Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: Mazākās M-kas spyphoto

AutorsZiņojums
foobar
09. Aug 2004, 15:38 #41

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

ar 2 turbiinaam jau viss ir ok... pat bedres iisti neesot
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:40 #42

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

FD-333 nesaki gan taa. BiTurbo un TwinTurbo, kaa arii kompresormotoriem apgriezienu liikne parasti ir taada, par kuru atmosfeeriskie motori var tikai sapnjot.
Offline
nilich
09. Aug 2004, 15:44 #43

Kopš: 09. Aug 2004

Ziņojumi: 103

Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS

Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa!
Offline
edzulis
09. Aug 2004, 15:45 #44

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

A kāda starpība...?
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:45 #45

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

Bljedj nevis apgriezienu bet griezes momenta liikne. Shodien taadas pagjiras ka nesuuda nesaprotu.
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:48 #46

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43


2004-08-09 15:44, nilich rakstīja:
Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa!


1. Ir taada lieta kaa Turbo Timer.
2. Ilgspeeleejoshi vai ne ilgspeeleejoshi, par to te nav runa.
Offline
nilich
09. Aug 2004, 15:52 #47

Kopš: 09. Aug 2004

Ziņojumi: 103

Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS

Nelamajies!!!!!
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 15:56 #48

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

...atvainojos. Shodien taads gariigais.[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-08-09 15:57 ]
Offline
jvanks
09. Aug 2004, 15:56 #49

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Ko var njemties, piekritu PULJAI, V8 un liela kubatura rulzz

Bez bazara!

Parejais ir sikumi. Replikas liekas!

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 16:01 #50

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

Es jau nesaku, ka kautkas rulz vai nerulz. Taa ir gaumes un rociibas lieta. Man arii absoluuti nepievelkt mazi turbomotori. Bet, piemeeram, taadi auto kaa GREENa Fairlaidy, PLAYERa 3000GT ir ljoti garshiigas konstrukcijas.

JVANKS, shii arii ir kautkaada ’replika’? Spied sheit.
Offline
Fii
09. Aug 2004, 16:02 #51

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 15:37, nilich rakstīja:
Fii drosi ir aizsapnoies par Biturbo - ar augstspiediena un zemspiediena turbinu!!!



2004-08-09 15:38, foobar rakstīja:
ar 2 turbiinaam jau viss ir ok... pat bedres iisti neesot


Es varu sapnjot par turbiinu ar mainaamu gjeomteriju, par 2 sekvenciaali aktivizeejamaam turbiinaam vai sekvenciaali kachaajoshaam (taa kaa jaunajaa BMW turbo diizelii).

Tachu ne jau turbiinu skaitaa ir taa saals, bet tajaa faktaa, ka turbo motoram volumetric efficiency ir virs 100% tikliidz turbiina saak kachaat pozitiivu spiedienu, liidz tam laikam tas ir taads pats atmosfeerskais motors kaa visi citi (tikai ar zemaaku kompresiju ) - atshkjiriiba ir tikai "lagaa" - skat. manu parakstu Atmosfeeriskie motori arii neiet pie zemiem apgriezieniem, kameer tiem nepiekarina VANOS.
Offline
diesel
09. Aug 2004, 16:06 #52

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... nekas slikts kompresora nevar buut. MB kompresoriem cik esmu braucis nekaadas bedres nav. Troikai taapat buutu labaaks 2.5 kompres nevis V8 -> Svara attieciibas uz prieksheejo un aizmugureejo asi.
Offline
PERFS
09. Aug 2004, 16:07 #53

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13608

Braucu ar: 21/43

Skat. manu linku uz Alpina B7, Fii, varbuut vari paskaidrot to Alpinas kompresora uzbuuvi, tobish, kas tur ir tik iipashs ja, protams, kautko zini par to teemu. Laikam jau tas nav Tavaa kompetencee, tipa, par taadiem auto neintereseejies nu karoche apskaties.

A paareejie, apskatieties hokj taas Alpinas griezes momentu un pie kaadiem apgriezieniem, un saliidzinat ar "parastiem" E65.


Piemeers no sasniedzamaakiem auto - BMW E34 M5 vs. Alpina E34 B10 BiTurbo. Ar chipu vispaar tam Alpina E34 ir >400hp.


Labi, ko es te staastu. Nemeegjinu jau nevienam uzspiest kautkaadu viedokli, tikai fakti .
Offline
Fii
09. Aug 2004, 16:13 #54

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 16:06, diesel rakstīja:

... nekas slikts kompresora nevar buut. MB kompresoriem cik esmu braucis nekaadas bedres nav. Troikai taapat buutu labaaks 2.5 kompres nevis V8 -> Svara attieciibas uz prieksheejo un aizmugureejo asi.

Kompresoram nav bedres, bet tas ir daudz neefektiivaaks par turbiinu, jo neizmanto lieko energjiju no izpluudes gaazeem.
Offline
diesel
09. Aug 2004, 16:18 #55

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... lai nezaudeetu braukshanas komfortu manupraat turbo der automaatam. Kompresors jebkam.
Offline
jvanks
09. Aug 2004, 16:19 #56

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Da labi es jau neko, es tik sarunas uztureshanai

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
Fii
09. Aug 2004, 16:35 #57

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-08-09 16:07, Prfctyon rakstīja:
Skat. manu linku uz Alpina B7, Fii, varbuut vari paskaidrot to Alpinas kompresora uzbuuvi, tobish, kas tur ir tik iipashs ja, protams, kautko zini par to teemu. Laikam jau tas nav Tavaa kompetencee, tipa, par taadiem auto neintereseejies nu karoche apskaties.

Es intereseejos par visaam jaunaam tehnologjijaam auto sfeeraa, neatkariigi no taa vai taas tiek liktas uz Toyota vai BMW

Ir ljoti maz pieejamas informaacijas tieshi par to Alpinas kompresoru.
Cik saprotu tad tas ir radiaalais kompresors - atshkjiriiba no turbokompresora ir tajaa, ka radiaalais kompresors netiek griests ar turbiinas paliidziibu, bet gan siksnas paliidziibu. Nu tipa panjemam turbokompresoru, noskruuveejam nost turbiinu, uzmaucam uz ass zobratu vai shkjiivi un piedzenam no motora.

Radiaalaa kompresora raksturiigaas iipashiibas:
1) Tam ir jaagriezhas ljoti aatri (saliidzinot ar motoru), lai dabuutu nepiecieshamo spiedienu - tik pat aatri cik turbokompresoram. Liidz ar to ir vajadzigi paarnesuma zobrati, lai to aatrumu sasniegtu.
2) Maksimaalaa efektivitaate tiek sasniegta sameeraa shauraa apgriezienu diapazonaa
3) Sapumpeetais gaisa daudzums neaug lineaari, liidz ar to to ir gruuti kontroleet. Parastam turbokompresoram vienkaarshi izpluudes gaazes tiek palaistas garaam taadeejaadi nodroshinot nepiecieshamo gaisa daudzumu.
4) Saliidzinot ar "roots" kompresoru tas speej sakachaat vairaak gaisa un taadeejaadi var dabuut lielaakas jaudas.

Iespeejams, ka Alpina ir izgudrojushi kaut kaadu veidu kaa labaak kontroleet to kompresora grieshanaas aatrumu, taadeejaadi efektiivaak izmantojot to kompresoru plashaa apgriezienu diapazonaa.
Offline
foobar
09. Aug 2004, 17:51 #58

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

un kaadi ir plusi?
btw normaly aspirated engine ir ar never ending boost aka non-existent lag! nospied pedaali un ir, nevis nospied pedaali un gaidi ziemassveetkus
Offline
GA3
09. Aug 2004, 18:00 #59

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-08-09 15:44, nilich rakstīja:
Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa!


Kur probleema? Peec atvilkshanas kaadu briitinju padarbini motoru tukshgaitaa.



2004-08-09 15:48, Prfctyon rakstīja:
1. Ir taada lieta kaa Turbo Timer.


Vatafak
Offline
Fii
09. Aug 2004, 18:03 #60

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

#4 ir pluss.

Nu neiet arii tas atmosfeeriskais pie zemiem apgriezieniem - nospied pedaali un nav. Kad iegriezhas paari pa 3k tad pamazaam saak aiziet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo