Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
22. Oct 2020, 10:15 #661

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Oct 2020, 09:59:52 @Mo4itajs rakstīja:

22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.

tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.


To saka cilvēks kas brauc ar E90?

a kas vaina E90
Offline
Digital
22. Oct 2020, 10:15 #662

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


22 Oct 2020, 09:59:52 @Mo4itajs rakstīja:

22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.

tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.


To saka cilvēks kas brauc ar E90?


Tiešām, man laikam oža sen nomirusi Vai arī C19.
Vienīgais kas dīzelim smird ir rokas pēc uzpildes, ja aizmirsti cimdus uzvilk. Tas citreiz besī.
Offline
RR04
22. Oct 2020, 10:16 #663

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: 41


22 Oct 2020, 10:14:19 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Oct 2020, 09:47:23 @RR04 rakstīja:

22 Oct 2020, 09:43:08 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Oct 2020, 09:22:17 @Mo4itajs rakstīja:
Tu laikam tikai ar vecu lamatas dīzeli esi braucis, ja reiz mini vibrācijas un smakoņu salonā.

tu esi pieradis pie tās smakas, smaržiņa salonā ir? ir. visi dīzelisti smird.

Kā zini, ka visi? ostīji izpūtējus visiem?

nē, vienkārši iekāpjot paziņu auto

Ja paziņas brauc ar e39, tad saprotams
Offline
AV
22. Oct 2020, 10:19 #664

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


22 Oct 2020, 09:49:35 @Mikels rakstīja:
Būsim atklāti, es šaubos vai kāds izvēlas dīzeli aiz baigās mīlestības pret to, drīzāk, ir ideja par iespēju iepist kapeiku uz degvielu
Parādiet man kādu, kurš ikdienā labprātāk pārvietotos ar 2.0d, nekā 3.0 benzīnu. Protams, ir vēl otrs variants, ka nepieciešams braukt tiešām garus gabalus, kur tā ir racionāla izvēle, bet tādi noteikti ir mazākumā.

Korekti butu salidzinat vienada tilpuma dzinejus, nevis 2.0d vs 3.0i. Piemeram, darba nomas auto Tiguana noteikti prieksroku dodu 2.0d ar savu griezes momentu pie zemiem rpm, nevis 2.0i, lai gan noskrejieni nelieli.
Tads pats secinajums paris gadus atpakal side-by-side testejot roadshowa cayenne - benzina V8 GTS skjita, ka totali neiet salidzinot ar dizela V8.
Ikdienas SUVos dizelis, manuprat, ir daudz piemerotaka izvele.
Offline
VVRECK
22. Oct 2020, 10:21 #665

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


22 Oct 2020, 10:19:00 @AV rakstīja:

22 Oct 2020, 09:49:35 @Mikels rakstīja:
Būsim atklāti, es šaubos vai kāds izvēlas dīzeli aiz baigās mīlestības pret to, drīzāk, ir ideja par iespēju iepist kapeiku uz degvielu
Parādiet man kādu, kurš ikdienā labprātāk pārvietotos ar 2.0d, nekā 3.0 benzīnu. Protams, ir vēl otrs variants, ka nepieciešams braukt tiešām garus gabalus, kur tā ir racionāla izvēle, bet tādi noteikti ir mazākumā.

Korekti butu salidzinat vienada tilpuma dzinejus, nevis 2.0d vs 3.0i. Piemeram, darba nomas auto Tiguana noteikti prieksroku dodu 2.0d ar savu griezes momentu pie zemiem rpm, nevis 2.0i, lai gan noskrejieni nelieli.
Tads pats secinajums paris gadus atpakal side-by-side testejot roadshowa cayenne - benzina V8 GTS skjita, ka totali neiet salidzinot ar dizela V8.
Ikdienas SUVos dizelis, manuprat, ir daudz piemerotaka izvele.


Tas pats ar E9* 3.0i un 3.0d
Žopometrs starpību jūt
Offline
Digital
22. Oct 2020, 10:25 #666

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

Lai cik ļoti nepatiktu apgriezienu ///M dzinēji, ikdienas lietošanā 6cil dīzelis ir ērtāks, tā grieze no apakšām ir forša ikdienas režīmā.
Offline
kreativsniks
22. Oct 2020, 10:26 #667

Kopš: 15. Oct 2018

Ziņojumi: 88

Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni

labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot DPF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.

Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!

EDIT: izlaboju no PDF > DPF

[ Šo ziņu laboja kreativsniks, 22 Oct 2020, 10:49:07 ]

Offline
VVRECK
22. Oct 2020, 10:28 #668

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


22 Oct 2020, 10:25:07 @Digital rakstīja:
Lai cik ļoti nepatiktu apgriezienu ///M dzinēji, ikdienas lietošanā 6cil dīzelis ir ērtāks, tā grieze no apakšām ir forša ikdienas režīmā.


Pietam ja vēl čipots
Offline
Digital
22. Oct 2020, 10:30 #669

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


22 Oct 2020, 10:26:57 @kreativsniks rakstīja:
labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot PDF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.

Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!


Ja godīgi uz e39/e46 paaudzes DPF kā tādu neesmu redzējis.
Uz e60/90 manlieks 2006/2007. gads, bet varu kļūdīties.
Offline
sys9291
22. Oct 2020, 10:30 #670

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Oct 2020, 10:26:57 @kreativsniks rakstīja:
labdien, internetā ir konfliktējoša info par to no kura gada BMW sāka lietot PDF visos savos dīzeļos. Tiek minēts 2004.g. , taču redzu, ka dažādās vietnēs tirgo PDF'us domātus arī vecākiem BMW modeļiem.

Vai, teiksim, e39 (3.0d) 02' jau nāca par DPF? Paldies!

jā uz E39 bija iespējams DPF kā papildus opcija, bet ļoti reti sastopams (es tikai 1 dzīvē biju redzējis). Konkrēta gada nav, jo pat 2006 gada E90 varēja būt bez DPF
Offline
HiJaCKeR
22. Oct 2020, 10:33 #671

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

nu jā, ja es dzīvotu laukos, tad man noteikti būtu dīzelis ar universāļa virsbūvi. varētu vilkt piekabi pa lauku pilnu ar kartupeļiem. uz mežu aizbraukt pēc malkas. saļarku varētu iepirkt no kāda vietējā zemnieka. ir arī savi plusi dīzelim.
Offline
Gachaans
22. Oct 2020, 10:54 #672

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: OOOO

man ir 4 gadus vecs dīzelis, ar 68K nobraukumu, nekas nesmird un nevibrē. Tiesa gan, nav BMW.

Mūsdienu auto tirgū, gan jaunā gan lietotā, benzīnmotoru pieejamība ir diezgan ierobežota, tas arī nosaka to kapēc daudzi pērk dīzeļus
Offline
Mikels
22. Oct 2020, 10:58 #673

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4625

Braucu ar: cieņu

Pieprasījums nosaka piedāvājumu, proti, tirgū ir tik daudz dīzeļi, jo ir pieprasījums pēc tiem, nevis otrādāk.
Offline
sys9291
22. Oct 2020, 11:21 #674

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Oct 2020, 11:02:01 @Nixx rakstīja:
Atkārtošu


21 Oct 2020, 22:29:22 @Nixx rakstīja:


Bet ir kāds objektīvs tests, kā noteikt dpf kondīciju ?




Cik sapratu no , spiediena starpība pirms/pēc filtra neder, jo filtrs var būt izvarots.
tad kā

tikai laboratorijas darbi cienītais...
P.S ja jau filtrs mehāniski bojāts (izurbts, saplīsis utt) tad jau trubas būs piekvēpušas...
A spiediena starpiba iekš DPF norāda uz to, cik kvēpu viņā ir sakrājies un kad vadības blokam jāsāk / jābeidz reģenerācija...
Offline
Locis
22. Oct 2020, 11:29 #675

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Oct 2020, 10:33:18 @HiJaCKeR rakstīja:
nu jā, ja es dzīvotu laukos, tad man noteikti būtu dīzelis ar universāļa virsbūvi. varētu vilkt piekabi pa lauku pilnu ar kartupeļiem. uz mežu aizbraukt pēc malkas. saļarku varētu iepirkt no kāda vietējā zemnieka. ir arī savi plusi dīzelim.

Vispār jau tādām lietām ir traktors vai pickup truck kā minimums.
Offline
Mikuzz
22. Oct 2020, 14:13 #676

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41347

Braucu ar: Transporta līdzekli


21 Oct 2020, 20:20:28 @Modrs rakstīja:

21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.


Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?

Bildes sagriezās, bet domu var saprast...

Offline
amons
22. Oct 2020, 14:27 #677

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325

@Kaross vai man kā cilvēkam kas neko nesaprot čipošanas jomā, vari apskaidrot kā tieši tiek panākts klientam solītais rezultāts ja pē darbībām netiek tas viss uz jaudas stenda notestēts? Uz izjūtām, ķipa gāzes pedālim jūtību nomainija u tagad klietnam liekas ka ir raķete?
Kā tiek pārbaudīts teiksim solītais 20 vai 30% jaudas pieaugums, ja tas netiek nomērīts? Pēc prinicipa, ka pamainot šitos ciparus, parasti izdodas pacelt jaudu par tik un tik procnetiem?
Jaudas stendam takš ar ir kļūdas procents, kā arī vadoties no ievadītajām vērtībām rezultāti var būt pat par 10-15% atšķrīgi diviem mērījumiem pēc kārtas. No kurienes tiek paņemts teiksim klientam solītie 20% jaudas pieaugums ( 10% stenda kļūda + mainīgo parametru ievade jau iespējams nodrošina solītos 20% jaudas pieaugmu pat nederaot pilnīgi neko
Offline
HiJaCKeR
22. Oct 2020, 14:32 #678

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?
Offline
VVRECK
22. Oct 2020, 14:35 #679

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Ar Karrosu viss skaidrs, viņš bieži brauc pie bračkas uz Dynosystems un tur viss ir kārtībā!
Nesaprotu čipotājus no garāžām kuri no pirksta izzīž zirgus
Offline
VVRECK
22. Oct 2020, 14:38 #680

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo