Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 320d iegāde

AutorsZiņojums
Papakarlo
08. Mar 2016, 02:27 #41

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


07 Mar 2016, 23:22:55 logans122 rakstīja:
žurkas vispar vajadzet likvidet parodija priekš BMW zīmes
Vienīgais kas žurkai ir sliktāks salīdzinot ar e46 ir tērauda piekare.
Apdares matreāli
Skaņas izolācija
Paneļa dizains
Ekstras
Par to uztraucās tikai galvenais ir valit bokam

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 08 Mar 2016, 02:32:54 ]

Offline
Edzhus
08. Mar 2016, 07:52 #42

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3822

Braucu ar: 4x5


08 Mar 2016, 01:12:25 logans122 rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.



Protams ja auto kopj es ar domaju ka vins ies ilgi te visi tik kritize visiem kadas vainais laikam tapec jo paši brauka ar auto kas turas uz puņķiem. labak laikam nelasit te tas muļķības nevar but ka 320d ir tik liels mesls. ja nau kopts tad pac par sevi

Un, kas tad e46 par 1500 eur var būt kopts? Salons? Vai visu laiku uzpasēts gaisa spiediens riepās?

By the way es savam fl nomainīju kloķeni
Offline
Castor
08. Mar 2016, 08:12 #43

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


08 Mar 2016, 02:27:55 Papakarlo rakstīja:

07 Mar 2016, 23:22:55 logans122 rakstīja:
žurkas vispar vajadzet likvidet parodija priekš BMW zīmes
Vienīgais kas žurkai ir sliktāks salīdzinot ar e46 ir tērauda piekare.
Apdares matreāli
Skaņas izolācija
Paneļa dizains
Ekstras
Par to uztraucās tikai galvenais ir valit bokam

Priekšējie alumīnija plaukti bija dabūjami no rūpnīcas, līdzīgi nāca arī e30
Offline
Mikels
08. Mar 2016, 08:55 #44

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis
Offline
Oldijs
08. Mar 2016, 09:27 #45

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


08 Mar 2016, 01:12:25 logans122 rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.



Protams ja auto kopj es ar domaju ka vins ies ilgi te visi tik kritize visiem kadas vainais laikam tapec jo paši brauka ar auto kas turas uz puņķiem. labak laikam nelasit te tas muļķības nevar but ka 320d ir tik liels mesls. ja nau kopts tad pac par sevi


Saproti ludzu, ka piekare (ne no Febi utml), bet laba gala, pilniba parlasit, ar visiem vismazakajiem mezgliem - maksa ap 600eur (ja servisa labo), pasam uz detalam ap 400 izietu. Dzineja remonts, ta lai nezinatu bedu uz vel 100`000, visiem ejosajiem mezgliem, ari laba gala, ap 1000eur +, neesmu sekojis lidzi 320d dzineja detalu cenam.

Un Tev gribas masinu nopirkt par to ciparu?

Visi kas tirgo drotus, plikus ka vaveres, 2.0d, manuali, kas LV ir max 2-3 gadus, un rokas nomainijusi taja laika vismaz 3/4 reizes, ari ieklaujas Tava kategorija - max 2k eur.
Labu tirgo reti, kur nu vel leti

Tiesam skaties jaunaku Opel, Kia.. Mazaka beda bus kabatai, jo nopirkt masinu pa 2`000eur un neieberzties, ir loti loti loti loti loti loti (vel 5reiz - loti) GRUTI!
Offline
Oldijs
08. Mar 2016, 09:32 #46

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis


DISA atsakas + tuksgaitas varsts + automats nesledzas + ellas filtra korpuss ieplaisa + EML lampina diskoteku taisa =

bet tur jabut visam slikti. Man ari sanak diezgan padargi salidzinosi ar dizeli, jo gribas lai viss iet un iet lopaa.

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 08 Mar 2016, 09:33:25 ]

Offline
Mikels
08. Mar 2016, 09:43 #47

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


08 Mar 2016, 09:32:56 Oldijs rakstīja:

08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis


DISA atsakas + tuksgaitas varsts + automats nesledzas + ellas filtra korpuss ieplaisa + EML lampina diskoteku taisa =

bet tur jabut visam slikti. Man ari sanak diezgan padargi salidzinosi ar dizeli, jo gribas lai viss iet un iet lopaa.

Es nezinu, e46 328 ar auto nobraukti no 200 līdz 300k, pa to laiku motoram nomainīta vārstu vāka blīve, kloķenes devējs, un gofra, kas iet pie gaisa masas mērītāja un varbūt vēl kāds sīkums...viss, kas attiecas uz motoru vairāk problēmu nav bijušas, viss strādā perfekti, es vairāk domāju, ka jābūt krietni sagurušam eksemplāram, lai benzīnieks sanāktu dārgāks uzturēšanā, salīdzinājumā ar dīzeļa problēmām (sprauslas, turbīnas, sūkņi, kvēlsveču releji utt.)

[ Šo ziņu laboja Mikels, 08 Mar 2016, 09:44:20 ]

Offline
ChekeMeke
08. Mar 2016, 10:12 #48

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


07 Mar 2016, 23:43:22 marihuans rakstīja:
Da labi vinsh man raksta par manu 320d,ka viss būtu ok pa 1500eiro,bet redz nodoklis traucējot šutņiks ibio

Uzraksti viņam pa 1650eur un nodokli pats nomaksāsi
Offline
Oldijs
08. Mar 2016, 10:15 #49

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


08 Mar 2016, 09:43:06 Mikels rakstīja:

08 Mar 2016, 09:32:56 Oldijs rakstīja:

08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis


DISA atsakas + tuksgaitas varsts + automats nesledzas + ellas filtra korpuss ieplaisa + EML lampina diskoteku taisa =

bet tur jabut visam slikti. Man ari sanak diezgan padargi salidzinosi ar dizeli, jo gribas lai viss iet un iet lopaa.

Es nezinu, e46 328 ar auto nobraukti no 200 līdz 300k, pa to laiku motoram nomainīta vārstu vāka blīve, kloķenes devējs, un gofra, kas iet pie gaisa masas mērītāja un varbūt vēl kāds sīkums...viss, kas attiecas uz motoru vairāk problēmu nav bijušas, viss strādā perfekti, es vairāk domāju, ka jābūt krietni sagurušam eksemplāram, lai benzīnieks sanāktu dārgāks uzturēšanā, salīdzinājumā ar dīzeļa problēmām (sprauslas, turbīnas, sūkņi, kvēlsveču releji utt.)


Vari atmest PM`a vai te pat, labu razotaju gofram, ta lai nebutu atkal plaisas pec pardesmit tukstosiem kilometru? Pats pajauksu visu lidz tuksgaitas varstam, jo augseja ir plaisas, pienemu ka talak ari kaut ko atradisu..
Offline
Mikels
08. Mar 2016, 10:40 #50

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


08 Mar 2016, 10:15:28 Oldijs rakstīja:

08 Mar 2016, 09:43:06 Mikels rakstīja:

08 Mar 2016, 09:32:56 Oldijs rakstīja:

08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis


DISA atsakas + tuksgaitas varsts + automats nesledzas + ellas filtra korpuss ieplaisa + EML lampina diskoteku taisa =

bet tur jabut visam slikti. Man ari sanak diezgan padargi salidzinosi ar dizeli, jo gribas lai viss iet un iet lopaa.

Es nezinu, e46 328 ar auto nobraukti no 200 līdz 300k, pa to laiku motoram nomainīta vārstu vāka blīve, kloķenes devējs, un gofra, kas iet pie gaisa masas mērītāja un varbūt vēl kāds sīkums...viss, kas attiecas uz motoru vairāk problēmu nav bijušas, viss strādā perfekti, es vairāk domāju, ka jābūt krietni sagurušam eksemplāram, lai benzīnieks sanāktu dārgāks uzturēšanā, salīdzinājumā ar dīzeļa problēmām (sprauslas, turbīnas, sūkņi, kvēlsveču releji utt.)


Vari atmest PM`a vai te pat, labu razotaju gofram, ta lai nebutu atkal plaisas pec pardesmit tukstosiem kilometru? Pats pajauksu visu lidz tuksgaitas varstam, jo augseja ir plaisas, pienemu ka talak ari kaut ko atradisu..

Gofras ir jāņem OEM pie BM auto, jo maksā smieklīgi maz.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Eur...ensor/#1705209_3
3. un 5.detaļa attiecīgi 17 un 10 euro.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 08 Mar 2016, 10:41:14 ]

Offline
Oldijs
08. Mar 2016, 10:44 #51

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


08 Mar 2016, 10:40:54 Mikels rakstīja:

Gofras ir jāņem OEM pie BM auto, jo maksā smieklīgi maz.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Eur...ensor/#1705209_3
3. un 5.detaļa attiecīgi 17 un 10 euro.


OK, mana gadijuma tas bus unitedmotors
paldies

p.s. te cenas, 15 un 13 eur

[ Šo ziņu laboja Oldijs, 08 Mar 2016, 10:53:14 ]

Offline
Negantelis
08. Mar 2016, 21:31 #52

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis



Jā,tā šķiet.

Iespējams ka tā ir daļēji ilūzija,jo vairāk braucu un ilgāku laika periodu.

Dīzelim nebija sveces un spoles jāmaina,nebija automāta ko salabot.

Benzīnniekam uzsprāga izplešanās trauks dzeses sistēmai. Benzīnniekam.riepas ātrāk nodilst,eļļas iekšā vairāk jālej.Gāzes apkope jātaisa.

Kopā gada laikā diez gan daudz īstenībā salasās, ja visu pieraksta.
Parasti ir tā ka brauc brauc un pēkšņi pienāk remontiņš, tad atkal gadu miers.
Offline
logans122
08. Mar 2016, 23:10 #53

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar: smago


08 Mar 2016, 21:31:28 Negantelis rakstīja:

08 Mar 2016, 08:55:02 Mikels rakstīja:

07 Mar 2016, 23:51:22 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk pirms facelift 2.0D.
Bez ekstrām,manuāls,universāls. Neko,nobraucu gadus 2 vismaz. Izbraukāju Itāliju,vilku piekabes.

Galvā bija plaisa kas progresēja,beigās jau bija 1l antifrīza uz 1h jāpielej. Nomainiju.
Nobira turbīna, ritošā jātaisa. Vispār mašīna man patika.

Tad paņēmu jaunāku facelift ar vispilnīgāko komplektāciju kādu vien var dabūt. Āda,lūka,elektro benķi,16:9,automāts un 3.0 benzīnnieks. Braucu jau 4 gadus, uzturēšanā ir dārgāks kā iepriekšējais, bet jauda cita. Iemin un ir, nav arī kloķītis jārausta.

Tev uzturēšanā benzīnieks ir dārgāks kā bija vecs dīzelis



Jā,tā šķiet.

Iespējams ka tā ir daļēji ilūzija,jo vairāk braucu un ilgāku laika periodu.

Dīzelim nebija sveces un spoles jāmaina,nebija automāta ko salabot.

Benzīnniekam uzsprāga izplešanās trauks dzeses sistēmai. Benzīnniekam.riepas ātrāk nodilst,eļļas iekšā vairāk jālej.Gāzes apkope jātaisa.

Kopā gada laikā diez gan daudz īstenībā salasās, ja visu pieraksta.
Parasti ir tā ka brauc brauc un pēkšņi pienāk remontiņš, tad atkal gadu miers.



karoč atradu sev perkamu variantu. bet atkal viena nianse tatad 2,0d ar cauru izputeju, vai mašīna var drebet ja izputejam gofras beigtas. lidz 3 atrumam ir ok bet kad liek jau 5taja tad rigtig duc tas auto un dreb. bet neitralaja gazejot motoram nau kur piesieties skana normala un vienmeriga.
Offline
Castor
08. Mar 2016, 23:24 #54

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Pie vibrācijām var būt vainīgs demferis.
Offline
logans122
08. Mar 2016, 23:25 #55

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar: smago


08 Mar 2016, 23:24:31 Castor rakstīja:
Pie vibrācijām var būt vainīgs demferis.


vai ari riepas jabalanse?
Offline
marihuans
08. Mar 2016, 23:54 #56

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

dzen uz servisu aaaa,pareizi..nav naudas


demferis,ka jau minēja lietots ap 100eiro,nomaiņa ap 60-70 un viss notiek

-----------------

T: 203-65-203
Offline
logans122
09. Mar 2016, 06:40 #57

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar: smago


08 Mar 2016, 23:54:15 marihuans rakstīja:
dzen uz servisu aaaa,pareizi..nav naudas


demferis,ka jau minēja lietots ap 100eiro,nomaiņa ap 60-70 un viss notiek



atsuka beigtam alnim lol in life! demferis nau vainigs! smiekligi!
Offline
HUBLOC
09. Mar 2016, 07:21 #58

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7

ņau ņaudas ņau ģemperis
Offline
marihuans
09. Mar 2016, 08:54 #59

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666


29 Feb 2016, 16:04:46 logans122 rakstīja:
E38 AR V8 motoru visiem ir zobenes vai ir ari ar ķēdēm. Viens saka ta otrs saka ta? tad nu naku prasit jums. Ir verts ņemt ar v8 jeb labak ne? un kadu labak 730d vai 735 bendzins/gaze?
Paldies


Un tagad viņš 320d e46 pērk

kārtējais lohs,kurš pērk visus auto,bet nauda nav nobildē naudu uz avīzes ar šodienas datumu,tad kāds Tev ticēs

-----------------

T: 203-65-203
Offline
logans122
09. Mar 2016, 21:27 #60

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar: smago


09 Mar 2016, 08:54:13 marihuans rakstīja:

29 Feb 2016, 16:04:46 logans122 rakstīja:
E38 AR V8 motoru visiem ir zobenes vai ir ari ar ķēdēm. Viens saka ta otrs saka ta? tad nu naku prasit jums. Ir verts ņemt ar v8 jeb labak ne? un kadu labak 730d vai 735 bendzins/gaze?
Paldies


Un tagad viņš 320d e46 pērk

kārtējais lohs,kurš pērk visus auto,bet nauda nav nobildē naudu uz avīzes ar šodienas datumu,tad kāds Tev ticēs



nja jus pilnigi debiliķi esat. man nauda nemetajas naļika lol! bet nu trinaram jau nesaprast
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo