Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Protams nav siltuma...

AutorsZiņojums
kexxx
06. Jan 2016, 10:54 #21

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:

Jāpaskatās vai gāzes reduktors nav gadījumā virknē pieslēgts- ja ir, tad jāpārtaisa
Offline
robis1133
07. Jan 2016, 17:00 #22

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38

Termostatu nomainīju un bez rezultātiem...
Meklēšu tālāk.
Offline
Surr
07. Jan 2016, 17:12 #23

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš

Antifrīzs gadījumā netiek spiests ārā/nepazūd?
Offline
ryder_e28
07. Jan 2016, 17:13 #24

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

izklausās pēc salona apsildes radiātora.
Offline
robis1133
07. Jan 2016, 22:46 #25

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


07 Jan 2016, 17:12:03 Surr rakstīja:
Antifrīzs gadījumā netiek spiests ārā/nepazūd?


Līmenis turās un ir ok
Offline
robis1133
07. Jan 2016, 22:49 #26

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.

Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts.
Offline
kexxx
07. Jan 2016, 22:54 #27

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


07 Jan 2016, 22:49:07 robis1133 rakstīja:

07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.

Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts.


ja redUktors pieslēgts virknē un ar kilometrīgām šļaukām, tad aprakstītie simptomi būtu tikai loģiski...
Offline
development99
07. Jan 2016, 22:54 #28

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


05 Jan 2016, 21:53:50 RenegadeX rakstīja:

05 Jan 2016, 21:15:19 Mahars rakstīja:
Tieši šitajos varstos var but vaina,nav tacu gruti panemt srotā un nomainit

A vot kā lai pārbauda ka tas lietotais vārsts nav tieši tāds pats?


Pieliec 12v un paskaties/paklausies vai veras vala/ciet vai ne.
Offline
robis1133
07. Jan 2016, 23:39 #29

Kopš: 22. Feb 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: E38


07 Jan 2016, 22:54:05 kexxx rakstīja:

07 Jan 2016, 22:49:07 robis1133 rakstīja:

07 Jan 2016, 17:13:07 ryder_e28 rakstīja:
izklausās pēc salona apsildes radiātora.

Hmm, iespējams... bet šodien vel novēroju to, ka dačikā rāda 90grādus (darba temperatūru), bet gāzes redaktors reāli auksts vel un kad ar darba temperatūru pabrauc kādas 15 min tad uzsilst tikai redaktors un pārslēdzas uz gāzi.
Respektīvi, tāda sajūta takā, motors kaut kurā galā (kur ir dačiks temperatūras, kurš rāda panelī temperatūru) uzsilst daudz ātrāk nekā visa kopā sistēma, jo redaktors pie motora darba temperatūras reāli auksts.


ja redUktors pieslēgts virknē un ar kilometrīgām šļaukām, tad aprakstītie simptomi būtu tikai loģiski...


Un kurā vietā ieteiktu aizvest, lai uzmet aci un novērš visu to?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo