Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
dreimanis_lv
21. May 2017, 18:32 #621

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1526

Braucu ar: two turbo on board

Motul nenāk no Ploļu tirgus?
Cik redzēts tad viņi visu kas līdzīgs eļļai lej motul un mobil kanniņās
Offline
Qwertyy
23. May 2017, 09:12 #622

Kopš: 22. May 2017

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Sveiki,

Kas varētu apmēram būt pie vainas ,ja 3.0D uzsislis nedaudz sāk vibrēt ieliekot P vai N ?
Offline
rekeds
24. May 2017, 13:54 #623

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


21 May 2017, 18:32:37 @dreimanis_lv rakstīja:
Motul nenāk no Ploļu tirgus?
Cik redzēts tad viņi visu kas līdzīgs eļļai lej motul un mobil kanniņās


ja jau tik bieži redzi, mošk uzfilmē?

katrs otrais saka, ka redzējis kā polijā lej kannās. tik daudz letiņu strādā poļos?
Offline
josi
27. May 2017, 19:48 #624

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


27 May 2017, 19:37:13 @N53series rakstīja:
Nu..jaa.. un,ja kaarbai citi paarnesumi,arii tie kaa reizinaataaji jaaietver.
Un kad shos ciparinjus njem veeraa,tas griezes paarspeeks kaut kur..pazuud

Pilnai bildei vēl jau arī paša auto masa jāietver, kura dīzelim neizbēgami arī ir lielāka. Bet vienalga gan 0-100, gan elastībā 80-120 tas 535d ir pārāks par 530i.
Offline
N53series
27. May 2017, 20:08 #625

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Pag,pag..par elastiibu nesapratu.
Njemam N53. Praktiski pilna grieze pieejama no 1500 liidz 6000,pat plashaak.
Njemam diizeli. Zem 2000 momentaa grieze kriit strauji lejaa,virs 3000 atkal jau diezgan straujsh kritums.
Es tur pat nesaskatu ko saliidzinaamu.
Es varu atvilkt 3.liidz 150,varu braukt 6'
.tajaa uz 50.
Esjau pat nerunaaju par griezi dinamikaa,kur laags ir.vinjsh nevar nebuut.tie,kas saka,ka nav,vnk nav ar normaalu benziinu braukushi..

Jeb elastiba noziimee ko preteeju?
Ar rucku taads diizelis ir murgs. Vinjam tak nav griezes plato,bet kaut kaada pumpa!
Offline
josi
27. May 2017, 20:15 #626

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW

Es neticu, ka tik erudīts cilvēks pats nespēj internetā atrast un salīdzināt 0-100km/h vai 80-120km/h datus dīzelim un benzīnam. Šiem datiem arī ir vislielākā nozīme braukšani ikdienas satiksmē, un kādēļ cilvēki zivēlas dīzeli, nevis tam, ur kuru ātrumu tu vari pabraukt uz 150km/h.

Offline
Rinalds34
27. May 2017, 20:15 #627

Kopš: 28. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: X5

Sveiki! Kads var ieteikt kur restauret e60 3.0 dizela karbu automatu pa sapratigu cenu.
Offline
josi
27. May 2017, 20:16 #628

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW

Es neticu, ka tik erudīts cilvēks pats nespēj internetā atrast un salīdzināt 0-100km/h vai 80-120km/h datus dīzelim un benzīnam. Šiem datiem arī ir vislielākā nozīme braukšani ikdienas satiksmē, un tam, kādēļ cilvēki izvēlas dīzeli, nevis tam, ur kuru ātrumu var pabraukt uz 150km/h.
Offline
N53series
27. May 2017, 20:42 #629

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 20:16:02 @josi rakstīja:
Es neticu, ka tik erudīts cilvēks pats nespēj internetā atrast un salīdzināt 0-100km/h vai 80-120km/h datus dīzelim un benzīnam. Šiem datiem arī ir vislielākā nozīme braukšani ikdienas satiksmē, un tam, kādēļ cilvēki izvēlas dīzeli, nevis tam, ur kuru ātrumu var pabraukt uz 150km/h.



Pirmkaart,Tevis nosauktajiem cipariem nav nekaads sakars ar dzineeja elastiibu. Nekaads.
Otrkaart - slidinot sajuugus,uzturot to turbo dzineeju optimaaalajaa rpm diapazonaa,ir iespeejams izspiest bisku mazaaku laiku dinamikaa,bet sleegaashanaas tur notiek 2..3 reizes biezhaak. Par to jau es arii runaaju. Tieshi elastiibas tur nav nekaadas. Nu,ja patiik taads dzineejs,ko tur dariit. Man patiik tieshi preteejas uzvediibas aparaats. Liidz shim visi visaa pasaulee churaaja karstu par atmosfeeriskajiem to atsauciibas un elastiibas delj. Poweraa izraadas,ka diizeli ir elastiigaaks..

Kungi,nu nepaarcentieties to diizelju un automaatu lielishanaa,tas jau ir farss..
Offline
N53series
27. May 2017, 20:45 #630

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

P.s. un diizeljus juus izveelejaties,jo tie ir leetaaki.un pamataa komplektaa ar automaatu. Un soljara chutj leetaaka.un visi baida ar benziina dzineeju sarezgjiitiibu un daardziibu. Deelj kapeikas pishanas juus bruciet ar diem diumojoshajiem traktoriem. Esiet nu godiigi shoreiz.
Offline
d-str
27. May 2017, 21:42 #631

Kopš: 24. Apr 2012

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=5pYoqZtb2lQ


27 May 2017, 20:45:13 @N53series rakstīja:
P.s. un diizeljus juus izveelejaties,jo tie ir leetaaki.un pamataa komplektaa ar automaatu. Un soljara chutj leetaaka.un visi baida ar benziina dzineeju sarezgjiitiibu un daardziibu. Deelj kapeikas pishanas juus bruciet ar diem diumojoshajiem traktoriem. Esiet nu godiigi shoreiz.
Offline
josi
27. May 2017, 21:51 #632

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


27 May 2017, 20:42:32 @N53series rakstīja:
Poweraa izraadas,ka diizeli ir elastiigaaks..

Kungi,nu nepaarcentieties to diizelju un automaatu lielishanaa,tas jau ir farss..

Tu varbūt nesaprati - es nerunāju par kaut kādām hipotētiskiem dzinēja darbības režīmiem bet par pavisam konkrētiem piemēriem ikdienas braukšanā - ieskrējiens līdz 100km/h un ieskriešanās apdzenot 80-120km/h. Nevienu neinteresē, kurā pārnesumā un ar kādiem dzinēja apgreizieniem tas notiks, bet tikai laiks, kas tam nepieciešams. Tu, protams, vari priecāties, ka tavs benzīna dzinējs ar manuālo kārbu ļauj tev zāģēt no 20 līdz 150km/h ar vienu pārnesumu, bet jēga no tā?
Offline
N53series
27. May 2017, 22:00 #633

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 21:51:18 @josi rakstīja:

27 May 2017, 20:42:32 @N53series rakstīja:
Poweraa izraadas,ka diizeli ir elastiigaaks..

Kungi,nu nepaarcentieties to diizelju un automaatu lielishanaa,tas jau ir farss..

Tu varbūt nesaprati - es nerunāju par kaut kādām hipotētiskiem dzinēja darbības režīmiem bet par pavisam konkrētiem piemēriem ikdienas braukšanā - ieskrējiens līdz 100km/h un ieskriešanās apdzenot 80-120km/h. Nevienu neinteresē, kurā pārnesumā un ar kādiem dzinēja apgreizieniem tas notiks, bet tikai laiks, kas tam nepieciešams. Tu, protams, vari priecāties, ka tavs benzīna dzinējs ar manuālo kārbu ļauj tev zāģēt no 20 līdz 150km/h ar vienu pārnesumu, bet jēga no tā?



bija laiki, kad cilveeki ar labo roku raustiija aatrumklokji. ar kreiso kaaju - spaidija sajuugu.
tie, kas taa dariija, saprot, par ko es runaaju.
muusdienaas ar labo, laikam, pat iisti padrochiit vairs nespeej. attieciigi, es runaaju par kocmocu.

kaa vecis var nesaprast tik elementaaras lietas? es bisku esmu autaa..
Offline
bmwaddict
27. May 2017, 22:13 #634

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu ja gribas raustiit iesleedz manuaalajaa rezhiimaa un sleegaajies.. lai es veel kaadreiz muuzhaa nopirktu daily driver manuaali - labaak noshaujiet mani.. bet tas jau nenoziimee, ka nemaaku braukt ar manuaali. prieksh track days protams panjemtu manuaali. par ko ir striids vispaar
Offline
12
27. May 2017, 22:13 #635

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


27 May 2017, 19:39:12 @N53series rakstīja:

27 May 2017, 13:18:09 @CP17 rakstīja:
7 gadus pa nullēm, pārsitiet mani



Bauskas 52 straadaajoshie vispar raksturiigi ar toto,ka autoparks vinjiem fenomenaali labaa tehniskaa kaartiibaa

dūmainība 2.71.
Offline
N53series
27. May 2017, 22:17 #636

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 22:13:04 @bmwaddict rakstīja:
nu ja gribas raustiit iesleedz manuaalajaa rezhiimaa un sleegaajies.. lai es veel kaadreiz muuzhaa nopirktu daily driver manuaali - labaak noshaujiet mani.. bet tas jau nenoziimee, ka nemaaku braukt ar manuaali. prieksh track days protams panjemtu manuaali. par ko ir striids vispaar


bez obid, bet - ja tu/vinjsh paarvietojaas ar diizeli + tomaatu.. nu, bljaa, vechi, kur braukshanas kaifs? kur BMW izbaudiishana? kur tas viss? kruiizs, joslu asists, hvz, kas veel.. kur BRAUKSHANA?

shis bij retorisks jautaajums, taisnoshanos nepieprasa.
es izbaudu peedeejos metrus [pec gadiem 5...10..15 buus elektroauto, buus jaabuut autopilotam, u.t.t.], lai BAUDIITU to stepseleeshanu. bet, skjiet, ka.. esmu jokains.
Offline
bmwaddict
27. May 2017, 22:24 #637

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

man personiigi manuali sleegaat labaak patika mazam 1.6 16v renaultinjam jo tad ar to manuaali tieshaam no taa motora var izspiest visu kad sagribaas izpausties vienkaarhi ikdienaa braucot. bet ja panjem to pashu bmw 6cly 3.0 bendziinu, nemaz nevajag neko niknaaku, jau ar shito nevar vairs izpausties jo tas vienkaarhi kljuust paaraak biistami, daudz lielaaki aatrumi.. tad ir jaabrauc uz trasi jau. taapeec sorry ikdienaa lielmotors ar manuaali ir vienkaarshi drochiishana. panjem labaak mazu negantu 4cyl suudu un tad tu tur vari pleest no taa aaraa visu dveeseli pie katra luksafora
Offline
N53series
27. May 2017, 22:31 #638

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


27 May 2017, 22:24:37 @bmwaddict rakstīja:
man personiigi manuali sleegaat labaak patika mazam 1.6 16v renaultinjam jo tad ar to manuaali tieshaam no taa motora var izspiest visu kad sagribaas izpausties vienkaarhi ikdienaa braucot. bet ja panjem to pashu bmw 6cly 3.0 bendziinu, nemaz nevajag neko niknaaku, jau ar shito nevar vairs izpausties jo tas vienkaarhi kljuust paaraak biistami, daudz lielaaki aatrumi.. tad ir jaabrauc uz trasi jau. taapeec sorry ikdienaa lielmotors ar manuaali ir vienkaarshi drochiishana. panjem labaak mazu negantu 4cyl suudu un tad tu tur vari pleest no taa aaraa visu dveeseli pie katra luksafora


nesaki vis
ar shito arii rezhiimaa 1/2/6 ir kaifs taapeec jau prasu - kur tie diizelisti palikushi, kas pirka tos 535d deelj dinamikas. kur?

regulaari atvelku liidz poljiem. tur ziemelju galaa vnk woow celji. un sodi normaali. peedeejo reizi par mukshanu no mentiem+141+regulaara nepaartrauktaa.. 200 zloti, un brauc taalaak..
Offline
bmwaddict
27. May 2017, 22:39 #639

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 May 2017, 22:31:01 @N53series rakstīja:
nesaki vis
ar shito arii rezhiimaa 1/2/6 ir kaifs taapeec jau prasu - kur tie diizelisti palikushi, kas pirka tos 535d deelj dinamikas. kur?

regulaari atvelku liidz poljiem. tur ziemelju galaa vnk woow celji. un sodi normaali. peedeejo reizi par mukshanu no mentiem+141+regulaara nepaartrauktaa.. 200 zloti, un brauc taalaak..

jaa tieshi gribeeju teikt, ka ar bmw ir tikai pirmie 2 robi un tad met 5ktajaa.

Polija ir iipashs staasts Bija laiks kad veel dzinaam autinjus no Vaacijas tad caur Poliju bija sacensiibas izbraukt maksimaali iisaa laikaa Kaadas stulbiibas tik nav dariitas apdziishanaas no saakuma jau baigais azarts bet peec laika saac pamazaam saac aizdomaaties ka veiksme nevar buut bezgaliiga sevishkji redzot smagas avaarijas pa celjam. Menti toreiz bija easy. Panje proshu protokolu rakstiit vinjem nav jeegas taapeec par jebkuru summu vareeja vienoties.
Offline
josi
27. May 2017, 22:45 #640

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW

Konkrēts piemērs - elastīgums pie apdzīšanas 80-120km/h. Ar dīzeli to var izveikt kaut 6. pārnesumā, jo tāpat trāpīs maksimālās griezes apgriezienu diapzonā. Kas notiks ar benzīnieku, kuram tā grieze ir vismaz par 1/3 mazāka?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo