Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 94 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sakums
16. Jan 2019, 21:42 #3221

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: milfeņu džipu


16 Jan 2019, 21:02:30 @Lauriko rakstīja:
Tā arī ir, praktiski jebkurš auto ģenerators sāk lādēt bez ierosmes palīdzības pie lielākiem apgriezieniem, iegriežot motoru ap 3000 kā kuram auto

Ğerevņa, kādi 3000??
Pietiek, ja no 800 uzsit uz 1100.
Offline
villijs
16. Jan 2019, 21:43 #3222

Kopš: 08. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: e61

Sveiki!
Lieta sekojoša, e61 2008 gada.
Netaisās bagāznieka vāks ciet ar pogu.
Kad sāka netaisīties ciet nebija līmenis eļļas bačokā, tagad pielēju un netaisās tā pat ciet.
Īss situācijas apraksts - vaļā taisās bez problēmām, kad nospiežu pogu lai taisītu ciet bagāžnieka vāks drusciņ paceļas uz augšu un viss un nedeg lampiņa pogā.
Kur varētu būt problēma?
Offline
sakums
16. Jan 2019, 21:45 #3223

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: milfeņu džipu


16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori

Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.

Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?

Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru..
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 22:59 #3224

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 5190

Braucu ar:


16 Jan 2019, 20:55:30 @uldens1 rakstīja:

16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko
kāda vēl pašierosme


Pat tik daudz nezini? nu, palasi kaut pāris rindkopas par to, kas ir maiņstrāvas ģenerators
Offline
kexxx
16. Jan 2019, 23:03 #3225

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 5190

Braucu ar:


16 Jan 2019, 21:45:41 @sakums rakstīja:

16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori

Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.

Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?

Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru..

Nu tik jaunai mašīnai toč nevar likt ko pagadās, tur arī noteikti nestāv parasta tablete 5 eur vērtībā
Offline
uldens1
16. Jan 2019, 23:05 #3226

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar:


16 Jan 2019, 22:59:22 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:55:30 @uldens1 rakstīja:

16 Jan 2019, 20:42:15 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?


var arī nebūt tablete. lādēšana pēc uzgāzēšanas norāda,ka ģeneratoram nav ierosmes sprieguma- sāk darboties tik no pašierosmes

vecvecai lamatai tā bija kad štekerī vados nekontakts bija... arī lampiņa panelī nestrādāja

tā ka pirmkārt varētu pārbaudīt, vai mazais vadiņš pie ģeneratora ir pievienots, tam ir labs kontakts utt

P.S. piekrītu par oem ģenerātoru- nu nevar tā vnk likt sazin ko
kāda vēl pašierosme


Pat tik daudz nezini? nu, palasi kaut pāris rindkopas par to, kas ir maiņstrāvas ģenerators
iemet linku,jo laikam esmu ko palaidis garām
Offline
RSAWorkshop
16. Jan 2019, 23:46 #3227

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3730

Braucu ar: e39


16 Jan 2019, 23:03:43 @kexxx rakstīja:

16 Jan 2019, 21:45:41 @sakums rakstīja:

16 Jan 2019, 20:50:26 @RSAWorkshop rakstīja:

16 Jan 2019, 20:32:14 @sakums rakstīja:
Tēma jau bija par ğeneratoriem, tad es arī savu sāpi izstāstīšu.
Ğenerators lādē tikai pēc uzgāzēšanas. Tātad, piedarbini auto - nelādē, uzsit nedaudz pa pedāli - sāk lādēt. Gan jau tablete jāsamaina. Bet iepriekšējais īpašnieks esot uzlicis šo ğeneratoru no e60, kaut kādu ķip spēcīgāku, nekā nāk oem manam e83. Man arī nepatīk, ka panelī tahometra bulta minimāli, citreiz vairāk vibrē. Gaidot krieso pagriezienu, ar ieslēgtu virzienrādītāju, dažbrīd liekas, ka taho bultiņa lēkā ar pagrieziena klikšķiem.
Iepriekšējam ğeneratoram(ğenerators ir pie manis), bija mainījis oglītes, viss bija gājis, bet bija sācis laikam ķīlēt gultnis, vai kaut kas tāds.
Kāman labāk darīt?
Ņemt nost esošo un vest restaurēt vai pašam tableti mainīt? Vai vest oem ğeneratoru, lai saved tur visu kārtībā, un likt virsū to?

Kur vispār vest to brīnumu remontēt?
Es teiktu, ka nesader ģeneratori

Tas kas ķip bija oem ir
Valeo 150
2542602 C
46989
S 46 AN 02
Un BMW logo tože ir.

Tas ir priekš e83,3.0d? 2005gada?

Googlējot numuru met kaut ko līdzīgu, bet ne šo numuru..

Nu tik jaunai mašīnai toč nevar likt ko pagadās, tur arī noteikti nestāv parasta tablete 5 eur vērtībā
tablete ap 100eur maksā un satur info par a/m modeli

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sakums
17. Jan 2019, 07:02 #3228

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: milfeņu džipu

Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Offline
g-sxr
17. Jan 2019, 12:12 #3229

Kopš: 13. Feb 2011

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E46 330 d

Kada izturiba, resurss tiem m57t2 145kw dzinejiem. Cik saprotu vairs nav čuguna bloks bet aluminija(nikosils vai čaulas?), kedes laikam biezi jamaina?
Offline
girts-s
17. Jan 2019, 12:26 #3230

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 36

Braucu ar: bmw;


17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?


Bija līdzīgs stāsts ar e46 kuram bija uzlikta nepareiza tablete... atdevu visu ģeneratoru lai salabo un lieta darīta.
Offline
sakums
17. Jan 2019, 12:28 #3231

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: milfeņu džipu

Jā. Tas viss skaidrs, ka jāatdod meistariem sadarināt. Bet kur labāk? Kur labi strādā un nenoplēsīs naudu par to, ko īstenībā neizdara?
Der arī kantori, kur attieksme kā Pēterim. Ka tik sataisa.
Offline
RSAWorkshop
17. Jan 2019, 14:02 #3232

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3730

Braucu ar: e39


17 Jan 2019, 07:02:48 @sakums rakstīja:
Ok, sapratu to, ka visticamāk, ka tas ģenerators ar ko braucu ju vairāk kā gadu nav visticamāk paredzēts manam auto.
Atgriežoties pie tēmas - kur varētu aizvest notestēt/nodiagnosticēt oem ģeneratoru, pirms likt virsū?
Cik zinu nekur, tikai uz a/m
Ja ļoti vajag, vari atvest, gultņus samainīt nav problēmu, ieliekot OEM tableti arī ar komunikāciju viss būs gut

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 17 Jan 2019, 14:03:23 ]



-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Arvelswh
17. Jan 2019, 15:29 #3233

Kopš: 22. Mar 2015

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Jautājums par volvo v50 2.0d 100kw 2005g Doma mainīt zobsiksnu, taču nav nejausmas kādu pirkt, ražotāji dažādi, cenas tāpat. Nekur nebija minēts par nobraukumu, cik ilgi ar to siksnu var braukt, tāpat kā volvo ražotājs saka, 10 gadi vai 144k miles, vai tas viss atkarājas no brenda, bosch, continental utt?
Offline
rafaello1990
17. Jan 2019, 16:18 #3234

Kopš: 21. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW 320i

https://www.wess-select.lv/bmw/bmw-tehniskas-kampanas/
kāds ir pēdējā laikā vērsies tur ? Ir kaut kas mainīts tiešām bezmaksas ? Vienkārsi visu laiku lec reklāma ārā facebookā
Offline
KaspichsS
17. Jan 2019, 16:56 #3235

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram.
Offline
uldens1
17. Jan 2019, 17:12 #3236

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar:


17 Jan 2019, 16:56:49 @KateG rakstīja:
Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram.
kaspičh pakomentē par pašierosmi ģeneratoros,vai nu es kaut ko nesaprotu vai
Offline
-SAIMNIEKS-
17. Jan 2019, 19:00 #3237

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m


17 Jan 2019, 16:56:49 @KateG rakstīja:
Nu ko, šovakar būs raksts, kā veicās akreditētam BMW servisa centram.
Gaidam!
Offline
KaspichsS
17. Jan 2019, 19:55 #3238

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Wess Select, jūs sukas jebučie!
Kas jums ļāva bakstīties gar lietām, kur neko nejēdziet?

Vārdu sakot, eksperiments uz laiku tiek atlikts (rīt bija paredzēts nākošais raunds).

Pēc Wess es saņēmu auto, kura DME strādā tādā limp modē, ka pat zondes nesilda.

Plus vēl pārītis eksotisku kļūdu, kas liecina, ka mudaki ''coding'' problēmu risinājuši ar ISTA P.

Bļac, es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par U0 versijas pārbūvi uz O0 (2FA3 ''problēma''). Par re-flashu no cita FR.
Es saprotu, ka viņi neko nav dzirdējuši par to, ka 2EE6 izlec konkrētos zema SOC apsktākļos. Arī gar temperatūras sensoriem grābstījušies, meklējuši neesošo problēmu, arī tur kaut kādi brīnumi.

Vārdu sakot, no rītdienas - DME re-flash, skatam tālāk. Pisec.

Es uz šī fona neko nesaku par diagnosticēto ''bojāto'' termostatu - kungi, iemācieties Mapped modi un nosacījumus, pie kādiem tā tiek ievērota.

Šajā gadījumā cirka netrūkst (rasklads būs uz n lapām), bet skarbākais - jādabū miskaste darba kārtībā. Jo melošana ''a kāpēc jūs domājiet, ka mēs dzēsām adaptācijas? Mēs to nedarījām...'' sākās...
Offline
Jurchixx
17. Jan 2019, 20:01 #3239

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7423

Braucu ar: F32 M Performance

Labi, ka šoreiz vismaz pieminēji konkrēto iestādi, tad vismaz tauta zinās savus varoņus
Offline
Lauriko
17. Jan 2019, 20:08 #3240

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4057

Braucu ar: Visādiem VW

Riktīgi labs, kad beigsies BMW servisi japamaina marka un aiziet atkal jautrība!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips