Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 80 viesi un 78 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 degvielas sistēma

AutorsZiņojums
davispaeglis
21. Apr 2017, 10:22 #21

Kopš: 20. Apr 2017

No: Aloja

Ziņojumi: 10

Braucu ar: BMW e39 m52tub20

Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin
Offline
cufiks
21. Apr 2017, 10:23 #22

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 3006

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Apsveicu, vari iet cirst!


Offline
RenegadeX
21. Apr 2017, 10:49 #23

Kopš: 23. Oct 2015

Ziņojumi: 2743

Braucu ar: e39, pc34


21 Apr 2017, 10:01:27 @cufiks rakstīja:
Vispār tantes pieturā runā, ka braucēju, kāds ir pārmācījis, bet nevaru nedz apstiprināt, nedz noliegt infu..

Kam jānotiek, lai elektriķim dotu pa mizu..



man liekas ka viņa attieksme atkarīga arī no paša cilvēka kas atbrauc pēc viņa pakalpojuma. Ar mani normāli runāja, ne man pa muti deva, ne man prasījās dot viņam.
Objektīvi izstāstīju savu problēmu un šis objektīvi pārbaudīja. Pēc pārbaudes problēmu atrisināju pamatojoties uz ieteikumiem.

jebkurā konflikta ir divas puses
Offline
RenegadeX
21. Apr 2017, 10:50 #24

Kopš: 23. Oct 2015

Ziņojumi: 2743

Braucu ar: e39, pc34


21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin

A? netaisies izklāstīt risinājumu jo pats nesaprati kura brīdī viss sāka strādāt?
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 10:52 #25

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 10:49:54 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:01:27 @cufiks rakstīja:
Vispār tantes pieturā runā, ka braucēju, kāds ir pārmācījis, bet nevaru nedz apstiprināt, nedz noliegt infu..

Kam jānotiek, lai elektriķim dotu pa mizu..



man liekas ka viņa attieksme atkarīga arī no paša cilvēka kas atbrauc pēc viņa pakalpojuma. Ar mani normāli runāja, ne man pa muti deva, ne man prasījās dot viņam.
Objektīvi izstāstīju savu problēmu un šis objektīvi pārbaudīja. Pēc pārbaudes problēmu atrisināju pamatojoties uz ieteikumiem.

jebkurā konflikta ir divas puses
Pievienojos viedoklim

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
21. Apr 2017, 10:52 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar: e39


21 Apr 2017, 10:50:55 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin

A? netaisies izklāstīt risinājumu jo pats nesaprati kura brīdī viss sāka strādāt?


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
N53series
21. Apr 2017, 10:56 #27

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 10:52:09 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Apr 2017, 10:49:54 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:01:27 @cufiks rakstīja:
Vispār tantes pieturā runā, ka braucēju, kāds ir pārmācījis, bet nevaru nedz apstiprināt, nedz noliegt infu..

Kam jānotiek, lai elektriķim dotu pa mizu..



man liekas ka viņa attieksme atkarīga arī no paša cilvēka kas atbrauc pēc viņa pakalpojuma. Ar mani normāli runāja, ne man pa muti deva, ne man prasījās dot viņam.
Objektīvi izstāstīju savu problēmu un šis objektīvi pārbaudīja. Pēc pārbaudes problēmu atrisināju pamatojoties uz ieteikumiem.

jebkurā konflikta ir divas puses
Pievienojos viedoklim

arī situācijā, kad pēc rekomendācijas ir sarunāts ''meistars'', viņš norunātajā dienā neatzvana, tad vairākas reizes/dienas neceļ telefonu, neatzvana.. vnk pazūd, kaut ''rinda'' uz kundziņu gaidīta nedēļu..
kungi, ja jūs zinātu, cik detaļas tāds ''elektriķis'' samaina kļūdaini, klienti viņu nosistu, katrs tikai pa knipim uzsitot. Bez pārspīlēšanas. Viņam/iem par laimi - klienti neko nerubī, bet - ''uzticās''.

[ Šo ziņu laboja N53series, 21 Apr 2017, 10:57:57 ]

Offline
abyss
21. Apr 2017, 11:01 #28

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: e39 523

Tātad hype ap sevi esi sabūvējis, domāju, ka 1/2 poweristu labprāt aizbrauktu pārbaudīt savas lamatas, lai dzirdētu +/- objektīvu diagnostiku. Es būtu ar mieru šķirties no 50- 100 eur par labu elektronikas un motora diagnostiku, kur man viss sarakstīts cilvēku valodā uz lapiņas. Tātad, kad varam braukt ciemos?
Offline
N53series
21. Apr 2017, 11:05 #29

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 11:01:57 @abyss rakstīja:
Tātad hype ap sevi esi sabūvējis, domāju, ka 1/2 poweristu labprāt aizbrauktu pārbaudīt savas lamatas, lai dzirdētu +/- objektīvu diagnostiku. Es būtu ar mieru šķirties no 50- 100 eur par labu elektronikas un motora diagnostiku, kur man viss sarakstīts cilvēku valodā uz lapiņas. Tātad, kad varam braukt ciemos?


jā, tas būtu reāls karjeras pacēlums, kad pie manis atbrauktu kāds no powera, ar 20 gadus vecu E39, vēlams - tds ar tekstu - man ir 50 naudas, tā ir MILZU nauda, tagad - atstrādā turpmākās stundas 3..4
Offline
abyss
21. Apr 2017, 11:08 #30

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: e39 523

par tds nemāku teiktu. Bet pa 50 - 100 eur parastu m52 nodiagnosticēt ir kosmoss?

Bet nu, ja sākumā izklausījies sakarīgs, tad tagad aizvien vairāk "Ar muti Rīga, ar darbiem aizkrāsnē"

P.S ja arī atvērsi servisu, diezvai sanāks skrūvēt tikai jaunus n53, kur īpašnieki miljonāri. Gan jau tāpat būs arī veciem e39 jālabo piekare, jāskrūvē ārā ierūsējušas skrūves, utt.

[ Šo ziņu laboja abyss, 21 Apr 2017, 11:10:49 ]

Offline
N53series
21. Apr 2017, 11:21 #31

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 11:08:52 @abyss rakstīja:
par tds nemāku teiktu. Bet pa 50 - 100 eur parastu m52 nodiagnosticēt ir kosmoss?

Bet nu, ja sākumā izklausījies sakarīgs, tad tagad aizvien vairāk "Ar muti Rīga, ar darbiem aizkrāsnē"

P.S ja arī atvērsi servisu, diezvai sanāks skrūvēt tikai jaunus n53, kur īpašnieki miljonāri. Gan jau tāpat būs arī veciem e39 jālabo piekare, jāskrūvē ārā ierūsējušas skrūves, utt.


es neesmu uzņēmies nekādas saistības pret šejienes konkrētiem personāžiem. es dalos ar informāciju (ko īsti nevienā forumā manījis neesmu). info domāts cilvēkiem ar priekšzināšanām. es esmu gatavs pieslēgties interesantos/netriviālos keisos. kā redzam, piem., šīs tēmas autors visu izdarīja pats. pat uzlaboja to M52.
moraļ - gribēšu, skrūvēšu skrūves, gribēšu - rakšu grāvjus. tā būs mana izvēle
Offline
davispaeglis
21. Apr 2017, 11:26 #32

Kopš: 20. Apr 2017

No: Aloja

Ziņojumi: 10

Braucu ar: BMW e39 m52tub20


21 Apr 2017, 10:50:55 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin

A? netaisies izklāstīt risinājumu jo pats nesaprati kura brīdī viss sāka strādāt?


Nu netaču, skatoties ko zondes rāda, ka tā korekcija tik liela bet galā ļoti liess maisījums, parakos un atradu zem kolektora vel vienu vakuma tribiņu, kura bija ieplīsusi, to samainīju, nodzēsu kļūdas, pabraucu, viss čotka, kļūdu nav, gan Open loop gan closed loop strādā bez problēmām un fuel trim malfunction arī nē esmu redzējis pa šo dienu
Offline
N53series
21. Apr 2017, 11:28 #33

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 11:26:57 @davispaeglis rakstīja:

21 Apr 2017, 10:50:55 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin

A? netaisies izklāstīt risinājumu jo pats nesaprati kura brīdī viss sāka strādāt?


Nu netaču, skatoties ko zondes rāda, ka tā korekcija tik liela bet galā ļoti liess maisījums, parakos un atradu zem kolektora vel vienu vakuma tribiņu, kura bija ieplīsusi, to samainīju, nodzēsu kļūdas, pabraucu, viss čotka, kļūdu nav, gan Open loop gan closed loop strādā bez problēmām un fuel trim malfunction arī nē esmu redzējis pa šo dienu


open loop arī strādā?
Offline
davispaeglis
21. Apr 2017, 11:35 #34

Kopš: 20. Apr 2017

No: Aloja

Ziņojumi: 10

Braucu ar: BMW e39 m52tub20


21 Apr 2017, 11:28:58 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 11:26:57 @davispaeglis rakstīja:

21 Apr 2017, 10:50:55 @RenegadeX rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin

A? netaisies izklāstīt risinājumu jo pats nesaprati kura brīdī viss sāka strādāt?


Nu netaču, skatoties ko zondes rāda, ka tā korekcija tik liela bet galā ļoti liess maisījums, parakos un atradu zem kolektora vel vienu vakuma tribiņu, kura bija ieplīsusi, to samainīju, nodzēsu kļūdas, pabraucu, viss čotka, kļūdu nav, gan Open loop gan closed loop strādā bez problēmām un fuel trim malfunction arī nē esmu redzējis pa šo dienu


open loop arī strādā?


Nu cmon!? Gan jau kko nepareizu pateicu, mby palabo nevis pasmēj, ja tiešām ir tā pieredze, man šī lieta vispār ir jauna, tik cik man ir šis auto, un visu ko zin/nezinu meklēju internetā, loģiski ka gan jau kkur kļūdīšos

[ Šo ziņu laboja davispaeglis, 21 Apr 2017, 11:35:57 ]

Offline
N53series
21. Apr 2017, 11:41 #35

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin


tev vēl ko skaidrot pēc šī?
ar prieku konstatēju, ka (ja iemesls bija trubiņās) nopirki citu maf, citu zondi (ja vispār tie bija tevis aprakstītie komponenti), kaut tie nebija bojāti.
Savukārt, ja problēma atgriezīsies - sr prieku konstatēju, ka turpinājums vēl tikai priekšā.
Offline
davispaeglis
21. Apr 2017, 11:46 #36

Kopš: 20. Apr 2017

No: Aloja

Ziņojumi: 10

Braucu ar: BMW e39 m52tub20


21 Apr 2017, 11:41:26 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin


tev vēl ko skaidrot pēc šī?
ar prieku konstatēju, ka (ja iemesls bija trubiņās) nopirki citu maf, citu zondi (ja vispār tie bija tevis aprakstītie komponenti), kaut tie nebija bojāti.
Savukārt, ja problēma atgriezīsies - sr prieku konstatēju, ka turpinājums vēl tikai priekšā.


Zonde bija beigta, to es zinu 100%, mafs vienkārši brāķis.
Tā trubiņa absolūti nemainīja to faktu ka viņi bija jāmaina.
Offline
N53series
21. Apr 2017, 11:50 #37

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 891

Braucu ar:


21 Apr 2017, 11:46:50 @davispaeglis rakstīja:

21 Apr 2017, 11:41:26 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin


tev vēl ko skaidrot pēc šī?
ar prieku konstatēju, ka (ja iemesls bija trubiņās) nopirki citu maf, citu zondi (ja vispār tie bija tevis aprakstītie komponenti), kaut tie nebija bojāti.
Savukārt, ja problēma atgriezīsies - sr prieku konstatēju, ka turpinājums vēl tikai priekšā.


Zonde bija beigta, to es zinu 100%, mafs vienkārši brāķis.
Tā trubiņa absolūti nemainīja to faktu ka viņi bija jāmaina.


pēc kā spried, ka zonde bija beigta?
tajā brīdī, kad NEKO no tēmas nejēdzot, mini ciparu: 100%, viss tevis teiktais kļūst par flūdu. bezvērtīgu šļupstu plūsmu. piedod.
Offline
FR888
21. Apr 2017, 11:54 #38

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 323

Braucu ar: F06

blja nopietni ja tu neatversi servisu tad tas bus noziegums pret cilveci
Offline
davispaeglis
21. Apr 2017, 12:13 #39

Kopš: 20. Apr 2017

No: Aloja

Ziņojumi: 10

Braucu ar: BMW e39 m52tub20


21 Apr 2017, 11:50:45 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 11:46:50 @davispaeglis rakstīja:

21 Apr 2017, 11:41:26 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 10:22:01 @davispaeglis rakstīja:
Godīgi sakot pizģets kko pajautāt, jo pa lielam ir uzreiz jautājumi tādi itkā es XX gadus vadus vienoju kārtīgi vai nekārtīgi elektriķi, neiteresē, tiku arī galā ar problēmu balstoties uz datiem ko rādīja mans nu viesnotaļ neprofesionālais aprīkojums, un redz, arī es (ne elektriķis ) problēmu atrisināju... Izklāstīt gan šeit negrasās jo visi pro.elektriķi jau zin


tev vēl ko skaidrot pēc šī?
ar prieku konstatēju, ka (ja iemesls bija trubiņās) nopirki citu maf, citu zondi (ja vispār tie bija tevis aprakstītie komponenti), kaut tie nebija bojāti.
Savukārt, ja problēma atgriezīsies - sr prieku konstatēju, ka turpinājums vēl tikai priekšā.


Zonde bija beigta, to es zinu 100%, mafs vienkārši brāķis.
Tā trubiņa absolūti nemainīja to faktu ka viņi bija jāmaina.


pēc kā spried, ka zonde bija beigta?
tajā brīdī, kad NEKO no tēmas nejēdzot, mini ciparu: 100%, viss tevis teiktais kļūst par flūdu. bezvērtīgu šļupstu plūsmu. piedod.


Paldies paldies, centos.
Offline
fuelmax
21. Apr 2017, 13:29 #40

Kopš: 23. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW 2.0D un Porsche Panamera 3.0TD V6


21 Apr 2017, 11:21:02 @N53series rakstīja:

21 Apr 2017, 11:08:52 @abyss rakstīja:
par tds nemāku teiktu. Bet pa 50 - 100 eur parastu m52 nodiagnosticēt ir kosmoss?

Bet nu, ja sākumā izklausījies sakarīgs, tad tagad aizvien vairāk "Ar muti Rīga, ar darbiem aizkrāsnē"

P.S ja arī atvērsi servisu, diezvai sanāks skrūvēt tikai jaunus n53, kur īpašnieki miljonāri. Gan jau tāpat būs arī veciem e39 jālabo piekare, jāskrūvē ārā ierūsējušas skrūves, utt.


es neesmu uzņēmies nekādas saistības pret šejienes konkrētiem personāžiem. es dalos ar informāciju (ko īsti nevienā forumā manījis neesmu). info domāts cilvēkiem ar priekšzināšanām. es esmu gatavs pieslēgties interesantos/netriviālos keisos. kā redzam, piem., šīs tēmas autors visu izdarīja pats. pat uzlaboja to M52.
moraļ - gribēšu, skrūvēšu skrūves, gribēšu - rakšu grāvjus. tā būs mana izvēle

Ja jau esi tik gudrs, tad kāpēc Tev viena kabata ir tukša un otrā arī nekā nav??
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips