Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 140 viesi un 28 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Modrs
29. Jan 2021, 21:48 #801

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10051

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

edit: šāds te klizmatrons?


ja jā, tad kur viņš ir iebāzts?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Jan 2021, 21:57:42 ]

Offline
sys9291
29. Jan 2021, 22:06 #802

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3802

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:

29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Jan 2021, 22:08:01 ]

Offline
janchikz
17. Mar 2021, 11:58 #803

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7573

Braucu ar:

Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?
Offline
janeks7
17. Mar 2021, 13:30 #804

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3000

Braucu ar:


17 Mar 2021, 11:58:56 @janchikz rakstīja:
Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?


https://keramets.lv
Iesaku
Offline
Janis_Janis
17. Mar 2021, 15:50 #805

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 73

Braucu ar:

zinu, ka Citroen c5 aizmugurē labajā pusē zem arkas. Jānoņem riepa, jāatskrūvē paspārnis un tur būs vai bačoks vai tāds klizmatrons Tas šķidrums pežo, citroniem saucas EOLYS. https://www.kurpirkt.lv/rus/result.php?q=eolys
1L ap 40e. ar 1L cik saprotu var ap 50k nobraukt. Izdevīgāk protams 3L pirkt. Tikai jāpērk īstās krāsas. Krāsu var noteikt pēc uzlīmes cipariem, kas uz durvju stojkas uzlīmēta vai arī pie bačoka pievienotā devēja krāsa.

29 Jan 2021, 22:06:44 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:

29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi...
Offline
elbruss
18. Mar 2021, 10:41 #806

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 2.0 TDI

Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF
Offline
Modrs
18. Mar 2021, 13:12 #807

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10051

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

Paldies abiem par info. es biš palasīju par to eolys. papildus tam visam esot arī ilgāks dpf mūžs. + vēl tam pežo dpf smuki skrūvējas vaļā un elements īzī nomaināms/izmazgājams
Offline
sys9291
18. Mar 2021, 13:29 #808

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3802

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...
Offline
ATB
18. Mar 2021, 14:00 #809

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4673

Braucu ar: ♛ ♛


18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:

18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...


Tai pašā laikā f10 DPF izturība ir kā diena pret nakti salīdzinot ar e60
Offline
elbruss
18. Mar 2021, 14:41 #810

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 2.0 TDI


18 Mar 2021, 13:29:44 @sys9291 rakstīja:
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...


Pieņemu, ka BMW inženieri (vai drīzāk finanšu optimizatori) pieņēma, ka BMW katru dienu brauks pa bāni uz 140km/h un tadā veidā iztīrīs trubas. Bet franči rēķināja, ka viņu bulkuvāģi mīcīsies pa pilsētu līdz 90km/h.
Offline
Shellby
23. Apr 2021, 09:57 #811

Kopš: 08. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: ko pagadās


18 Mar 2021, 11:48:59 @development98 rakstīja:

17 Mar 2021, 13:30:07 @janeks7 rakstīja:

17 Mar 2021, 11:58:56 @janchikz rakstīja:
Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?


https://keramets.lv
Iesaku


Kad salīdzināju cenas ar www.maltuve.lv, tad keramets.lv ar pielīdzināja cenu.


Tad kur labāk nodot, maltuve.lv?
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips