Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: bmw e46 320d jaudas zudums.

AutorsZiņojums
AF
19. Feb 2017, 15:57 #21

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


19 Feb 2017, 15:47:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 17:52:20 @iwinsh123 rakstīja:

18 Feb 2017, 01:21:12 @Jonix rakstīja:

17 Feb 2017, 23:03:04 @iwinsh123 rakstīja:

17 Feb 2017, 23:00:49 @Peecis rakstīja:
Šim visam atbilde ir DIAGNOSTIKA


Ja diagnostika ir tikai kļūdu nolasīšana, tā protams, neko neparāda.

Adekvāta diagnostika ir ar izpratni - braucot un meklējot vainu pēc datiem, gan mehāniski problēmas brīdī.

Bet vispār, E46 320D ir 2 veidu konstruktīvi atšķirīgi dzinēji. Iesākumā vajadzētu precizēt par kuru ir jautājums.


Diagnostikā parādīja, ka suknis par paris gradiem atrak strada, samainija viss ok, bet jauda no sakuma ka nav ta nav.
Motors 1999 gads 110 kw, 138 zs.
Sadales varpstas ari ir uzliktas pec atzimem, tapat ka suknis.
ko nozīmē sūknis par pāris grādiem ātrāk strādā? CR sūknim ir vienalga kā strādāt vai nu aizvedi pie idiotiem, vai arī pats nezini kāds motors ir mašīnai
vińam ir VP sūknis, tam ir jāregulē iesmidzes takts, bet nu ja patīk pie lohiem remontēties tad iesaku nomainīt ...... mmmm...... gāzes pedāli!!!! Laikam tur būs nākamā problēma.

[ Šo ziņu laboja AF, 19 Feb 2017, 15:58:05 ]

Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2017, 16:25 #22

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Feb 2017, 15:57:39 @AF rakstīja:

19 Feb 2017, 15:47:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 17:52:20 @iwinsh123 rakstīja:

18 Feb 2017, 01:21:12 @Jonix rakstīja:

17 Feb 2017, 23:03:04 @iwinsh123 rakstīja:

17 Feb 2017, 23:00:49 @Peecis rakstīja:
Šim visam atbilde ir DIAGNOSTIKA


Ja diagnostika ir tikai kļūdu nolasīšana, tā protams, neko neparāda.

Adekvāta diagnostika ir ar izpratni - braucot un meklējot vainu pēc datiem, gan mehāniski problēmas brīdī.

Bet vispār, E46 320D ir 2 veidu konstruktīvi atšķirīgi dzinēji. Iesākumā vajadzētu precizēt par kuru ir jautājums.


Diagnostikā parādīja, ka suknis par paris gradiem atrak strada, samainija viss ok, bet jauda no sakuma ka nav ta nav.
Motors 1999 gads 110 kw, 138 zs.
Sadales varpstas ari ir uzliktas pec atzimem, tapat ka suknis.
ko nozīmē sūknis par pāris grādiem ātrāk strādā? CR sūknim ir vienalga kā strādāt vai nu aizvedi pie idiotiem, vai arī pats nezini kāds motors ir mašīnai
vińam ir VP sūknis, tam ir jāregulē iesmidzes takts, bet nu ja patīk pie lohiem remontēties tad iesaku nomainīt ...... mmmm...... gāzes pedāli!!!! Laikam tur būs nākamā problēma.

110kw nenāk vp44 sūknis
et ja tomēr izrādās, ka tas ir 100kw motors tad diezgan droši var teikt, ka jāgatavojas sūkņa vadības maiņas, kas maksā ap 800eur un to neiesaku veikt Valmierā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
19. Feb 2017, 18:31 #23

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

99.gadā nav citādāku dzinēju. Kāda starpība cik viņam kw.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
19. Feb 2017, 19:15 #24

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


19 Feb 2017, 16:25:06 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Feb 2017, 15:57:39 @AF rakstīja:

19 Feb 2017, 15:47:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 17:52:20 @iwinsh123 rakstīja:

18 Feb 2017, 01:21:12 @Jonix rakstīja:

17 Feb 2017, 23:03:04 @iwinsh123 rakstīja:

17 Feb 2017, 23:00:49 @Peecis rakstīja:
Šim visam atbilde ir DIAGNOSTIKA


Ja diagnostika ir tikai kļūdu nolasīšana, tā protams, neko neparāda.

Adekvāta diagnostika ir ar izpratni - braucot un meklējot vainu pēc datiem, gan mehāniski problēmas brīdī.

Bet vispār, E46 320D ir 2 veidu konstruktīvi atšķirīgi dzinēji. Iesākumā vajadzētu precizēt par kuru ir jautājums.


Diagnostikā parādīja, ka suknis par paris gradiem atrak strada, samainija viss ok, bet jauda no sakuma ka nav ta nav.
Motors 1999 gads 110 kw, 138 zs.
Sadales varpstas ari ir uzliktas pec atzimem, tapat ka suknis.
ko nozīmē sūknis par pāris grādiem ātrāk strādā? CR sūknim ir vienalga kā strādāt vai nu aizvedi pie idiotiem, vai arī pats nezini kāds motors ir mašīnai
vińam ir VP sūknis, tam ir jāregulē iesmidzes takts, bet nu ja patīk pie lohiem remontēties tad iesaku nomainīt ...... mmmm...... gāzes pedāli!!!! Laikam tur būs nākamā problēma.

110kw nenāk vp44 sūknis
et ja tomēr izrādās, ka tas ir 100kw motors tad diezgan droši var teikt, ka jāgatavojas sūkņa vadības maiņas, kas maksā ap 800eur un to neiesaku veikt Valmierā
nu ko tu lej
Ja nevar noregulēt tad tur ir mehānisks nodilums, jeb jāmaina sūknis-korpuss. Nevis kaut kādā vadība
Sūknis ap 700e
Vadība ap 230e ( viņa ir labojama)
Offline
Jonix
19. Feb 2017, 19:42 #25

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Reāli izklausās, ka sākotnēji sūknis nebija nolikts pareizajā pozīcijā.

"Diagnostiķis" (speciāli pēdiņās) vainu neatrada, ieraudzīja, ka pieprasītais iesmidzināšanas moments atšķiras no reālā (nepareizi noregulēts sūknis), pateica ka tas ir beigts un jāmaina.

Cilvēks izmeta naudu par itkā restaurētu sūkni un loģiski ka nekas nemainījās.

Šobrīd ir divas iespējas:
1) Aizbrauc pie adekvāta speciālista, kurš normāli var pārbaudīt auto darbību un atrast īsto vainu.
2) Maini visu pēc kārtas un meklē palīdzību interneta diagnostikā.
Manuprāt, ir bojāts pakaļējais loga stikls. Izdauzi un uzraksti vai ir kāds efekts

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2017, 19:53 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Feb 2017, 19:15:14 @AF rakstīja:

19 Feb 2017, 16:25:06 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Feb 2017, 15:57:39 @AF rakstīja:

19 Feb 2017, 15:47:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 17:52:20 @iwinsh123 rakstīja:

18 Feb 2017, 01:21:12 @Jonix rakstīja:

17 Feb 2017, 23:03:04 @iwinsh123 rakstīja:

17 Feb 2017, 23:00:49 @Peecis rakstīja:
Šim visam atbilde ir DIAGNOSTIKA


Ja diagnostika ir tikai kļūdu nolasīšana, tā protams, neko neparāda.

Adekvāta diagnostika ir ar izpratni - braucot un meklējot vainu pēc datiem, gan mehāniski problēmas brīdī.

Bet vispār, E46 320D ir 2 veidu konstruktīvi atšķirīgi dzinēji. Iesākumā vajadzētu precizēt par kuru ir jautājums.


Diagnostikā parādīja, ka suknis par paris gradiem atrak strada, samainija viss ok, bet jauda no sakuma ka nav ta nav.
Motors 1999 gads 110 kw, 138 zs.
Sadales varpstas ari ir uzliktas pec atzimem, tapat ka suknis.
ko nozīmē sūknis par pāris grādiem ātrāk strādā? CR sūknim ir vienalga kā strādāt vai nu aizvedi pie idiotiem, vai arī pats nezini kāds motors ir mašīnai
vińam ir VP sūknis, tam ir jāregulē iesmidzes takts, bet nu ja patīk pie lohiem remontēties tad iesaku nomainīt ...... mmmm...... gāzes pedāli!!!! Laikam tur būs nākamā problēma.

110kw nenāk vp44 sūknis
et ja tomēr izrādās, ka tas ir 100kw motors tad diezgan droši var teikt, ka jāgatavojas sūkņa vadības maiņas, kas maksā ap 800eur un to neiesaku veikt Valmierā
nu ko tu lej
Ja nevar noregulēt tad tur ir mehānisks nodilums, jeb jāmaina sūknis-korpuss. Nevis kaut kādā vadība
Sūknis ap 700e
Vadība ap 230e ( viņa ir labojama)
Interesanta cena vadībai un vēl interesantāk ko cilvēks iesāks ar jaunu vadību, ja viņa vēl jāprogrammē un līdz šim esmu dzirdējis, ka to dara tikai BOSCH

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo