Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
-JUREVICH-
08. Oct 2018, 21:00 #2481

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: Iekšdedzi


08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...

šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.

aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!
Offline
Cibulis
08. Oct 2018, 21:20 #2482

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328


08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:

08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...

šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.

aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!


Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja.
Offline
bmwaddict
08. Oct 2018, 21:26 #2483

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


08 Oct 2018, 21:20:38 @Cibulis rakstīja:

08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:

08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...

šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.

aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!


Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja.


tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas.
Offline
Remjanis
09. Oct 2018, 04:09 #2484

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 604

Braucu ar: Darba fordu


08 Oct 2018, 21:26:37 @bmwaddict rakstīja:

08 Oct 2018, 21:20:38 @Cibulis rakstīja:

08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:

08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...

šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.

aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!


Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja.


tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas.



Var gan būt startera vaina-izdilušas bukses,ieēdusies oglīte,apdeguši ievilcēja kontakti... Vismaz četri tādi gadījumi ir bijuši.Protams vēl biežs variants ir masas vads starp motoru un virsbūvi,taču to viegli pārbaudīt ar normāla piepīpējamā krokodila palīdzību.
Offline
bmwaddict
09. Oct 2018, 10:10 #2485

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Oct 2018, 04:09:54 @Remjanis rakstīja:

08 Oct 2018, 21:26:37 @bmwaddict rakstīja:
tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas.



Var gan būt startera vaina-izdilušas bukses,ieēdusies oglīte,apdeguši ievilcēja kontakti... Vismaz četri tādi gadījumi ir bijuši.Protams vēl biežs variants ir masas vads starp motoru un virsbūvi,taču to viegli pārbaudīt ar normāla piepīpējamā krokodila palīdzību.


paga paga, nejauc dazhaadas lietas, tie ir atshkjiriigi simptomi. ievilceeja kontakti un ogliites nesaaks straadaat no taa ka tu piepiipeesi no veel viena akja. tur bija apgalvojums, ka pieliekot papildus akji mashiina starteejas pec probl. jautaajums ir tikai kaa tiek pielikts papildus akjis - ja ar masu uz motoru tad tieshi taa - probleema aciiredzot sliktaa masas vadaa un nevis starterii..
Offline
e30fanatic
09. Oct 2018, 19:01 #2486

Kopš: 11. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 530

Braucu ar: ragavām

Vai kaads bez spridzinaashanas ir dabuujis aaraa veseli ford galaxy paneli?
Offline
karlitto
11. Oct 2018, 19:57 #2487

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 825

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

Kur var saremontēt pakaļējām lukturim sarkano plastmasu? Trīs nelieli gabaliņi izlauzti viens caurums, jādabū atpakaļ vietā, lai smuki.
Offline
Nello
11. Oct 2018, 21:12 #2488

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Sakarā ar to, ka ir nepieciešamība pēc ekonomiskāka auto,ir doma par golf mk4 variant tdi ar 4motion.., jo tīri fwd negribās.. Kā ir ar 4motion, nav galvassāpe?
Pēc 8 gadu "kopdzīves" tds apnika...

[ Šo ziņu laboja Nello, 11 Oct 2018, 21:13:31 ]

Offline
enimaals
11. Oct 2018, 21:57 #2489

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:



Lūgums pēc interneta diagnostikas 
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?

[ Šo ziņu laboja enimaals, 11 Oct 2018, 21:57:59 ]

Offline
Jonjis
11. Oct 2018, 22:06 #2490

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Varbūt problēmas ar mastjer-flomastjer? Un mainam visu pēc kārtas uz klienta rēķina?
Varbūt iedod to auto kādam citam, lai apskatās un iztiksi bez interneta diagnostikas.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
amons
11. Oct 2018, 22:11 #2491

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325

E90 automātam ir jūtams sitiens uzsākot braukt, stāvot ar ieslēgtu drive ilgak par minūti. Pasavot apmēram līdz minūtei šadu problemu nav un ātrumi arī slēdzas gludi. Ja stāvot uz D kaut drusku atlaid bremzes un paripinies minutes laika, tad viss ok. Problema TIKAI tad kad stāvi ilgak par minūti ar ieslēgtu D. Ir kādam pieredze, mainīt eļļu ar filtru un skatīties vai ri izmaiņas, vai uzreiz uz ātrumkāŗbu remontu vest?

[ Šo ziņu laboja amons, 11 Oct 2018, 22:11:53 ]

Offline
enimaals
11. Oct 2018, 22:11 #2492

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


11 Oct 2018, 22:06:28 @Jonjis rakstīja:
Varbūt problēmas ar mastjer-flomastjer? Un mainam visu pēc kārtas uz klienta rēķina?
Varbūt iedod to auto kādam citam, lai apskatās un iztiksi bez interneta diagnostikas.

Četri māsteri ir būrušies jau
Tuvākajā laikā darbalaikā nav iespējas tikt uz Rīgu pie Karosa jeb Joniksa.

[ Šo ziņu laboja enimaals, 11 Oct 2018, 22:18:56 ]

Offline
enimaals
11. Oct 2018, 22:45 #2493

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


11 Oct 2018, 22:31:27 @flipers rakstīja:

11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:


Lūgums pēc interneta diagnostikas 
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?




Ieplūdes kolektorus kāds ir skatījies?

Nē.rītvakar būs jānoņem
Offline
agaFU
11. Oct 2018, 23:00 #2494

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: E91 turrboo

Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas?
Offline
edzhaans
11. Oct 2018, 23:03 #2495

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


11 Oct 2018, 23:00:50 @agaFU rakstīja:
Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas?

Filtrus salikt. Kaut kā liekas, ka dārgām spuldzēm nevajadzētu tā darīt.
Offline
13lucky
12. Oct 2018, 10:04 #2496

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Oct 2018, 22:11:10 @amons rakstīja:
E90 automātam ir jūtams sitiens uzsākot braukt, stāvot ar ieslēgtu drive ilgak par minūti. Pasavot apmēram līdz minūtei šadu problemu nav un ātrumi arī slēdzas gludi. Ja stāvot uz D kaut drusku atlaid bremzes un paripinies minutes laika, tad viss ok. Problema TIKAI tad kad stāvi ilgak par minūti ar ieslēgtu D. Ir kādam pieredze, mainīt eļļu ar filtru un skatīties vai ri izmaiņas, vai uzreiz uz ātrumkāŗbu remontu vest?


Vajag sākt ar adaptācijas noresetošanu un kārbas "gearbox clutch fill pressure" noresetošanu. aizmirsu latviski kā bija. čomam bija baigie sitieni. izārstējām ar kompi un ietaupīja 900e. lai brauc kamēr apstāsies. pagaidām viss labi jau pusgadu
Offline
yanjux
12. Oct 2018, 10:43 #2497

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4870

Braucu ar: mīkstu jumtu


11 Oct 2018, 23:00:50 @agaFU rakstīja:
Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas?

Kur pirki?
maz gan ticams ka tā būs LED vaina, drīzāk padomju laiku elektroinstalācija.

[ Šo ziņu laboja yanjux, 12 Oct 2018, 10:44:19 ]

Offline
-JUREVICH-
12. Oct 2018, 11:39 #2498

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1108

Braucu ar: Iekšdedzi


11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:


Lūgums pēc interneta diagnostikas 
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?


Turbīnas aktuators elekriskais?Līdzīgs scenārijs bija ar touregu,ģeometrija kārās!GMM rādijumi vrbūt krīt dēļ egr!Ir bijis ga pie slodzes egr ceļ vaļā bet tas pie slodzes!Maps uz maziem neparauj zem atmosfēras spiedienu?
Offline
enimaals
12. Oct 2018, 12:11 #2499

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


12 Oct 2018, 11:39:42 @-JUREVICH- rakstīja:

11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:


Lūgums pēc interneta diagnostikas 
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?


Turbīnas aktuators elekriskais?Līdzīgs scenārijs bija ar touregu,ģeometrija kārās!GMM rādijumi vrbūt krīt dēļ egr!Ir bijis ga pie slodzes egr ceļ vaļā bet tas pie slodzes!Maps uz maziem neparauj zem atmosfēras spiedienu?

aktivators elektriskais.to pie turbas restaurācijas saregulēja.egr izkodēts kopā ar dpf.par zem atmosfēru nemācēšu pateikt...māsteram jāprasa.
Offline
sonx33
12. Oct 2018, 13:20 #2500

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: 320d

kadam ir varianti, kur nopirkt rīga kvadratdzelzi uz metriem, parsvara visur jāņem pilnie 6metri
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo