Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Spiediens dzesēšanas tvertnē

AutorsZiņojums
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 10:56 #1

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Sveiki. Mašīna 520i, Tātad, problēma sekojoša. neesmu no skrējiem. Braucu vienmērīga ātruma, savi 90. Pēkšņi sāka kāpt temperatūra un pecka sāka pūst vēsu gaisu. Temperatūra neuzkapa līdz sarkanajām, virs 90 līdz nākošai iedalai. stājos uzreiz malā, veru vaļā kapātu.. Antifrizs var teikt vairs nav. Lai arī divas dienas atpakaļ izpildīju.. Nu, neko, aizbraucu nopirku vēl.. Pieleju, tad pielaidu, pagazeju, paralēli lejot antifrizu. Temperatūra stabilizējas... Pecka arī saka strādāt. šķiet ka antifrizam spiediens ceļas uz augšu un sit garām gar korķi.. Trūba nav akmens cieta, bet salīdzinoši.. Kādas varētu būt sekas, kā kāpināja temperatūru? Katrs padoms noderētu.. Paldies
Offline
Castor
02. Mar 2017, 11:01 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Savērpusies galva, vai kāda plaisa. Blīve izpūsta
Offline
alxz
02. Mar 2017, 11:01 #3

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni

Nu, ieteiktu braukt uz servisu, jo galvas blīvi ātri var sapist tā darot.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:03 #4

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Cik skatījāmies servisa, plaisu neesot.. Es ceru, ka nav galvas blīve.. Kādi vēl varianti var būt un kādas izmaksas?
Offline
fuzz
02. Mar 2017, 11:06 #5

Kopš: 27. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: v70

Termostatu esi skatijies? Tas ir visvienkāršākais ar ko sākt.
Offline
RSAWorkshop
02. Mar 2017, 11:07 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Variants ir pārbaudīt ar indikatoru CO2 klātbūtni kompensācijas tvertnē un tad varēsi tālāk spriest

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:09 #7

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu, ja būtu termostats, vai nu uzreiz pārkarstu vai nesiltu pa visam, ne? Man ir tā, ka kādu laiku braucot tas antifrizs zūd, bet ne daudz.. Varbūt sistēma gaiss tika un derētu atgaisot? Tā esot diezgan bieža parādība
Offline
karro
02. Mar 2017, 11:11 #8

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

kur un kā jūs to plaisu skatījāties, ja šobrīd nav skaidrs, vai blīve ir ok? palūrējāt no ārpuses - sauss, tātad plaisas nav?

šajā gadījumā plaisa, ja ir, visticamāk, ir kādā no cilindriem.
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:11 #9

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Neesmu nekāds lietpratējs, vienkārši ceru uz nē tik dārgu risinājumu
Offline
wanksta
02. Mar 2017, 11:13 #10

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Nu tad nelietpratēj, vienkarši vajag normāli atgaisot, un par cik neesi lietpratējs, tad uztici kādam lietpratējam
Offline
fuzz
02. Mar 2017, 11:13 #11

Kopš: 27. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: v70

Arī tā ir bijis. Protams, ka vajag atgaisot. Tad, ja nepalīdz, tad var palēnām virzīties uz nopietnākām problēmām. A kā Tu zini, ka galvai nav plaisas? Tātad tiko likts kopā?
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:18 #12

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu pārliecināts es protams neesmu.. Par to galvu.. tad aizdzisu atgaisot.. bet kādas sekas varētu būt tam, ka tika kapināta temperatūra?

[ Šo ziņu laboja TRAPECEE1, 02 Mar 2017, 11:20:06 ]

Offline
karro
02. Mar 2017, 11:18 #13

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

klīst baumas, ka koelju esot teicis, ka vajagot tik brangi ticēt, un pasaule sadošoties rokās, bet es neesmu dzirdējis, ka rokās sadevušamies pasaule būtu aiztaisījusi kaut vienu plaisu dzinējā.

kad nu par svarīgo ir parunāts, tad termostats, kas vislaik ir vaļā, nodrošinātu, ka dzinējs siltu lēēēēēēnām, bet antifrīzam zust dēļ tā nevajadzētu, ja neskaita tecēšanu gar saplaisājušu korpusu, bet arī tad tā nav tieši termostata vaina; termostats, kurš neveras vaļā, beigtos ar ļoti uzkarsētu motoru, un daļa no trubām, ko Tu vari aizsniegt un pataustīt, būtu stipri vēsas, kaut karstuma rādītājs jau saliecies no pārslodzes.

ja nekur ārpusē sūces nav, tad ir 2 iespējas
1) caurums ir iekšpusē, blīve? galva?
2) pirms raut galvu nost, var nomainīt pārplūdes bačoka korķi. UZ JAUNU!, ibiom!

un, protams, atgaisošana pie speciālista. ja gribas pašam, var mēģināties, bet drusku jātne, un neaizmirsti pečku uzgriezt uz max karstumu, lai arī no tām trubām gaisu izpumpē, jo tur tagad ir vairāk gaisa, kā dakters parakstījis.

[ Šo ziņu laboja karro, 02 Mar 2017, 11:21:49 ]

Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:18 #14

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


02 Mar 2017, 11:13:38 @fuzz rakstīja:
Arī tā ir bijis. Protams, ka vajag atgaisot. Tad, ja nepalīdz, tad var palēnām virzīties uz nopietnākām problēmām. A kā Tu zini, ka galvai nav plaisas? Tātad tiko likts kopā?



Un kā Tev tas viss beidzās? Ja problēma esot bijusi līdzīga
Offline
Castor
02. Mar 2017, 11:21 #15

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

M5x bezvanosa un 1 vanosa galvām mīl rasties plaisas no dzesēšanas kanāliem uz degkameru. Sevišķi populāri ir 3. cilindrs izplūdes pusē. Tad ir spiediens sistēmā un zūd šķidrums. Šlaukas nepiepūšas, bet normāls geizers izplešanās traukā
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:23 #16

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu, pamēģināšu arī ar to korķi, bet baigi neceru. Bonusa vēl kas noklājas ventilatoram. Izņemot atslēgas no aizdedzes, pūš ventilators.. Itka teica ka vajag nomainīt ventilatora vadības bloku, bet diez vai ka problēma ir saistīta

[ Šo ziņu laboja TRAPECEE1, 02 Mar 2017, 11:25:40 ]

Offline
karro
02. Mar 2017, 11:23 #17

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

cilvēks, visticamāk, nezina, vai galvā ir plaisa, jo viņš uztraucas par galvas blīvi, kuru pirms kopā likšanas būtu jānomaina uz jaunu. pieņēmums, protams, bet ir pazīmes, kas uz to norāda
Offline
edzins5
02. Mar 2017, 11:28 #18

Kopš: 05. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 171

Braucu ar: E39

kā variants paskatīties pečkas papildus sūkni ar vārstiem.
Offline
fuzz
02. Mar 2017, 11:30 #19

Kopš: 27. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: v70

Mainīju galvasblīvi, bija izpūsta tomēr.
Offline
TRAPECEE1
02. Mar 2017, 11:31 #20

Kopš: 02. Mar 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Liels paldies par ieteikumiem.. negribu citu motoru meklēt... Ceru uz šo pašu vēl kādam laikam.. Cik varētu maksāt remonts, aptuvenās izmaksas, jūsu prāt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo