Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 213 viesi un 51 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
15. Dec 2021, 20:59 #15141

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 20:37:56 @koderis rakstīja:
Mans jautājums bija par DTC atslēgšanu no gala lietotāja viedokļa. T.i. gluži kā E39 laikos patur DTC pogu ilgāk un var šķifovaķ grāvī gluži kā ar E39 padsmit gadus atpakaļ Kaspiča izpratnē pilnībā atslēgt DTC ir izdarīt to tā, ka BMW un divi priesteri apliecina, ka auto no DTC vairs nav ne smakas. Tās ir divas dažādas lietas. Lai nosistos pietiek paturēt pogu, lai nosistos tieši toā pat, bet ar BMW AG sertifikātu, ka DTC bija pavisam off, ir jāveic reverse engineering visai tai monstorzajai sistēmai, tur Kasparam ir pilnīga taisnība.


nu jaa, sore, man nenaaca praataa, ka shejienes komuuna [kuceens, pukpuk, tu] runaa par podzinjas nospieshanu. Tieshaam? Man likaas, ka shaadaa limenii runaa calis.lv, vai kaadi meiteeni, kas ierauga to DTC podzinju pirmo reizi un prasa - a kas tas ir?

Nee, ok, tad, varbuut, saakam ar teemu: kas taas par lampinjaam priborkaa, ko nozimee nomainiit ellju, utjpr.?
Offline
amons
15. Dec 2021, 21:17 #15142

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: 325


15 Dec 2021, 20:37:56 @koderis rakstīja:
Mans jautājums bija par DTC atslēgšanu no gala lietotāja viedokļa. T.i. gluži kā E39 laikos patur DTC pogu ilgāk un var šķifovaķ grāvī gluži kā ar E39 padsmit gadus atpakaļ Kaspiča izpratnē pilnībā atslēgt DTC ir izdarīt to tā, ka BMW un divi priesteri apliecina, ka auto no DTC vairs nav ne smakas. Tās ir divas dažādas lietas. Lai nosistos pietiek paturēt pogu, lai nosistos tieši toā pat, bet ar BMW AG sertifikātu, ka DTC bija pavisam off, ir jāveic reverse engineering visai tai monstorzajai sistēmai, tur Kasparam ir pilnīga taisnība.

Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams). Tāpat elektroniski bloķējošo diffu nodrošina tas pats DTC un to tu ar pogas turēšanu nevari atslēgt.
Vienkārši daudziem liekas ka ir baigie drifta dievi, paturot pogu un metot šķērsām, laigan patiesībā tur jorpojām autiņu piekontrolē visa DTC sistēma, kas atļauj nosacīti kontrolētu sānslīdi ( nevis nekontrolētu ). Lai saprastu un justu kas ir kas, jāpiesēžās pie kāda veca ''kartinga''.
Offline
Kaross
15. Dec 2021, 21:21 #15143

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3544

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


15 Dec 2021, 19:15:43 @DM-101 rakstīja:
Es to zinu jau peedeejos 20 gadus.


ko TU TE DIRS!? Šizik.
Vienā postā raksti, ka nav iespējams. te atkal to zini pēdējos 20 gadus. Tvaika ielā palīdz atgriezties pagātnē un mainīt notikumus?

Ielikšu vēlreiz:



05 Dec 2021, 21:34:37 @koderis rakstīja:
Vai F-kas X3 DTC var atslēgt pilnībā? Tā, ka mājās vīrs sastāsta, ka tas traucē braukt un pie straujiem manevriem jāslēdz ārā, lai var gāzīti uzdot vai pa bremzi uzsist un vadāmā sānslīdē izbraukt starp lohiem, mudakiem un terpilām Iespējams džuse atslēdza DTC un deva čībā


Visa šī diskusija sākās ar šo jautājumu par X3, kurš nokrešojās.

Tālāk indivīds ar ārpasaules doktora grādu:


05 Dec 2021, 21:41:30 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 21:34:37 @koderis rakstīja:
Vai F-kas X3 DTC var atslēgt pilnībā? Tā, ka mājās vīrs sastāsta, ka tas traucē braukt un pie straujiem manevriem jāslēdz ārā, lai var gāzīti uzdot vai pa bremzi uzsist un vadāmā sānslīdē izbraukt starp lohiem, mudakiem un terpilām Iespējams džuse atslēdza DTC un deva čībā


cik zinu, nee. nu kuda, tupie kapitaalisti tak tad sistos nost kaa mushas!
Iedomaajies, DE baanji ziemaa tur arii meedz snigt reizeem.


Nē, Tu nezini ne sūda un tas pierāda to, ka tu nejēdz vadīt auto kritiskās situācijās, kā ši X3 vadītāja.

Un te nu sākās atkal šizofrēniskie murgi par loggeriem trasē, par to, ka mēs neko nesajēdzam. Neviens nezina, kas tur un kā tiek atslēgts. Miljons rindas, trīsdesmit bloki, iedomu fūres u.t.t.

Kaspič, TU pilnīgi STULBS ESI?!

Ja es paturu to pogu 8 sek. un varu ar savu garlaicīgo F11 automātu slāvu apli uz 70km/h izdriftēt 2x, tad viss ir skaidrs. Tu esi TOTĀLS LOHS, kurš NEJĒDZ braukt, bet māca citus.

Tur nav vajadzīgs loggeris. Tur ir vajadzīgs tikai un vienīgi Tvaika ielas aptiprinājums.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Vantage
15. Dec 2021, 21:26 #15144

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7344

Braucu ar: München und Togliatti

Manuprāt, bija ne tik sarežģīts jautājums un aksiomas, es domāju, ka lielākais vairums zina ko ar to režīmu iesākt Bet kas attiecas uz auto nezināšanu, daudziem vienkārši neinteresē/nesaprot. Daži interesantākie, ko atcerējos:

- Apgalvoja, ka ziemā pats 'ieslēdz pretslīdes pogu' [poga ESP OFF], tad lampiņa patstāvīgi ar slidenu mašīnu deg -tagad pretslīde strādā.
- Prasīja, ko lai dara, ja čekendžins deg, vai es varu noteikt kas par vainu un kur jāskatās/kas jālej.
- Nezin cik viņa auto ir litrāža, kāds motors, nesaprot apzīmējumus G30B48540ZFHP8.., bet pajautāt kāds derīguma termiņš mašīnā esošajai aptieciņai, varēja.

Ne obligāti tas ir slikti, ne visiem interesē
Offline
DM-101
15. Dec 2021, 21:27 #15145

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 21:17:08 @amons rakstīja:

15 Dec 2021, 20:37:56 @koderis rakstīja:
Mans jautājums bija par DTC atslēgšanu no gala lietotāja viedokļa. T.i. gluži kā E39 laikos patur DTC pogu ilgāk un var šķifovaķ grāvī gluži kā ar E39 padsmit gadus atpakaļ Kaspiča izpratnē pilnībā atslēgt DTC ir izdarīt to tā, ka BMW un divi priesteri apliecina, ka auto no DTC vairs nav ne smakas. Tās ir divas dažādas lietas. Lai nosistos pietiek paturēt pogu, lai nosistos tieši toā pat, bet ar BMW AG sertifikātu, ka DTC bija pavisam off, ir jāveic reverse engineering visai tai monstorzajai sistēmai, tur Kasparam ir pilnīga taisnība.

Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams). Tāpat elektroniski bloķējošo diffu nodrošina tas pats DTC un to tu ar pogas turēšanu nevari atslēgt.
Vienkārši daudziem liekas ka ir baigie drifta dievi, paturot pogu un metot šķērsām, laigan patiesībā tur jorpojām autiņu piekontrolē visa DTC sistēma, kas atļauj nosacīti kontrolētu sānslīdi ( nevis nekontrolētu ). Lai saprastu un justu kas ir kas, jāpiesēžās pie kāda veca ''kartinga''.


nu, redz, taads mums te tas liimenis ir.
kuceens, kas alja darbojas serviceeshanas jomaa - tikai muti palaizh.
pukpuks - liidziigi, bet blato par diagnostu esam.
programmeetaajs - arii mute kaa trijiem sajeega kaa abiem iepriekshmineetajiem.

Offline
Deivid
15. Dec 2021, 21:35 #15146

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 38447

Braucu ar: M3, 645i


15 Dec 2021, 21:17:08 @amons rakstīja:
Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams).


Šim īsti negribu ticēt, pilnība izslēgts ASC/DSC vismaz tevis minētajiem 3er ir pilnībā izslēgts kad paturi - nekur nejaucas. Vari rakt bedri līdz beidzas degviela. E36 vienkārši tu brauc ar konzervu bunžu un citas sajūtas

Kas tas par algoritmu kurš tev nemanot ar sliktām riepām ļauj piektajā iet škērsām vai taisīt 360

To ka tev piebremzē ratus vai noņem jaudu nevar nejust.
Offline
hhcc
15. Dec 2021, 21:41 #15147

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 19:34:14 @DM-101 rakstīja:
[IMG]
[/IMG]

Bildee - tipveida pateerinja liikne pa h.
un te mees redzam probleemu ar saules paneljiem.
Tie razho spani tad, kad ''nevajag''!


ha ha haa

ģēnijs - pirmkārt, mēs runājam par HESiem, kurus naktī vari apturēt un uzkrāt ūdeni, lai ražotu, kad vajag.

otrkārt - protams - ka Tu izvēlējies mājsaimniecību patēriņu, nevis vispārīgu elektrība patēriņu

lūdzu, rītdienas elektrības cenas. patiekšu priekšā - jo pieprasītākā elektroenerģija, jo augstāka cena un mēs ļoti labi redzam, ka arī pa dienu tā ir vajadzīga beidz stumt to, ko Tu stum.



kā jau teicu - skaitļi nemelo

tās ir rītdienas biržas cenas pa stundām.

[ Šo ziņu laboja hhcc, 15 Dec 2021, 21:42:28 ]

Offline
DM-101
15. Dec 2021, 21:42 #15148

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 21:38:48 @Modrs rakstīja:
Aizņēmos obdeleven priekš VAGu diagnostikas. Pirmie iespaidi pozitīvi, labāk, nekā ķīniešveidīgie elm237 adapteri. Kādas citiem ir atsauksmes, ir kaut kāda tik pat laba alternatīva (un ne tikai VAGam), ko turēt kabatā katram gadījumam?



wat?????
Offline
DM-101
15. Dec 2021, 21:43 #15149

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 21:41:40 @hhcc rakstīja:

15 Dec 2021, 19:34:14 @DM-101 rakstīja:
[IMG]
[/IMG]

Bildee - tipveida pateerinja liikne pa h.
un te mees redzam probleemu ar saules paneljiem.
Tie razho spani tad, kad ''nevajag''!


ha ha haa

ģēnijs - pirmkārt, mēs runājam par HESiem, kurus naktī vari apturēt un uzkrāt ūdeni, lai ražotu, kad vajag.

otrkārt - protams - ka Tu izvēlējies mājsaimniecību patēriņu, nevis vispārīgu elektrība patēriņu

lūdzu, rītdienas elektrības cenas. patiekšu priekšā - jo pieprasītākā elektroenerģija, jo augstāka cena un mēs ļoti labi redzam, ka arī pa dienu tā ir vajadzīga beidz stumt to, ko Tu stum.



kā jau teicu - skaitļi nemelo

tās ir rītdienas biržas cenas pa stundām.


ar pilsoni ar tavaam prata speejaam es diskuteet atsakos. ej uz calis.lv, vai kur citur. arii shajaa maajaslapaa citu teemu netruukst.
Offline
DM-101
15. Dec 2021, 21:46 #15150

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 21:35:58 @Deivid rakstīja:

15 Dec 2021, 21:17:08 @amons rakstīja:
Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams).


Šim īsti negribu ticēt, pilnība izslēgts ASC/DSC vismaz tevis minētajiem 3er ir pilnībā izslēgts kad paturi - nekur nejaucas. Vari rakt bedri līdz beidzas degviela. E36 vienkārši tu brauc ar konzervu bunžu un citas sajūtas

Kas tas par algoritmu kurš tev nemanot ar sliktām riepām ļauj piektajā iet škērsām vai taisīt 360

To ka tev piebremzē ratus vai noņem jaudu nevar nejust.


kungi, par ko mees te runaajam?
vienam ir sajuuta, ka piebremzee;
otram ir sajuuta, ka nepiebremzee.
treshais savu nopisto diizeli ar aatrumu 20km/h dabuujis skjeersaam un palaizh muti taa, ka dara visu, lai dabuutu vnk tupa ar kulaku pa zobiem.

Tak saprotam, ka ir ntaas paaudzes. Ir ntaas komplektaacijas un konfiguracijas.
Un visbeidzot - tas, ka tev neierobezho pie absoluutaa aatruma 40km/h, nenoziimee, ka neirobezho pie aatruma 140km/h va kaados citos apstaakljos.
Es iemetu DTC aprakstu, huj kaads palasiija. Nu, tad par ko mees te diskuteejam? Par ko?
Offline
hhcc
15. Dec 2021, 21:46 #15151

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

zināju, kad nav ko teikt, paštaisnums un lepnums neļauj atzīt, ka tomēr kaut ko neizni, tad atliek uzdirst ej izglītījos vai runā tomēr par bmw
Offline
DM-101
15. Dec 2021, 21:50 #15152

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:


15 Dec 2021, 21:46:37 @hhcc rakstīja:
zināju, kad nav ko teikt, paštaisnums un lepnums neļauj atzīt, ka tomēr kaut ko neizni, tad atliek uzdirst ej izglītījos vai runā tomēr par bmw


dolbajob, uudens iekraajeej - nu, kaa var taa tupiit?
ko tu iekraasi vasaraa? KO?
ko tu ziemaa iekraasi? KO?
paskati pats tos ciparus. 00-01 reizes 10 leetaak kaa videejais.
pirms nedeljas/divaam vispaar bija 1/100 no videjaa paaris stundas naktii.

ej tak puika un palasi pamatlietas. zb tas tupums.
Offline
sys9291
15. Dec 2021, 21:52 #15153

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4165

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Dec 2021, 21:46:37 @hhcc rakstīja:
zināju, kad nav ko teikt, paštaisnums un lepnums neļauj atzīt, ka tomēr kaut ko neizni, tad atliek uzdirst ej izglītījos vai runā tomēr par bmw

Viss ko tu rakstīji iepriekš atbilst realitātei, tikai ar mazu niansi - HES, gan Rīgas, gan Pļaviņas izpilda arī citu funkciju, proti reaktīvās jaudas kompensāciju un to veicot nopelna vairāk nekā uz ražošanu, ko parasti dara tad, kad neražo elektrību (naktīs un kad ir ūdens trūkums). Pie kam Rīgas hes nemaz nevar palaist visus 6 agregātus vienlaicīgi (viens gan pašreiz ir rekonstrukcijā, bet tas nemaina lietas būtību)
Offline
Dii
15. Dec 2021, 22:04 #15154

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: e91

Kasēnam pohodu neapnīk melot par pilnīgi visu

Skarbi ir dzīvot Salaspils bloķenē - elektromagnētiskais lauks un pastāvīgs stress no hesa, noplūšanas un visu sapņu riski 24/7, bijušais Salaspils kodolreaktors, tāpat savi iztēles stresi un viegla iedomu radiācija, Paņevežas apļi, fūres, dīzeļu ekonomija, benzīna cena...


Offline
hhcc
15. Dec 2021, 22:05 #15155

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 22:04:01 @Dii rakstīja:
Kasēnam pohodu neapnīk melot par pilnīgi visu

Skarbi ir dzīvot Salaspils bloķenē - elektromagnētiskais lauks un pastāvīgs stress no hesa, noplūšanas un visu sapņu riski 24/7, bijušais Salaspils kodolreaktors, tāpat savi iztēles stresi un viegla iedomu radiācija, Paņevežas apļi, fūres, dīzeļu ekonomija, benzīna cena...





njā, laikām tādēļ vajadzētu saprast un piedot viņam
Offline
DM-101
15. Dec 2021, 22:08 #15156

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 6374

Braucu ar:

Kaads var paarbaudiit mana PC kalkulatora spejas, bet:

HESu kopeejaa jauda ap 1.6GW
Gadaa sarazhoja ap 2.5TW
Teoreetiskaa jauda: 14TW

Man sanaak noslodze ap 19%
Tas arii viss, kas jaazina par muusu HES speeju gjenereet, uzglabat, nodroshinaat baazes jaudas n shit.

Protams, luugums labot, ja nemaaku matemaatiku.
Bet, ja maaku - meegjinam ko saprast vai kaut mutiites pieveert.
Offline
Kaross
15. Dec 2021, 22:08 #15157

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3544

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Patīkami, ka tāds deģenerāts ir iesprostots vienā topika un nevar savus melus izplatīt tālāk. Vienmēr zini, kur ienākt un palasīt kādi jauni murgi būs izdomāti. Un uzzināt to cik maz cilvēki saprot no viņa iedomu pasaules.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Deivid
15. Dec 2021, 22:09 #15158

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 38447

Braucu ar: M3, 645i


15 Dec 2021, 21:46:26 @DM-101 rakstīja:
Tak saprotam, ka ir ntaas paaudzes. Ir ntaas komplektaacijas un konfiguracijas.
Un visbeidzot - tas, ka tev neierobezho pie absoluutaa aatruma 40km/h, nenoziimee, ka neirobezho pie aatruma 140km/h va kaados citos apstaakljos.
Es iemetu DTC aprakstu, huj kaads palasiija. Nu, tad par ko mees te diskuteejam? Par ko?


Lasīju, bet maz jaunumus uzzināju.

Esmu pilnīgi drošs ka vismaz e36/e46/e9x sērijas auto ar pilnībā izslēgtu DSC ļauj darīt ko vien tu vēlies. Palabo kļūdas, nestrīdos, tikai runāju par to ko pats/čomi ar tām lamatām ir darījuši.

Vai šajā video DSC kaut kur ņēma dalību un palīdzēja griezt saules vai 360? https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/vide...as.d?id=50754863

Ja palīdzēja - jāsaka wow, normāls AI



Offline
hhcc
15. Dec 2021, 22:14 #15159

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 22:08:22 @DM-101 rakstīja:
Kaads var paarbaudiit mana PC kalkulatora spejas, bet:

HESu kopeejaa jauda ap 1.6GW
Gadaa sarazhoja ap 2.5TW
Teoreetiskaa jauda: 14TW

Man sanaak noslodze ap 19%
Tas arii viss, kas jaazina par muusu HES speeju gjenereet, uzglabat, nodroshinaat baazes jaudas n shit.

Protams, luugums labot, ja nemaaku matemaatiku.
Bet, ja maaku - meegjinam ko saprast vai kaut mutiites pieveert.


ļoti labi, beidzot rēķini, tad nu paturpini pastāsti, kas Latvijā ir tas pamats?

kāds ir TEC1 un TEC2 saražojums un noslodze? kopējā jauda ir ap 1000mw

paturpini iesākto
Offline
Dii
15. Dec 2021, 22:16 #15160

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: e91

Jū!

Kāsi! Paprovē atbildēt uz kādu no vecajiem jautājumiem pirms tēlo vecajam Einšteinam puiku!


1. Kurš M57 dīzelis nav DI?

2. Kāpēc 523i uzstādīta sūdkārba, bet 530i kārtīga ātrumkārba?

3. Kā dilst katalizators?

4. Pēc kā mēra nolietojumu DPF?

5. Kāda ir atšķirība dīzeļdegvielai no benzīna?

Atbildēsi uz šiem, varbūt būs nākamie.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips