Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 2.0d 177zs dzinējs ēd ełłu.

AutorsZiņojums
AJ92
13. Feb 2016, 22:32 #1

Kopš: 13. Feb 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sveiki!
Tikko nopirku e91 2009.gada, iedzinu servisā, viss itkā kārtībā. Iet łoti labi, pie lieliem apgriezienem nedūmo, bet liekas, ka parak biezi taisa regeneraciju. Un ellu norij aptuveni 1L pa nedēłu.
Turbīna itkā esot mainīta un ielikta ar 50k noskrējienu.
Kadam ir bijis kas līdzīgs? Kadas prognozes? Liels ieberziens? Kompii vispar neviena kłūda nav, arī diagnostikā neko nerāda.. Motors sausa..
Offline
Saabich
13. Feb 2016, 22:35 #2

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1946

Braucu ar: WC numurzīmēm

nedēļā 80km vai 8000km nobrauc?
Offline
AJ92
13. Feb 2016, 22:48 #3

Kopš: 13. Feb 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

500-700km apmeram
Offline
Arnej
13. Feb 2016, 22:51 #4

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

Man liekas, ka, ja DPF vietā, tad vispār nekam nevajadzētu dūmot. Un vai nav tā, ka eļļa sadeg un DPF ātri aizdiršas un uzsāk reģenerāciju?
Offline
henis
13. Feb 2016, 22:52 #5

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Pēc cik km notiek filtra tīrīšanās?
Offline
Arnej
13. Feb 2016, 22:54 #6

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

p.s. Es laikam ieteiktu pāriet uz šo topiku: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21392&start=3100
Offline
henis
13. Feb 2016, 23:13 #7

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Ieteiktu tev pāriet uz šo linku
DPF off

13 Feb 2016, 22:54:41 Arnej rakstīja:
p.s. Es laikam ieteiktu pāriet uz šo topiku: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21392&start=3100

Offline
AJ92
13. Feb 2016, 23:14 #8

Kopš: 13. Feb 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Filtru tīra apmēram pēc 200km
Offline
henis
13. Feb 2016, 23:16 #9

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Tas ir par maz. Meklē čipotājus, kuri viņu likvidēs. Šeit ir 2x. Labāko izvēlies pats.

13 Feb 2016, 23:14:46 AJ92 rakstīja:
Filtru tīra apmēram pēc 200km
Offline
AJ92
13. Feb 2016, 23:31 #10

Kopš: 13. Feb 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Varbut mazliet meloju, reizi dienaa vins attiiraas, kkadi 100-150km apmeram.
Cik biezi jatiiraas?
Tas varetu but iemesls ellas zudumam?
Offline
henis
13. Feb 2016, 23:47 #11

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Astrai no 450 - 800 km. Viss atkarīgs no slodzes, ausktajiem startiem, distancēm utt. Ar eļļu diemžēl nebūs nekāda sakara. Tā būs cita problēma

13 Feb 2016, 23:31:41 AJ92 rakstīja:
Varbut mazliet meloju, reizi dienaa vins attiiraas, kkadi 100-150km apmeram.
Cik biezi jatiiraas?
Tas varetu but iemesls ellas zudumam?

Offline
Orrange28
23. Feb 2016, 23:26 #12

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW

Atvainojiet, ka iejaucos tēmā, bet kā var pateikt, ka sākas regenerācija?
Offline
Jonix
23. Feb 2016, 23:56 #13

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Nereti panelī palielinās momentānais patēriņs, nedaudz izmainās dzinēja darbība, atsaucība un skaņa, izplūdes gāzu smaka.

Ja panelī iedegas DPF paziņojums, tā NAV reģenerācija, bet paziņojums par dzinēja pusmūža krīzes problēmu

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
smudo
24. Feb 2016, 09:33 #14

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


23 Feb 2016, 23:26:06 Orrange28 rakstīja:
Atvainojiet, ka iejaucos tēmā, bet kā var pateikt, ka sākas regenerācija?


Nobraucu no 0 lidz 22t ar dizeli ar dpf un nevienu reizi nemaniju bridi, kad notiek regeneracija. Acim redzot tas notiek tik nemanami un reti, ka to ir gruti piefikset. Dazreiz pec braucieniem pa soseju pa standarta marsrutu bija nedaudz lielaks videjais un iespejams, ka tie bija gadijumi, kad brauciena laika notika regeneracija. Ja dzinejs del citiem iemesliem sak dumot un dpf vairs nav pirma svaiguma, situacija stauji mainas.
Offline
Alexisonfire
24. Feb 2016, 09:39 #15

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

skatos ka pagaidam neviens vel nav pareizi uzrakstijis par regeneraciju, bet nu ok. turpiniet
Offline
Hesus
24. Feb 2016, 10:56 #16

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5

Sliktakajā gadijumā motora blokā plaisa. Man ir viss motors uz detaļām ja kas

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
protams
24. Feb 2016, 11:16 #17

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Sākoties reģenerācijai, pilsētā ar automātkārbu, ātrumu pārslēgšanās notiek pie augstākiem rpm nekā parasti bez reģenerācijas. Pie tam, paverot durvis var sajust īpatnēju smaku, kas nav kā izplūdes gāze bet kautkas kā degoša plastmasa mazliet.
Uz šosejas parādās dzirdama dūkoņa.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo