Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Staris
12. Apr 2017, 23:45 #361

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.

[ Šo ziņu laboja Staris, 12 Apr 2017, 23:51:49 ]

Offline
Krishus
12. Apr 2017, 23:52 #362

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

... ja kveelsveces relejs ir dziivs un sveces
Offline
N53series
12. Apr 2017, 23:57 #363

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.


kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t.
Offline
archers330
13. Apr 2017, 06:24 #364

Kopš: 06. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1002

Braucu ar:


12 Apr 2017, 23:57:33 @N53series rakstīja:

12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.


kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t.
ta var but ka del ibs
Offline
N53series
13. Apr 2017, 07:52 #365

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 06:24:37 @archers330 rakstīja:

12 Apr 2017, 23:57:33 @N53series rakstīja:

12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.


kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t.
ta var but ka del ibs

IBS ir strāvas un temperatūras sensors. Tam nav nekāds sakars ar pulksteni. Tas, ka IBS atvienojot (un to vairs ''neredzot''), var nodzīt aķi tik tālu, ka španis nosēžās tik zemu, ka beidzās pulkstenis, u.c. uzstādījumi, nekādi neattiecas uz tēmu..
Offline
Gedis
13. Apr 2017, 08:43 #366

Kopš: 18. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW E46 320d

Kaut kāds sakars jau ir, jo manam ar tas pats ar pulksteni bija kad nulējās, atvienojot IBS tas gļuks pazuda.
Offline
KF
13. Apr 2017, 09:01 #367

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Man ne tikai pulkstenis, bet arī mazais trips un patēriņš nullējas... pa 3 mēnešiem 2x tāds gļuks.. tagad uzliku jaunu AKB, redzēs vai atkārtosies..
Offline
N53series
13. Apr 2017, 09:11 #368

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 09:01:39 @KristapsRA rakstīja:
Man ne tikai pulkstenis, bet arī mazais trips un patēriņš nullējas... pa 3 mēnešiem 2x tāds gļuks.. tagad uzliku jaunu AKB, redzēs vai atkārtosies..


galvanais - netērē naudu, lai kādam iedotu jaunu pierakstīt!

piedošanu, es jau biju aizmirsis, ka esmu powerā. Šeit zināma specifika problēmu risināšanai.. man kādu laiku vajag, lai adOptētos..
es gan laiciņu atpakaļ lasīju, ka ''manis pēc tas ekrāns vispār varētu nebūt'' (bija visu diskusijas dalībnieku vienots viedoklis - visiem gan tas CCC bija nomiris), attiecīgi - nemanu saspringumu :P

p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās. Atslēdzot IBS, šī bloku atslēgšana (patēriņa minimizēšanai) nenotiek, aķis tiek izēsts ''sauss'' ilgākā laikā.
Jā, nomainot aķi, var gadīties, ka uz brīdi gļuks atkāpjās, bet tas (aķis) nebija problēmas cēlonis, tā nomaiņa nav risinājums.
Nu, es nezinu, vai kāds saprata, bet man šādi ''risinājumi'' izraisa smīnu..
Offline
N53series
13. Apr 2017, 10:06 #369

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 09:51:07 @Staris rakstīja:
dīzelistiem vismaz nav izveidots atsevišķs topiks par to cik to dzinēji ir sūdīgi un cik miljons problēmas tiem ir



dīzeļiem problēmu nav mazāk, liela daļa - radniecīgu. Tikai risinājumu metodes - ''amputēšanas'' līmenī.
Un mīlestība pret dīzeļiem un automātiskajām kārbām ir viena iemesla dēļ: tie ir plašākā izvēlē un lētākais gals (90% powera lietotāju īpašums) lētāki.
Zemākas vienkārši ir dīzeļu lietotāju prasības - 9 no 10 dūmo, smird, vibrē, iedarbnāšana mīnusos: vesels šovs, bet tas ir.. normāli.
Iebāžot galvu smiltīs kā strauam - efektīva politika, ne? Lai ko jūs te stāstītu, tos jūsu dīzeļu dūmus un smirdoņu tak apkārtējie (un jūs paši) redziet un jūtiet
Offline
josi
13. Apr 2017, 10:29 #370

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW


13 Apr 2017, 09:11:22 @N53series rakstīja:
p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās.

Izskaidrojums tuvs patiesībai, tikai nav tur nekādas lokālās barošanas, tas tev nav E30 ar baterijām panelī. Tiklīdz kā KL30g_f tiek atslēgts, tā arī viss pazudīs.
Offline
N53series
13. Apr 2017, 10:52 #371

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 10:29:49 @josi rakstīja:

13 Apr 2017, 09:11:22 @N53series rakstīja:
p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās.

Izskaidrojums tuvs patiesībai, tikai nav tur nekādas lokālās barošanas, tas tev nav E30 ar baterijām panelī. Tiklīdz kā KL30g_f tiek atslēgts, tā arī viss pazudīs.


lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.
Offline
gunars_b
13. Apr 2017, 11:04 #372

Kopš: 25. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 241

Braucu ar: 525d


13 Apr 2017, 10:06:30 @N53series rakstīja:

13 Apr 2017, 09:51:07 @Staris rakstīja:
dīzelistiem vismaz nav izveidots atsevišķs topiks par to cik to dzinēji ir sūdīgi un cik miljons problēmas tiem ir



dīzeļiem problēmu nav mazāk, liela daļa - radniecīgu. Tikai risinājumu metodes - ''amputēšanas'' līmenī.
Un mīlestība pret dīzeļiem un automātiskajām kārbām ir viena iemesla dēļ: tie ir plašākā izvēlē un lētākais gals (90% powera lietotāju īpašums) lētāki.
Zemākas vienkārši ir dīzeļu lietotāju prasības - 9 no 10 dūmo, smird, vibrē, iedarbnāšana mīnusos: vesels šovs, bet tas ir.. normāli.
Iebāžot galvu smiltīs kā strauam - efektīva politika, ne? Lai ko jūs te stāstītu, tos jūsu dīzeļu dūmus un smirdoņu tak apkārtējie (un jūs paši) redziet un jūtiet

Savdabīgs viedoklis. Alternatīvie fakti, kā tos tagad moderni saukt?
Offline
josi
13. Apr 2017, 11:14 #373

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW


13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.

Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.

Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.
Offline
N53series
13. Apr 2017, 11:20 #374

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:

13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.

Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.

Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.


pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?
Offline
josi
13. Apr 2017, 11:41 #375

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW


13 Apr 2017, 11:20:23 @N53series rakstīja:

13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:

13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.

Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.

Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.


pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?

Jā, vispirms ir 12V->5V uz mātesplates, un pēc tam 5V->1.8V iekšēji. Ja tavā gadījumā īslaicīga klemmes noņemšana nekaitē, tad jau var secināt, ka tur ar elektrolītiem vēl viss ir kārtībā
Offline
N53series
13. Apr 2017, 11:54 #376

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


13 Apr 2017, 11:41:09 @josi rakstīja:

13 Apr 2017, 11:20:23 @N53series rakstīja:

13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:

13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.

Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.

Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.


pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?

Jā, vispirms ir 12V->5V uz mātesplates, un pēc tam 5V->1.8V iekšēji. Ja tavā gadījumā īslaicīga klemmes noņemšana nekaitē, tad jau var secināt, ka tur ar elektrolītiem vēl viss ir kārtībā


jā, par tiem es vismazāk uztraucos
pēc loģikas - ja būtu špaņa bads (klemme, jaudīgie savienojumi), viņš to kasti nepiedarbinātu. Ja ilgi nebūtu 30, būtu bļāviens, ka viss ir atrubījies, un pulksteni pamanītu tikai pēc tam savukārt, ja īss 30 izklupiens (da kaut nepierakstīta aķa dēļ, kas ir visai ticami), ''dežurkai'' bija jāizvelk.

p.s. pie mums beidzot kāds tos CCC normāli remontē? [ar to domāju: proča ram/eeprom diagnostika, spartanu/smartanu pārlodēšanas ar korektu profilu]..
Offline
Reyno
13. Apr 2017, 13:42 #377

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 530d

Pērku klimas pogu bloku vai tikai rest pogu, ja to atsevišķi var nomainīt.

2oo42623
Offline
josi
13. Apr 2017, 14:05 #378

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3025

Braucu ar: Ne-BMW


13 Apr 2017, 11:54:42 @N53series rakstīja:

p.s. pie mums beidzot kāds tos CCC normāli remontē? [ar to domāju: proča ram/eeprom diagnostika, spartanu/smartanu pārlodēšanas ar korektu profilu]..

Ir te pāris cilvēku, kas sakās to darām, ieskaitot "reball" priekš svarīgākajām komponentēm, bet tas laikam notiek vairāk ar tādu mēģinājumu un kļūdu metodi.
Offline
Staris
13. Apr 2017, 20:00 #379

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Izstrīdējāties par to pulksteni?
Tad kā rīkoties un ko pārbaudīt?
Offline
CP17
14. Apr 2017, 12:18 #380

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kaspich is back
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo