Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
12. Jan 2019, 23:30 #3221

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3154

Braucu ar: e39


12 Jan 2019, 21:57:41 @bum_bumz rakstīja:

12 Jan 2019, 20:24:08 @RSAWorkshop rakstīja:
14+ neko nenozīmē, ja ir LV remontēts, tad 99%, ka vairs nav normāli ejošs, liec OEM tableti kļūda par komunikāciju pazudīs
Konstanti 14.3v nozīmē, ka viņš ir sajāts

Mans pastāsts: man inpa rādīja 14.7-8, bez kļūdām. Likās aizdomīgi daudz. Bija reizēm tukšgaitā tā kā purināšana (sprauslām un motora spilveniem viss ok). Vienu dienu ģenģis izbeidzās. Kapeikpisējs vācu pensis bija uzlicis china. Pēc remonta 14.1, var dienu rūkt, bez vibrācijas. Remkits no Valeo, gultņus ieskaitot.
Vēl piedevām bija blakne, kā pēcāk izrādījās, ka 3 ar pus gadu vecs Deta senators bija metams. Man atdeva oem agm no e91, kuram tūlīt būs 10 gadi
Man tāda nelaba aizdoma, ka Tavs ģenerators tāpat nav ejošs

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sergis15
12. Jan 2019, 23:44 #3222

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10953

Braucu ar: melnu kūti

ir kādam zināms kāds virpotājs rīgā, kurš var r19 izvirpot centru lielāku?

uz vagonu ielu braukšu tikai sliktākajā gadījumā, tas džeks nav ar pilnu pulksteni, darbu izdara labi, bet komunikācija ar viņu ir pizģec

-----------------
GIANT/LIV velosipēdi un daudz kas cits.
PM vai 28610399
Offline
bum_bumz
12. Jan 2019, 23:45 #3223

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: E34


12 Jan 2019, 23:30:20 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Jan 2019, 21:57:41 @bum_bumz rakstīja:

12 Jan 2019, 20:24:08 @RSAWorkshop rakstīja:
14+ neko nenozīmē, ja ir LV remontēts, tad 99%, ka vairs nav normāli ejošs, liec OEM tableti kļūda par komunikāciju pazudīs
Konstanti 14.3v nozīmē, ka viņš ir sajāts

Mans pastāsts: man inpa rādīja 14.7-8, bez kļūdām. Likās aizdomīgi daudz. Bija reizēm tukšgaitā tā kā purināšana (sprauslām un motora spilveniem viss ok). Vienu dienu ģenģis izbeidzās. Kapeikpisējs vācu pensis bija uzlicis china. Pēc remonta 14.1, var dienu rūkt, bez vibrācijas. Remkits no Valeo, gultņus ieskaitot.
Vēl piedevām bija blakne, kā pēcāk izrādījās, ka 3 ar pus gadu vecs Deta senators bija metams. Man atdeva oem agm no e91, kuram tūlīt būs 10 gadi
Man tāda nelaba aizdoma, ka Tavs ģenerators tāpat nav ejošs

kapēc tā?
Offline
RSAWorkshop
13. Jan 2019, 00:28 #3224

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3154

Braucu ar: e39

Jo visdrīzāk tagad ir kļūdas par IBS un vēl visādi brīnumi

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
bobertc
13. Jan 2019, 11:18 #3225

Kopš: 02. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar:


12 Jan 2019, 21:23:39 @alxz rakstīja:
Tātad, mammas mājā taisīja remontu priekšnamam. Salika sienas citādāk un elektrību pārvilka. Elektriķis nebija tas atjautiigaalais nu mamma arī uzreiz nepamanīja - gaismas slēdzis nolikts kreisajā pusē, kad atver durvis, durvis tieši pretī slēdzim. Sākumā domāja, ka sīkums, bet tagad jau sāk besīt. Pārvilkt vadus īsti nav risinājums. Gribēju jautāt - ir kaut kāds bezvadu slēdzis? Tip viens raidītājs, pie kā pievieno pieejošos vadus un kas nodod signālu uz slēdzi? Ideja ir nepareizā slēdža vietā tādu raidītāju uzlikt un bezvadu slēdzi nolikt pa rokai. Cerams skaidri izteicos. Jautājums ir - vai kas tāds ir? Un vai Rīgā šonedēļ ko tādu varētu dabūt? Paldies.


Šitāds, piemēram.
https://m.alibaba.com/product/60817901791/Linpt...e-power.html?s=p

Tikai nezinu vai es uzticētos aliexpress elektroproduktam.
Offline
KaspichsS
13. Jan 2019, 11:28 #3226

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: E39/E60 LCI


12 Jan 2019, 23:45:08 @bum_bumz rakstīja:

12 Jan 2019, 23:30:20 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Jan 2019, 21:57:41 @bum_bumz rakstīja:

12 Jan 2019, 20:24:08 @RSAWorkshop rakstīja:
14+ neko nenozīmē, ja ir LV remontēts, tad 99%, ka vairs nav normāli ejošs, liec OEM tableti kļūda par komunikāciju pazudīs
Konstanti 14.3v nozīmē, ka viņš ir sajāts

Mans pastāsts: man inpa rādīja 14.7-8, bez kļūdām. Likās aizdomīgi daudz. Bija reizēm tukšgaitā tā kā purināšana (sprauslām un motora spilveniem viss ok). Vienu dienu ģenģis izbeidzās. Kapeikpisējs vācu pensis bija uzlicis china. Pēc remonta 14.1, var dienu rūkt, bez vibrācijas. Remkits no Valeo, gultņus ieskaitot.
Vēl piedevām bija blakne, kā pēcāk izrādījās, ka 3 ar pus gadu vecs Deta senators bija metams. Man atdeva oem agm no e91, kuram tūlīt būs 10 gadi
Man tāda nelaba aizdoma, ka Tavs ģenerators tāpat nav ejošs

kapēc tā?


Tāpēc

Šo situāciju lūdza pakomentēt daži citi foruma dalībnieki. Turklāt, tā ir tipiska vidusmēra ''speciālistam'', tādēļ nolēmu uzrakstīt bloga ierakstu, kas maksimāli vienkārši aprakstītu situāciju (un problēmas) pēc šāda ''remonta''.

14.7 .. 14.8 V ir korekts spriegums! Tieši šādam spriegumam jābūt uz akumulatora spailēm, ja tā spailes temperatūra (ko mēra IBS sensors) ir zem +8 oC.
Svukārt, 14.1 V ir nekorekts spriegums. 14.1 V ir ļoti pazemināts spriegums. Spriegums pirms ''remonta'' norāda, ka ģenerators tika korekti vadīts pa BSD, savukārt, pēc remonta - tas netiek vadīts pa BSD.
Nākošā ''problēma'' - trīs gadu laikā ''sabojājies'' zināma brenda akumulators. Kādēļ? Tādēļ, ka tas nebija piekodēts (nebija reģistrēta tā nomaiņa). Ja nereģistrē akumulatora nomaiņu, tas netiek izmantots pilnā apjomā (bet tiek izmantota tikai neliela daļa tā ietilpības), neizmantotā akumulatora plašu daļa sulfatējas (sērsskābe tās ''saēd'') un akumulators strauji zaudē savu darbspēju. Vēl vairāk, dēļ nekorekta SOC (atkal - nepiereģistrēšanas sekas) akumulators tiek uzturēts gandrīz tukšā kondīcijā, tādēļ tas nespēj pildīt savu funkciju.
Šobrīd auto īpašnieks ir uzstādījis AGM akumulatoru. Sekas? Situācija ir vēl bēdīgāka. AGM akumulatoram nepieciešams augstāks uzlādes spriegums. Taču nepieciešamo 15.0 .. 15.2 V vietā (ziemas temperatūrās) tam tiek pievadīti 14.1 V (bez pārslodzes) vai - visbiežāk tas vienkārši tiek izlādēts (skat. tālāk).

Kādas ir sekas šādam ''remontam''?
Pirmkārt jau - problēmas ar auto iedarbināšanu.
Ņemot vērā to, ka IBS sistēma nevar normāli strādāt (veikt testus un noteikt akumulatora ietilpību, SOC), netiek korekti veikta kvēlsveču (dīzelim) priekšapsilde. Attiecīgi - tiek ierakstītas tipiskās kļūdas par kvēlscvecēm (tad nu ''meistari'' maina kvēlsveču ''releju'', kvēlsveces, vadus, un tā - pa apli), to apsilde līdz dzinēja iedarbināšanai - atcelta.
Kā jau minēts iepriekš, akumulatora uzlāde vienkārši NENOTIEK. Akumulators tiek pakāpeniski izlādēts. Šī iemesla dēļ auto būs arvien grūtāk iedarbināt. 14.1 V vēsa (zem 0 oC) klimata apstākļos NENODROŠINA akumulatora uzlādi (ne velti IBS sistēma paaugstina spriegumu līdz 14.8 .. 15.2 V zem +8 oC). Vēl vairāk - IBS nodrošina šādu (14.8 .. 15.2 V) spriegumu uz akumulatora spailēm, nevis - uz ģeneratora spailēm. Kāda ir atšķirība? Atšķirība var sasniegt pat 0.5 V - šāds ir sprieguma kritums vados, ja ieslēgti jaudīgi patērētāji. Respektīvi - pat, ja ģenerators uztur uzdotos 14.3 V (avārijas režīms), uz akumulatora būs tikai 13.8 V. Savukārt, ja ģenerators uztur 14.0 V (vecā tipa regulators), uz akumulatora būs tikai 13.5 V!
Vēl viena nepatīkama nianse: ja ģeneratoram uzlikts vecā tipa regulators (ar fiksētu spriegumu - kā, visticamāk, šajā scenārijā: 14.4 V), pēc dzinēja iedarbināšanas ģenerators strādāt NESĀK! Tikai tad, ja tiek palielināti dzinēja apgriezieni - tikai tad ģenerators sāk ražot elektrību. Attiecīgi - visu laiku pēc iedarbināšanas - kamēr dzinējs strādās tukšgaitā vai vidējo apgriezienos: ģenerators nesāks darboties. Attiecīgi - akumulators tiks paātrināti izlādēts.
Papildus - tā kā IBS sistēma (vairāku iemeslu dēļ) nestrādā:
a) palielinātas akumulatora izlādes gadījumā KOMBI un CCC neparādīsies atbilstoši apzīmējumi par zemu akumlatora uzlādes līmeni (un nekavējoši netiks atslēgti liekie patērētāji, piem., multimedia sistēma, gabarīti, utml.);
b) zema uzlādes līmeņa gadījumā netiks paātrināti atslēgti patērētāji auto aizmiegot;
c) netiks organizēta akumulatora resursus taupošs resursu menedžments.
Attiecīgi - agrāk vai vēlāk auto paliks kādā nomaļākā vietā, jo nebūs iedarbināms.

Papildus visām problēmām - pēc ''remonta'' ģenerators strādā nenormālos apstākļos. Ja pirms ''remonta'' tā maksimālā strāva tika kontrolēta un ierobežota brīžos, kas ģenerators sāka pārkarst, tad - pēc ''remonta'' ģenerators vasaras laikā ar ĻOTI augstu iespējamību tiks bojāts - tā diodes (un, iespējams, arī pats regulators) pārkarsīs. Ņemot vērā šīs paaudzes auto milzīgo elektropatēriņu, ģeneratora darbs tuvu maksimālajām temperatūrām (ar ierobežotu/samazinātu strāvu) ir normāls režīms (par to ir speciāli pieminēts TIS).
Sistēmas darbības princips:
a) ģenerators informē DDE/DME par tā statora vai chipset paaugstinātu temperatūru;
b) DDE/DME samazina auto borta patērētāju ''apetīti'' tā, lai nodrošinātu pieņemamu ģeneratora statora un chipseta temperatūru;
c) kad temperatūra nokrītas līdz drošai, DDE/DME atjauno pilnu ģeneratora jaudu.
Tikai korekti strādājoša IBS sistēma pasargā ģeneratoru no bojājuma!

Un visbeidzot - par piezīmi par vibrāciju, kura nu mistiski esot pazudusi. Protams, iemesli var būt vairāki, bet viens no tiem - šajā (avārijas) režīmā DDE pat nemēģina izlīdzināt tukšgaitu, veicot kvēlsveču pēcapsildi. Respektīvi - dzinējs vienmērīgi (jo sprauslas ir puslīdz ''dzīvas''), bet pastiprināti vibrē uzsilstot. Iemesls - nav veikta kvēlsveču priekšapsilde, DDE strādā avārijas uzsilšanas režīmā. Vibrācijas iespējamais iemesls pirms ''remonta'' - kāda nekorekti strādājoša kvēlsvece, kura nepietiekami piesildīja cilindru uzsilšanas laikā (režīmā, kad DDE mēģināja izlīdzināt tukšgaitu, veicot kvēlsveču pēcapsildi).

Kopsavilkums. Tāpat kā citas ''liekās'' sistēmas, piemēram, EGR, flapi, arī šī - patiesībā sevī ietver nopietnu ''monstru'', kas veic nemanāmu darbu. Šādu ''speciālistu'' ''remonta'' rezultātā - auto patiesībā tiek izdemolēts. Tikai katra paša izvēle ir - kādu remontu veikt: iepriekšminēto, vai - savest kārtībā IBS.

p.s. Es apšaubu ģeneratora bojājumu, ko noteica šis ''speciālists''. Ļoti bieži šie ģeneratori tiek defektēti nepamatoti. ''Speciālists'', visticamākais - redzot (tikai) ap 12.8 .. 13.2 V borta spriegumu ieslēgtam auto, pieņēma lēmumu, ka ģenerators ir bojāts. Patiesībā, situācija ir ''nedaudz'' savādāka:
a) tā kā akumulatora maiņa nav pierakstīta, SOH jau sen sasniedzis 0 vai pat negatīvu vērtību, simulētā akumulatora ietilpība - niecīga;
b) ļoti ātri pēc uzlādes sākuma IBS sistēma pieņem lēmumu, ka SOC ir sasniedzis optimālo vērtību (60 .. 80 %), attiecīgi - akumulatora uzlāde ir jāpārtrauc;
c) lai nodrošinātu 0.0 A strāvas balansu, spregums borta sistēmā tiek samazināts līdz 12.8 .. 13.2 V.
Lai konstatētu šo pa BSD vadāmo ģeneratoru ''veselību'', ir jāveic atbilstoši testa bloki un jāanalizē ģeneratora live data, nevis tikai jāmēra borta spriegums!

[ Šo ziņu laboja KateG, 13 Jan 2019, 13:11:11 ]

Offline
ozo
13. Jan 2019, 18:09 #3227

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17750

Braucu ar: Braucu ar

Varbūt te ir kāds fizikis.
Ir jēga (ieguvumi) no gaismas reflektora lampā ja tas nav atstarojošs? (Ne auto) gaismas stars un atdeve mainās/nemainās?
Offline
cufiks
13. Jan 2019, 18:11 #3228

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6564

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


13 Jan 2019, 18:09:47 @ozo rakstīja:
Varbūt te ir kāds fizikis.
Ir jēga (ieguvumi) no gaismas reflektora lampā ja tas nav atstarojošs? (Ne auto) gaismas stars un atdeve mainās/nemainās?



A moš tas ir karstuma deflektors...?
Offline
AF
13. Jan 2019, 18:37 #3229

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3824

Braucu ar: stūri rokās!


12 Jan 2019, 20:41:35 @uldens1 rakstīja:

12 Jan 2019, 19:57:48 @AF rakstīja:
Slodzi domā izejošo voltāžu? Jā 14+
Bet ir kļūda par ģeni , ir aizdomas ka ģenis ir restaurēts un stāv neoem regulators.

Klūda par releja nekomunikāciju 4203 vienmēr aktīva
Nav arī kļuda par eļļas līmeņa devēja komunikāciju???Slodzi rāda % ne voltažā,sataisi ģeni un ganjau aizies viss
slodzi tā arī caur inpu neatradu, moš nemācēju atrast, bet voltāža gan tagad ir tukšgaitā ap 14,5 v, starta brīdī nokrīt zem 10v

Uz strādājoša dzineja kludu par sveču bloku nemet, bet toties ir aktīva kļūda par ģenerātora BSD , pielikšu ģenerātoru citu, redzēs kas mainīsies
Un esošam auto nav IBS sensora
Offline
alxz
13. Jan 2019, 19:14 #3230

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 1841

Braucu ar: riteni


13 Jan 2019, 11:18:15 @bobertc rakstīja:

12 Jan 2019, 21:23:39 @alxz rakstīja:
Tātad, mammas mājā taisīja remontu priekšnamam. Salika sienas citādāk un elektrību pārvilka. Elektriķis nebija tas atjautiigaalais nu mamma arī uzreiz nepamanīja - gaismas slēdzis nolikts kreisajā pusē, kad atver durvis, durvis tieši pretī slēdzim. Sākumā domāja, ka sīkums, bet tagad jau sāk besīt. Pārvilkt vadus īsti nav risinājums. Gribēju jautāt - ir kaut kāds bezvadu slēdzis? Tip viens raidītājs, pie kā pievieno pieejošos vadus un kas nodod signālu uz slēdzi? Ideja ir nepareizā slēdža vietā tādu raidītāju uzlikt un bezvadu slēdzi nolikt pa rokai. Cerams skaidri izteicos. Jautājums ir - vai kas tāds ir? Un vai Rīgā šonedēļ ko tādu varētu dabūt? Paldies.


Šitāds, piemēram.
https://m.alibaba.com/product/60817901791/Linpt...e-power.html?s=p

Tikai nezinu vai es uzticētos aliexpress elektroproduktam.


Šoreiz nederēs. Vajag dabūt šīs nedēļas laikā.
Offline
bum_bumz
13. Jan 2019, 21:08 #3231

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: E34


13 Jan 2019, 00:28:34 @RSAWorkshop rakstīja:
Jo visdrīzāk tagad ir kļūdas par IBS un vēl visādi brīnumi

Nav IBS, sorry, ka nepierakstīju modeli
Gan jau Kaspiča palags kādam noderēs
Kādu dien intereses pēc pieslēgšu, paskatīšos ko rāda slodzē.
Cik es zinu, ģenerators nav akumulatora lādētājs tiešā nozīmē. Viņš baro pirmām kārtām patērētājus. Ja viss ir izcili, tikpat pirms ziemas reizi gadā vajadzētu uzlādēt.
Offline
most
14. Jan 2019, 00:04 #3232

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 m50-830hp

Tieši tagat sanāk saskarties ar šo BSD problēmu n55 335i faceliftam.
Pagaišonedēļ sākās tads joks, ka noslāpētam, dzesēšanas sūknis mauc uz pilnu klapi un neapstājas kādas 15 min un pēc laika atkal aiziet. PIeslēdzot kompi parādija BDS kļūdas (IBS missing, alternator missing, cooling pump missing, ellas sensors missing).
Kads zin cēloni? Vai kāds grib uzņemties novērst defektu?

[ Šo ziņu laboja most, 14 Jan 2019, 00:10:21 ]

Offline
none
15. Jan 2019, 10:37 #3233

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 90

Braucu ar: BMW E91 318d

Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada
Offline
cufiks
15. Jan 2019, 10:40 #3234

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6564

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada



Jā ir, tikai meham jābūt apveltītam ar smadzenēm un taisnām rokām.

Jāiegriež resnāka vītne kartera vākā un jāizvirpo vai jānopērk jauna skrūve + jauns vara blīvgredzens.
Offline
bmwaddict
15. Jan 2019, 11:40 #3235

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6111

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada


Var arii salabot taa lai der origjinaalaa kartera skruuve, piemeeram ar sho: Time-Sert M12 x 1.5 Metric Thread Repair Kit
Offline
cufiks
15. Jan 2019, 11:51 #3236

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6564

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


15 Jan 2019, 11:40:29 @bmwaddict rakstīja:

15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada


Var arii salabot taa lai der origjinaalaa kartera skruuve, piemeeram ar sho: Time-Sert M12 x 1.5 Metric Thread Repair Kit




Jā, bet paļubomu jāsipas un daudz dārgāk
Offline
slidkalnins
15. Jan 2019, 12:23 #3237

Kopš: 24. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


15 Jan 2019, 10:37:05 @none rakstīja:
Ko iesakat darīt ja dzinēja eļļas karterim/ skrūvei ir aprauta vītne? servisā pie eļļas maiņas pārcentušies un skrūve bija aptīta ar santehnikas blīvlentu, kas visu laiku sulo. Vai ir iepēja salabot nemainot/neņemot nost karteri?
Dzinējs N47 2008. gada

Nolaid eļļu, iztīri urbumu
Uzliec uz Loctite sarkano, un nekas tur vairs nesulos. Varēsi braukt un meklēt spečukus kam atstāt auto.
Vèl viens variants ir recoil thread repair. Es gan nezinu kur tādas dabūt.
Offline
Varemix
15. Jan 2019, 13:42 #3238

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2595

Braucu ar: serkociniem acis

Spečuki... pastāstiet, kā tagad ir.. gadu veca mašīna, ir vēl garantija, iekļuva avārijā. Kasko visticamāk norakstīs, jo jāremontē dīlera centrā un izmaksas pārsniegs mašīnas vērtību. Ja es viņu atpērku par viņu piedāvāto vērtību un reanimēju saviem spēkiem, tagad pēc likumdošanas nav nekas mainījies, nebūs problēmas pēc tam, ka mašīna norakstīta bija vai kā tamlīdzīgi?
Offline
bmwaddict
15. Jan 2019, 13:48 #3239

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6111

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Jautaajums manupraat ir tikai par to, kam pieder auto. Ja tas ir liizingaa un pieder bankai tad tu vari dabuut tehnisko pasiiti ar nogrieztiem stuuriem un tur laikam tikai tolmets..

nezinu varbuut kljuudos

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 15 Jan 2019, 13:48:42 ]

Offline
Varemix
15. Jan 2019, 13:52 #3240

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2595

Braucu ar: serkociniem acis

Auto īpašumā... bet nedomāju, ka tur ir starpība.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips