūru rāda normālu.
Tika pārbaudīts. noņemot trubas vai ir normāla šķidruma caurplūde dzinējā un radiātorā, ir ok.
Lai neapgrūtinātu pārbaudi tika izņemts termostata elements. Tika noņemts sūknis, gūltnī luftes nav, vārpsts metāla, bez defekta. Griežās bez īpašas piepūles.
Galvas blīves defekta pazīmju, kas varētu radīt atgaisošanas, spiediena problēmas nav. Atgaisojot neredz ne līmeņa svārstības, ne burbuļus. Līdz sāk vārīties ,,patruboki,, mēreni cieti, spiediens ne vairāk par 1,5bar.
Būšu pateicīgs, ja ieteiksiet problēmas risinājumu (nodot tolmetā jau tiek apsvērts).
Iepriekš pateicos.

Pēc forumiešu ieteikuma tika nolemts raut nost galvu.
Sarunāju čomu, lai aizvelk līdz servisam. Ceļš kādas 20 min, negribēju kaut kur palikt ar kūpošu motoru. Velkos ,,šlipsē,, , lai būtu bremzes un gaisma iedarbinu motoru. Iēvēroju, ka dzinējs neuzvārījās pēc 5 minūšu darbības, pat nesasniedza darba temperatūru 20 min. laikā. Nonākot galapunktā nekas neliecināja par dzesēšanas sistēmas problēmām. Sanāk, ka tas kādā mistiskā veidā bija atgaisojies un antifrīzs sācis cirkulēt normāli. Ok, esmu servisā, palūdzu ielikt atpakaļ izņemto termostatu un atgaisot. Pēc 1h saņēmu auto, viss čikiniekā.
It kā, jau ,,veiksmes stāsts", bet nomāc tas, ka būtībā, jau ne kas netika izdarīts, tātad problēma var atjaunoties viss nepiemērotākajā brīdī. Vēl apstāklis, ko minēja Maasters, par izplešanos uzkarstot. Ka uzkarstot var sāk pūst gāzes dzesēšanas sistēmā, nav pārbaudīts pie lielākām temperatūrām garos korķos vai ilgstoši palielinātos apgriezienos.
Katrā ziņā pateicos visiem, kas centās palīdzēt.
Offline
ReinisE46
19. Feb 2020, 11:23 #5675

Kopš: 17. Feb 2020

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW

Tīri parēkt.
Atnāku pēc autiņa. Pārsegs vaļā, servisa darbinieks demonstrē padarīto.Ievēroju, ka radiātora korķis cieši pieskrūvēts. Pagriežu to vaļā par 1/2 apgriezienu. Mana manipulācija izraisīja smieklus. Jautā, kāda velna pēc es to izdarīju. Es tipa: nu tā vajag, tā visi dara, katrs bembists to zin. Savādāk vārsts var nestrādāt. Mans teiktais atkal izraisīja smieklus. Tipa tas viss ir liels buļļa sūds , ka vārsts funkcionē ar pievilktu korķi. Man nebija tehnisku argumentu šim procesam. Iespējams spečukiem ir, padalaties.
Offline
chaboska
19. Feb 2020, 12:32 #5676

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1013

Braucu ar: X1

Korķim jābūt aizgrieztam līdz galam.
Online
spriditis
19. Feb 2020, 13:57 #5677

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3011

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

E46 aizslēdzot ar pulti durvis,pēc aizmigšanas, nereağē uz pulti(oriģinālā),ilgi spaidot,atslēdzas, citreiz signalizācija sāk bļaut. Pēc tam normāli slēdzas līdz iemieg. Domāju aizslēgšu,ar atslēgu durvis,bet slignalizācija tāpat ieslēdzas. Kas par vainu varētu būt, mēğināju visādus restartus ar atslēgu aizdeďzē utt,bet nepalīdz.
Offline
sys9291
19. Feb 2020, 14:21 #5678

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2008

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2020, 13:57:20 @spriditis rakstīja:
E46 aizslēdzot ar pulti durvis,pēc aizmigšanas, nereağē uz pulti(oriģinālā),ilgi spaidot,atslēdzas, citreiz signalizācija sāk bļaut. Pēc tam normāli slēdzas līdz iemieg. Domāju aizslēgšu,ar atslēgu durvis,bet slignalizācija tāpat ieslēdzas. Kas par vainu varētu būt, mēğināju visādus restartus ar atslēgu aizdeďzē utt,bet nepalīdz.

a uz diagnostiku aizbraukt? nekāda raķešu zinātne jau tur nav, uz E46 visa modināšana iet caur instrumentu paneli...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Feb 2020, 14:24:20 ]

Offline
spriditis
19. Feb 2020, 14:24 #5679

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3011

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nesanak,bet ir doma domaju, varbut kadam ir bijusi lidziga pieredze.
Offline
sys9291
19. Feb 2020, 14:25 #5680

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2008

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2020, 14:24:17 @spriditis rakstīja:
Nesanak,bet ir doma domaju, varbut kadam ir bijusi lidziga pieredze.

pie vainas var būt jebkurš no blokiem...tapēc grūti pateikt... A kas vēl mašīnā nestrādā?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips