Online

Pašreiz BMWPower skatas 36 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
smudo
30. Sep 2021, 11:33 #13821

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2451

Braucu ar:


29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.
Offline
DM-101
30. Sep 2021, 11:51 #13822

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!
Offline
smudo
30. Sep 2021, 13:28 #13823

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2451

Braucu ar:

Manuprāt, Tev ir ļoti noraidoša attieksme pret lietām - kā pārfrāzējot teica viens man paziņa, ka katrai lietai, ja grib, var atrast daudz trūkumu, tādēļ labāk koncentrēties uz pozitīvo

Tas, ko vēlējos pateikt, ka starpība starp 440i un M3 būs ļoti minimāla un dzinēja apgriezienu diapazonā virs 2500 rpm tās visdrīzāk nebūs vispār.

Par dzinējiem runājot - katram savs. Man ir divi hobijauto, kur viens ir 30+ vecs turbo, kam turbīna īsti sāk vispār griezties virs 2500 rpm (bet no 3000 rpm no negatīva retinājuma ieplūdes kolektorā līdz max boostam aptuveni 1 bāra apmētā ir ļoti minimāla laika nobīde, kas braukt netraucē, jo pats turbo ir relatīvi neliels.

Ir arī jaunāks atmosfēras hibijauto, kam max jauda ir pie 7200 rpm un kam reakcija uz gāzes pedāli ir momentāna (bet griezes ļoti maz - 300Nm no 4500 - līdz 6000) - katrs no tiem sagādā braukšanas prieku, bet citā veidā.

Esmu pārliecināts, ka M3 man arī nesagādātu vilšanos (izņemot dzinēja skaņu). Ja ir iespēja, iesaku Tev ar tādu izbraukt un tad padalīties ar iespadiem vs 440i.

Starp citu, ja esi liels tūlītējas griezes piekritējs un stādi to kā vienu no būtiskākajām īpašībām, tad Tev varētu patikt EV
Offline
DM-101
30. Sep 2021, 14:33 #13824

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


30 Sep 2021, 13:28:49 @smudo rakstīja:
Manuprāt, Tev ir ļoti noraidoša attieksme pret lietām - kā pārfrāzējot teica viens man paziņa, ka katrai lietai, ja grib, var atrast daudz trūkumu, tādēļ labāk koncentrēties uz pozitīvo

Tas, ko vēlējos pateikt, ka starpība starp 440i un M3 būs ļoti minimāla un dzinēja apgriezienu diapazonā virs 2500 rpm tās visdrīzāk nebūs vispār.

Par dzinējiem runājot - katram savs. Man ir divi hobijauto, kur viens ir 30+ vecs turbo, kam turbīna īsti sāk vispār griezties virs 2500 rpm (bet no 3000 rpm no negatīva retinājuma ieplūdes kolektorā līdz max boostam aptuveni 1 bāra apmētā ir ļoti minimāla laika nobīde, kas braukt netraucē, jo pats turbo ir relatīvi neliels.

Ir arī jaunāks atmosfēras hibijauto, kam max jauda ir pie 7200 rpm un kam reakcija uz gāzes pedāli ir momentāna (bet griezes ļoti maz - 300Nm no 4500 - līdz 6000) - katrs no tiem sagādā braukšanas prieku, bet citā veidā.

Esmu pārliecināts, ka M3 man arī nesagādātu vilšanos (izņemot dzinēja skaņu). Ja ir iespēja, iesaku Tev ar tādu izbraukt un tad padalīties ar iespadiem vs 440i.

Starp citu, ja esi liels tūlītējas griezes piekritējs un stādi to kā vienu no būtiskākajām īpašībām, tad Tev varētu patikt EV


Aa,es Tevi bisku biju paarpratis..

Par to attieksmi - patiesiibaa jau mees esam pilniigi appimpojushies. M4 jau neder,440i nevelk,u.t.t. situaacijaa,kad daljai suudi ar darbiem,daljai - pat ar paiku. Vai pat pajumti.

EV man.. blin,kaa elektronikjis es nejuutu kaifu. Taapat kaa nejuutu kaifu no tiem gadzetiem. Ieksdedze taada vinjaa ir ar "burviibu"/"magic"...
Offline
PiRX
30. Sep 2021, 15:51 #13825

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1228

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Manas pārdomas par EV - ir tur savas krutās lietas, bet... viņi kaut kā ir garlaicīgi tomēr, vairāk tomēr sadzīves tehnika. Un 98% autobraucēju tas ir perfekti ok.

Iekšdedzes dzinējs tomēr ir 100+ detaļas, kas darbojas sinhronizēti, un tas viss brīnums iet uz priekšu. Inženierijas maģija.
Offline
DM-101
30. Sep 2021, 16:38 #13826

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


30 Sep 2021, 15:51:23 @PiRX rakstīja:
Manas pārdomas par EV - ir tur savas krutās lietas, bet... viņi kaut kā ir garlaicīgi tomēr, vairāk tomēr sadzīves tehnika. Un 98% autobraucēju tas ir perfekti ok.

Iekšdedzes dzinējs tomēr ir 100+ detaļas, kas darbojas sinhronizēti, un tas viss brīnums iet uz priekšu. Inženierijas maģija.


liidziiigi kaa ar analogo vs ciparu skanju teemu.
Protams, MC, LP, lentas - tas viss skan suudigaak kaa kvalitatiivs ciparisks source. Tachu, tajaa platee vai MC ir magjija. Taas ir sajuutas, ko nevar pragmatiski izveerteet. Taapeec jau mees esam cilveeki, nevis bioroboti ar pienaakumu paarvietoties no A uz B. Vai klausiities bitu straumi.
Offline
DM-101
30. Sep 2021, 21:51 #13827

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

Viiri, shoreiz jautaajums znatokiem.
Dots: F32 LCI

idejiski, F seerijai uz skaljrunjiem tiek padota taa sintezeetaa izpluudes skanja. Ausis neesmu baazis skaljrunjos, saveejam nemanu, ka papildus tiktu ''padota'' [bet neesmu arii ausi baazis rear skaljrunjos].

Tad nu rodas jautaajumi:
a. kuros skanjas kanaalos/auto modeljos miksee klaat to skanju;
b. vai ar eSys to var atrubiit;
c. ja celj aaraa optiku ar kaadu MOST/Toslink/RCA adapteri - taa sinteetika ir klaat pamatkanaaliem vai servisa kanaalos [kopaa ar servisa messidziem/gongiem];
d. kaa tiek realizeets Loudness, tb., vai MOST adapteri suportee [piem., Trioma 3.0] Loudness? Tb., Loudness tiek realizeets ar EQ uzstaadiijumiem dekodera ''galaa'' vai tiek cipariski apstraadaats source signaals pamatdatu pluusmaa?

Liels paldies par jebkuru info!
Offline
DM-101
30. Sep 2021, 23:17 #13828

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

Taaks, varbuut kaadam noder.

Audio koncepts F30/32 [tb., 3., 4.seerija].

''leetaa'' skanja [skjiet, Professional - taa sauca].
preLCI: jaudas amps [4 tilti] atrodas Head unit.
Priekshaa pasiivie filtri, caur L uz basu skaljrunjiem zem benkjiem; caur C uz 3'' suudukiem durviis.
Ideja 1:1 kaa E seerijaa.

LCI 4 viitie paari iet uz bagaaznieku, kur paraadaas ASD. Jebshu ''Active sound device''.
Tas ir 4 tiltu amps + DSP, kas sintezee dzineeja skanju.

Labaa zinja: LCI gadiijumaa var izmantot viito paaru Line out.
Un papildus bonuss:
At every engine start (pure electrical driving mode or driving mode with combustion engine), the ASD control unit checks whether all speakers, including acoustic sensors, are connected. If a speaker is detected as disconnected, the ASD control unit switches the ASD function off completely. Not until all speakers are detected as connected does the ASD control unit release the ASD function.

tb., pietiek atrubiit kaut vienu skaljruni, lai visi paarejie straadaatu, bet bez Active sound. Tb., var atstaat piesleegtus abus Rear skaljruniishus, lai tie piikst PDC signaaliem, bet deelj atsleegtiem Front skaljrunjiem - ASD buus atrubiits!

Top Hifi/Hi End koncepti atskjiras [vai nu caur ASD vai ASD kaa piedeeklis], bet abos keisos ir risinaajumi:
a. top hifi: izmantot line out no Head unit; atrubiit ASD [stock ampu var izmantot rear skaljrunjiem];
b. Hi End izmantot MOST + adapteri un atrubiit visu paareejo.
Offline
DM-101
01. Oct 2021, 05:37 #13829

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

BMW F30/32 stock audio pieslegumi
Offline
DM-101
01. Oct 2021, 06:17 #13830

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema
Offline
uldens1
01. Oct 2021, 09:15 #13831

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema
kāds kopsavilkums???Skaņa ir slikta??
Offline
diesel
01. Oct 2021, 09:38 #13832

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5991

Braucu ar: B58 stage 2, L322


30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē. No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir

Offline
smudo
01. Oct 2021, 09:56 #13833

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2451

Braucu ar:


01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?

[ Šo ziņu laboja smudo, 01 Oct 2021, 09:57:08 ]

Offline
DM-101
01. Oct 2021, 10:09 #13834

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..
Offline
diesel
01. Oct 2021, 10:21 #13835

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5991

Braucu ar: B58 stage 2, L322


01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..

Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika
Offline
DM-101
01. Oct 2021, 10:26 #13836

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


01 Oct 2021, 09:56:29 @smudo rakstīja:

01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?


nu, kaa to maigaak pateikt...
tie piikstulji, kas ir ielikti hifi, ''v roznjicu'' maksaa kaadus 3..5 EUR/pcs. BMW par to piikstuli maksaa pardesmit centus.
Tas labaakais skaljruniitis, kas ielikts durviis, BMW arii izmaksaa zem 1 EUR/pcs.
Tas basa skaljrunis zem pakaljas gan ir daargs, iespeejams, ka aizvelk liidz kaadiem 2 EUR/pcs.

Tas, ka sajuugti 2 jaudas ampi ''virteniitee'' - nu, faak. Es pat nezinu, kaa paskaidrot, cik tas ir rupji! D klases ampus! + katram ir ADC/DAC uz borta!
Nu jaa, dabuu bisku skaljaak [jo Professional ir.. nu, to ''skanju'' pat aprakstiit ir gruuti], bet...

vibeidzot: BMW izmanto visleenaako MOST standartu.
Toyota, Lexus ir MOST-50; VW grupai, labaakajiem meriniem: 150 Mbps standarts.
Man vnk ir shokings/vaardi beigushies...
Offline
DM-101
01. Oct 2021, 10:29 #13837

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


01 Oct 2021, 10:21:01 @diesel rakstīja:

01 Oct 2021, 10:09:46 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:38:58 @diesel rakstīja:

30 Sep 2021, 11:51:38 @DM-101 rakstīja:

30 Sep 2021, 11:33:34 @smudo rakstīja:

29 Sep 2021, 19:53:15 @DM-101 rakstīja:

29 Sep 2021, 19:38:47 @Deivid rakstīja:

28 Sep 2021, 19:33:32 @DM-101 rakstīja:
Mobilee shobriid relatiivi interesants F32 LCI 440i
440i

ar rizhinal Performance paku [var redzeet atribuutus - izpuuteeju uzgaljus, uzliimes uz matora plastmasas vaaka un modificeeto Meters menu].


interesanti, pirms laika lasīju ka 335 bija pedejie ar manual iespeju no jaudigajiem ne ///M 3er/4er un visi 340/440 tikai automati. Vairs neko tamlidzigu neatrodu un re ka kloķis vēl ir pieejams

Tik pie tā cipara M4 šķiet interesantāks.


ha, par to jau staasts - 440i ar B58 ir peedeejie ar rucku!!!

man tachu arii 440i ar rucku!

M4 man nelikaas interesants, jo... nu, man nepiedur tie saforseetie. Vecaa teema [ko mineeju arii taa saforseetaa eksemplaara komentaaros] - nav liela maaksa saforseet, bet - kaads buus braukshanas kaifs, ja saakotneeji pieejama 1/4 griezes?


Lai nu pa ko, bet sūdzēties par griezes trūkumu F80 M3 nav pamata - tam ir plakana līkne no 1800 līdz 5500 rpm (kas ir tikai pārsimts rpm vairāk, kā 440i). Liela daļa tieši sūdzas, ka grieze apakšējā apgriezienu diapazonā ir pat par lielu, jo nepietiek saķeres, kas apgrūtina vadību. Nav arī dzirdēts par pārlieku turbo bedri, pateicoties diviem relatīvi maziem turbo, kas iegriežas ļoti ātri. Nu un protams, ka M3 bija ar manuāli vai DCT, tikai RWD un bez torque converter opcijas.


kungi, atljaushos apgalvot, ka juus runaajiet par lietaam, no kuraam sajeega nulle. jebshu arii - mums ir pilniigi atskjiriigas izpratnes par laagu, par reakcijas laiku, utml lietaam.

es saprotu, ka juus neesiet braukushi ar labu N53. Bet, pat saliidzinot ar parastu atmosfeeru, tas laags MAN laupa visu mega kaifu. Man NESAAGAADAA kaifu taisniitee nospiest pedaaliiti un izbaazt elkoniiti pa logu aaraa. Atkaartoju veelreiz - statiskos rezhiimos dabuut smuku [elektroniski izliidzinaatu] griezi liidz kadiem 5K RPM - tas nav tas pats, kas dabuut zibeniigas reakcijas dzineeju reaalos apstaakljos.
un teema - grieze trukst zemos RPM/taas par daudz, zuud sakjere - wtf?????
Par pirmo jaa, tieshi taa! Kaapeec truukst? taapeec, ka vajadziigs LAIKS, lai taas ''mazaas'' turbiiinas iegrieztu! Kameer taas nav iegirezushaas, ir nevis ''paarsimts Nm vairaak'', bet MAZAAK kaa tam B58!
Un tieshi par to es runaaju: ja tev turbo celj griezi no 200 uz 700Nm, tas MANAA izpratnee NAV kaifiigs dzineejs. Tas ir DIAMETRAALI preteeji tam, ko es visu apziniigo muuzhu esmu miileejis tieshi BMW dzineejos!

Atklaashu nelielu nosleepumu - ir doti 2 dzineeji. N53 jaudigaakaa versija. un B58. abi ar rucku.
Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. Elementaara iemesla deelj. N53 reakcijas laiks [liidz pilnai griezei] ir 0.0 sekundes. B58 ir vnk kaut kaads igaunju izstraadaajums. Luuk, par ko es runaaju!


F80/82 M ir labs dzinējs (spararatam skrūves šad tad jānomaina un mauc). Atšķirībā no pēdējās paudzes dzinēja s58, kur pat automāts nespēj saglābt tolkam situāciju pilsētas, piepilsētas ikdienas režīmam. Baigā turbo bedre.

Par B58 vs N53, nezinu kas tur bremzē, ar MPPSK + automāts nekas nebremzē . No lietotāja viedokļa, pārējais maz uztrauc. Vispār mūsdienās automāts + xdrive ar turbo enginu ir way to go dēļ spec un vilkmes kontroles.

Bet ručka plus M atmosfēra ir




nee, nu man vairs nav, ko piebilst..

Pie krusta. iedegas zaljais. kaaja bija uz bremzes, RPM = tuksgaita.
Ar N53 es izdariishu to B58. - Tāds vispārināts, subjektīvs ļoti apgalvojums kaut vai mehānika vs mehānika


es saprotu, ka es nepaarmaaciishu cilveku, kuram ir ''stage 2'', kursh nav braucis ar rucku shiem dzineejiem. nu, blja, nu, tev, ar automaatiem braucot, pat nav skaidrs, par ko es runaaju.
vot, kaut kads sanaaks laiks/iespeeja, saskriesimies, paraadiishu. es pat nevaru izstaastiit, cik MILZIIGA ir atskjiriiba, tu pat nesaproti, par ko es runaaju
Offline
MMMax
01. Oct 2021, 11:44 #13838

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 849

Braucu ar: 4 pa 4


01 Oct 2021, 10:26:37 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:56:29 @smudo rakstīja:

01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?


nu, kaa to maigaak pateikt...
tie piikstulji, kas ir ielikti hifi, ''v roznjicu'' maksaa kaadus 3..5 EUR/pcs. BMW par to piikstuli maksaa pardesmit centus.
Tas labaakais skaljruniitis, kas ielikts durviis, BMW arii izmaksaa zem 1 EUR/pcs.
Tas basa skaljrunis zem pakaljas gan ir daargs, iespeejams, ka aizvelk liidz kaadiem 2 EUR/pcs.

Tas, ka sajuugti 2 jaudas ampi ''virteniitee'' - nu, faak. Es pat nezinu, kaa paskaidrot, cik tas ir rupji! D klases ampus! + katram ir ADC/DAC uz borta!
Nu jaa, dabuu bisku skaljaak [jo Professional ir.. nu, to ''skanju'' pat aprakstiit ir gruuti], bet...

vibeidzot: BMW izmanto visleenaako MOST standartu.
Toyota, Lexus ir MOST-50; VW grupai, labaakajiem meriniem: 150 Mbps standarts.
Man vnk ir shokings/vaardi beigushies...


Un ko vari pateikt par h/k?
Offline
Vantage
01. Oct 2021, 11:48 #13839

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7281

Braucu ar: München und Togliatti


01 Oct 2021, 11:44:51 @MMMax rakstīja:

01 Oct 2021, 10:26:37 @DM-101 rakstīja:

01 Oct 2021, 09:56:29 @smudo rakstīja:

01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Diemžēl no mūzikas lietām neko nesaprotu. Vai no Tava apraksta izriet, ka hi-fi pa papildus naudu ir uzlikts nevis lielāks, bet tāds pats otrs pastiprinātājs, kas dod lielākus watus (ko tas nozīmē - nedaudz lielāki dB skaļruņos?), bet downside, ka pasliktina skaņas kvalitāti vs basic sistēma? Vļ gan jau arī citi skaļruņi nāk tajā hi Fi sistēmā? Kā būtu korektām iztērēt tos 1000 EUR. Uzlikt vienu labāku pastiprinātāju (OEM demontēt) un upgreidot skandas, panākot līdzīgu, bet nedaudz labāku efektu, nekā OEM, ja nav prasība rezultātā iegūt ko īpaši labāku pa OEM?


nu, kaa to maigaak pateikt...
tie piikstulji, kas ir ielikti hifi, ''v roznjicu'' maksaa kaadus 3..5 EUR/pcs. BMW par to piikstuli maksaa pardesmit centus.
Tas labaakais skaljruniitis, kas ielikts durviis, BMW arii izmaksaa zem 1 EUR/pcs.
Tas basa skaljrunis zem pakaljas gan ir daargs, iespeejams, ka aizvelk liidz kaadiem 2 EUR/pcs.

Tas, ka sajuugti 2 jaudas ampi ''virteniitee'' - nu, faak. Es pat nezinu, kaa paskaidrot, cik tas ir rupji! D klases ampus! + katram ir ADC/DAC uz borta!
Nu jaa, dabuu bisku skaljaak [jo Professional ir.. nu, to ''skanju'' pat aprakstiit ir gruuti], bet...

vibeidzot: BMW izmanto visleenaako MOST standartu.
Toyota, Lexus ir MOST-50; VW grupai, labaakajiem meriniem: 150 Mbps standarts.
Man vnk ir shokings/vaardi beigushies...


Un ko vari pateikt par h/k?


Droši, ka teiks ka sūds. Droši, ka teiks ka arī B&W ir sūds (tikai cik liels sūds). Tas, ka sūds ir B&O iekš F01/F10 jau arī dzirdējām un ne tik no Kaspiča.

Īsāk sakot, žanra klasika - viss ir sūds

P.S Piemetīšu pagali ugunskuram, 6WB ir sūds. Man nav izprotams kāpēc kautkas tāds vēl speciāli ir jāinstalē/jākodē/jākarina utt. ja tāds nav bijis no rūpnīcas.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 01 Oct 2021, 11:49:43 ]

Offline
njakts
01. Oct 2021, 11:57 #13840

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 154

Braucu ar: auto


01 Oct 2021, 06:17:26 @DM-101 rakstīja:
kungi, palasiet, ko juus F seerijaas ieguustiet, kad esiet nopirkushi ''lepno'' HiFi skanjas sisteemu!
Ja kaut ko sajedziet no teemas, padomaajiet naakoshreiz, vai ir veerts proveet blatot
BMW F30/32 HiFi skanjas sisteema


Ar visiem ADC, DAC un tā 4x, sanāk kā klusais telefons. Aux uzliec vienu dziesmu bet pa skaļruņiem skan kkas pavisam cits

Un galā vel tam visam vajag pielikt kaut kādu aftermarket DSP ar de-ekvalaizeri

[ Šo ziņu laboja njakts, 01 Oct 2021, 11:59:34 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips