Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
28. May 2017, 15:20 #681

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

N sērijai nav nācies pētīt, bet M sērijas motoriem salocītus vārstus bez galvas noņemšanas nevarēja atklāt, atspere spēja atliekt vārstu atpakaļ

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
28. May 2017, 15:23 #682

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pārbaudot teoriju: Kā reiz ir n47 ar plīsušām abām ķēdēm un 8 vārsti ir ķēruši pa virzuli, būs rīt jāieliek patronā un ar indikatoru jāpamēra met vai nemet cepure

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
motherfuckers
28. May 2017, 16:21 #683

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: E53 V8

535d braucot uz 100/110 km/h raustas apgriezieni,to var just arī auto gaitā!
Kāds zinās kāpēc man šitas nabags atkal liks vērt vaļā naudas maku?
Offline
RSAWorkshop
28. May 2017, 16:37 #684

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

automāts? Tad iespējams, ka hidrotransformators mirst nost

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
motherfuckers
28. May 2017, 17:45 #685

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: E53 V8


28 May 2017, 16:37:52 @RSAWorkshop rakstīja:
automāts? Tad iespējams, ka hidrotransformators mirst nost


Automāts!
Doties pie driver??
Offline
RSAWorkshop
28. May 2017, 17:47 #686

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
motherfuckers
28. May 2017, 17:54 #687

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: E53 V8


28 May 2017, 17:47:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru


Varbūt ir kāds cits iemesls un iespējams diagnostika parādīs!
Un ja tomēr hidrotransformātors,kāds zin kādas ir remonta izmaksas?
Offline
Latvietis96
28. May 2017, 18:05 #688

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

ap 400e
Offline
RSAWorkshop
28. May 2017, 18:09 #689

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 May 2017, 17:54:20 @motherfuckers rakstīja:

28 May 2017, 17:47:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru


Varbūt ir kāds cits iemesls un iespējams diagnostika parādīs!
Un ja tomēr hidrotransformātors,kāds zin kādas ir remonta izmaksas?
restaurēts transformators bija kkas ap 200eur, eļļa ar filtru ap 200eur darbs 100-150eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
dreimanis_lv
28. May 2017, 20:03 #690

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board

Nu ko atkal var gāzēt dīzeli
http://www.bildites.lv/images/qp8sgnu4/64024/thumbnail.jpg
Offline
oskalo
28. May 2017, 20:03 #691

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


28 May 2017, 12:55:25 @Angelz rakstīja:

28 May 2017, 11:24:34 @oskalo rakstīja:

28 May 2017, 10:45:29 @Angelz rakstīja:

28 May 2017, 09:55:17 @oskalo rakstīja:
Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis.


Kurš gads, kāds media konfigs, pliks radio?

2004 gads .
radio un parasta diska(cd) lasitajs



Ja vadu esi korekti piesledzis tad kodēšanas vaina. Jebkurā gadījumā jāskatās eksemplārs, iespējams bik lielāks seks gaidāms nekā parasti.

Vads korekti pieslegts.
Un ja kodēšanas vaina vai zini kādu vai carbūt pats vari piekodēt?
Un apmēram cik tāds prieks maksā?
Offline
josi
28. May 2017, 20:20 #692

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW

Kodēšana vajadzīga lai aktivizētu pašu AUX ieeju, bet ja tā jau ir un vienalga neskan, tad jau nebūs korekti pieslēgts.
Tas, ka eBay sludinājuma uzraksta "for BMW", galīgi nav rādītājsm jo atkarība no izlaides gada un galvas tur tāpat ir vismaz 2 dažādi kabeļa varianti.
Offline
oskalo
28. May 2017, 21:17 #693

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


28 May 2017, 20:20:52 @josi rakstīja:
Kodēšana vajadzīga lai aktivizētu pašu AUX ieeju, bet ja tā jau ir un vienalga neskan, tad jau nebūs korekti pieslēgts.
Tas, ka eBay sludinājuma uzraksta "for BMW", galīgi nav rādītājsm jo atkarība no izlaides gada un galvas tur tāpat ir vismaz 2 dažādi kabeļa varianti.



kabelis derēja perfekti bet viņš ir tikai pieslēgts nav ne kodēts ne aktivizēts.
Offline
bmwaddict
28. May 2017, 22:13 #694

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

cik juus varat pleesties. vieniigais kaapeec diizelji vispaar iet ir progress turbiinaas. protams arii ieshprices ir konkreeti progreseejushas bet tas jaudu maz iespaido, vairaak ekologjiju un ekonomiju..

bet kaa mees labi zinaam tad autorazhotaaji diizeljus driiz vispaar paarstaas razhot. piem kas tur jau atteicaas, Volvo laikam.. jo bez softiska atgaazhu paarbaudes appisiena dabuut jaudu no taa vairs nevar!

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 May 2017, 22:14:36 ]

Offline
bmwaddict
28. May 2017, 22:13 #695

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

cik juus varat pleesties. vieniigais kaapeec diizelji vispaar iet ir progress turbiinaas. protams arii ieshprices ir konkreeti progreseejushas bet tas jaudu maz iespaido, vairaak ekologjiju un ekonomiju..

bet kaa mees labi zinaam tad autorazhotaaji diizeljus driiz vispaar paarstaas razhot. piem kas tur jau atteicaas, Volvo laikam.. jo bez softiska atgaazhu paarpudes appisiena dabuut jaudu no taa vairs nevar!
Offline
uldens1
28. May 2017, 22:14 #696

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


28 May 2017, 15:20:21 @RSAWorkshop rakstīja:
N sērijai nav nācies pētīt, bet M sērijas motoriem salocītus vārstus bez galvas noņemšanas nevarēja atklāt, atspere spēja atliekt vārstu atpakaļ
tu nopietni??
Offline
N53series
28. May 2017, 22:17 #697

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

starp citu, no kura gada naak tie BMW diizelji ar uriinskaabi? nav kaadam taads?
luuk, tas ir sekas 2 gab. NOx sensori, chupinja ar t sensoriem, visa taa uriinskabes padariishana ar apsildi..

Offline
N53series
28. May 2017, 22:26 #698

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 22:21:35 @Angelz rakstīja:
Man pilnīgi pie kājas ar ko jūs braucat, kaut uz plikas dirsas. Mans auto ir labā stāvoklī un tāds arī tiks uzturēts iekams būs manā īpašumā.

Tāda sajūta N53, kad tev ir bijusi smaga bērnība. Par katru cenu centies nepalikt "vārdu" parādā. Un pierādīt kad tikai tev piederošais ir pats pats un pārējiem ir suuu


nee, kapeec. ir daudz atraktivu benziina dzineeju. ir interesantas kaarbas, SMG ieskaitot. tas par sportisku braukshanu runaajot.
ir diizelju dzineji, kas ir darba zirgi - paredzeti lieliem attaaumiem. ir automaatiskaas kaarbas, kas paredzeetas sievieteem un jaunaas paaudzes ''viirieshiem''.
es gan neesmu baigi mekleejis, bet man ir aizdoma, ka powers ir unikaals tieshi tajaa, ka diizeli + automaatu pasniedz kaa sportiskas braukshanas augstaako pilotaazhu. ir veel kaads forums, kur ko taadu postulee? ir/ iemetiet, luudzu, linku!
Offline
bmwaddict
28. May 2017, 22:31 #699

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Kaspich nevajag nolikt tomaatu ok, tomaats tieshi ir kruts kombinaacijaa ar turbiinu - paarsleedzas nezaudeejot spiedienu iepluudes kolektoraa. Manuaalai braukshanai daudz lielaaks fun ir njiprs atmosfeeriskais dzineejs. Bet automaatam ir savi plusi. Kaut vai paskatamies amiishu muscle car eeru - 3 aautrumu kaarbas TH400 konkreeti ir vienk nenokaujamas, taas speej tureet pamatiigu slodzi au stock izpidliijumaa 500 bhp bet ja veic aftermarket uzlabojumus liidz pat 1000 bhp un pat vairaak.. Un tie 60-tie gadi.. manuaalji luuzt un pliist pie taadaam slodzeem.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 May 2017, 22:37:57 ]

Offline
N53series
28. May 2017, 22:34 #700

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 22:31:23 @bmwaddict rakstīja:
Kaspich nevajag nolikt tomaatu ok, tomaats tieshi ir kruts kombinaacijaa ar turbiinu - paarsleedzas nezaudeejot spiedienu iepluudes kolektoraa. Manuaalai braukshanai daudz lielaaks fun ir njiprs atmosfeeriskais dzineejs. Bet automaatam ir savi plusi. Kaut vai paskatamies amiishu muscle car eeru - 3 aautrumu kaarbas TH400 konkreeti ir vienk nenokaujamas, taas speej tureet pamatiigu griezi 500 njuutonus bet ja veic aftermarket uzlabojumus liidz pat 1000 njuutoniem un pat vairaak.. Un tie 60-tie gadi..


+101. es [skjiet, shajaa teemaa] tieshi par to pashu murgojos: diizelim automaats ir kaa radiits. tieshi tas, kas vajdziigs! teema ir cita - te taadi sportisti visi [sajuta, ka krustaa skjeersaam liek da driftee uz nebeedu], bet brauc ar diizeljiem + automaatiem.
kaut.. hvz, amiishi arii ar korveteem meegjina drifteet.. varbuut 2017.gadaa ir normaali, ka ir vnk 1 gab. gaazes pedaalis un ''driftee''
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo