Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 61 viesi un 23 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 strāvas zudums

AutorsZiņojums
Exel510
21. Feb 2016, 11:48 #1

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki. Varbūt kāds kaut ko var ieteikt,lieta tāda kad pēc aptuveni vienas nakts no rīta mašīnai akulamators ir pilnībā tukšs,pat centrālā atslēga nedarbojas,pieliku testeri,nogaidīju pusstundu,bet sistēma negrib atslēgties,rāda 3,78 A !! Cik zinu tas ir daudz. Kur varetu but vaina?? Ģenerātora vads tika noņemts,bet strāvas zudums nemainās. Kaut kur ir baigā strāvas noplūde,bet kur nav ne jausmas. Drošinātāji visi un releji tika pārcilāti,bet nekas nemainās. Kas vel varētu paņemt tik daudz strāvas vai kas varētu neļaut mašīnai iemigt?
Offline
kexxx
21. Feb 2016, 12:08 #2

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 8576

Braucu ar:

kāds no pārdesmit vadības blokiem... tiešām izraustot visus drošinātājus noplūdes strāva nesamazinās?

EDIT- pirmais, ko vajadzētu apskatīties, ir viss, kas auto nav no rūpnīcas- signalizācijas, imobilaizeri, maģi, pastiprinātāji utt utt

[ Šo ziņu laboja kexxx, 21 Feb 2016, 12:09:44 ]

Offline
Exel510
21. Feb 2016, 12:21 #3

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Tur jau tā lieta ka nesamazinās,stāv tie 3A un viss.. Tika izņemti visi drošinātāji un releji,kur vien varēja tikt klāt,bet strāva nemainījās. Kkāda sīkoņa bija pie vārstu bloka kādu brīdi,kad norāvu kontaktu,skaņa pazuda,bet strāva gan nē.. Vai arī vadības blokos.
Offline
ktm
28. Feb 2016, 22:33 #4

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3

ir diezgan daudz aprakstīts ārzemju forumos par neaizmigšanas problēmu. Mašīnai pēc 20 min ir jāaizmieg un jāizslēdz visas nevajadzīgās strāvas. Par neaizmigšanu liecina pie ātrumkloķa lampiņa - ja deg, mašīnas neguļ. Visbiežāk pie vainas esot IBIS štrunts pie akumulatora vai komforta durvju sensors laikam pasažiera pusē. Nezinu kas tie divi ir Man arī ēd aķi, bet man aizmieg, otrdien serviss, tad manīs ko teiks.
Offline
ktm
09. Mar 2016, 23:00 #5

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3

pagājušajā nedēļā biju servisā, visas standarta kļūdas pārbaudītas, IBIS darbojas, komforta durvis man nav, neko neatrada, bet mašīna neguļ, zudums 3,5A, pašlaik uz nakti ņemu nost klemmi, kā žiguļiem. Rīt nākamais pieraksts servisā, pa ķēdi tālāk meklējumi turpinās.

[ Šo ziņu laboja ktm, 09 Mar 2016, 23:01:06 ]

Offline
ktm
10. Mar 2016, 23:17 #6

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3

serviss ziņo ka vaina motora vadības blokā, kur ir relejs, kurš izslēdz aizdedzi 10 sec pēc atslēgas pagriešanas (ir 10sec vajadzīgas imobilaizera kodu apmaiņai). Šis relejs nestrādā. Iespējams arī kāds var šo releju pārlodēt, bet principā jāmaina bloks komplektā ar CAS bloku un atslēgām. Lietots komplekts 320 EUR.
Offline
7788
10. Mar 2016, 23:23 #7

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2518

Braucu ar: fomoco


10 Mar 2016, 23:17:39 ktm rakstīja:
serviss ziņo ka vaina motora vadības blokā, kur ir relejs, kurš izslēdz aizdedzi 10 sec pēc atslēgas pagriešanas (ir 10sec vajadzīgas imobilaizera kodu apmaiņai). Šis relejs nestrādā. Iespējams arī kāds var šo releju pārlodēt, bet principā jāmaina bloks komplektā ar CAS bloku un atslēgām. Lietots komplekts 320 EUR.

Sameklē Uldi no bavarijas foruma, varbūt pa lēto tiksi cauri!
Offline
ktm
01. Apr 2016, 00:20 #8

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3

turpinājums: pirku vadības bloku ar uzlikšanu, uzliekot konstatēts ka nesakrīt turbīnas vadība (ir elektroniska un mehāniska), atlikts atpakaļ oriģinālais vadības bloks, aizvests uz servisu mazā Krasta 79, pie Konstantīna, viņš visu zin par elektroniku. Atstāju uz novērošanu, 2 dienu laikā noplūde nav konstatēta . Iespējams vai nu iepriekšējā servisā nomainītais kaut kāds bloks bija vainīgs, vai izraustot vadus kaut kas normalizējies. Pašlaik rezerves akumulators braukā līdzi, ja nu kas. Konstantīns salaboja vēl dažus sīkumus (nomainīja telefona bluetooth bloku, atrada I pod pieslēguma vadu, ieslēdza uzacis). Meklēju farkopu!
Offline
mm325
01. Apr 2016, 09:51 #9

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1283

Braucu ar: zilu 4.6is

Nav tā, ka kvēlsveču relejs neizslēdzas? Silda visu laiku. Jo pāri par 3A tiešām ir daudz.
Offline
ktm
01. Apr 2016, 10:51 #10

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3


01 Apr 2016, 09:51:49 @mm325 rakstīja:
Nav tā, ka kvēlsveču relejs neizslēdzas? Silda visu laiku. Jo pāri par 3A tiešām ir daudz.

turējās ieslēgta aizdedzes līnija, ģenerators zem sprieguma, vadības bloks arī, bet vai kvēlsveces ieslēgtas nezinu.

p.s. Konstantīnu rekomendēju, pats atrod vajadzīgās detaļas, un rēķinu var izrakstīt.
Offline
streetlife
01. Apr 2016, 11:01 #11

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1253

Braucu ar: 1er


01 Apr 2016, 10:51:08 @ktm rakstīja:

01 Apr 2016, 09:51:49 @mm325 rakstīja:
Nav tā, ka kvēlsveču relejs neizslēdzas? Silda visu laiku. Jo pāri par 3A tiešām ir daudz.

turējās ieslēgta aizdedzes līnija, ģenerators zem sprieguma, vadības bloks arī, bet vai kvēlsveces ieslēgtas nezinu.

p.s. Konstantīnu rekomendēju, pats atrod vajadzīgās detaļas, un rēķinu var izrakstīt.




.
kostju daudzi iesaka. čalis itkā fišku rubī.
Offline
Angelz
05. Apr 2016, 16:15 #12

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2497

Braucu ar: agresīvi čipsotu Kaspiču..


01 Apr 2016, 11:01:23 @streetlife rakstīja:

01 Apr 2016, 10:51:08 @ktm rakstīja:

01 Apr 2016, 09:51:49 @mm325 rakstīja:
Nav tā, ka kvēlsveču relejs neizslēdzas? Silda visu laiku. Jo pāri par 3A tiešām ir daudz.

turējās ieslēgta aizdedzes līnija, ģenerators zem sprieguma, vadības bloks arī, bet vai kvēlsveces ieslēgtas nezinu.

p.s. Konstantīnu rekomendēju, pats atrod vajadzīgās detaļas, un rēķinu var izrakstīt.


kostju daudzi iesaka. čalis itkā fišku rubī.


Cik nu čalis drīzāk onka bet rubī. Ja ceļam viņu uz pedjestāla tad izteikšu arī kritiku par viņu.

Protams neviens neesam ideāls bet viņam ir zināmas komunikācijas problēmas ar klientu, man šķiet ar šo slimo daudzi. Otrs, risina tikai atrunātās a/m problēmas savukārt darba gaitā pamanītos defektus/nepilnības nepaziņo a/m saimniekam kas būtu tikai labā prakse. Visā kopumā cilvēks izdarīt var, bet lai teiktu kad izdara ideāli nē! Esmu redzējis viņa darbus, ir daudz komentāri ne tie labākie diemžēl...

[ Šo ziņu laboja Angelz, 05 Apr 2016, 16:22:26 ]



-----------------
Kodēju 1x mēnesī, vakarā pēc darba.. :]

▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Driver
05. Apr 2016, 16:34 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Runajot par teemu "komunikacija ar klientiem"

Ir parak daudz gadijumu praksee, kad kadam gribas, lai kautkadus papildus darbus, kas ir vairak vai mazak saisti ar pamat darbu, izdara par pucenu vai vispar par velti. Iespejams shii iemesla delj daudzi daritaji slimo ar "neteica, neredzeju" un "neprasija, bus tapat labi"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Angelz
05. Apr 2016, 17:08 #14

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2497

Braucu ar: agresīvi čipsotu Kaspiču..


05 Apr 2016, 16:34:32 @Driver rakstīja:
Runajot par teemu "komunikacija ar klientiem"

Ir parak daudz gadijumu praksee, kad kadam gribas, lai kautkadus papildus darbus, kas ir vairak vai mazak saisti ar pamat darbu, izdara par pucenu vai vispar par velti. Iespejams shii iemesla delj daudzi daritaji slimo ar "neteica, neredzeju" un "neprasija, bus tapat labi"


Tavs arguments nebūs par augšup minēto cilvēku.

Manā praksē darot uzdoto darbu un redzot papildus nepilnības kuras neatkarīgi no to ietekmes uz pašreizējo darbu klients tiek detalizēti informēts par to vispārējo ietekmi un par papildus izmaksām.

Es nerunāju par cilvēkiem kas dara darbu par velti/gandrīz par velti.

Ja uzskati sevi par savas jomas profesionāli tad arī dari darbu maksimāli iespējami labi nevis no sērijas pofig nafig i tak saidjot...

[ Šo ziņu laboja Angelz, 05 Apr 2016, 17:35:41 ]



-----------------
Kodēju 1x mēnesī, vakarā pēc darba.. :]

▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Exel510
08. Apr 2016, 11:07 #15

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


28 Feb 2016, 22:33:45 @ktm rakstīja:
ir diezgan daudz aprakstīts ārzemju forumos par neaizmigšanas problēmu. Mašīnai pēc 20 min ir jāaizmieg un jāizslēdz visas nevajadzīgās strāvas. Par neaizmigšanu liecina pie ātrumkloķa lampiņa - ja deg, mašīnas neguļ. Visbiežāk pie vainas esot IBIS štrunts pie akumulatora vai komforta durvju sensors laikam pasažiera pusē. Nezinu kas tie divi ir Man arī ēd aķi, bet man aizmieg, otrdien serviss, tad manīs ko teiks.



Man bija laikam pa visam vienkārša problēma beigu beigās,atvēru kapotu un atstāju pa nakti vaļā,no rīta palaist var,viss kārtība. tad izsecināju ka kapotam kkāds sensors beigts,pavirināju to kapotu vairākas reizes vaļā un ciet,sensors atkal sāka darboties.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips