Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.[ Šo ziņu laboja Staris, 12 Apr 2017, 23:51:49 ] | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| ... ja kveelsveces relejs ir dziivs un sveces | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.
kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t. | Offline | | |
archers330 | | Kopš: 06. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1002
Braucu ar:
|
12 Apr 2017, 23:57:33 @N53series rakstīja:
12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.
kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t.
ta var but ka del ibs | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 06:24:37 @archers330 rakstīja:
12 Apr 2017, 23:57:33 @N53series rakstīja:
12 Apr 2017, 23:45:31 @Staris rakstīja:
Nesmejies. Tā reāli ir. Auto pielec bez problēmām, bet pulkstenis ir nonullējies.
Cik lasu, tad ir kaut kāds IBS (intelligent battery sensor), kurš varbūt taisa sūdus.
kāds IBS sakars ar pulksteni?
ietka uz beigām tavs CCC. Tajā ir pulkstenis, chipsets tam, ar savu barošanu, eprom, u.t.t.
ta var but ka del ibs
IBS ir strāvas un temperatūras sensors. Tam nav nekāds sakars ar pulksteni. Tas, ka IBS atvienojot (un to vairs ''neredzot''), var nodzīt aķi tik tālu, ka španis nosēžās tik zemu, ka beidzās pulkstenis, u.c. uzstādījumi, nekādi neattiecas uz tēmu.. | Offline | | |
Gedis | | Kopš: 18. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 19
Braucu ar: BMW E46 320d
| Kaut kāds sakars jau ir, jo manam ar tas pats ar pulksteni bija kad nulējās, atvienojot IBS tas gļuks pazuda. | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Man ne tikai pulkstenis, bet arī mazais trips un patēriņš nullējas... pa 3 mēnešiem 2x tāds gļuks.. tagad uzliku jaunu AKB, redzēs vai atkārtosies.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 09:01:39 @KristapsRA rakstīja:
Man ne tikai pulkstenis, bet arī mazais trips un patēriņš nullējas... pa 3 mēnešiem 2x tāds gļuks.. tagad uzliku jaunu AKB, redzēs vai atkārtosies..
galvanais - netērē naudu, lai kādam iedotu jaunu pierakstīt!
piedošanu, es jau biju aizmirsis, ka esmu powerā. Šeit zināma specifika problēmu risināšanai.. man kādu laiku vajag, lai adOptētos..
es gan laiciņu atpakaļ lasīju, ka ''manis pēc tas ekrāns vispār varētu nebūt'' (bija visu diskusijas dalībnieku vienots viedoklis - visiem gan tas CCC bija nomiris), attiecīgi - nemanu saspringumu :P
p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās. Atslēdzot IBS, šī bloku atslēgšana (patēriņa minimizēšanai) nenotiek, aķis tiek izēsts ''sauss'' ilgākā laikā.
Jā, nomainot aķi, var gadīties, ka uz brīdi gļuks atkāpjās, bet tas (aķis) nebija problēmas cēlonis, tā nomaiņa nav risinājums.
Nu, es nezinu, vai kāds saprata, bet man šādi ''risinājumi'' izraisa smīnu.. | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 09:51:07 @Staris rakstīja:
dīzelistiem vismaz nav izveidots atsevišķs topiks par to cik to dzinēji ir sūdīgi un cik miljons problēmas tiem ir
dīzeļiem problēmu nav mazāk, liela daļa - radniecīgu. Tikai risinājumu metodes - ''amputēšanas'' līmenī.
Un mīlestība pret dīzeļiem un automātiskajām kārbām ir viena iemesla dēļ: tie ir plašākā izvēlē un lētākais gals (90% powera lietotāju īpašums) lētāki.
Zemākas vienkārši ir dīzeļu lietotāju prasības - 9 no 10 dūmo, smird, vibrē, iedarbnāšana mīnusos: vesels šovs, bet tas ir.. normāli.
Iebāžot galvu smiltīs kā strauam - efektīva politika, ne? Lai ko jūs te stāstītu, tos jūsu dīzeļu dūmus un smirdoņu tak apkārtējie (un jūs paši) redziet un jūtiet | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Ne-BMW
|
13 Apr 2017, 09:11:22 @N53series rakstīja:
p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās.
Izskaidrojums tuvs patiesībai, tikai nav tur nekādas lokālās barošanas, tas tev nav E30 ar baterijām panelī. Tiklīdz kā KL30g_f tiek atslēgts, tā arī viss pazudīs.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 10:29:49 @josi rakstīja:
13 Apr 2017, 09:11:22 @N53series rakstīja:
p.s. gribiet saikni, kungi?
lūk, pulksteņa uzturēšanai ir sava, lokālā barošana. Kad aķis nosēžās (piem., iedarbināšanas brīdī), vai IBS konstatē tā lielāku izlādi, pakāpeniski tiek atrubīti ''liekie'' bloki.
Ja ir bojāta clock lokālā barošana, atslēgšanas gadījumā tas noresetojās.
Izskaidrojums tuvs patiesībai, tikai nav tur nekādas lokālās barošanas, tas tev nav E30 ar baterijām panelī. Tiklīdz kā KL30g_f tiek atslēgts, tā arī viss pazudīs.
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana. | Offline | | |
gunars_b | | Kopš: 25. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 241
Braucu ar: 525d
|
13 Apr 2017, 10:06:30 @N53series rakstīja:
13 Apr 2017, 09:51:07 @Staris rakstīja:
dīzelistiem vismaz nav izveidots atsevišķs topiks par to cik to dzinēji ir sūdīgi un cik miljons problēmas tiem ir
dīzeļiem problēmu nav mazāk, liela daļa - radniecīgu. Tikai risinājumu metodes - ''amputēšanas'' līmenī.
Un mīlestība pret dīzeļiem un automātiskajām kārbām ir viena iemesla dēļ: tie ir plašākā izvēlē un lētākais gals (90% powera lietotāju īpašums) lētāki.
Zemākas vienkārši ir dīzeļu lietotāju prasības - 9 no 10 dūmo, smird, vibrē, iedarbnāšana mīnusos: vesels šovs, bet tas ir.. normāli.
Iebāžot galvu smiltīs kā strauam - efektīva politika, ne? Lai ko jūs te stāstītu, tos jūsu dīzeļu dūmus un smirdoņu tak apkārtējie (un jūs paši) redziet un jūtiet
Savdabīgs viedoklis. Alternatīvie fakti, kā tos tagad moderni saukt? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Ne-BMW
|
13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.
Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.
Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:
13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.
Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.
Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.
pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Ne-BMW
|
13 Apr 2017, 11:20:23 @N53series rakstīja:
13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:
13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.
Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.
Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.
pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?
Jā, vispirms ir 12V->5V uz mātesplates, un pēc tam 5V->1.8V iekšēji. Ja tavā gadījumā īslaicīga klemmes noņemšana nekaitē, tad jau var secināt, ka tur ar elektrolītiem vēl viss ir kārtībā
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
13 Apr 2017, 11:41:09 @josi rakstīja:
13 Apr 2017, 11:20:23 @N53series rakstīja:
13 Apr 2017, 11:14:01 @josi rakstīja:
13 Apr 2017, 10:52:20 @N53series rakstīja:
lokālā barošana notur pulksteni un settingus pie dzīvības, ja startējot u.c. gadījumos īslaicīgi nokrīt kopējā barošana.
Nu nav tā, CCC gadījumā par RTC atbild ST10F276 procesors, kuram ir iebūvēts 1.8V sprieguma regulators priekš stand-by funkciju uzturēšanas. Es nezinu, kā startējot ir jāzāģē, lai spriegums nokristos zem tā līmeņa.
Šeit viss ir vienkārši - saņemot no IBS ziņojumu par palielinātu izlādi (vienalga vai pareizu dēļ veca akumulatora vai kļūdainu dēļ nepierakstīta akumulatora/nepievilktām klemmēm/paša IBS sensora bojājuma), tiek atslēgts KL30g_f kontakts, kurš nodrošina CCC barošanu izslēgtā stāvoklī, un tādēļ viss arī nonullējas.
pag, tev jau tur nav lineārais no 12 uz 1.8, pareizi? sākumaa impulsnieki uz 5, tikai tad lineārie uz 3.3/2.5/1.8, cik vajag. Attiecīgi, īslaicīgi var būt normāls dropout/kritiens, ja ienākošais nokrīt līdz 5..6..7V. Nākošā tēma - kas ir palicis pāri no elektrolītiem barošanās?
Es savējam neesmu manījis, ka īslaicīga (pāris sekunžu) klemmes noņemšana resetotu pulksteni. Tad man ko, kāds ķīnietis sēž CCC un ražo elektrību RTC?
Jā, vispirms ir 12V->5V uz mātesplates, un pēc tam 5V->1.8V iekšēji. Ja tavā gadījumā īslaicīga klemmes noņemšana nekaitē, tad jau var secināt, ka tur ar elektrolītiem vēl viss ir kārtībā
jā, par tiem es vismazāk uztraucos
pēc loģikas - ja būtu špaņa bads (klemme, jaudīgie savienojumi), viņš to kasti nepiedarbinātu. Ja ilgi nebūtu 30, būtu bļāviens, ka viss ir atrubījies, un pulksteni pamanītu tikai pēc tam savukārt, ja īss 30 izklupiens (da kaut nepierakstīta aķa dēļ, kas ir visai ticami), ''dežurkai'' bija jāizvelk.
p.s. pie mums beidzot kāds tos CCC normāli remontē? [ar to domāju: proča ram/eeprom diagnostika, spartanu/smartanu pārlodēšanas ar korektu profilu].. | Offline | | |
|
Reyno
| | Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 530d
| Pērku klimas pogu bloku vai tikai rest pogu, ja to atsevišķi var nomainīt.
2oo42623 | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Ne-BMW
|
13 Apr 2017, 11:54:42 @N53series rakstīja:
p.s. pie mums beidzot kāds tos CCC normāli remontē? [ar to domāju: proča ram/eeprom diagnostika, spartanu/smartanu pārlodēšanas ar korektu profilu]..
Ir te pāris cilvēku, kas sakās to darām, ieskaitot "reball" priekš svarīgākajām komponentēm, bet tas laikam notiek vairāk ar tādu mēģinājumu un kļūdu metodi.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30522
Braucu ar: ra ucuarB
| Izstrīdējāties par to pulksteni?
Tad kā rīkoties un ko pārbaudīt? | Offline | | |
CP17
| | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Kaspich is back | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|