Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tautas klasika - Youngtimer

AutorsZiņojums
Saabich
28. Feb 2016, 22:51 #21

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

neesmu nekur minējis ka ar citroen vai sābu būs glaunāk vizināties!!
Offline
kars
28. Feb 2016, 22:55 #22

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kāds ir nopircis to Citroen AX to pat nevajadzēja restaurēt, varēja izmantot kā dārza dekorāciju un ar teh. pasi vien varētu blatot ka pieder vieglākais hothach

[ Šo ziņu laboja kars, 28 Feb 2016, 22:59:25 ]

Offline
insomniac
28. Feb 2016, 22:58 #23

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku


28 Feb 2016, 21:43:14 moro rakstīja:

28 Feb 2016, 21:32:13 XK220 rakstīja:
Varētu vienkārši nodalīt kategorijas - nākotnes klasikas zem 10k(daudzas Alfas, VW Corrado, Porsche 944, oriģinālie Mini, etc. interesanti auto), 10k-50k un oligarhu klasikas.

Fiat 124 arī ir interesants auto. Par fiatiem runājot Fiat 1/9X ir ļoti, ļoti interesants auto. Lietuvā par 3k stāv, bet jāapzinās, ka tur nauda jāliek vēl 3k.

Nezinu kas un kam būtu jādala.

Fiat 124 ir tiešām interesants, jāsaka ka nebiju tam pievērsis uzmanību pirms Top Gear sižeta gadu vai ap to atpakaļ. Pat Fiat 1/9X bija feature Practical Performance Car žurnāla nesenajā numurā, viena no lietām ko viņi pieminēja bija 3-karšu metāls ap glazēm, kas, protams, rusē no iekšās - t.i. pie apskates var viss būt smuki, bet patiesībā var sanākt daudz darba atjaunojot.

Par 124 runājot atcerējos par šo rakstu:
http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2...da_shiguli_1200/
Offline
XK220
28. Feb 2016, 23:01 #24

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Cilvēki mazliet jauc klasiku ar vienkārši vecu lūzni.
Klasikas būtība ir nepārāk lielā skaitā saražots auto ar vēsturisku vērtību/unikālu dizainu/panākumiem autosportā, etc. Ar dažiem izņēmumiem, kā Mini, Fiat Maluch, Fiat 500 un vēl saujiņa, kas savulaik ir bijuši 'people's car', taču tagad labā stāvoklī ir klasikas vērti auto.

Pirms neilga laika LV tirgojās Autobianchi Y10. Nez vai ļoti iekārojams auto, bet interesants gan.

[ Šo ziņu laboja XK220, 28 Feb 2016, 23:03:56 ]

Offline
XK220
28. Feb 2016, 23:09 #25

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Runājot par skaņu.
Jaguar XKR, XJR vai jebkurš auto ar Lancias 2 litru turbo dzinēju ierakstās kā klasika un ir atrodams zem 10k.
Offline
Saabich
28. Feb 2016, 23:09 #26

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

stock jau nav tā skaņa tam japāņu toyotai
Offline
edzhaans
28. Feb 2016, 23:55 #27

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

E36 bet tikai tapēc, ka viņā var iestutēt vai ir iestutēts bezgala vienkāršs dzinējs - M50. E34 vnk ir par smagu priekš 2.5. Tas tīri par driftu uz ielām vai ne-ielām Iestutēt to M50 var visur un pietiekoši vienkārši, pat caur dirsu, bez ABS un visa pārējā. Pats dzinējs ir jāapbrīno. Ar vienu M50 varētu nobraukt daudz E36 virsbūvju

6 podi, 190 zirgi, kā nu kuram, citam nojātam pat 180 vairs nav. Dzinējam pašam ir ķēde, nav jāpisās ar siksnām. Iemetam to visu vēl tādā virsbūvē un sanāk tīri neko braucamais. Bet nu es te runāju tikai par vienu pielietojumu, iesēdies un gāz. Kaut kas saplīst, uz šrotu pēc spaiņiem. Dzinēju arī, vai nu maini, vai turpini ķīlēt. Dzīvotu mēs tuvāk japānai, te būtu citi auto. Amerikā visi plēš to kas uz vietas, tur piemēram neviens neswapo M62, tur lētāk ir LS dzinēju iemest. Te Eiropā loģiski visi plēš to, kas tuvāk un plašāk pieejams. Tas ir tikai loģiski

Kā jau viens teica, E36, tēma ciet
Offline
karies
29. Feb 2016, 01:37 #28

Kopš: 20. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Boxer maxi 3.0 HDI uz UK un atpakal


28 Feb 2016, 22:55:00 kars rakstīja:
Kāds ir nopircis to Citroen AX to pat nevajadzēja restaurēt, varēja izmantot kā dārza dekorāciju un ar teh. pasi vien varētu blatot ka pieder vieglākais hothach


O! Topiks priekš darba ļaudīm Šito AX biju aizskrējis aplūrēt. Negribēja rūcēt, dziesmu diemžēl nedzirdēju. Jāmetina bija stipri padaudz, bet galvenais mīnuss, ka 4durvnieks... Šis bija GT versijā, ne GTI-rati uz trim skrūvēm, divu weberu/soleksu vietā monošprice, parastais izplūdes kolektors... Izskatās ka kāds nopircis, vairs netusē ssslvv
Offline
Asch
29. Feb 2016, 08:26 #29

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4186

Braucu ar:


28 Feb 2016, 23:01:32 XK220 rakstīja:
Cilvēki mazliet jauc klasiku ar vienkārši vecu lūzni.
Klasikas būtība ir nepārāk lielā skaitā saražots auto ar vēsturisku vērtību/unikālu dizainu/panākumiem autosportā, etc. Ar dažiem izņēmumiem, kā Mini, Fiat Maluch, Fiat 500 un vēl saujiņa, kas savulaik ir bijuši 'people's car', taču tagad labā stāvoklī ir klasikas vērti auto.

Pirms neilga laika LV tirgojās Autobianchi Y10. Nez vai ļoti iekārojams auto, bet interesants gan.

Kas tev liek domat, ka klasikai jabut limiteta versija razotai? Jebkurs modelis, kas ir pietiekami vecs, ir klasificejams kaa klasika. Beidziet vienreiz to sudu par raritatem dzit, te jau viena cita topika aizgajusi sviesta.

[ Šo ziņu laboja Asch, 29 Feb 2016, 08:26:53 ]

Offline
Redliner
29. Feb 2016, 09:47 #30

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Driver pec tava teksta sanāk, ka mans E21 arī ir sūds.



Pokuj, ka nav klasiks, uz tādu statusu nemaz nebūvēju.
Offline
R_S
29. Feb 2016, 10:30 #31

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku

Manas bomžu klasikas Vai vienkārši vecāki auto, kurus vēlējos saglabāt.
88. gada 316i , kurā no stock ir palikusi tikai virsbūve.

93. gada s4 avants ar 2.2 20vt kurš pašreiz ir atdzīvināšanas procesā.


Auto kurus ar skatu nākotnē gribētu iegādāties būtu bmw e9 vai e24 , saab 900 turbo, toyota ae86 vai kādu veco datsun un mercedes w126 sec.
Offline
R_S
29. Feb 2016, 10:44 #32

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku


29 Feb 2016, 10:39:25 Driver rakstīja:

29 Feb 2016, 10:30:06 raimisE30 rakstīja:
Manas bomžu klasikas Vai vienkārši vecāki auto, kurus vēlējos saglabāt.
88. gada 316i , kurā no stock ir palikusi tikai virsbūve.
[IMG] http://s30.postimg.org/twjz2n041/DSC_2965_1280x851.jpg[/IMG]
93. gada s4 avants ar 2.2 20vt kurš pašreiz ir atdzīvināšanas procesā.
[IMG] http://s2.postimg.org/6v1fywprt/IMG_6799.jpg[/IMG]

Auto kurus ar skatu nākotnē gribētu iegādāties būtu bmw e9 vai e24 , saab 900 turbo, toyota ae86 vai kādu veco datsun un mercedes w126 sec.

Bembis ir zajebis, bet to audi cerams uz svalku ved!?

P.s. es nesaprotu kaa var chubinaties ne tupa braukt ar jebko, kas nav bmw ar loti, loti retiem iznemumiem.

Audi sāls ir tajā, ka ar pavisam nelieliem ieguldījumiem no tā 2.2 turbo ārā nāk 400hp. Komplektā ar quatrro un bloķi tiek iegūts perfekts sleepers ar kuru kādu pie luksafora vai pa ziemu rokas taisnot.
Offline
AV
29. Feb 2016, 10:55 #33

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500

Reku, tautas klasika ar Ferrari V8
Lancia Thema 8.32



Offline
Castor
29. Feb 2016, 10:58 #34

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Šis arī vecs sūds. 316i, pietam zāģēts, metināts un citādi piesmiets
Offline
R_S
29. Feb 2016, 10:59 #35

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku


29 Feb 2016, 10:53:59 Driver rakstīja:

29 Feb 2016, 10:46:35 SteelRat rakstīja:
var jau atrast ari resnu, nesmuku veceni, kas velnishkjigi labi pisas, bet vai tas ir vajadziigs

Yess! Tagad mes ari zinam ar ko kopa dzivo tie, kam patik divainie auto, kas ipasnieka prat saucas "vilks jera ada"

Kas kuram skaitās nesmuks Manuprāt šāds s4 ir gan vizuāli, gan tekniski pārāks par e34 touringu, kas būtu atbilstoša gada bmw.

[ Šo ziņu laboja raimisE30, 29 Feb 2016, 11:01:07 ]

Offline
maartinsg
29. Feb 2016, 11:03 #36

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


29 Feb 2016, 10:59:48 raimisE30 rakstīja:

29 Feb 2016, 10:53:59 Driver rakstīja:

29 Feb 2016, 10:46:35 SteelRat rakstīja:
var jau atrast ari resnu, nesmuku veceni, kas velnishkjigi labi pisas, bet vai tas ir vajadziigs
atvaino,bet tev nesajuka cipari?
Yess! Tagad mes ari zinam ar ko kopa dzivo tie, kam patik divainie auto, kas ipasnieka prat saucas "vilks jera ada"

Kas kuram skaitās nesmuks Manuprāt šāds s4 ir gan vizuāli, gan tekniski pārāks par e34 touringu, kas būtu atbilstoša gada bmw.

Offline
Redliner
29. Feb 2016, 11:33 #37

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Nu nezinu gan, katram jau savs viedoklis, bet es uzskatu, ka E34 540 Tourings ir manta. Atceros daudzus gadus atpakaļ, čomama bija tāds, brauām no kaut kāda pasākuma. Auto pilns ar ļaudīm un bagažnieks ar pilns, viens želejgalva ar CLK zaķim rādija, kā šā mersis, lauķus ar vecu BMW piesmej. Liels kauns un nesaprašana tam želejniekam sejā bija, ka dāmas priekšā šo piesmēja lauku kūtiņa pilna ar ļaudīm. Tur tā romantika, tam E34 540tajam.
Offline
Redliner
29. Feb 2016, 11:39 #38

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac


29 Feb 2016, 11:05:16 Driver rakstīja:


Gan s4, gan e34 tourings ir visletaka pasuda vertee


Pasaki to kādā E34 M5 Touring salidojumā.

E34 M5 Touring manā skatijumā ir pačotīgaks aparāts par E34 M5 sedan. Man škiet tevi traumējuši ir E34 2.5 tds

Offline
_Eddy_
29. Feb 2016, 11:45 #39

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Derees?

Offline
XK220
29. Feb 2016, 11:47 #40

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Visas vecās Lancias ir klasikas. Thema, protams, forša, taču tikai zinātājs zinās, kas tas par auto, pārējiem izskatīsies pēc veca fiata.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo