Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
N53series
14. Jun 2017, 21:41 #861

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


14 Jun 2017, 21:38:10 @Staris rakstīja:
Paklājiņi orģinālie vai pa lēto iepirktie ar BMW bļembuku?
P.S. FL atslēgai eksistē remonta iespējas vai tādu vienkārši jānomaina?
Cik lasu internetu, tad var sākt tā pults gļukot un likt atvērt durvis/bagāžnieku bez iemesla.

P.S. benzīns


bez bljembas, bet daargaakie audumnieki, baigi biezie, ar papildus tapsejumu zem vodjilas kaajaam, klipshiem - viss gerai. atbalstiiju pashmaaju censonjus
Offline
FisherS
14. Jun 2017, 21:54 #862

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1472

Braucu ar: tīriem diskiem


14 Jun 2017, 21:39:27 @CP17 rakstīja:
Kāds jautājums tāda atbilde
Ediit: tas Kaspicham


Savam samainīji priekšējos benķus uz komforta, vai vēl tie paši?
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 12:09 #863

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Par E6* paklājiem, ir kaut kas labāks par OEM?

Ir kāds tīrījis ventilācijas šahtas E60? Kādi grābekļi un ieteikumi?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Jun 2017, 12:11:44 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Krishus
15. Jun 2017, 12:35 #864

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


14 Jun 2017, 19:30:48 @CP17 rakstīja:

14 Jun 2017, 19:28:35 @Aoc rakstīja:
Šodien dīzelim uzmetās panelī increased emissions un līdz ar to check engine lampiņa. Kā arî skaņa pamainījās mašīnai. Tāda dūcoša skaņa kkur no izpūtēja apakšā nāk, kad uzdod gāzi.
Cik palasiju mātē googlē uz ātru roku, tad kkas saistīts ar dpf utt? Apgaismojiet mani, kas varētu būt.

Jāravē ārā DPF hvz


EGR vaarsts arii var buut, brauc lai piesleedz pir kompi, tad arii redzees kas un kaa..
Offline
CP17
15. Jun 2017, 12:46 #865

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


14 Jun 2017, 21:54:12 @FisherS rakstīja:

14 Jun 2017, 21:39:27 @CP17 rakstīja:
Kāds jautājums tāda atbilde
Ediit: tas Kaspicham


Savam samainīji priekšējos benķus uz komforta, vai vēl tie paši?

Nē nesamainīju
Offline
sn
15. Jun 2017, 12:47 #866

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879547

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

varbūt risinājums ir vienkāršs. bākā virs 20 litriem, jauni termostati un reģenerācija pēkšņi sāktu darboties.

bet nu parasti jau tā ir tipiskā 300-400k DPF dzīves cikla problēma (kura "tikko no Vācijas" ar 170k jau ir novērsta izgriežot filtru un braucot ar smirdīgi melnu dūmu).

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 12:47 #867

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


14 Jun 2017, 19:28:35 @Aoc rakstīja:
Šodien dīzelim uzmetās panelī increased emissions un līdz ar to check engine lampiņa. Kā arî skaņa pamainījās mašīnai. Tāda dūcoša skaņa kkur no izpūtēja apakšā nāk, kad uzdod gāzi.
Cik palasiju mātē googlē uz ātru roku, tad kkas saistīts ar dpf utt? Apgaismojiet mani, kas varētu būt.


Varianti daudz, tai skaitā arī DPF. Bez a/m diagnostikas vari ķert vēju

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 12:48 #868

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Jun 2017, 12:46:24 @CP17 rakstīja:

14 Jun 2017, 21:54:12 @FisherS rakstīja:

14 Jun 2017, 21:39:27 @CP17 rakstīja:
Kāds jautājums tāda atbilde
Ediit: tas Kaspicham


Savam samainīji priekšējos benķus uz komforta, vai vēl tie paši?

Nē nesamainīju


Nu vo, pačota punkti nost

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sn
15. Jun 2017, 12:50 #869

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879547

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņam nav spoooooooooorta taburetes? pie 250km/h tās esot labākas par aktīvo komfortnieku, kas pagriezienos "pietur" vadītāju.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CP17
15. Jun 2017, 12:51 #870

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


15 Jun 2017, 12:48:26 @Angelz rakstīja:

15 Jun 2017, 12:46:24 @CP17 rakstīja:

14 Jun 2017, 21:54:12 @FisherS rakstīja:

14 Jun 2017, 21:39:27 @CP17 rakstīja:
Kāds jautājums tāda atbilde
Ediit: tas Kaspicham


Savam samainīji priekšējos benķus uz komforta, vai vēl tie paši?

Nē nesamainīju


Nu vo, pačota punkti nost

Nevar jau atrast un es gribu M5 beņķus, ar ventilāciju, aktīvajām malām utt un tikai priekšējos nevis visu salonu. Bbet arī baigi neiespringstu, jo jūtu kā pie manis atbrauc melns 550d
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 13:06 #871

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Sterilā/teicamā kondīcijā ar labu pakojumu 550d nāk daudz, daudz naudas.

No offence, bet mans subjektīvs viedoklis - redzot cik "kvalitatīvi" tiek pa/izgatavoti 2010+ motori un kārbas maksāt par ne jaunu bet noskrietu 100k+ a/m 20k+ un sagaidīt "pārsteigumu" uz pāris k ir overkill

Jaunā paaudze mārketkretīniski projektēta 3..5y jeb 100..150k un uz nomaiņu, tas nebūs kā ar vecajiem nobrauc 500k.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Jun 2017, 13:09:32 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
CP17
15. Jun 2017, 13:14 #872

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Ss.lv 550d sākas no 36k līdz EZAuto 55k
Offline
sn
15. Jun 2017, 13:18 #873

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879547

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

paskaties cik maksā LCI ar led gaismām un citām nevajadzīgām extrām. ss lētākais par 36k nav nekāds rādītājs.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 13:21 #874

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Es laikam vēl neesmu nobriedis tādiem cipariem par lietotu a/m. Tas nebūt nenozīmē ka 550d ir slikts aparāts un tā.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Jun 2017, 13:22:13 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 13:28 #875

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D

Vispārīgi runājot, ne pozicionēju uz nevienu, es nesaprotu cilvēkus kuri paņem a/m kuru pēc saviem ienākumiem nevar atļauties. Pēc idejas tas ir starts nojātam drotam.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
dr_viruss
15. Jun 2017, 13:58 #876

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: e60 530d FL


15 Jun 2017, 13:53:40 @smudo rakstīja:

15 Jun 2017, 13:06:55 @Angelz rakstīja:
Sterilā/teicamā kondīcijā ar labu pakojumu 550d nāk daudz, daudz naudas.

No offence, bet mans subjektīvs viedoklis - redzot cik "kvalitatīvi" tiek pa/izgatavoti 2010+ motori un kārbas maksāt par ne jaunu bet noskrietu 100k+ a/m 20k+ un sagaidīt "pārsteigumu" uz pāris k ir overkill

Jaunā paaudze mārketkretīniski projektēta 3..5y jeb 100..150k un uz nomaiņu, tas nebūs kā ar vecajiem nobrauc 500k.


No si izriet, ka BMW beidzas ar E60, kad auto netika taisiti 3-5 gadu bezproblemu lietosanai pirmajam ipasniekam


Diemžel tas attiecas uz visiem jauno a/m ražotājiem (bmw,audi,MB, utt).
Visi tagad gudri un taisa mašinas uz 100-150k km.
Offline
Angelz
15. Jun 2017, 14:21 #877

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Jun 2017, 13:58:14 @dr_viruss rakstīja:

Diemžel tas attiecas uz visiem jauno a/m ražotājiem (bmw,audi,MB, utt).
Visi tagad gudri un taisa mašinas uz 100-150k km.


Tik tiešām žēl, nevaru nepiekrist. Tur jau tā prbl. Es tikai priecātos par to ka es kļūdos un viss ir gerai.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
15. Jun 2017, 14:27 #878

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jun 2017, 14:21:51 @Angelz rakstīja:

15 Jun 2017, 13:58:14 @dr_viruss rakstīja:

Diemžel tas attiecas uz visiem jauno a/m ražotājiem (bmw,audi,MB, utt).
Visi tagad gudri un taisa mašinas uz 100-150k km.


Tik tiešām žēl, nevaru nepiekrist. Tur jau tā prbl. Es tikai priecātos par to ka es kļūdos un viss ir gerai.


Bet dziive temps ir mainiijies! Peec 5 gadiem diizelji vairs nevares braukt megapolees,peec 10 tikai hibriidi un autopiloti uz baanjiem varees raadiities,utt.. nevienam nevajadzes e60 peec 10 gadiem!
Offline
sn
15. Jun 2017, 14:27 #879

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879547

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

bmw 100k resurss jau sen ir matoriem/kārbām visiem e60/e65+, bet tas tikai benzīna dzinējiem. un ne jau 523i, bet normālas litrāžas, tāpēc Imantā var droši no kamaza sūknēt ārā degvielu un lidot kaut 300k

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
N53series
15. Jun 2017, 14:30 #880

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 Jun 2017, 14:27:13 @sn rakstīja:
bmw 100k resurss jau sen ir matoriem/kārbām visiem e60/e65+, bet tas tikai benzīna dzinējiem. un ne jau 523i, bet normālas litrāžas, tāpēc Imantā var droši no kamaza sūknēt ārā degvielu un lidot kaut 300k


Lasot Tavus postus,var apguut vaarda pretruna iisto dziljumu.
Sheit var gan noprast,ka esi oligarhs ar mega prasiibaam,gan apzinaat,ka peerc plikaako fku ar mazaako diizeli,rucku,drebju salonu,bez stuures apsildes..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo