Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
01. Apr 2024, 18:31 #22421

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4520

Braucu ar: BMW E90 330i


01 Apr 2024, 18:20:23 @CP17 rakstīja:
https://www.facebook.com/watch?v=7468952336458158

zirgu tomēr ir vieglāk savaldīt
Offline
Output
01. Apr 2024, 19:15 #22422

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 327

Braucu ar:


01 Apr 2024, 09:59:01 @martins_usars rakstīja:
Ir zināms, ka otrs auto ir 530d. Jautājums Kādas markas un modeļa auto ir CSNg izraisītājam? Tautai ir jāzin raķete


Ja ar ieslēgtu kruizu mīņajas pa kreiso joslu, tad visticamāk Volvo
Offline
Corey
01. Apr 2024, 19:20 #22423

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx


01 Apr 2024, 18:20:23 @CP17 rakstīja:
https://www.facebook.com/watch?v=7468952336458158


Nu vo! Nelauj slipet pa ielam, sis ir sekas. Butu ziema frezejusi, nebutu sitadas mulkigas kludas.
Offline
versatile
04. Apr 2024, 11:27 #22424

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Tak viena daļa nesaprot, kas jādara, kad brauc ar zilām bākugunīm, kas ar zili sarkanām. Un vēl pilazopē, ka redz, kad ātrie brauc ar zili sarkanām, noteikti laistu - mļec, ātrie pēc definīcijas nebrauc ar zili sarkanām.
Offline
Mberg
04. Apr 2024, 11:30 #22425

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30


04 Apr 2024, 11:27:32 @versatile rakstīja:
Tak viena daļa nesaprot, kas jādara, kad brauc ar zilām bākugunīm, kas ar zili sarkanām. Un vēl pilazopē, ka redz, kad ātrie brauc ar zili sarkanām, noteikti laistu - mļec, ātrie pēc definīcijas nebrauc ar zili sarkanām.


Piekrītu. Beigās aizdomājos un izdzēsu cepienu, jo vienkārši, jāpieņem, ka tā tas ir.
Offline
versatile
04. Apr 2024, 11:41 #22426

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Nu cepiens vietā, jo tad ir jautājums - kādus vēl noteikumus cilvēki ir aizmirsuši?
Lielākā klasika - kuram jāslēdz avareikas (velkamajam vai velkošajam); tas, ka velo drīkst ripot pāri neregulējamai gājēju pārejai (daudziem varbūt jaunums vispār, jo nekādas pārbaudes uz noteikumu izmaiņām nav, kā noliki 93.gadā, tā vālē), vai pie zīmes "galvenais ceļš maina virzienu" braucot pa galveno ceļu ir vai nav jārāda pagrieziens, bet gan jau ir vēl daudz vairāk.
Offline
Mberg
04. Apr 2024, 11:53 #22427

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30

..nemaz nerunājot par to, ka pirms apdzīšanas jāpārliecinās vai aizmugurējais nav uzsācis apdzīšanu (pierezervēt ar ieslēgtu pagriezienu, šķiet, nav tas gadijums). Nedrīkst paātrināties vai jebkādā citā veidā traucēt šo manevru. Nu un, galu galā, spēt to pareizi izpildīt - arī tad, jau auto paātrinās ļoti labi, ielīst kravas auto "dupsī" un tad tur palaist 2-3 izdevības garām jo neko neredz un tās nozagt citiem ir mūsdienu "ātro braucēju" rokasgrāmatā rakstīts.

Jaudas un paātrinājuma plašā pieejamība, pagaidām nav uzlabojusi plūsmas vienmērīgumu, drīzāk "iedota mērkaķim granāta".

Iespējams, iemesls, pie mums tas ienācis nesen un neesam vēl tik nobrieduši, lai to mācētu adekvāti pielietot.
Offline
versatile
04. Apr 2024, 12:27 #22428

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Jā, apdzīšanas manevri būtu jātrenē autoskolās. Ieturēt distanci, lai ir redzamība uz priekšu, paātrināties vēl savā joslā. Šito kā reiz labi iemāca mazjaudas lamatas, ar kurām nevar paļauties, ka nospiedīsi un aizbrauks.
Offline
martins_usars
04. Apr 2024, 12:29 #22429

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 769

Braucu ar: kvēpu spēku

Domāt uz priekšu un neapdzīt sēžot fūrei dirsā samāca tieši mazmotori un mazas jaudas Ar 200zs jau pietiek, lai iespiežot grīdā raiti tiktu garām fūrei. Galu galā pretīmbraucošie nav tramvaji, papisīs malā Nav iniciatīvas domāt vai mācīties, ja var uztaisīt hujakš manevru, iebērt un tirināties dirsā jau nākamajam
Online
kurlis
04. Apr 2024, 15:02 #22430

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4065

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu


04 Apr 2024, 12:27:45 @versatile rakstīja:
Jā, apdzīšanas manevri būtu jātrenē autoskolās. Ieturēt distanci, lai ir redzamība uz priekšu, paātrināties vēl savā joslā. Šito kā reiz labi iemāca mazjaudas lamatas, ar kurām nevar paļauties, ka nospiedīsi un aizbrauks.


Un kā vēl, it sevišķi Rīgā.

Laukos citādāk, tur ātri vien nonāc līdz šosejai, kurā ir tikai 1 josla katrā virzienā. Laikā, kad liku tiesības, nācās mums arī pavizināties pa šoseju un tas ir tikai loģiski. Ticu, ka Rīgā arī bez tā var tikt pie tiesībām un pēc tam arī visu mūžu vilkties uz 80kmh aiz fūres vai arī vēl bēdigāk.
Offline
K_K
04. Apr 2024, 15:18 #22431

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 159

Braucu ar:


04 Apr 2024, 15:02:29 @kurlis rakstīja:
Un kā vēl, it sevišķi Rīgā.

Laukos citādāk, tur ātri vien nonāc līdz šosejai, kurā ir tikai 1 josla katrā virzienā. Laikā, kad liku tiesības, nācās mums arī pavizināties pa šoseju un tas ir tikai loģiski. Ticu, ka Rīgā arī bez tā var tikt pie tiesībām un pēc tam arī visu mūžu vilkties uz 80kmh aiz fūres vai arī vēl bēdigāk.

Joprojām atceros kā otrajā braukšanā ar 1.7dīzeļopeli bija jāapdzen buss uz 1joslas šosejas
Offline
alnisg
04. Apr 2024, 16:33 #22432

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1582

Braucu ar:

Manuprāt, ar to apdzīšanas problēmu vairākuma ļautiņiem ir divi priekšstati - fiksi apdzenot, pārsniegšu atļauto ātrumu un sodīs; gāzējot, taču, baigais degvielas patēriņš, autiņš tiek lauzts... Tieši tik stulbi. No manas pieredzes ar to ātrumu, apdzenot, ir tā, ka stulbais fotogrāfs jau tiešām sodīs, un to var apšaubīt, ka avārijas situācijas novēršanai tā bija jādara, bet, čakars; mani divreiz mobilie poliči tādā situācijā apturēja un pēc mana mutiskā situācijas skaidrojuma nemaz nesodīja un neko neaizrādīja. Es, apdzenot, iespiežu pedāli grīdā, pēc manevra - atpakaļ legālā kruīza ātrumā.
Offline
versatile
04. Apr 2024, 16:49 #22433

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

jā, es arī atlaižu pedāli tikai tad, kad esmu atpakaļ savā joslā. Pieradums no švakāku auto laikiem. Ar 200zs+ tas gan var beigties dārgi, jo pamatot, kāpēc apdzīšanas manevra beigās bija 110 ir viens stāsts, bet 140-160 jau cits. Spidometru apdzīšanas laikā nehipnotizēju.

Bet vispār man patīk braukt mierīgi un ar adaptīvo kruīzu - ja man pēc 5km jānogriežas, bet ceļš nepārskatāms, es labāk ielikšu max distanci adaptīvajam, lai paliek vieta starp fūri un mani, un tās 3 min pagaidīšu, nekā iespringšu un apdzīšu, lai tūlīt bremzētu.

[ Šo ziņu laboja versatile, 04 Apr 2024, 16:50:55 ]

Offline
Mizx
04. Apr 2024, 16:55 #22434

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


04 Apr 2024, 16:33:33 @alnisg rakstīja:
Manuprāt, ar to apdzīšanas problēmu vairākuma ļautiņiem ir divi priekšstati - fiksi apdzenot, pārsniegšu atļauto ātrumu un sodīs; gāzējot, taču, baigais degvielas patēriņš, autiņš tiek lauzts... Tieši tik stulbi. No manas pieredzes ar to ātrumu, apdzenot, ir tā, ka stulbais fotogrāfs jau tiešām sodīs, un to var apšaubīt, ka avārijas situācijas novēršanai tā bija jādara, bet, čakars; mani divreiz mobilie poliči tādā situācijā apturēja un pēc mana mutiskā situācijas skaidrojuma nemaz nesodīja un neko neaizrādīja. Es, apdzenot, iespiežu pedāli grīdā, pēc manevra - atpakaļ legālā kruīza ātrumā.
Šobrīd tas vairs diemžēl neiet cauri.
Offline
GirtzB
04. Apr 2024, 17:58 #22435

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


04 Apr 2024, 11:53:31 @Mberg rakstīja:
..nemaz nerunājot par to, ka pirms apdzīšanas jāpārliecinās vai aizmugurējais nav uzsācis apdzīšanu (pierezervēt ar ieslēgtu pagriezienu, šķiet, nav tas gadijums). Nedrīkst paātrināties vai jebkādā citā veidā traucēt šo manevru. Nu un, galu galā, spēt to pareizi izpildīt - arī tad, jau auto paātrinās ļoti labi, ielīst kravas auto "dupsī" un tad tur palaist 2-3 izdevības garām jo neko neredz un tās nozagt citiem ir mūsdienu "ātro braucēju" rokasgrāmatā rakstīts.

Jaudas un paātrinājuma plašā pieejamība, pagaidām nav uzlabojusi plūsmas vienmērīgumu, drīzāk "iedota mērkaķim granāta".

Iespējams, iemesls, pie mums tas ienācis nesen un neesam vēl tik nobrieduši, lai to mācētu adekvāti pielietot.

hmz izskatās, ka atkals pavasaris un lieldienās ielās izlīduši visi "vasaras" braucēji un sākas viss pa apli...

Mūsdienu ICE auto ir saprogramēti tā, lai apdzīt būt "sarežģītāk", jo eko un skaņas normu dēļ ir "ieprogramēts lags" lai auto asi nereaģetu uz pirmo pedaļa kustību...

p.s. Nosacītie 200zs jau ir ne šis ne tas, vienai fūrei pietiek un pāri paliek bet trījām vēl pa maz...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Samsasi
04. Apr 2024, 20:07 #22436

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3657

Braucu ar:


04 Apr 2024, 16:33:33 @alnisg rakstīja:
Manuprāt, ar to apdzīšanas problēmu vairākuma ļautiņiem ir divi priekšstati - fiksi apdzenot, pārsniegšu atļauto ātrumu un sodīs; gāzējot, taču, baigais degvielas patēriņš, autiņš tiek lauzts... Tieši tik stulbi. No manas pieredzes ar to ātrumu, apdzenot, ir tā, ka stulbais fotogrāfs jau tiešām sodīs, un to var apšaubīt, ka avārijas situācijas novēršanai tā bija jādara, bet, čakars; mani divreiz mobilie poliči tādā situācijā apturēja un pēc mana mutiskā situācijas skaidrojuma nemaz nesodīja un neko neaizrādīja. Es, apdzenot, iespiežu pedāli grīdā, pēc manevra - atpakaļ legālā kruīza ātrumā.


+100

Girtz tad jau var teikt, ka lai apdzīšanu sarežģītu, cilvekam tiek pārdots auto ar 80 hp utt... vai tiesības iedotas muļķīgai sievietei,
Offline
GirtzB
04. Apr 2024, 20:23 #22437

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


04 Apr 2024, 20:07:28 @Samsasi rakstīja:

04 Apr 2024, 16:33:33 @alnisg rakstīja:
Manuprāt, ar to apdzīšanas problēmu vairākuma ļautiņiem ir divi priekšstati - fiksi apdzenot, pārsniegšu atļauto ātrumu un sodīs; gāzējot, taču, baigais degvielas patēriņš, autiņš tiek lauzts... Tieši tik stulbi. No manas pieredzes ar to ātrumu, apdzenot, ir tā, ka stulbais fotogrāfs jau tiešām sodīs, un to var apšaubīt, ka avārijas situācijas novēršanai tā bija jādara, bet, čakars; mani divreiz mobilie poliči tādā situācijā apturēja un pēc mana mutiskā situācijas skaidrojuma nemaz nesodīja un neko neaizrādīja. Es, apdzenot, iespiežu pedāli grīdā, pēc manevra - atpakaļ legālā kruīza ātrumā.


+100

Girtz tad jau var teikt, ka lai apdzīšanu sarežģītu, cilvekam tiek pārdots auto ar 80 hp utt... vai tiesības iedotas muļķīgai sievietei,

Nē tā teikt nevar, jo lēmumu par apdzīšanu un disances neievērošanu pieņem autovadītājs.
Problēma ir cita. Nevar vienā katlā mest visus 200zs auto, jo jauda viena pati galīgi nav izšķirošais cipars un mēraukla "apdzītspējai"
ir tāds "nezināms" dinamikas rādītājs 80 - 120 km/h vai 50 - 75 mph..., kas daudz labāk raksturo ikdienā lietojamo auto dinamiku.
t.i. Jaudīgi un dinamiski auto ir plaši piejami jaun vismaz 30-gadus attiecīgi jēdziens, ka cilvēks beidzot ticis pie 200zs un 200zs jā "dinamikas" mēraukla ir nederīgs.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Apr 2024, 20:24:24 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
halloween
07. Apr 2024, 20:03 #22438

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

Kuru mocistu 19:22 uz Jūrmalenes virzienā uz Rīgu ķēra poliči virs 200?

Jau gaidīju, ka panorāmītē varēšu redzēt sižetu ar dažādām ķermeņa daļām, kuras cenšas paspēt nogādāt donoriem, bet pēc kādām 30min ekipāža ņēma pirkstu nospiedumus (laikam) no tā moča Mārupē uz Kantora ielas.

[ Šo ziņu laboja halloween, 07 Apr 2024, 20:04:25 ]

Offline
abyss
07. Apr 2024, 21:20 #22439

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7928

Braucu ar: e39 523

Mani arī nostādināja malā +15 ārpus apdzīvotas vietas. Tagad ir rakstisks brīdinājums..
Online
Mberg
07. Apr 2024, 22:51 #22440

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30


04 Apr 2024, 16:55:30 @Mizx rakstīja:

04 Apr 2024, 16:33:33 @alnisg rakstīja:
Manuprāt, ar to apdzīšanas problēmu vairākuma ļautiņiem ir divi priekšstati - fiksi apdzenot, pārsniegšu atļauto ātrumu un sodīs; gāzējot, taču, baigais degvielas patēriņš, autiņš tiek lauzts... Tieši tik stulbi. No manas pieredzes ar to ātrumu, apdzenot, ir tā, ka stulbais fotogrāfs jau tiešām sodīs, un to var apšaubīt, ka avārijas situācijas novēršanai tā bija jādara, bet, čakars; mani divreiz mobilie poliči tādā situācijā apturēja un pēc mana mutiskā situācijas skaidrojuma nemaz nesodīja un neko neaizrādīja. Es, apdzenot, iespiežu pedāli grīdā, pēc manevra - atpakaļ legālā kruīza ātrumā.
Šobrīd tas vairs diemžēl neiet cauri.


..jo pacēla kravas auto ātrumu līdz 90, attiecīgi, ja visi brauc 90 vai līdz brīdinājuma +10 + kļūda, principā apdzīt nevajadzētu. Tā domāja kāds satiksmes ministrijā ..

Realitātē kāds, kurš sit to dūri pie krūtīm un saka, ka maksimālais atļautais - tātad drīkst lēnāk + tas ko minēja cits lietotājs. Degvielas "taupīšana" un auto "nelaušana" novedis pie tā, ka tagad kravas auto apdzen daudz biežāk kā līdz šim.

Un skāde tajā, ka prblēma tajos braucējos, kam vadītaja apliecība jau sen. Pirms dzīvojamā zona tika radīta. Un tie ir tie, kuri rada lielas problēmas tam, kurš tikko no autoschule, jo kā?!?!?!? Man skolā teica tā, eksāmenā tā, bet reku onkolis brauc tā un kaimiņš, "auto speciālists", jo viņam tik skaists Nissan Quaskai, saka: "Puis! Es zin labāk. Klausi mani. 30 gadi bez avārijām (jo avarēja citi dēļ viņa braukšanas)"

[ Šo ziņu laboja Mberg, 07 Apr 2024, 22:52:20 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo