Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 8. sērija

Tēma: E31 Projekts 838i Mpower - murgs vai stulbums?

AutorsZiņojums
Bimmer
14. Aug 2004, 22:44 #41

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Perf, labāk pastāsti to slapjo sapni, ko redzēji par E31 ar V10 bi-turbo Arī nebija slikts projekts

Runājot par E30 M3. Nu nevajag ieteikt cilvēkam to, ko viņam nevajag. Piemēram, pa 15k eiro sanāk arī 70-to gadu ātrākais sedans pasaulē - Alpina B7S E12. Pasaulē tik pārdesmit eksemplāru

Bet runājot par tamlīdzīgiem projektiem, daudz koināk IMHO pa to naudu būtu uztaisīt BMW CSi (E9) ar ’poh kādu modernu’ motoru un E31 salonu. Tikai minētajā budžetā diez vai varētu iekļauties

Runājot tieši par tēmu, ja reiz par to naudu sanāk 840CSi (nezinu, E31 tirgu pētījis neesmu, neinteresē), tad tiešām prātīgāk ņemt jau gatavu, nekā ķīmiķot kaut ko, lai tiktu šķietami lētāk cauri.
Offline
DFS
14. Aug 2004, 22:46 #42

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

Piekrītu Bimmer,ka labāk neķīmiķot...kaut kā nav īstas pārliecības un pozitīvas attieksmes pret tik lielu ķīmiķošanu...uzskatu,ka tas nav vajadzīgs!
Offline
M3
14. Aug 2004, 22:48 #43

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

redzi, tik nekjiimikjots neiekljaujas budzhetaa!
Offline
DFS
14. Aug 2004, 22:51 #44

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW


2004-08-14 22:48, M3 rakstīja:
redzi, tik nekjiimikjots neiekljaujas budzhetaa!!


bet tu domaa,ka kjiimikjots iekljaujaas???Man domaat,ka beigu beigaas ar visu jeblju izmaksas pat ir lielaakas nekaa nekjiimikjotam
Offline
Bimmer
14. Aug 2004, 22:57 #45

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


M3 rakstīja:
redzi, tik nekjiimikjots neiekljaujas budzhetaa!!


DFS rakstīja:
bet tu domaa,ka kjiimikjots iekljaujaas???Man domaat,ka beigu beigaas ar visu jeblju izmaksas pat ir lielaakas nekaa nekjiimikjotam

Tieši tā, vienā no pirmajiem postiem jau minēju, ka pārbūves izmaksas vēl nav zināmas, kā arī tik viegli nav nosakāmas, ka - nokauts 850 maksā tik, plus M5 motors, plus kaimiņu Fedjas darbs, kopā ir 15k eiro.

Ja Sporcam galvā būtu doma "vajag E31 ar tikai un vienīgi tikai M motoru", tad jau būtu cita runa, bet šobrīd uzdevums ir tikt pie salīdzinoši lēta E31, kam nav kasjaku.

Ja reiz šeit tiek apgalvots, ka pa 15k VAR dabūt normālu 840CSi, tad ķīmiķot tiešām nav vērts arī tad, ja tiek, iespējams, galarezultātā ietaupīti 2k eiro. Jo pastāv varbūtība, ka pārbūve var izmaksāt dārgāk par normālu 840CSi, līdz ar to zūdot sākotnējās domas jēgai.[ This message was edited by: Bimmer on 2004-08-14 23:01 ]
Offline
DFS
14. Aug 2004, 23:01 #46

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

Manupraat,vel arii ir peec visas jeblas un kjiimikjoshanas ir lielaaka iespeeja,ka kaut kas nobirs,nekaa neko nekjiileejot...
Offline
Bimmer
14. Aug 2004, 23:06 #47

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Vēl ir variants - nopērc 850 ar nokautu motoru un ieliec tajā 4.0/4.4 V8 dzinēju, kas maksā lētāk par to M motoru. Tā kā minētie dzinēji nāca no rūpnīcas E31 virsbūvē, tad tādu implantēt nevajadzētu būt problēmām.
Offline
DFS
14. Aug 2004, 23:10 #48

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp...p;id=nnomaeavfcn

Tur jau normaals 850tais zem 10k eur jau ir...nah kjiimikjot?
[ This message was edited by: DFS on 2004-08-14 23:11 ]
Offline
SpOrcMeN
14. Aug 2004, 23:12 #49

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33923

Braucu ar: banderautomobili

4,4 litrigs motors domajams maksa dargak ka tads m5 un es jautaju jau par 6gangu par automatiem neiet runa 850 un 840 99 % ir automati a m5 automati nav 99,9 procenti

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
DFS
14. Aug 2004, 23:13 #50

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

Nu karoch jeblja taapat liela un nauda vel vairaak aizietu...
Offline
Bimmer
14. Aug 2004, 23:15 #51

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Jā, 4.4 V8 varētu būt dārgāks par M5 motoru.

DFS, izlasi ŠO RAKSTU, tad sapratīsi, kāpēc tie 850 maksā zem 10k eiro
Offline
NixN
14. Aug 2004, 23:15 #52

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

ai nu katram tak sava patiesiiba tuvaaka- viens otram kautko megjina ieskaidrot a tolka 0

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
NixN
14. Aug 2004, 23:17 #53

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


2004-08-14 23:15, Bimmer rakstīja:
Jā, 4.4 V8 varētu būt dārgāks par M5 motoru.

DFS, izlasi ŠO RAKSTU, tad sapratīsi, kāpēc tie 850 maksā zem 10k eiro


a tu pac nevari 2vardos apskaidrot- ato slinkums ta visu to atkal lasiit...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
SpOrcMeN
14. Aug 2004, 23:23 #54

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33923

Braucu ar: banderautomobili

sukas es jums saku man bus 8 zapechatal karaljevskaja

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
DFS
14. Aug 2004, 23:25 #55

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW


2004-08-14 23:15, Bimmer rakstīja:
Jā, 4.4 V8 varētu būt dārgāks par M5 motoru.

DFS, izlasi ŠO RAKSTU, tad sapratīsi, kāpēc tie 850 maksā zem 10k eiro


Nu ar lielu piespieshanos tomeer izlasiju...apmeeram kluva skaidra bilde
Offline
Bimmer
14. Aug 2004, 23:25 #56

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Labi, izkopēšu atbilstošo citātu :

"Cenu rāmji ir aptuveni šādi. Par $10’000 un lētāk var tikai nopirkt kā juridiskā, tā tehniskā ziņā šaubīgus automobiļus. Šīs cenu kategorijas automobiļi ļoti bieži maina īpašniekus – cilvēki uzpērkas ar efektīvo ārējo izskatu un domā novērst, pēc to domām, vienkāršās problēmas. Pēc īsa brīža viņi saprot, ka vieglāk ir tik vaļā no automobiļa, nekā izlikt vairākus tūkstošus dolāru par remontiem, un pārdod to citam tādam pašam „veiksminiekam”. Par $15’000 – 17’000 jau var atrast pieņemamu variantu, bet tamlīdzīgi automobiļi visbiežāk pieder entuziastiem un tiek pārdoti reti."

Ja ieintriģēja, tad rakstā pie sadaļas "Dārgs prieks" ir uzskaitījums, kādi kasjaki šim modelim mēdz būt un cik maksā tos novērst "PSC" izdvešana pie katras rindkopas garantēta
Offline
Kasiic
14. Aug 2004, 23:35 #57

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:

sporc! ej guleet!

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
NixN
14. Aug 2004, 23:50 #58

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

nu jaa.. ja neesi pac spejigs izarsteet tos kasjakus ar savam zinashanaam un spekiem tad jau laikam nav verc pirkt tadu invaliidu...

man tiesa gan buutu prieks papisties [ This message was edited by: Polaris on 2004-08-14 23:51 ]

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
kristapz
15. Aug 2004, 00:28 #59

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

shitas labs

---
Divpadsmitcilindrīgajiem dzinējiem ir divas neatkarīgas iešprices, aizdedzes un to vadības sistēmas: pa vienai katrai cilindru rindai. Brīžiem īpašnieki nav spējīgi atklāt vienas sistēmas nedarbošanos, un, pēc servisu darbinieku novērtējuma, apmēram 20 procentu brauc ar sešiem cilindriem, bieži pat nenojaušot par to.
---
Offline
archi
15. Aug 2004, 09:27 #60

Kopš: 03. Jul 2002

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

850 na dannij moment stoit okolo 4500-6000 evro+M5 3.8 4500-6000evro,no s 5kpp .Esli potom vse prodat,4to ostanetsja,to v 10000evro mozhno vlezt 8-!A motor 4.4 s 6kpp stoit ne deshevle,4em 3000-5000evro i HUJ EGO ZAVEDESH iz-za chipa...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo