Online

Pašreiz BMWPower skatas 47 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
bmwaddict
28. Jun 2019, 14:13 #4321

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7012

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Jun 2019, 22:08:35 @Provento rakstīja:

27 Jun 2019, 19:18:49 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Jun 2019, 12:32:26 @bmwaddict rakstīja:

27 Jun 2019, 12:10:22 @RR04 rakstīja:

27 Jun 2019, 12:02:47 @kexxx rakstīja:

27 Jun 2019, 09:01:41 @cietaisrieksts rakstīja:
Kur meklēt problēmu ja auto vibrē?
Esmu nomainījis divus disku pārus, bet vibrācija nepazūd.
Vibrē visa mašīna, bet vibrācija nav konstanta visu laiku, interesantākais, ka vibrē ap 110-120km/h, bet arī ne vienmēr, citreiz uz šo pašu ātrumu vibrācijas vispār nav. Pēc 120+km/h vibrācijas vispār nav.
Auto e39 530d



Hmm, moš kardāns... Karājošaos gultnis, krustiņi... :Hvz:

motora vai kārbas paduškas arī


whaat? kkaadi murghi..

pirmkaart ir jaatiek skaidriibaa ar kaadu frekvenci ir vibraacijas, vai taas ir pieliidzinaamas ritenju griezshanaas aatrumam, vai ir atkariigas no gaazes pedaalja piespieshanas atlaishanas etc, vai var dzirdeet kautkaadu troksni un no kurienes tas naak..

kautkaadas vibraacijas ap 110-120 neko neizsaka, shaadas lietas bez siikaaka izklaasta nav diagnosticeejamas caur internetu




Nekādas izmaiņas pie nospiesta vai atlaista gāzes pedāļa nav, izteikti vibrē uz 110-120 ātrumu. Vibrācija pielīdzināma jebkurai masāžas ierīcei, kuru ieslēdzot tā vibrē. Izteiktāk šo vibrāciju var just tieši uz stūri, sēžot blakus neliekas tik traki, bet braucot just šo vibrāciju var izteiktāk tieši uz stūri. Papildus trokšņi vai skaņas nav. Stūre nepurinās, bet gan vibrē, tāpat kā visa mašīna.
Negribu ticēt, ka pie vainas varētu būt diski, jo uzliekot citus diskus ir pilnīgi identiska vibrācija, diski oriģinālie e39.



Līks/ieplīsis bremžu disks un iepuvušas vadīklas ar var būt pie vainas.
Balansēji diskus vienā vietā? mošh servisā balansieri jākalibrē.
Moš riepas tās pašas ? pumpainas vai sūdīgi nodilušas?


viss kas saistaas ar bremzeem pastiprinaas piespiezhot bremzes, ja shaadas reakcijas nav tad taas nebuus bremzes.

man pagaidaam liekas ka @kexxx buus taisniiba par kardaanu, taa var buut mufte vai karaajoshais vai kardaana krustinjsh..

man gan pasham bija reiz taads gadiijums ar E46 kur arii vibreeja neganti un ar frekvenci kas izteikti augstaaka nekaa ritenja vibraacija, arii mainiiju citus ritenjus, bremzhu diskus, mainiiju visu peec kaartas apakshaa gan gumijas mufti gan karaajosho gan kardaana centreejosho buksi un beigaas nomainiiju kardaanu un taapat veel vibreeja! tad kaadaa briidii tam motoram aizgaaja galvas bliive kam iemesls izraadiijaas norautas viitnes blokaa, nu tas motors ir bijis karseets un n-reizes jaukts pirms manis karoche izceelu motoru noraavu galvu saliku visaas viitnees timesertus pie tad arii pie viena uzliku citu tomaatkasti un tikai peec tam vibraacija pazuda.. hvz negribas ticeet ka taa bija tomaatkaarba kas vibreeja bet nu hvz ej un saproti

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jun 2019, 14:19:20 ]

Offline
RR04
28. Jun 2019, 14:17 #4322

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 1270

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


28 Jun 2019, 14:13:39 @bmwaddict rakstīja:

27 Jun 2019, 22:08:35 @Provento rakstīja:

27 Jun 2019, 19:18:49 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Jun 2019, 12:32:26 @bmwaddict rakstīja:

27 Jun 2019, 12:10:22 @RR04 rakstīja:

27 Jun 2019, 12:02:47 @kexxx rakstīja:

27 Jun 2019, 09:01:41 @cietaisrieksts rakstīja:
Kur meklēt problēmu ja auto vibrē?
Esmu nomainījis divus disku pārus, bet vibrācija nepazūd.
Vibrē visa mašīna, bet vibrācija nav konstanta visu laiku, interesantākais, ka vibrē ap 110-120km/h, bet arī ne vienmēr, citreiz uz šo pašu ātrumu vibrācijas vispār nav. Pēc 120+km/h vibrācijas vispār nav.
Auto e39 530d



Hmm, moš kardāns... Karājošaos gultnis, krustiņi... :Hvz:

motora vai kārbas paduškas arī


whaat? kkaadi murghi..

pirmkaart ir jaatiek skaidriibaa ar kaadu frekvenci ir vibraacijas, vai taas ir pieliidzinaamas ritenju griezshanaas aatrumam, vai ir atkariigas no gaazes pedaalja piespieshanas atlaishanas etc, vai var dzirdeet kautkaadu troksni un no kurienes tas naak..

kautkaadas vibraacijas ap 110-120 neko neizsaka, shaadas lietas bez siikaaka izklaasta nav diagnosticeejamas caur internetu




Nekādas izmaiņas pie nospiesta vai atlaista gāzes pedāļa nav, izteikti vibrē uz 110-120 ātrumu. Vibrācija pielīdzināma jebkurai masāžas ierīcei, kuru ieslēdzot tā vibrē. Izteiktāk šo vibrāciju var just tieši uz stūri, sēžot blakus neliekas tik traki, bet braucot just šo vibrāciju var izteiktāk tieši uz stūri. Papildus trokšņi vai skaņas nav. Stūre nepurinās, bet gan vibrē, tāpat kā visa mašīna.
Negribu ticēt, ka pie vainas varētu būt diski, jo uzliekot citus diskus ir pilnīgi identiska vibrācija, diski oriģinālie e39.



Līks/ieplīsis bremžu disks un iepuvušas vadīklas ar var būt pie vainas.
Balansēji diskus vienā vietā? mošh servisā balansieri jākalibrē.
Moš riepas tās pašas ? pumpainas vai sūdīgi nodilušas?


viss kas saistaas ar bremzeem pastiprinaas piespiezhot bremzes, ja shaadas reakcijas nav tad taas nebuus bremzes.

man pagaidaam liekas ka @kexxx buus taisniiba par kardaanu, taa var buut mufte vai karaajoshais vai kardaana krustinjsh..

man gan pasham bija reiz taads gadiijums ar E46 kur arii vibreeja neganti un ar frekvenci kas izteikti augstaaka nekaa ritenja vibraacija, arii mainiiju citus ritenjus, bremzhu diskus, mainiiju visu peec kaartas apakshaa gan gumijas mufti gan karaajosho gan kardaana centreejosho buksi un beigaas nomainiiju kardaanu un taapat veel vibreeja! tad kaadaa briidii tam motoram aizgaaja galvas bliive kam iemesls izraadiijaas norautas viitnes blokaa, nu tas motors ir bijis karseets un n-reizes jaukts pirms manis karoche izceelu motoru noraavu galvu saliku visaas viitnees timesertus pie tad arii pie viena uzliku citu kaarbu un tikai peec tam vibraacija pazuda.. hvz negribas ticeet ka taa bija kaarba kas vibreeja bet nu hvz ej un saproti


@cietaisrieksts maini motoru un kārbu, un visu piekari, tad pazudīs viburācija

Tak variantu tur ir daudz, dzen uz servisu kur džeki kko rubī
Offline
karro
28. Jun 2019, 16:37 #4323

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3152

Braucu ar: peleku mopedu

ja diski ir mainīti bez panākumiem, un auto vienādi kratās paātrinājumā un ripinoties, tad, visticamāk, problēma kardāna rajonā
Offline
Arvelswh
30. Jun 2019, 10:43 #4324

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
Offline
SMOT
30. Jun 2019, 12:04 #4325

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 3er

Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu?
Offline
Markijs
30. Jun 2019, 15:22 #4326

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Kur Rīgā var nomērīt auto jaudu ? Bet nu tādā vietā kur ir normāla pieeja tai lietai.

Offline
dreimanis_lv
30. Jun 2019, 20:09 #4327

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1492

Braucu ar: two turbo on board


30 Jun 2019, 15:22:49 @Markijs rakstīja:
Kur Rīgā var nomērīt auto jaudu ? Bet nu tādā vietā kur ir normāla pieeja tai lietai.



ZDX performance
Offline
F50
30. Jun 2019, 20:13 #4328

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 1868

Braucu ar: Nacionālo Populismu


30 Jun 2019, 12:04:59 @SMOT rakstīja:
Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu?


Klasiski hidromuftas simptomi
Offline
alnisg
01. Jul 2019, 08:52 #4329

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 600

Braucu ar:


30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?

Varbūt, tomēr, tas jaunais korķītis... Vēl uz eļlas stāvokli palūri. Bet var jau būt arī tā, ka dzinējs tosolu pa kādu plaisu iekšā nesūc, bet spiedienus dzesēšanas sistēmā ietekmē gan. Kompresijas vienmērību cilindros vaig pārbaudīt, bet par plaisām pilnīgi droša tā infa nebūs joprojām..., ka tikai to motoru pārlasīt neprasās. ...man četri pieccilindrīgie raudi motori ir bijuši un galvas blīvi līdzīgu problēmu dēļ esmu mainījis...arī plaisu galvā starp vārstiem redzējis esmu.
Offline
uldens1
01. Jul 2019, 09:09 #4330

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10841

Braucu ar:


30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
vispirms paskaties vai mazā tievā truba kas pie bačoka nav ciet,tur rūcot jātek tosolam
Offline
Usins
01. Jul 2019, 13:58 #4331

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3431

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; golf 2 1.6 carb;

1999 b5 audi ar pilošu reiku laukos.
Tur jālej CHF11 eļļa, tagad kāds iegādājis Mannol LHM+ lasu internetus un nevaru saprast lai lej, vai vai tomēr gādāt CHF11.
Pil ap 1L /mēn, t.i. apmaiņas ātrums nav liels
Offline
hrusts
01. Jul 2019, 14:43 #4332

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: F31 320D, e36 cabrio 328i ///M, Mercedes 320CDI 4matic w204

Speci, kā ir, e39 m57d30 var likt lēto maģistrālo sūkni, vai jāņem behr????
Offline
RSAWorkshop
01. Jul 2019, 15:28 #4333

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Lētais un dārgais ir 2 dažādas konstrukcijas sūkņi
Lētais mēdz gaudot un nespēt ražot spiedienu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
bmwaddict
01. Jul 2019, 15:28 #4334

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7012

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Jul 2019, 09:09:11 @uldens1 rakstīja:

30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?
vispirms paskaties vai mazā tievā truba kas pie bačoka nav ciet,tur rūcot jātek tosolam

ja peec dzineeja aptureeshanas dzeseeshanas sisteema saak vaariities tas noziimee ka elementaari nav spiediena dzeseeshanas sisteemaa, kautkur ir nopluude tobish neveidojaas pietiekams spiediens lai paceltu vaariishanaas temperatuuru augstaak par 100C. Jauns korkjis tas ir labi bet skaties vai pasham bachokam korkja viitnee nav plaisa, ja spiezh aaraa gar korkji taatad tas nav hermeetisks.
Offline
FFL
01. Jul 2019, 15:30 #4335

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:


30 Jun 2019, 10:43:22 @Arvelswh rakstīja:
Jautājums spečukiem. Ir darba zirgs, audi 80 b4 2.0i karburātors. Lieta sekojoša, motors vārās un spiež ārā tosolu pa izplešanās trauku, noslāpējot, jauns termostats, ūdens sūknis, radiātors un izplešanās trauka korķis. Ja korķi aizskrūvē stingri līdz galam, motoram padziestot, trubas saraujas kā no vakumma, balti dūmi nav, iet kā tādam auto jaiet,ventilātors strādā, termostats strādā. Braucot viss ok, kā noslāpē tā pa trauku tosols ārā. Interesanti, ka motoram uzsilstot līdz 90* izplešanās traukā ieliekot pirkstu tosols ir vēss, bet kad noslāpē tad vispirms iznāk vēsais tosols, un tikai tad karstais. Varbūt kādam ir kāds varians ko vel skatīties. Blīve, galvā plaisa?

Dzeses sistēma no iekšas nav kā čaiņiks ar kaļķi apaudzis?
Offline
hrusts
01. Jul 2019, 15:50 #4336

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1180

Braucu ar: F31 320D, e36 cabrio 328i ///M, Mercedes 320CDI 4matic w204


01 Jul 2019, 15:28:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Lētais un dārgais ir 2 dažādas konstrukcijas sūkņi
Lētais mēdz gaudot un nespēt ražot spiedienu

Paldies
Offline
stukis
01. Jul 2019, 17:11 #4337

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

E39 ir kāda iespēja sataisit lietus sensoru nemainot uzreiz logu ?
Offline
SMOT
01. Jul 2019, 20:12 #4338

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 3er


30 Jun 2019, 20:13:14 @F50 rakstīja:

30 Jun 2019, 12:04:59 @SMOT rakstīja:
Jāpamēģina interneta diagnostika. Auto e90 n47d20 automāts. Kruīzējot pa šoseju auto nedaudz raustās, citreiz uz vietas stāvot var novērot, ka pa visam nedaudz peld apgriezieni. Kad dod virsū tad problēmu nekādu nav. Kurā virzienā meklēt problēmu?


Klasiski hidromuftas simptomi

Arī pielaižot auto kamēr stāv parkingā?
Offline
Kalnz
02. Jul 2019, 10:19 #4339

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13588

Braucu ar: pirkstu pa karti

Kam iedot / kur aizvest sašūt pakaļbenķim vienu malu? Melna āda

PM
Offline
Rockstar
02. Jul 2019, 16:52 #4340

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2990

Braucu ar:


02 Jul 2019, 10:19:45 @Kalnz rakstīja:
Kam iedot / kur aizvest sašūt pakaļbenķim vienu malu? Melna āda

PM

Sēdeklim maliņu var pāršūt 2-4h laikā.
Baigi ērti, kamēr citiem nekad nav laika(baigi daudz darba)
https://automix.lv/#CenasLinks
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips