Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
Modrs
20. Nov 2015, 21:25 #121

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


20 Nov 2015, 21:06:22 JZ rakstīja:
kur tādu teoriju māca?!

tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram

dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst

vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt...


esmu lasījis gan grāmatu, gan studējis.
Tikai visā šajā diskusijā ir aizmirsts, ka īpatnējā sadegšanas temperatūra dīzeļdegvielai ir zemāka, kā benzīnam (J/kg)

Tāpat dīzeļdegvielas uzliesmošanas temperatūra ir sākot no 30-70 grādiem. Tas nozīmē, ka beigu kompresijas brīdī degkamerā nav jābūt augstai temperatūra.

Offline
JZ
20. Nov 2015, 21:39 #122

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja arī esi lasijis grāmatu, tad sapratis no tā neesi pilnīgi neko...
Offline
Modrs
20. Nov 2015, 21:41 #123

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


20 Nov 2015, 21:39:52 JZ rakstīja:
ja arī esi lasijis grāmatu, tad sapratis no tā neesi pilnīgi neko...


Šajā forumā bez savstarpējiem apvainojumiem nu nekādīgi

Un ko tad Tu pats esi studējis, lasījis vai kā citādi izglītojies?
Offline
JZ
20. Nov 2015, 22:08 #124

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man, piemēram, kad reti gadās situācija, kad mans personiskais viedoklis ir pretrunā ar plaši pieejamu informāciju un faktiem, pirms to publiski klāstīt un diskutēt, es tomēr palasu vēl šo to un tad vēl šo to par tēmu, ja iespējams, uzzvanu un aprunājos ar kādu zinošu cilvēku par tēmu, un tikai un vienīgi tad, ja esmu par 10000% pārliecināts, ka mans viedoklis ir pareizāks par populāro (kas ir bijis pietiekami reti), es atļaujos publiski par to tēmu kaut ko teikt

bet tu atļaujies pateikt kaut ko pilnīgi aplamu un tieši tādēļ nepierādāmu, un tad vēl aizstāvēt to ar kaut kādas mācību iestādes apmeklējumu... tas nebija personisks apvainojums - bet vienkārši situācijas analīze
Offline
HiJaCKeR
20. Nov 2015, 22:17 #125

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?

čipotājiem būs atkal darbiņš - likt atpakaļ DPF un standarta softu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Nov 2015, 22:18:13 ]

Offline
funkyasshit
20. Nov 2015, 22:24 #126

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

JZ saprot ko runā, tas ir skaidrs. Ar viņu strīdēties nevajag, bet drīzāk paprasīt kādu padomu. Tuvāko gadu laikā dīzeļu kļus krietni mazāk tāpat, ja nodokļi tiks celti gluži kā citās valstīs, kā arī ļoti liela daļa dīzelistu pārejot uz jaunajiem dīzeļiem smagi apdedzināsies uzturēšanas izmaksās/neveiksmīgajos pirkumos.
Offline
Jonix
20. Nov 2015, 22:38 #127

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
Mums jau vismaz 2 gadus lielākajai daļai automašīnu ir DPF un EGR risinājumi, kuri iztur arī diagnostikas emisiju testus.
Bieži ir klienti ar dāņu, norvēģu, vāciešu u.c. automašīnām, tādēļ risinājumiem ir jābūt ideāliem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
funkyasshit
20. Nov 2015, 22:51 #128

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


20 Nov 2015, 22:38:19 Jonix rakstīja:

20 Nov 2015, 20:34:34 iganiga rakstīja:
Šodien Mūsa motors centrā teica, ka no 2017. gada pie tehniskās apskates slēgsies klāt vadības blokam un pārbaudīs to. To darbinieks teica sievietei, kurai defekta dēļ atslēdza EGR un šī sieviete vaicāja, vai viņai turpmāk nesagādās problēmas šī EGR atslēgšana. Jautājums, ko tad darīs visi tie kuriem ir izprogrammēti laukā EGR un izgriezti DPF? Varbūt arī čipotajiem būs problēmas?
Mums jau vismaz 2 gadus lielākajai daļai automašīnu ir DPF un EGR risinājumi, kuri iztur arī diagnostikas emisiju testus.
Bieži ir klienti ar dāņu, norvēģu, vāciešu u.c. automašīnām, tādēļ risinājumiem ir jābūt ideāliem.


Tu esi pasargāts no likuma šajā situācījā, ja čalis no DE sačipojas pie tevis, viņam tur kāds iedod emisijas uzlīmi, bet kaut kādā nejaušā kartā veicot pārbaudi uz ceļa konstatē, ka ir veiktas manipulacījas? Nu tas tāds pats sliktākais scenārījs kāds dzīvē ir iespējams.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 20 Nov 2015, 22:52:46 ]

Offline
Jonix
20. Nov 2015, 23:19 #129

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Tavuprāt, kā atšķiras pārbaude TUV stacijā no nejaušas pārbaudes uz ielas?

Par atbildību runājot, ja es redzu iespēju izglābt kvēpu filtru ilgtermiņā, vienmēr piedāvāju klientiem risinājumu, kuram jāstrādā, tas ir vismaz katrai trešajai, ceturtajai automašīnai. Problēma ir tajā, ka samērā reti viņi tam piekrīt. BMW un VW īpašnieki bieži atbrauc izgriezt pat labus DPF, tikai tādēļ, ka kāds xXx to ir ieteicis.
Interesanti ir ar Toyotām - daudz automašīnas brauc atslēgt DPF vadības blokā dēļ gļukojošiem emulatoriem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
funkyasshit
21. Nov 2015, 00:07 #130

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Pārbaude neatšķiras, bet kāds cits var ievērot to, ko kāds cits neievēro.
Man tā DPF emulešana liekas baigais kosmoss, jo viņš konstanti skatās spiedienu starpību. Lohi gan jau izgriež DPFu, izdzēš no kompja to visu, kļūdu nav, bet neiet.
Kā to sariktēt pareizi, man nav ne jausmas.
Jo ir spiediena starpībai jābūt tukšgaitā, slodzē utml. 0 tur neder nevienā brīdī. Arī jaunam filtram tur ir savi mBar, kas ir tiešām maz, bet ir.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Nov 2015, 00:08:47 ]

Offline
iganiga
21. Nov 2015, 11:39 #131

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?
Offline
uldens1
21. Nov 2015, 12:01 #132

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?

Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko
Offline
qa
21. Nov 2015, 12:03 #133

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar:


20 Nov 2015, 21:25:42 Modrs rakstīja:

20 Nov 2015, 21:06:22 JZ rakstīja:
kur tādu teoriju māca?!

tieši otrādi - dēļ augstās kompresijas eksplozijas brīdī (īstu brīdi) ir stipri augstāka temp kā benzīna motoram, tur tad arī tas slāpeklis, kas ir gaisā, oksidējas... pēc tavas teorijas dīzeļiem nebūtu absolūti nekādu problēmu ar NOx vispār, bet realitāte ir pilnīgi pretēja, kaut kad lasiju ka modernie dīzeļi saražo līdz 5x vairāk NOx pat pēc visām filtrēšanām (kas, kā pēc VW skandāla zinām, ka nestrādā kā reklāmas prospektā raksta) nekā vecam un ne tik vecam benzīna motoram

dīzelim dēļ garā kloķenes gājiena sadegšanas cikls ir ilgs, un beigas aukstas - dēļ kā rodas kvēpi, un kopējā termodinamiskā efektivitāte augstāka kā benzīnam (~45% pret ~30% benzīnam) - tādēļ tie ilgi silst

vajag palasīt grāmatu pirms rakstīt...


esmu lasījis gan grāmatu, gan studējis.
Tikai visā šajā diskusijā ir aizmirsts, ka īpatnējā sadegšanas temperatūra dīzeļdegvielai ir zemāka, kā benzīnam (J/kg)

Tāpat dīzeļdegvielas uzliesmošanas temperatūra ir sākot no 30-70 grādiem. Tas nozīmē, ka beigu kompresijas brīdī degkamerā nav jābūt augstai temperatūra.



Nezinu sikumos,bet NOx dizeliem ir stipri lielaks salidzinot ar benzina dzinejiem. Piem. Oslo nepilnus 10 gadus aicinaja pirkt auto kuri lieto dizeli,bet 3 gadi atpakal attapas,ka ir vel trakak. Paaugstinata co,ch vieta NOx,kurs veselibai bistamaks esot. Un vismaz gadu jau iet diskusijas uz to pusi,ka dienas ar augstu piesarnojuma limani aizliegt iebraukt auto ar dizeldzinejiem.
Offline
HiJaCKeR
21. Nov 2015, 12:35 #134

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:

21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?

Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko

Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams.
Offline
none
23. Nov 2015, 09:07 #135

Kopš: 19. Aug 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 93

Braucu ar: BMW E91 318d


21 Nov 2015, 12:35:04 HiJaCKeR rakstīja:

21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:

21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?

Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko

Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams.

Jau tagad skatē slēdzas klāt caur OBD, bet ko viņu tur skatās es nezinu, iespējams tikai nolasa kļūdas.
Offline
PowerBMW
23. Nov 2015, 09:37 #136

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Bļins kļūdas nolasa
jā un viņiem būs visu BMW OEM softu pieejamība
Offline
BeumeeN
23. Nov 2015, 09:41 #137

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:


23 Nov 2015, 09:07:47 none rakstīja:

21 Nov 2015, 12:35:04 HiJaCKeR rakstīja:

21 Nov 2015, 12:01:07 uldens1 rakstīja:

21 Nov 2015, 11:39:16 iganiga rakstīja:
Neiet runa par izmešiem ,bet par to ka slegsies klāt vadības blokam un to pārbaudīs. Vai nebūs tā ka tur uzradīsies tas ka ir kāds to paarprogrammeejis?

Nu pieņemu ka slegsies klat ar kadu no universalajiem diagnostikas aprikojumiem,(piemeram KTS)un slegsies klat ne jau profesionalis,bet kursus izgajis skates viriņš,nu neredzes viņš tur neko

Varbut bus iespejams salidzinat vai softs atshkiras no rupnicas, ja tas vispar ir iespejams.

Jau tagad skatē slēdzas klāt caur OBD, bet ko viņu tur skatās es nezinu, iespējams tikai nolasa kļūdas.

Slēdzās klāt lai nolasītu motora apgriezienus priekš atgāzu testa. Ir daudzi kurus neņem preti un tad lasa no motora pa vecam.
Offline
PTZ
16. Nov 2016, 13:39 #138

Kopš: 10. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1954

Braucu ar: kājām

Cik maksā atslēgt EGR VW Jettai 2.0 dīzelim?
Offline
Gats
17. Aug 2017, 08:31 #139

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: E60

Sveiki....bmw e60 2.5D kads var pateikt vai egr ar visu to antifriza mazo termostatu glušijot nost vajadzes ari kko no kompja programmet vai pietiks tikai mehaniski un nemetis klluudu?
Offline
australia
17. Aug 2017, 09:29 #140

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

pie reizes - iedodiet vēlreiz īso versiju par to, kādu labumu nes EGR (EGR darbība benzīns vs diesel)


Un ja tiek teikts, ka atgāzes samazina skābekli degšanai, tad kāpēc nevar vienkārši ieplūdē samazināt skābekli?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo