Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 85 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
12. Sep 2021, 20:28 #13641

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


12 Sep 2021, 20:21:19 @sys9291 rakstīja:

12 Sep 2021, 19:57:59 @DM-101 rakstīja:

12 Sep 2021, 19:53:51 @thomass rakstīja:
e39 kautkas ar pečku .visu laiku pūš karstu gaisu kaut arii uzregulēts uz 16 grāadiem, tik un t;a no kautkurienes pūš karsto, varbūt kāds saskāries ar ko tādu ?



nestraadaa/ieksjeeries kaads no t reguleeshanas vaarstiem.

visdrīzāk pečkas elektromagnētiskajiem vārstiem beigas vai arī vadi pušu... te nu vairāk būtu jāklausās - tikšķ vai nē...


nu ja, es jau par to pashu.
ja vaarsti beigushies vai iestreegst atveerta [default] staavoklii.

tikskjeshana gan nebuus, ja t uz +16oC noreguleets. J tad vaarstiem jaabuut ciet jebkuros nosaciijumos.
Offline
DM-101
12. Sep 2021, 21:00 #13642

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


12 Sep 2021, 20:54:51 @thomass rakstīja:

12 Sep 2021, 20:49:55 @Edis_mbw rakstīja:

12 Sep 2021, 19:53:51 @thomass rakstīja:
e39 kautkas ar pečku .visu laiku pūš karstu gaisu kaut arii uzregulēts uz 16 grāadiem, tik un t;a no kautkurienes pūš karsto, varbūt kāds saskāries ar ko tādu ?

izpūt pečkas restītes iekšu. Un iztīri pečkas vārstus kas ir motortelpā

Paldies par atbildi , bet ko tu biji domājis ar peckas restīti


teema par peckas restiiti shoreiz nje prichom.
Ja ir uzlikti +16oC, peckai jaapuush auksts, neskatoties uz visiem citiem iespeejamajiem apstaakljiem.
Offline
sys9291
12. Sep 2021, 21:11 #13643

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3802

Braucu ar: F20 R1200RT

te nu pēc analoģijas barošanas vads pušu vai arī drošinātājs..., jo 2 vārsti vienlaicīgi nebeidzas un neiesprūst... un ja ir papildus cirkulācijas sūknis tad arī štepselis ne tas...
Offline
DM-101
12. Sep 2021, 21:25 #13644

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


12 Sep 2021, 21:11:05 @sys9291 rakstīja:
te nu pēc analoģijas barošanas vads pušu vai arī drošinātājs..., jo 2 vārsti vienlaicīgi nebeidzas un neiesprūst... un ja ir papildus cirkulācijas sūknis tad arī štepselis ne tas...


Tu esi optimists
protams, var buut, bet var airi buut, ka - kameer nestraadaja tikai blakusseedeetaaja vaarsts, to pat nepamaniija. kad [permanenti] ieklemmeeja arii vadiitaaja puses vaarsts, tad saceelaas strjoms.

es teikshu taa - ne bez iemesla jau bija sareguleeti 16oC. Es piuenjemu - deelj taa, ka blakusseedeetaaja pusee jau sen mauca karsto
un veel - 20+gadigam auto, lejot kalkjainu uudeni.. tur toch ir/buus kapec abiem vaarstiem..
Offline
DM-101
13. Sep 2021, 12:22 #13645

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


13 Sep 2021, 10:56:03 @XK220 rakstīja:
Kāpēc Tu man to stāsti? Es to visu zinu. Un no šiem mans favorīts ir Eņaks.

Kamēr Nixx tur ņemas ar energoneefektīviem auto, vakar nobraucu pirmo garo tripu ar Kona 39kWh.

Izbraucu 12:51 ar 322GOM.
Līvānos iebraucu ar veiktiem 194.9Km 123GOM un 38%, 12.6kWh/100Km avg, 2.40h braukšanas laiks. Preiļos iebraucu 15:58.
No Preiļiem izbraucu ar 236.4Km 79GOM un 24%, 12.5kWh/100Km avg, 3:22h braukšanas laiks.
Plāns lādēties 1x uz 30min Jēkabpilī. Jēkabpilī iebraucu ar 299.6Km, ~15GOM un 4%. 12.4kWh/100avg, 4:13h braukšanas laiks.
Auto lādēju 32:49min. Uzlāde publiskajā stacijā izmaksāja 0.15e*33 = 4.95e. Uzlādēju no 4 līdz 57%. Lādējās visu laiku ar 40kW+.
Ar to arī devos mājās. Mājās piebraucu ar 470.0Km, 5GOM(tā rādīja bluelink, jo auto rāda svītras zem 5%), 1%, 12.5kWh/100Km avg, 6:36 braukšanas laiks.
Maršruts veikts Eco režīmā. Ik pa laikam lija, lietus laikā ieslēgta klimata kontrole lai logi nesvīstu. No maršruta 16Km veikti pa grants ceļu.
TLDR – 300Km pa šoseju, 32min uzlāde pa vidu, kopā 470Km.



joptanah
Offline
DM-101
13. Sep 2021, 12:39 #13646

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


13 Sep 2021, 12:23:16 @Nixx rakstīja:

12 Sep 2021, 20:25:24 @Nixx rakstīja:


∑: 381 km / 5 h / 55 kWh / 14,5 kwh/100






13 Sep 2021, 10:56:03 @XK220 rakstīja:
Mājās piebraucu ar 470.0Km,
12.5kWh/100Km avg,
6:36 braukšanas laiks.
Maršruts veikts Eco režīmā. Ik pa laikam lija, lietus laikā ieslēgta klimata kontrole lai logi nesvīstu. No maršruta 16Km veikti pa grants ceļu.
TLDR – 300Km pa šoseju, 32min uzlāde pa vidu, kopā 470Km.



Ļoti labi salīdzināmi braucieni
Lai būtu skaidrība - sievai arī zem 20 km bija grantene

Patēriņa starpība - 2 kWh/100. It kā nav maz.
Bet
Tev vid ātrums - 71 km/h - Teslai - 76 km/h
Tu mēģināji kaut ko taupīt uz kondiškas, Teslai visu laiku viss /auto/


Tas Panasoniks brauc ok, bet uz tā fona tā pat Tesla ir ļoti efektīva.
Un galvenais - Tesla nelādējās




@ Markelis - vismaz man Tev nesanāk uzdirst. (par veolokasparu neesmu pārliecināts ) Tesla iedod skaistas un skaidras atskaites, no kurām dažus punktus te pierakstu.
Ja Tev tas liekas boooring - internets ir gana plašs, droši vari pievērsties kaut vai Sproģa kunga tēmiņām par pilošām ierīcēm utt Priekš manis tomēr tur ir pārāk spēcīgi Tev tādu sūdu dzīt tur būs pašā laikā


Atceros tos muuzhiigos teslistu u.c. putekljusuuceju staastus:
''jaa, salons nekaads/prasts, dizains nekaads, bet zato - kaads ceeliens! Deelj taa pirku!''

un tad gadu garumaa reekjinaashana ar 2.ziimi aiz komata, cik leeti izdevies paarvietoties un muuzhiigaa satiksmes pishana ar -10km/h zem atljautaa un teksti ''a kur es baigi citur nokljuutu, braucot par 15km/h aatraak''

Offline
DM-101
13. Sep 2021, 13:34 #13647

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


13 Sep 2021, 13:28:10 @XK220 rakstīja:

13 Sep 2021, 12:49:52 @markelis rakstīja:
suudu dzenat juus te. es +/- 2xreiz nedeeljaa iebraucu tankaa, pieleju baaku ar diizeli un nedomaaju, par to cik taalu vareeshu aizbraukt, kur man laadeeties u.c. juusu dibensaapi.

P.S. to suudumaisa topiku es vispaar neveru valjaa. nu nafig. dziive ir labaaka bez taa cuukgjimja.

Mēs strāstam to, kā ir lietot lietas, kuras pašlaik lieto 0.2% LV iedzīovotāju. Mēs dalamies ar pieredzi. Dīzelistu pieredze mums neinteresē, jo visi EV litotāji ir kādreiz bijuši dīzelisti un sipties ar dīzeli vairs negrib.
Taču paldies par Tavu viedokli un liki atcerēties, kā ir ņemties ar DUSiem, kuros sūkņi nestrādā, ar piekabi piebraukt nevar, priekšā cīsiņpircēji, etc, ar ko vairs nesaskaros braucot ar EV.


nu, luuk, te mees [globaali, kaa sabiedriiba] esam nonaakushi.
krutaakais nu jau ir staastiit, kaa LIETOT lietas. kas bisku sarezgjitaaks jau ir kocmoc.

beerniem TV maaca, kaa iespljaut traucinjaa, EV lietotaaji maaca, kaa iesleegt to borta kompi un nolasiit datus, lai speetu saprast, vai tiks liidz galameerkjim.
Offline
streetking
14. Sep 2021, 07:26 #13648

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 149

Braucu ar:


13 Sep 2021, 13:34:59 @DM-101 rakstīja:

13 Sep 2021, 13:28:10 @XK220 rakstīja:

13 Sep 2021, 12:49:52 @markelis rakstīja:
suudu dzenat juus te. es +/- 2xreiz nedeeljaa iebraucu tankaa, pieleju baaku ar diizeli un nedomaaju, par to cik taalu vareeshu aizbraukt, kur man laadeeties u.c. juusu dibensaapi.

P.S. to suudumaisa topiku es vispaar neveru valjaa. nu nafig. dziive ir labaaka bez taa cuukgjimja.

Mēs strāstam to, kā ir lietot lietas, kuras pašlaik lieto 0.2% LV iedzīovotāju. Mēs dalamies ar pieredzi. Dīzelistu pieredze mums neinteresē, jo visi EV litotāji ir kādreiz bijuši dīzelisti un sipties ar dīzeli vairs negrib.
Taču paldies par Tavu viedokli un liki atcerēties, kā ir ņemties ar DUSiem, kuros sūkņi nestrādā, ar piekabi piebraukt nevar, priekšā cīsiņpircēji, etc, ar ko vairs nesaskaros braucot ar EV.


nu, luuk, te mees [globaali, kaa sabiedriiba] esam nonaakushi.
krutaakais nu jau ir staastiit, kaa LIETOT lietas. kas bisku sarezgjitaaks jau ir kocmoc.

beerniem TV maaca, kaa iespljaut traucinjaa, EV lietotaaji maaca, kaa iesleegt to borta kompi un nolasiit datus, lai speetu saprast, vai tiks liidz galameerkjim.


Man 15 gadu laikā 2x ir bijis nestradajošs tanks.
Ja ir oficiali ienakumi,par degvielu var samaksat pie trubas un cīsiņpircēji netraucē. Ar piekabi vispār neredzu problēmu
Izklausās ka EVistiem sūds nesmird. Elitāra sabiedrība.
Offline
RS7
14. Sep 2021, 07:49 #13649

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 8669

Braucu ar: dīzeļ Teslu

https://www.delfi.lv/auto/zinas/nekas-traks-jau...ts.d?id=53579145
Kasis pārvācies uz delfi auto
Offline
Elksnis
14. Sep 2021, 08:59 #13650

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1555

Braucu ar:

neiedziļinoties parlasīju un jau vēru vaļa poweru
Offline
DM-101
14. Sep 2021, 09:04 #13651

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:

paldies visiem par anoniimajiem komentaariem

un Bimmeram arii - par nodeeveshanu mani par speciaalistu. Nu vairs atpakaljcelja nav. Kur nu man sacensties ar muusu internaatu guru.
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 09:05 #13652

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 8104

Braucu ar:

Vislabāk patika sašutušie komentāri pie oriģinālā raksta par to šķilteni ar ieteikumu torgašam iesūdzēt tiesā delfus
Online
DM-101
14. Sep 2021, 09:12 #13653

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


14 Sep 2021, 09:05:27 @kexxx rakstīja:
Vislabāk patika sašutušie komentāri pie oriģinālā raksta par to šķilteni ar ieteikumu torgašam iesūdzēt tiesā delfus


bet taadas pashas emocijas tachu raisaas katra shiis soliidaas maaajaslapas apmekleetaaja galvaa, kad es pieminu, ka vinja auto ir kraapshanaas ar DPF, vai vinjsh indee citus, jo to izraveejis.
Shaadi cieteji labpraat arii mani tiesaa suudzeetu

izskataas, ka buus 2.dalja rakstam. Mana fantaazija bija par vaaju, lai izdomaatu tos argumentus, ko speej sagjenereet internaatu varonji
Offline
kexxx
14. Sep 2021, 09:14 #13654

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 8104

Braucu ar:

Interesanti, cik no tiem gudrajiem komentētājiem paši būtu gatavi pirkt šķilteni ar nonestu purnu pa 20-cik-tur pakām
Online
RS7
14. Sep 2021, 09:14 #13655

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 8669

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Pieietu lietām vēl zinātniski, nevis pēc savas izpratnes un pieņēmumiem zelta speciālists


Offline
DM-101
14. Sep 2021, 09:27 #13656

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


14 Sep 2021, 09:14:30 @kexxx rakstīja:
Interesanti, cik no tiem gudrajiem komentētājiem paši būtu gatavi pirkt šķilteni ar nonestu purnu pa 20-cik-tur pakām


bet realitaate ir taada, ka lielaakaa dalja lietoto auto, kas tiek ievesti no citaam zemee un arii vietejie, ko perk shiis maajaslapas lietotaji, ir peec visaadiem gadiijiem.
Kaa tu domaaa, tie lepnie F11, ar balto salonu un diizeljodometru pie 320kkm - tie nebija shaadi? Tur veel trakaaki keisi ir! Ibo, kaa savaadaak taads auto vareeja maksaat 1.5 reizes letaak kaa letaakais mobile.de?
Tad te lielai daljai ir taadas miskastes bez airbagiem.
Paskati avaariju foto presee - tur redzams, ka vismaz pusee keisu lepnajam BMW giasa spilveni nav nostraadajushi
Latvietis pratiskais pirks arii miskasti par 20K, ka tikai leetaak.

Atceros, Ganiibu dambii redzeeju X6 [paaudzi jau neatceros]. Ar lielo benziina matoru. No Sauda Araabijas, vai AAE ieceljojis. Pec avarijas - dvielju galvas normaali nonesushi.
Stures reikai bija metinaati stiprinaajumi, jo taa vnk bija nolauzta. SRS atjaunoti nebija - nafig nevajag. panelis paarshuuts ar alkantaaru - pa lepno. Visas iespeejamaas detaljas - lietotas.
Lanzheroni - taisnoti, deformaacijas zondas - likvideetas.
un skarbaakais - iipasnieksa auto taisot PRIEKSH SEVIS! Pa ''kruto''!
Offline
amons
14. Sep 2021, 10:12 #13657

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 778

Braucu ar: 325

A starpcitu ir kāds jēdzīgs veids kā pārbaudīt SRS sistēmas funkionalitāti un to, ka viss strādās kā nākas, ja to vajadzēs? Ok, vizuāli var taisīt vaļā un skatīties vai fiziski airbagi ir vietā ( baigi gan negribās teiksim sānu plastmasas raustīt un skatīties, bet citu variantu jau laikam nav ), bet tīri teorētiski, ja tur kāds ir iebāzis lietotus vai kādus airbagus, ir garantija ka nostrādās? Tāpat jautājums par trieciena/paātrinājuma sensoru, cik saprotu viens ir iebūvēts DDE un tad ir kaut kādas versijas kurās ir vēl virsbūvē papildus pāris sensori. Ja kļūdu nav, airbagi vietā un tie nav aizstāti ar pretestībām, tad visam vajadzētu būt ok?
Offline
DM-101
14. Sep 2021, 10:17 #13658

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:


14 Sep 2021, 10:12:31 @amons rakstīja:
A starpcitu ir kāds jēdzīgs veids kā pārbaudīt SRS sistēmas funkionalitāti un to, ka viss strādās kā nākas, ja to vajadzēs? Ok, vizuāli var taisīt vaļā un skatīties vai fiziski airbagi ir vietā ( baigi gan negribās teiksim sānu plastmasas raustīt un skatīties, bet citu variantu jau laikam nav ), bet tīri teorētiski, ja tur kāds ir iebāzis lietotus vai kādus airbagus, ir garantija ka nostrādās? Tāpat jautājums par trieciena/paātrinājuma sensoru, cik saprotu viens ir iebūvēts DDE un tad ir kaut kādas versijas kurās ir vēl virsbūvē papildus pāris sensori. Ja kļūdu nav, airbagi vietā un tie nav aizstāti ar pretestībām, tad visam vajadzētu būt ok?


nee, tas nav DDE. Tas ir atseviskjs modulis ar periferiaalajiem sateliitmoduljiem.
Tur jau tas staasts, ka, liekot lietotu SRS, garantijas nav nekaadas!
Veel ir nianses - peec nopietnaakaam avaarijaam galvenajaa SRS elektronikas modulii tiek ierakstiitas permanentas kljuudas, kuras nevar nodzeest arii peec visa atjaunoshanas. Tad nu tiek izmantoti vai nu hakeru toolji, lai taas kljuudas nodzestu, vai likti no srota panjemti citu auto modulji, kurus ''piekodee'' konkreetajam auto. Atkal - garantijas, diemzheel, nav.
Ljoti reti atjauno droshiibas jostu spriegotaajus. Sekas - lauztas ribas, smagas traumas saanu avaarijas gadiijumaa.
Ljoti reti atjauno klaatbuutnes sensorus seedekljos. Atkal - garantijas nekaadas, sekas neprognozeejamas.
Offline
DM-101
14. Sep 2021, 11:56 #13659

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5526

Braucu ar:

blogaa:
Atdzimis auto. Part 2

teemas laipni gaidiitas!
Offline
diesel
14. Sep 2021, 13:36 #13660

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5947

Braucu ar: B58 stage 2


14 Sep 2021, 11:56:30 @DM-101 rakstīja:
blogaa:
Atdzimis auto. Part 2

teemas laipni gaidiitas!


Apbrīnoju cilvēkus ar tik lielu pacietību būvēt tādus (līdzīgos)konstruktorus.

Problēma ir mūsu(Lv) likumdošanā, kas faktiski neparedz atbidlību negodprātīgam auto tirgotājam. Vācijā par transporta līdzekļu bojājumu fakta slēpšanai ir tiesu darbi. Kas reāli strādā. Vēljovairāk ir spēkā pārdevēja sniegta garantija transporta ieguvējam vietējā tiegū, ārpus ražotāja garantijas laika. Te arī īsa pamācība, ja pārdevējs raksta tikai exportam, ir liela varbūtība faktu slēpšanai.

Pilnīgi nepiekrītu lietotu detaļu otrizējai neizmantošanai, cik sapratu no raksta toņa. Mūsdienās, lielākoties, spēj darboties labi organizētas razborkas - ‘noliktavas’ kas tiešām ir noliktavas ar tirdzniecību ebay piemēram. Tādam pežo vai kas viņš tur ir, modeļi mainās ik pa 5 gadiem, un kas var notikt uzstādot lietotu lampu, kas ir jaunāka vai vecāka +-2.g. - nekas. Vai vecākiem auto, komercauto. Nav tikai jautājums par kapeikas ciršanu, bet arī par ‘mūsdienu patērētāju’ sabiedrību. Galugalā ekoloģiju )

Par drošības lietām piekrītu. Pie vidējām/lielām avārijām tai pašā .de (piem Dekra izsolēs) ir tāds saraksts ar tik dažādām lietām par safety, kas saistītas ar detaļu maiņu, ka auto tirgus vērtība bieži ir mazāka par remontu. Un ne velti. No pieredzes sportā ar karkasu pie trieciena, viss pārējais izņemot karkasu lokās diezgan pamatīgi. Jā sportā ir vienalga, salabo, brauc tālāk ja karkass ir vietā. Ikdienā ja piem. lanžerons ir garmoškā ir tādi, kas to pašu taisno. Bet ne slodzi, ne trieciena absorbēšanu šis mezgls vairāk neturēs.

Rezumē, katrai precei ir pieņemam atbilstoša cena ar nosacījumu ja ir zināma reālā auto vēsture. Auto dna to točna uzzināt nevar, vismaz 50% )






Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips