Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
UldisUldis
12. Nov 2018, 10:17 #2721

Kopš: 29. Mar 2017

No: Smiltene

Ziņojumi: 451

Braucu ar: 528i E39, 535i F10


12 Nov 2018, 09:38:23 @Mikels rakstīja:
Iesakiet tiešām labu vietu, kur regulēt savirzi?


Nebija nekādu iebildumu pret Ganībju dambja Riepu Garāžu.
Offline
RSAWorkshop
12. Nov 2018, 16:26 #2722

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2018, 21:58:08 @Gintons rakstīja:
varbut kāds var palidzēt?
kadu laiku atpakal,pie pirmajiem saliem,e61 sudigi no rita leca,pieliekot obd diagnostiku,paradija ka nestrada neviena no kvelsvecem,nomainiju visas 6,bet kļūda nepazuda,nopirku jaunu(no veikala) kvelsveču releju,nomainiju to pazuda klūdas pa kvēlsvecem,bet tagad obd rāda kvelsvecu releja kļūdu:

kļūdas kods 4203
glowplug pre-operation
nodzēst klūdu ļauj,bet kad auto atdziest,izmet atkal. un auto stāvot piem 3,4dienas un tad darbinot klāt sudigāk pielec,un apgriezieni raustas aptuveni 2sek.pectam viss ok.
tā noteikti nav vienīgā a/m kļūda

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
cipargalva
12. Nov 2018, 18:58 #2723

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Jaunas būs labākas par lietotām, bet kāpēc neņemt kādu no sveču ražotāju produktiem?
Offline
uldens1
12. Nov 2018, 19:13 #2724

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


12 Nov 2018, 16:40:24 @Rockstar rakstīja:
Vai SWAG kvēlsveces ir ok?



iepakojumā gan jau būs kaut kas no oem ražotāja
Online
RSAWorkshop
12. Nov 2018, 19:52 #2725

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Nov 2018, 19:13:26 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 16:40:24 @Rockstar rakstīja:
Vai SWAG kvēlsveces ir ok?



iepakojumā gan jau būs kaut kas no oem ražotāja
Nea, swag laikam pats ražo, ir redzēts, ka uz sveces uzdrukāts swag

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
12. Nov 2018, 20:54 #2726

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


12 Nov 2018, 19:52:07 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Nov 2018, 19:13:26 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 16:40:24 @Rockstar rakstīja:
Vai SWAG kvēlsveces ir ok?



iepakojumā gan jau būs kaut kas no oem ražotāja
Nea, swag laikam pats ražo, ir redzēts, ka uz sveces uzdrukāts swag
ķēdes tur parasti ir oem iekšā
Online
RSAWorkshop
12. Nov 2018, 21:02 #2727

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Nov 2018, 20:54:34 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 19:52:07 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Nov 2018, 19:13:26 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 16:40:24 @Rockstar rakstīja:
Vai SWAG kvēlsveces ir ok?



iepakojumā gan jau būs kaut kas no oem ražotāja
Nea, swag laikam pats ražo, ir redzēts, ka uz sveces uzdrukāts swag
ķēdes tur parasti ir oem iekšā
Kardāna gumija un vēl kkādas daļas arī trāpās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
12. Nov 2018, 23:08 #2728

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:


12 Nov 2018, 20:54:34 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 19:52:07 @RSAWorkshop rakstīja:

12 Nov 2018, 19:13:26 @uldens1 rakstīja:

12 Nov 2018, 16:40:24 @Rockstar rakstīja:
Vai SWAG kvēlsveces ir ok?



iepakojumā gan jau būs kaut kas no oem ražotāja
Nea, swag laikam pats ražo, ir redzēts, ka uz sveces uzdrukāts swag
ķēdes tur parasti ir oem iekšā

Kaut kādā krievu lapā atradu info, ka kvēlsveces ar metālisko elektrodu kalpojot ap 80k km, bet keramiskās uzsilst ātrāk un kalpo ap 160k km. Pie nosacījuma, ja motors ok.
Apskatīju swag sveci - bija swag uzraksts
Offline
demis1
13. Nov 2018, 08:38 #2729

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 238

Braucu ar:

intrese kadi ieteikumi.. ko darit ar ellas krasas sienu ? ka dabut nost ? vai ari ir kas ko var uzklat virsu un turetos ?
Offline
demis1
13. Nov 2018, 08:42 #2730

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 238

Braucu ar:


18 Oct 2018, 13:37:26 @Mixzzz rakstīja:

17 Oct 2018, 19:45:19 @demis1 rakstīja:
Tadad... Sajūgs,ir tā ka vairs drīz nevarēšu izspiest sajūgu, grīdā būs jāzāģē caurums ...sajūgu izspiežot,izspiežas tuvu pašam beigām un pedalis atpakaļ panāk nedaudz... Bet līdz galam nenāk. Doma ka nokajies sajūga izpidejcilindrs,bet varbūt pie pedāļa tas cilindrs... Idejas ? Aukstam grūti paliek ātrumos ielikt,nedaudz vairāk paspaidot sajūgu chut chut paliek labāk...
Ja zūd bremžu šķidrums, tad darba cilindram pizda, ja nē, tad varētu gadīties galvenais cilindrs pizgec. Cik vismaz ir bijusi darīšana, tad galvenokārt BMW noklājas darba cilindrs
ella nezuda,pa galam bija pie pedla tas cilindrs.
Offline
Gintons
13. Nov 2018, 22:33 #2731

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888


12 Nov 2018, 16:26:35 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Nov 2018, 21:58:08 @Gintons rakstīja:
varbut kāds var palidzēt?
kadu laiku atpakal,pie pirmajiem saliem,e61 sudigi no rita leca,pieliekot obd diagnostiku,paradija ka nestrada neviena no kvelsvecem,nomainiju visas 6,bet kļūda nepazuda,nopirku jaunu(no veikala) kvelsveču releju,nomainiju to pazuda klūdas pa kvēlsvecem,bet tagad obd rāda kvelsvecu releja kļūdu:

kļūdas kods 4203
glowplug pre-operation
nodzēst klūdu ļauj,bet kad auto atdziest,izmet atkal. un auto stāvot piem 3,4dienas un tad darbinot klāt sudigāk pielec,un apgriezieni raustas aptuveni 2sek.pectam viss ok.
tā noteikti nav vienīgā a/m kļūda

nu ja vel viena vieniga ir fuel filter warm up bet nu to es esu noskaidrojis kas pa vainu.filtra prieksilditajs jau ir pasutits,bet tas manuprat nevaretu but pie vainas kapec auto uzvedas tā kā minēju iepriekš
Offline
Amakatanav
13. Nov 2018, 22:52 #2732

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1784

Braucu ar: muti pa ausīm.

Sveiki,
Variet ietiekt kādu Mazda elektriķi?


Mazda6  
2005.g.  
2.0 benzīns/gāze 

Problēma:  
MOTORA APGRIEZIENU NEVIENMĒRĪGA DARBĪBA(īpaši tas novērojams pie zemiem apgriezieniem un īpaši aukstai, neuzsilušai mašīnai- piem., pie krustojumiem- NOSLĀPST! Bet arī var nobraukt vairāk kā 60km un it kā iesilt, bet atkal kādā krustojumā noslāpst) 
Simptomi gan uz gāzes gan uz bendzīna.

Kas jau ir izdarīts: 

*)pārbaudīts apgriezienu regulētājs- tas neesot pie vainas! 

*) nomainīts droselis un aiz droseļa nomainīts gaisa/vakumsūknītis 
*) nomainīta izpūtēja zonde 
*) =saremontēts dzinējs, kam iepriekš bija

*)gredzeni un vārstu gumijas nomainīti  
Offline
Qwertyy
14. Nov 2018, 11:22 #2733

Kopš: 22. May 2017

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Sveiki,

Ir iespēja iegādāties Audi a6 2000g quatro priekš ziemas, tikai nav atslēgu un pieņēmu ka arī nav imobilaizera. Cik varētu izmaksāt sis pasākums iepērkoties šrotā un elektriķa darbs ? Vai vispar ir vērts apsvērt domu ?
Offline
Devilangelo
14. Nov 2018, 13:57 #2734

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


14 Nov 2018, 11:22:05 @Qwertyy rakstīja:
Sveiki,

Ir iespēja iegādāties Audi a6 2000g quatro priekš ziemas, tikai nav atslēgu un pieņēmu ka arī nav imobilaizera. Cik varētu izmaksāt sis pasākums iepērkoties šrotā un elektriķa darbs ? Vai vispar ir vērts apsvērt domu ?


Immo ir, raksti PM..
Offline
LB8
15. Nov 2018, 00:06 #2735

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

e60 prefl var uzlikt facelift spoguļus, lai viss arī strādātu?

Ja visas funkcijas ir 1:1

[ Šo ziņu laboja LB8, 15 Nov 2018, 00:06:26 ]

Offline
edzhaans
15. Nov 2018, 09:51 #2736

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Nov 2018, 22:52:16 @Amakatanav rakstīja:
Sveiki,
Variet ietiekt kādu Mazda elektriķi?


Mazda6  
2005.g.  
2.0 benzīns/gāze 

Problēma:  
MOTORA APGRIEZIENU NEVIENMĒRĪGA DARBĪBA(īpaši tas novērojams pie zemiem apgriezieniem un īpaši aukstai, neuzsilušai mašīnai- piem., pie krustojumiem- NOSLĀPST! Bet arī var nobraukt vairāk kā 60km un it kā iesilt, bet atkal kādā krustojumā noslāpst) 
Simptomi gan uz gāzes gan uz bendzīna.

Kas jau ir izdarīts: 

*)pārbaudīts apgriezienu regulētājs- tas neesot pie vainas! 

*) nomainīts droselis un aiz droseļa nomainīts gaisa/vakumsūknītis 
*) nomainīta izpūtēja zonde 
*) =saremontēts dzinējs, kam iepriekš bija

*)gredzeni un vārstu gumijas nomainīti  

Mož piesūc. Kaut kur caurums gofrā jāmeklē. Vaina var nebūt elektroniska, bet mehāniska.
Offline
Kalnz
16. Nov 2018, 10:34 #2737

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

Kam dot restaurēt suportus?
Online
bum_bumz
16. Nov 2018, 11:19 #2738

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


15 Nov 2018, 20:32:06 @citrons1 rakstīja:

Līmenis pa zemu ne? Laikam atradu kāpēc mans E61 bagāžieka vāks nenāk līdz galam vaļā kā līdz šim..

[Skatīt hidroliskās eļļas līmeni foto]

Varbūt kādam ir no neejoša sūkņa palikusi šī eļļa un var man pārdot?

E-parts.lv atradu ''remkomplektu''pa 91euro



Iegooglejot šo remkomplektu rādas:


Bet vai tiešām tās ''skrūvītes''kas nāk līdzi ir tik ļoti vajadzīhas pie eļļas papildināšanas?

Vai pietiktu ja dabūtu trūkstošos Mililitrus un pats pielietu?

Shell Aerofluid 41
ACDelco 10-5041 Power Liftgate Hydraulic Fluid
MOBIL AERO HF
Total Aerohydraulic 520
Offline
bmwaddict
16. Nov 2018, 13:00 #2739

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

E46 325i ar tomaatu ZF-5HP19 - Sekojosha probleema - negribiigi blokjee muftu un ja sablokjee tad ik pa briidim atlaizh un lai sablokjeetu atkal vajag izprovoceet mazliet atlaizhot gaazi un ljaujot TCMam atkal to iesleegt tad kaadu laiku turaas ja konstanti saglabaa aatrumu.

Piesleedzu INPA, kljuudu nav.
Kaarbas ellja ir diezgan nesen mainiita pilniibaa (kaarba bija nost).
Meegjinaaju braucot monitoreet ar INPA kas tur notiek - EDS 1-4 vaarsti smuki liidzeni sleedzaas, muftas vaarsts EDS-4 darbojas liidzeni bez raavieniem, mA raadiijumi normaas, bet braucot tikko pat nelielaakaa slodze vai mazs pretkalns taa momentaa met valjaa to vaarstu un nevis taa leezeni atlaizh bet vienk atmet pilniibaa. Bet kljuudu nav.

BMW literatuuraa ir rakstiits ka TCM veel njem veeraa virkni faktorus, signaalus no ASC no gaazes pedaalja staavoklja un droseles utt un tas nosaka kaadu rezhiimu TCM izveelas. Luuk par shito ir aizdomas uz to meeriijumu kas ieksh INPA saucaas "Load Signal". Ir aizdomas ka tas ir par lielu un TCM domaa ka braucam kalnaa visu laiku vai kautkas tamliidziigs. Normaali kostanti braucot pa liidzenu celju uz 110-120kmh man shis raadiijums svaarstaas no 60 - 80, un paaariet paari maksimumam 100 ar relatiivi nelielu gaazes pedaalja piespieshanu. (Skat bilde)
Luuk domaaju vai tur nav tas suns aprakts. Kaads ir paveerojis sho veertiibu? Gribeetos saliidzinaat. Man ir aizdomas ka tas vareetu buut iemesls. Bet no kurienes INPA rauj sho veertiibu? Tas ir kaads parametrs no TCM ko tas pats sareekjina vai INPA to reekjina?
Drosele vai pedaalis vareetu buut par iemeslu nepareizaam veertiibaam?


[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 Nov 2018, 13:09:52 ]

Offline
uldens1
16. Nov 2018, 13:37 #2740

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:

man šitāda huiņa bij ar to muftu,kļudu nekādu nemeta,tad nojuka kārba,uzliku šrotinieci ar visu muftu un problēmu nav vairs
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo