Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 530 V8

AutorsZiņojums
GirtzB
20. Jul 2004, 18:03 #21

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

viegli kopt takš, ts ir pat galvenais kadēļ...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Artis_D
20. Jul 2004, 18:03 #22

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

ādai ir ļoti viegla kopšana, patīkama sēdēšana un man baigi patīk
Offline
RT
20. Jul 2004, 18:08 #23

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Pievilcīgs ir fasons, šuvumu ielaidumu raksts. Manuprāt pretīgs ir vertikālais oopju raksts, bet horizontālais vienkārši ir . Personīgi man neinteresē vai citi pa logu to ādu redz vai nē, galvenais ka es pats redzu no ārpuses, bet visgalvenākais ir tas kā tu pats jūties patīkami sēžot iekšpusē. Bet beņkiem vajadzētu būt apsildāmiem.
Offline
RT
20. Jul 2004, 18:14 #24

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Autlaw, diezgan parasts un novecojis jautājums. Kāds ir 328 patēriņš praktiskajā dzīvē? Personīgi es par 2,5 24V dzirdu dažādes atsauksmes, tāpēc man plānos ja 3, tad 2,8, ja 5, tad 3,0 V8, pagaidām vēl ir VW 1,8.
Offline
Wicked
20. Jul 2004, 18:15 #25

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Tā turpini

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
RT
20. Jul 2004, 18:20 #26

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Wicked, vai tik tu neesi I. Leiņa., ar savu sarkano kožu?
Offline
Artis_D
20. Jul 2004, 18:30 #27

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

8-15 l/100km, kā brauc tā ir
pie tēmas - 530 v8 gan jau ka ir lidzīgi kādu litru divus vairāk tikai mož

7,7 sek 0-100, max speed 235, patēriņš 10,8 l/100km - 530 dati pēc ADAC’94 kataloga.
Offline
Puuchuks
20. Jul 2004, 18:51 #28

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-07-20 17:59, GA3 rakstīja:
GirtzB: nu labi, pienjemsim, ka ir klimatkontrole. Un kas veel aadas salonaa tik pievilciigs? Apzinja, ka man ir "aadas" salons?

spriezhot peec shii teksta, pats ar auto ar aadas salonu neesi taa ilgaak braucis, attieciigi tavs ieprieksheejais teksts "Ko juus ar to aadu saslimushi? Vasaraa pakalju svilina, ziemaa beerza blukjiits jaapamet apakshaa! Beec skata - jaa, ir baigi labi, bet pasham vairaak pismaatisma, nekaa praktiskuma. Labs, kopts veluura salons - taa ir manta!!!" ir nepamatots spriedeleejums pameegjini uzliet pienu uz veluura un aadas un tad saslauciit

JanisPuu, aadas salons kopsh ’98
Offline
GA3
20. Jul 2004, 19:15 #29

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Nu noteikti, ir arii plusi aadas salonam. Un kaa JaanimPuu braucot kaadaa straujaakaa liikumaa ir ar dibendanci (pakaljas shljuukaaashana shurpu turpu)?

Nu varbuut man ir konservatiivi un ieruuseejushi uzskati, bet es tomeer esmu par labu veluuram. Izskats ar pieduurienu, maajiigaak, nav bezpersoniski. Pienu nevadaaju un citus shkjidrumus neshljaacu apkaart.
Offline
kristapz
20. Jul 2004, 19:20 #30

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .


2004-07-20 17:59, GA3 rakstīja:
GirtzB: nu labi, pienjemsim, ka ir klimatkontrole. Un kas veel aadas salonaa tik pievilciigs? Apzinja, ka man ir "aadas" salons?


tikpat labi var prasīt, kāpēc tev pievilcīga liekas apziņa ka "man nav ādas salons"?

* koža ir daudz vieglāk tīrāma. skatīt JāņaPū piemēru ar PIENU. Lai piemērs kļūtu flexiblāks, pienu var aizvietot ar kādu citu iemīļotu šķidrumu, piemēram JOGURTU.
Offline
Puuchuks
20. Jul 2004, 19:48 #31

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-07-20 19:15, GA3 rakstīja:
Nu noteikti, ir arii plusi aadas salonam. Un kaa JaanimPuu braucot kaadaa straujaakaa liikumaa ir ar dibendanci (pakaljas shljuukaaashana shurpu turpu)?

sporta / recaro seedeklji

Nu varbuut man ir konservatiivi un ieruuseejushi uzskati, bet es tomeer esmu par labu veluuram. Izskats ar pieduurienu, maajiigaak, nav bezpersoniski. Pienu nevadaaju un citus shkjidrumus neshljaacu apkaart.

"maajiigaak, nav bezpersoniski" - par shito vareetu stundaam striideeties lai nu kas, bet bezpersoniski jau nu aadas seedeklji nav. btw, man arii maajaas ir aadas diivaani
pienu tu apkaart nevadaa, a kad tavi apdzeerushie draugi iekaapj, ko tad
un aada arii leenaak dilst nekaa dreebe[ This message was edited by: JanisPuu on 2004-07-20 19:49 ]
Offline
karro
20. Jul 2004, 19:52 #32

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: studentu variantu


2004-07-20 19:15, GA3 rakstīja:
Nu noteikti, ir arii plusi aadas salonam. Un kaa JaanimPuu braucot kaadaa straujaakaa liikumaa ir ar dibendanci (pakaljas shljuukaaashana shurpu turpu)?

Nu varbuut man ir konservatiivi un ieruuseejushi uzskati, bet es tomeer esmu par labu veluuram. Izskats ar pieduurienu, maajiigaak, nav bezpersoniski. Pienu nevadaaju un citus shkjidrumus neshljaacu apkaart.


cilveek, nerunaa niekus! rekaro benjkjis tur liikumos taa tikai! "+" aadai: viegli tiiriit, ja vajag, un no mashiinas pa nagiem neesmu atraavies ne reizi, aaber veluura salons pa reizei tomeer dauziija. un ne salst tur, ne karst, viss ir norm. miinusus i nosaukt nevar... nu, saspreegaa taa aada ar laiku, bet tas dod extra piesitienu vecam auto
SWK, aadas saluunu piekriteejs
Offline
Puuchuks
20. Jul 2004, 19:57 #33

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

jaa, par elektriibu tas svariigs punkts, aadas salons baigi labi pasargaa.
par sakarshanu - ja noliek "ar seju" pret sauli, tad melns aadas salons, protams, sakarst. nevajag taa likt. vai arii jaalieto logaa liekamie saulessargi.
Offline
Whazaaa
20. Jul 2004, 20:13 #34

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

nu es personiigi esmu PAR aadas salonu! cik esmu braucis (uz itaaliju, franciju, veeciju) ar autinjiem kuros ir koza, tad prakse ir pieraadiijusi, ka gan ikdienaa, gan celjojumos (kad izdeviigaak paeest ieksh autinja braucot)- aada ir vieglaak tiiraama, daudz eertaaka un man schiet maajiigaaka.

Whazaaa juniors, driiz buus BMW ar 100% kozu, ja ne tad seedeklji tiks paarsuuti.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
RT
20. Jul 2004, 20:17 #35

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Ga3 nav jau tik traki, kādreiz kad iekāpsi patīkamā un smukā ādas salona, gan jau ka Tev iepatiksies, tad teiksi ka veluurs ņem aiz vaiga, bet ja ādas salons ir galīgi vecs un saplaisājis, tad var dot priekroku smukam veluuram. [ This message was edited by: RT on 2004-07-20 20:31 ]
Offline
nrcha
20. Jul 2004, 21:11 #36

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu


2004-07-20 17:55, RT rakstīja:
Bet 535 iekš E 34 manuprāt ir jau vēsturisks, var jau būt ka labs, bet to jau ražoja līdz 91. gadam.


Liidz 93-ajam gadam. Varbuut veesturiks, bet vienkaarsh kaa pagale un liidz ar to mazaak birst.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
noisex
20. Jul 2004, 21:58 #37

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

me braukaa ar 525 V24 - lopaa iet, protams V8 butu labak, bet nu ir dargs vinjsh tomer expluatacijaa, par 530, 535, 540 aizmirsti -kapseetas..tad jau labak uzreiz M5

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
PERFS
20. Jul 2004, 22:39 #38

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 21/43


2004-07-20 17:51, Damn rakstīja:
Un kaa ar 535? tas jau nav taalu no 530 benziina teerinjaa?


Cilveeki nepareizi skataas uz E34 hierarhiju. Pareizi buutu (no "apakshas" (apaksha=slikti, augsha=labi ) uz "augshu" benziinnieki lielie) - 530i R6, 525i 24v, 535i, 530i V8, 540i V8, M5 3.6i, M5 3.8i. Ja 540i ar seshpakaapju manuaalo, tad starp to un M5 3.6i var likt EQUAL ziimi .

Ar to es gribeeju pateikt, ka 535i ir akmens laikmeta konkstrukcija, kas nav jaasaliidzina ne ar 530i ne 540i astonjcilindru M60 motoriem. 535i plusi ir vecais labais M30 bloks, kursh ir ilgmuuzhiigs (atshkjiriibaa no saliidzinoshi kapriizaa V8 ) un vienkaarshs peec savas buutiibas. Bet benziina pateerinjsh ir LIELS (lielaaks kaa 530i V8 viennoziimiigi), apmeeram taads pats kaa 540i, bet 540i tachu ir cits staasts .

Nee nu protams, V8 ir mazaaks resurss un lielaakas huinjas notiek (un biezhaak), bet nu taa ir cena par to, ka TEV IR V8... un par to gruuti paarmaksaat, manupraat.


2004-07-20 17:55, Damn rakstīja:
vai tad 535 nav V8?


E39 - jaa, bet tas jau ir V8 motors ar M60/M62 bloku, tobish liidziigs 530i un 540i V8.


2004-07-20 17:56, GA3 rakstīja:
535 v8 ir ieksh e39, bet tas jau normaaliem ljautinjiem nav sasniedzami!


Ko Tu tagad te puut?


2004-07-20 17:59, GA3 rakstīja:
Un kas veel aadas salonaa tik pievilciigs? Apzinja, ka man ir "aadas" salons?


Personiigi man ar to pietiek. Esmu cilveeks, kas ir apseests ar vaardu KIČŠ. Man vienkaarshi vajag, lai citi redz, ka, luuk, balts aadas salons, elektriskie galvasbalsti utt. . Bet nopietni runaajot, aadas salons ir aadas salons un vieniigie auto kuriem tas nav pateiciigs ir VECI auto (>10g.), tad aadas salons prasaas peec paarshuushanas.


2004-07-20 19:15, GA3 rakstīja:
Nu noteikti, ir arii plusi aadas salonam. Un kaa JaanimPuu braucot kaadaa straujaakaa liikumaa ir ar dibendanci (pakaljas shljuukaaashana shurpu turpu)?


Autorazhotaaji parasti piedaavaa daudzus un dazhaadus aadas veidus. Piemeeram, BMW ir Nappa, Buffalo u.c. - nevienaa no tiem "pakalja neshljuukaa", manupraat. Audi un arii kaadreiz Mercedes razhoja aadu, kura tieshaam bija diezgan neelastiiga un, kaa lai saka, "nostiepta" gar seedeklja virsmu, bet uz BMW tas neattiecas. Nu jaa, Audi veel tagad taadu razho.


Veluurs - izskats ar pieduurienu, maajiigaak, nav bezpersoniski.


Kautkas nedzirdeets.


2004-07-20 21:58, noisex rakstīja:
me braukaa ar 525 V24 - lopaa iet, protams V8 butu labak, bet nu ir dargs vinjsh tomer expluatacijaa, par 530, 535, 540 aizmirsti -kapseetas..tad jau labak uzreiz M5


Stereotips. 530i V8 nu toch diezvai ir kapseeta un par ekspluataacijas izmaksaam - apskaties, cik M5 kautvai prieksheejie bremzhu diski un kolodkas maksaa un tad saki "labaak jau uzreiz M5". Pirmkaart, M5 reti kad ir vieniigais auto, otrkaart, liidz tam jaaaizaug.[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-07-20 22:42 ]
Offline
RT
20. Jul 2004, 22:59 #39

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Labāk dārgāks motors ekspluotācijā, bet stabīlāks. Vismaz es tā domāju, un zinu, ja tādu ņemšu tad arī ieplānošu savu budžetu attiecīgi tam. Kāmēr nevaru, braukšu ar 1,8.
Nu bet jādomā ka iekš 3,0 V8 nekādas kosmiskās imzaksas jau nav, galvenais uzturēt.
PERF: vai varētu lūdzu atsūtīt datus par 3,0 V8
Offline
Artis_D
20. Jul 2004, 23:23 #40

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW


2004-07-20 18:14, RT rakstīja:
Personīgi es par 2,5 24V dzirdu dažādes atsauksmes, tāpēc man plānos ja 3, tad 2,8, ja 5, tad 3,0 V8, pagaidām vēl ir VW 1,8.


ja tev attieksme būs ja e36 - tad tikai 328, netiksi pie mašīnas ilgu laiku. Jo viņu vienkārši nav. SM reklāmā tagad laikam vispār nav neviena Tev vēl jātrod, tāds ko tu gribi un patīk, cena piemērota jāaatrod, un stāvoklis vēl. Priekš 328i tas ir grūti. Es savu meklējot skatījos visus R6. Pie bada pirktu arī 320, jo 325 daudzi ir stipri pajāti. Kaut kā izkrita tīri nejauši 328. Ar tādu attieksmi var pirkt jaunu nevis lietotu automašīnu. Līdzīgi situācija ir ar V8 530 e34 - es arī tādu skatījos - nebija vispār. Tikai pēc tam, kad nopirku - Madalex laikam sāka savu tirgot, tikai pārdomāja laikam. Pozitīvu skatu uz vairākiem dzinējiem, galvenais cik no viņa zirdzinji vēl pāri palikuši, nevis cik statistikā skaitās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo