Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 27 viesi un 13 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Akumulatora maiņa e60

AutorsZiņojums
jakess
30. Nov 2015, 19:35 #1

Kopš: 26. Jan 2010

Ziņojumi: 10

Braucu ar: E60 530d

Auto: BMW, e60, 530d (esošais ir 95 Ah, taču nez vai tieši tādam ir jābūt)
1) Cik noprotu, ir vajadzīgs 90 Ah līdz 110 Ah?
2) Kāds būtu rekomendējams Ah labkāk?
3) Kādas firmas akumulators būtu ieteicams?
4) Vai pēc nomaiņas tiešām ir speciāli jāslēdz pie datora, lai pieinstalētu jauno akumulatoru?
5) Šim modelim jāliek gēla akumulators nevis parastais?

[ Šo ziņu laboja jakess, 30 Nov 2015, 20:46:10 ]

Offline
lexusx
30. Nov 2015, 20:29 #2

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


30 Nov 2015, 19:35:33 jakess rakstīja:
Auto: BMW, e60, 530d (esošais ir 95 Ah, taču nez vai tieši tādam ir jābūt)
1) Cik noprotu, ir vajadzīgs 90 Ah līdz 110 Ah?
2) Kāds būtu rekomendējams Ah labkāk?
4) Kādas firmas akumulators būtu ieteicams?
3) Vai pēc nomaiņas tiešām ir speciāli jāslēdz pie datora, lai pieinstalētu jauno akumulatoru?


savam pirku un nomainiiju Gros auto servisaa, nezinu ko vini dariija, bet viss bija OK, paskatiijaas kataloh\gaa un paneemu paziistamu firmu, samaksaaju kkur 120 eur.
Offline
OskarsArE39
30. Nov 2015, 21:30 #3

Kopš: 10. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:

Man stāv mutlu 100ah ar 700amperi lec ka zaķis
Offline
lebedeks
01. Dec 2015, 08:47 #4

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 525D F11

Es tomēr ieteiktu ar AGM tehnoloģiju (Gēla) kas pieļauj dziļākas izlādes un ātrākas uzlādes, jo E60 ir ļoti daudz patērētāji un atstājot mašīnu vaļā vai ilgāk ar izlēgtu motoru klausoties mūziju u.t.t. patarstie aķi ātri nosēžas. Es E60 lietoju 6.gadus. parastie aķi ilgāk par 1.5 gadu normāli nevilka. Uzliekot AGM kalpo jau trešo gadu un nav nekādas mistiskas nosēšanās dārzā klausoties mūziku U.T.T., Šobrīd AGM Maksā nedaudz dārgāk bet kalpo 3X ilgāk.

30 Nov 2015, 20:29:11 lexusx rakstīja:

30 Nov 2015, 19:35:33 jakess rakstīja:
Auto: BMW, e60, 530d (esošais ir 95 Ah, taču nez vai tieši tādam ir jābūt)
1) Cik noprotu, ir vajadzīgs 90 Ah līdz 110 Ah?
2) Kāds būtu rekomendējams Ah labkāk?
4) Kādas firmas akumulators būtu ieteicams?
3) Vai pēc nomaiņas tiešām ir speciāli jāslēdz pie datora, lai pieinstalētu jauno akumulatoru?


savam pirku un nomainiiju Gros auto servisaa, nezinu ko vini dariija, bet viss bija OK, paskatiijaas kataloh\gaa un paneemu paziistamu firmu, samaksaaju kkur 120 eur.

[ Šo ziņu laboja lebedeks, 01 Dec 2015, 08:57:20 ]

Offline
Tune-L
01. Dec 2015, 08:55 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 18169

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

Man liekas, ka neko sliktāku par AGM tipa aķi neiesaka arī ražotājs!

-----------------
Brīvību Palestīnai!

Offline
lebedeks
01. Dec 2015, 09:02 #6

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 525D F11

Tieši tā, bet pats par tādiem uzzināju tikai mainot trešo aķi, parasti visi skatās tikai uz AH

01 Dec 2015, 08:55:21 Tune-L rakstīja:
Man liekas, ka neko sliktāku par AGM tipa aķi neiesaka arī ražotājs!

[ Šo ziņu laboja lebedeks, 01 Dec 2015, 09:55:25 ]

Offline
uldens1
01. Dec 2015, 10:01 #7

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9517

Braucu ar:

AGM un gēla nav viens un tas pats
Offline
lebedeks
01. Dec 2015, 10:12 #8

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 525D F11

Laikam nē, tīrie gēla nāk močiem, laivām, sporta mašīnām kur ir risks apgāzties un izlīt elektrolītam, AGM laika ir drusku kas cits, bet varbūt te ir kāds lielāks zinātājs!!!

01 Dec 2015, 10:01:33 uldens1 rakstīja:
AGM un gēla nav viens un tas pats
Offline
Angelz
01. Dec 2015, 10:21 #9

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: ///Montu


01 Dec 2015, 08:55:21 Tune-L rakstīja:
Man liekas, ka neko sliktāku par AGM tipa aķi neiesaka arī ražotājs!


Interesanti, pamato savu domu.

Man šis jautājums bija aktuāls šā gada augustā līdz ar to padziļināti ierakos jamā. BMW tieši rekomendē AGM aķus E6x,Fxx modeļiem.

Vienīgais negatīvais arguments, kas bija dzirdēts un lasīts par AGM ir daudz dārgāks nekā parastie skābju akumulatori.

Es savam uzliku EXIDE AGM EK950.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 01 Dec 2015, 10:22:05 ]



-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
sn
01. Dec 2015, 10:29 #10

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873853

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Viņš nerakstīja, ka tie ir slikti.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Angelz
01. Dec 2015, 10:43 #11

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: ///Montu

Varbūt man no rīta kaut kā slikti pielec bet redzu norādi kad viss ir slikti : "...ka neko sliktāku par AGM tipa aķi neiesaka arī ražotājs!"

-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
sn
01. Dec 2015, 10:45 #12

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1873853

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nu ja, neko sliktāku par...

tāpat kā BMW beidzas ar e36, tātad nekas jaunāks par e36 nav labs

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
uldens1
01. Dec 2015, 10:46 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9517

Braucu ar:


01 Dec 2015, 10:21:07 Angelz rakstīja:

01 Dec 2015, 08:55:21 Tune-L rakstīja:
Man liekas, ka neko sliktāku par AGM tipa aķi neiesaka arī ražotājs!


Interesanti, pamato savu domu.

Man šis jautājums bija aktuāls šā gada augustā līdz ar to padziļināti ierakos jamā. BMW tieši rekomendē AGM aķus E6x,Fxx modeļiem.

Vienīgais negatīvais arguments, kas bija dzirdēts un lasīts par AGM ir daudz dārgāks nekā parastie skābju akumulatori.

Es savam uzliku EXIDE AGM EK950.


tunelis tak raksta ka jaliek tieši AGM.un ta ari ir,tur ir ipatnibas ar ladešanu kapec obligati jaliek AGM,tehniskas nianses neiedziļinašos,bet parasto aķi nokauj atri vien,savukarts AGM nav jegas likt uz auto kur tas nav paredzets
Offline
Angelz
01. Dec 2015, 10:51 #14

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: ///Montu

Nu tad man rīta gļuks, sorry puiši

AGM aķi parastam auto likt ir bezponts tas skaidrs, bet pakotam E6x diezgan no svara dēļ tā kā auto izmanto to.

Man sķiet E60 vispār dzīvo savu dzīvi kad jams ir izslēgts.

Runājot vairāk pa tēmu tad mans subjektīvs viedoklis ir tāds:

1) Jā.
2) 95..110ah.
3) Es priekšroku dodu Exide
4) Jā, pie nomaiņas tas jāpieraksta sistēmā.
5) Ideālā scenārijā AGM, ja vari to atļauties.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 01 Dec 2015, 11:20:16 ]



-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
Edgarssss
02. Dec 2015, 20:41 #15

Kopš: 09. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW 525 M-paket!

Labvakar!
Man arī BMW e60, tikai 525d.Arī iegādājos EXIDE 100Ah nedēļu atpakaļ, teica ka priekš šiem modeļiem viens no atbilstīgākajiem.Man pērkot akumulatoru,120eur +3 eur par pieslēgšanu.
Offline
PASSATizhi
02. Dec 2015, 20:47 #16

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


01 Dec 2015, 10:46:51 uldens1 rakstīja:

savukarts AGM nav jegas likt uz auto kur tas nav paredzets




nabagu un skopuļu atrunas

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 02 Dec 2015, 20:47:27 ]

Offline
bum_bumz
02. Dec 2015, 22:15 #17

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3050

Braucu ar: E34


02 Dec 2015, 20:47:05 PASSATizhi rakstīja:

01 Dec 2015, 10:46:51 uldens1 rakstīja:

savukarts AGM nav jegas likt uz auto kur tas nav paredzets


nabagu un skopuļu atrunas

Nah bezjēdzīgi tērēt, kur nevajag. Skābenieks nokalpoja 8 gadus

Tagad gan ir problēmas. Negribas ķīnīzeri, bet 100+ euro vērts stipri pārdzīvos veco lamatu.
Offline
Kaross
02. Dec 2015, 23:09 #18

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Grāmatu nelasīju, bet ar bābām papļāpāt ta gribās.

AGM nav nekāda sakara ar "luksusa" E60 paaudzi un dajebkādām šī auto lādēšanās īpatnībām.

1. AGM aķītis domāts ātrākai izlādei, uzlādei. Un tieši īsiem cikliem, kaut vai start-stop sistēmām, kur auto visu laiku tiek krasi izlādēts un pēc tam atkal salīdzinoši maz uzlādēts.

2. AGM tehnoloģijas aķi ir zemas pretestības un paredzēti momentānai augstas strāvas izlādei.

3. Salīdzinoši vieglāka svara un neapkalpojami. Nav iespējams atvērt, uzpildīt elektrolītu, to izliet apgāžot moci vai mašīnu u.t.t.

4. AGM NAV gēla aķis.

5. AGM var likt jebkuram kaut vai 80.gadu auto. un tam ir tikpat liela jēga kā likt E60. Kaut vai ja uzstādīta nopietnāka mūzika. Apgalvojums, ka nav jēgas likt vecam auto ir pilnīgi aplams.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Dec 2015, 23:12:14 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
bum_bumz
02. Dec 2015, 23:15 #19

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3050

Braucu ar: E34

Ir, ir jēga - tiem, kuri bieži vāko
Offline
Kaross
02. Dec 2015, 23:18 #20

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

ģeniāli.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips