Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: E46 330 kompresija

AutorsZiņojums
edgarstt
16. Jul 2015, 12:01 #1

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Kur vai kurš var ar kompresometru izmērīt cik katrā cilindrā ir kompresija?

Gribu saprast vai ir jāmaina gredzeni un vārstu blīves.

Dzinējs darbojas korekti, bet patīk, ka tas darbojas kā tam ir paredzēts.

Cik šāds darbs varētu maksāt?

Cik zinu ir jāizskrūvē svece jāieskrūvē tās vietā kompresometrs un jāskatās vai visi cilindri dod ~10,2:1

[ Šo ziņu laboja edgarstt, 16 Jul 2015, 12:09:26 ]

Offline
ens
16. Jul 2015, 12:20 #2

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Jebkurā servisā to var izdarīt.
Online
edgarstt
16. Jul 2015, 13:15 #3

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Zvaniju uz 2x viņiem nebija ierīces ar ko var izmērīt kompresiju..
Offline
gintc
16. Jul 2015, 13:23 #4

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


16 Jul 2015, 13:15:56 edgarstt rakstīja:
Zvaniju uz 2x viņiem nebija ierīces ar ko var izmērīt kompresiju..

diezvai tie bij servisi kam zvaniji
Offline
uldens1
16. Jul 2015, 13:29 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


16 Jul 2015, 12:01:09 edgarstt rakstīja:
Kur vai kurš var ar kompresometru izmērīt cik katrā cilindrā ir kompresija?

Gribu saprast vai ir jāmaina gredzeni un vārstu blīves.

Dzinējs darbojas korekti, bet patīk, ka tas darbojas kā tam ir paredzēts.

Cik šāds darbs varētu maksāt?

Cik zinu ir jāizskrūvē svece jāieskrūvē tās vietā kompresometrs un jāskatās vai visi cilindri dod ~10,2:1
10,2:1 nav kompresija,bet gan kompresijas pakape,kompresija drizak bus kadi 12-13 bar.
Offline
miklucis
16. Jul 2015, 13:35 #6

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 330; (. )( .)



Dzinējs darbojas korekti


Tak netrauce dzinējam strādāt
Offline
koni4jo
16. Jul 2015, 13:38 #7

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


16 Jul 2015, 13:35:04 miklucis rakstīja:


Dzinējs darbojas korekti


Tak netrauce dzinējam strādāt


Nē ir obligāti jāsafis kaut ko jāiedod slavikam nomainīt gredzenus un tad jātirgo koptu auto kurš sabruks pēc pāris k km, lai arī bez remonta ietu vēl 10 gadus
Offline
Chubakla
16. Jul 2015, 13:42 #8

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


16 Jul 2015, 13:38:01 koni4jo rakstīja:

16 Jul 2015, 13:35:04 miklucis rakstīja:


Dzinējs darbojas korekti


Tak netrauce dzinējam strādāt


Nē ir obligāti jāsafis kaut ko jāiedod slavikam nomainīt gredzenus un tad jātirgo koptu auto kurš sabruks pēc pāris k km, lai arī bez remonta ietu vēl 10 gadus


Ja zilais nāk pa trubu ārā - tad gan jāmeklē, kur kompresija pazudusi
Offline
gintc
16. Jul 2015, 14:36 #9

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


16 Jul 2015, 13:42:28 Chubakla rakstīja:

16 Jul 2015, 13:38:01 koni4jo rakstīja:

16 Jul 2015, 13:35:04 miklucis rakstīja:


Dzinējs darbojas korekti


Tak netrauce dzinējam strādāt


Nē ir obligāti jāsafis kaut ko jāiedod slavikam nomainīt gredzenus un tad jātirgo koptu auto kurš sabruks pēc pāris k km, lai arī bez remonta ietu vēl 10 gadus


Ja zilais nāk pa trubu ārā - tad gan jāmeklē, kur kompresija pazudusi


nevienmēr! ja brauc ar etanolu tad ar izmet zilu dūmu shad tad!
Offline
edgarstt
16. Jul 2015, 15:05 #10

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Un kā parasti neviens komentārs nesniedz prasīto info.
Offline
Laoshi
16. Jul 2015, 15:13 #11

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Jul 2015, 15:05:26 edgarstt rakstīja:
Un kā parasti neviens komentārs nesniedz prasīto info.


Serviss BM auto. Stundas darba cena - EUR 45.00
Offline
koni4jo
16. Jul 2015, 15:16 #12

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


16 Jul 2015, 15:05:26 edgarstt rakstīja:
Un kā parasti neviens komentārs nesniedz prasīto info.


Un kā parasti pajautāt attiecīgajā sadaļā ir slabo, bet vaimanāt par grūto dzīvi spēka pietiek
Offline
edzhaans
16. Jul 2015, 18:29 #13

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


16 Jul 2015, 12:01:09 edgarstt rakstīja:
Kur vai kurš var ar kompresometru izmērīt cik katrā cilindrā ir kompresija?

Gribu saprast vai ir jāmaina gredzeni un vārstu blīves.

Dzinējs darbojas korekti, bet patīk, ka tas darbojas kā tam ir paredzēts.

Cik šāds darbs varētu maksāt?

Cik zinu ir jāizskrūvē svece jāieskrūvē tās vietā kompresometrs un jāskatās vai visi cilindri dod ~10,2:1


Kādas sūdzības ? Aizbrauc principā uz jebkuru servisu Vari ieskriet auto veikalā nopirkt manometru un pats samērīt
Ja auto darbojas korekti, tu tāpat neko nepateiksi pat, ja izmērīsi un atšķirsies cilindros par 0.5-1 bar. Psc sāksies, kad pazudīs vismaz uz pusi. Pārbaudīts un apmēram zinu kā izpaužās.
Offline
edgarstt
06. Oct 2015, 20:50 #14

Kopš: 29. Nov 2009

Ziņojumi: 218

Braucu ar: E46 330Ci

Visiem kam interesē diagnosticētās problēmas.

1) Galvas blīve beigta (dzesēšanas sistēmā regulāri ir liels spiediens un pazūd tosols)
2) Vanos tarkšķ izbeigušās gumijas.
3)Galvas vāka blīve un vanos šļauka laiz garām daudz ēļļas.
4) Vārstu bīves laiž garām ēļļu.
Offline
kermits
06. Oct 2015, 20:54 #15

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 352

Braucu ar:

nu liels, paldies, tagad es zinu ka man ir beigta blīve
Offline
Locis
06. Oct 2015, 20:56 #16

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

ko lai es tagad daru?
Offline
kermits
06. Oct 2015, 21:00 #17

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 352

Braucu ar:

brauc kokā
Offline
AF
06. Oct 2015, 21:11 #18

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


06 Oct 2015, 20:50:06 edgarstt rakstīja:
Visiem kam interesē diagnosticētās problēmas.

1) Galvas blīve beigta (dzesēšanas sistēmā regulāri ir liels spiediens un pazūd tosols)
2) Vanos tarkšķ izbeigušās gumijas.
3)Galvas vāka blīve un vanos šļauka laiz garām daudz ēļļas.
4) Vārstu bīves laiž garām ēļļu.

un no tā visa kas tieši saistīts ar kompresiju cilindros?

Saproti, tu uzdevi jautājumu par problēmu, kura tev nemaz nav saistīta.
Ja nevar atšķirt kompresijas pakāpi no spiediena cilindrā, tad kāda vispār jēga tavam postam, vnk bija jāpaņem maciņš un jādodās uz servisu, savādāk savā neziņā būtu vairāk sagāzis podus.

p.s un cik tad bija Bāru katrā cilindrā?
Mēriji uz siltu vai aukstu motoru?
Sveces visas skrūvēji ārā vai pa vienai?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo