Online

Pašreiz BMWPower skatas 44 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
MRoZ
17. Apr 2016, 19:05 #41

Kopš: 13. Apr 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


17 Apr 2016, 12:37:53 @smudo rakstīja:

17 Apr 2016, 12:16:34 @MRoZ rakstīja:

14 Apr 2016, 18:58:59 @Jonix rakstīja:

14 Apr 2016, 13:02:37 @MRoZ rakstīja:

13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:

13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.

Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.

Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem.
Visticamāk, nepareiza programma, uz šiem auto automātiskie DPF atslēgšanas risinājumi kvalitatīvi nestrādā, ir individuāli jāpieliek roka
Kā un kur to atrisināt? Ir nepatīkami kda mašīna nedarbojas kā vajadzēt uun nevari neko lietas labā darīt.


Sveiks, vispirms ir jānovērš dūmošanas problēma. Kvēpu filtrs to nerisina, bet tikai cīnās sekām un spēj to izdarīt tikai tad, ja dzinējs pastiprināti nedūmo. Gaidi pirmdienu un piesakies pa telefonu pie tā paša Jonix (viņam kontakti ir parakstā, jo tas ir viņa bizness), kas diagnosticēs problēmu, pateiks, kas ir jānomaina vai jārestaurē un jāpārprogrammē. Un beigās ja vēlēsies, tad varēsi uzlikt arī filtru. Bet ja problēmu saknē novērsīs, tad pagaidām tehnisko apskati iziesi arī bez filtra, uzrāsot labākus rādītājus, nekā ir pieļaujam 2008. gada auto.
Paldies par ieteikumu Pirmdien noteikti piezvanīšnu viņam, cerams varēs palīdzēt?
Offline
Kaross
17. Apr 2016, 21:51 #42

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3409

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


17 Apr 2016, 12:18:55 @HiJaCKeR rakstīja:
Jāliek atpakaļ DPF filtrs


Šitie ieteikumi mani fascinē.
Nevis jātaisa auto un jānovērš defekti, bet jāiebāž izpūtējā 1000 Euro vērts filtrs, lai noslēptu dzinēja defektus.

Un kas notiks, ka cilvēks arī paklausīs, ieliks un tas dūmojošais Passat to filtru nokaus pēc pusgada un 15 000km. Ko tad?
Būs nākamais DPF jāliek iekšā?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
HiJaCKeR
17. Apr 2016, 21:58 #43

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3626

Braucu ar: BMW E90 330i


17 Apr 2016, 21:51:26 @Kaross rakstīja:

17 Apr 2016, 12:18:55 @HiJaCKeR rakstīja:
Jāliek atpakaļ DPF filtrs


Šitie ieteikumi mani fascinē.
Nevis jātaisa auto un jānovērš defekti, bet jāiebāž izpūtējā 1000 Euro vērts filtrs, lai noslēptu dzinēja defektus.

Un kas notiks, ka cilvēks arī paklausīs, ieliks un tas dūmojošais Passat to filtru nokaus pēc pusgada un 15 000km. Ko tad?
Būs nākamais DPF jāliek iekšā?

nu vismaz gaiss būs tīrāks
Offline
VWfans
17. Apr 2016, 22:36 #44

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: Škoda-Fabia 2013, KIA-Sportage 2020

Tieši šī kvēpu filtra esamības dēļ esmu atsalis pret dīzeļmotoriem.
Offline
Mikels
17. Apr 2016, 22:45 #45

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3700

Braucu ar: cieņu


17 Apr 2016, 22:36:35 @VWfans rakstīja:
Tieši šī kvēpu filtra esamības dēļ esmu atsalis pret dīzeļmotoriem.
vwfan Tu pat par sevi esi nedaudz atsalis,kāds sakars ar to kvēpu filtram
Offline
karlsonss
17. Apr 2016, 23:04 #46

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


17 Apr 2016, 22:36:35 @VWfans rakstīja:
Tieši šī kvēpu filtra esamības dēļ esmu atsalis pret dīzeļmotoriem.


fan kveepu filtra pobleema rodas deel drochiishanas pie stuures, vajag dot chiibaa dieselam un nebuus pobleemu...

vau ssadereet, ka lielaakajai daljai,kuriem ir pobleemas ar kveepu filtriem - vai nu brauc ar savu auto kaa ar jeelu olu jeb arii jau otro miljonu tin
Offline
VWfans
18. Apr 2016, 08:27 #47

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: Škoda-Fabia 2013, KIA-Sportage 2020

Man Merivai ar kvēpu filtru problēmas nebija, jo tas bez nepieciešamības mainīt nokalpoja 213 tūkst.km, kamēr auto bija manā īpašumā. Tomēr mani kaitināja biežā kvēpu filtra attīrīšanās - vidēji 3 reizes katru 1000 km laikā.
Offline
karlsonss
18. Apr 2016, 08:33 #48

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

tu ar to auto bauci vai tikai kveepu filtru tiiriiji? tu esi siikumains...
Offline
Instigater
18. Apr 2016, 09:12 #49

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7335

Braucu ar: ne BMW

Viņš nebrauca, tieši tāpēc arī tas kvēpu filtrs dirsās tik bieži ciet. Tipiska sēņotāju problēma. Par laimi, tiek sodīti ar papildus degvielas tērēšanu DPF tīrīšanās laikā.
Normāliem pacaniem tas filtrs pats attīrās.
Offline
Angelz
18. Apr 2016, 09:57 #50

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2468

Braucu ar: ///M E60


18 Apr 2016, 09:12:56 @Instigater rakstīja:
Viņš nebrauca, tieši tāpēc arī tas kvēpu filtrs dirsās tik bieži ciet. Tipiska sēņotāju problēma. Par laimi, tiek sodīti ar papildus degvielas tērēšanu DPF tīrīšanās laikā.
Normāliem pacaniem tas filtrs pats attīrās.


Ne vienmēr.

Ja runājam par BMW tad DPF filtra reģenerācija automātiski nenotiek ja:

1. termostati ir beigti
2. dpf termodevējs beigts
3. ir kļūda/as 4667, 480A, 481A.

Neskaitot pamatlietas: degviela bākā 15L+, vidējais ātrums 65km+, motora/dzesēšanas šķidruma temp 80C+, izpl. gāžu temp. sensora pirms kat. 240C+.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 18 Apr 2016, 10:04:48 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
lexusx
18. Apr 2016, 10:10 #51

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


14 Apr 2016, 18:58:59 @Jonix rakstīja:

14 Apr 2016, 13:02:37 @MRoZ rakstīja:

13 Apr 2016, 22:59:11 @Jonix rakstīja:

13 Apr 2016, 22:52:36 @MRoZ rakstīja:
Palīdziet ar dūmošanu.

Automašīna ir 2008 gads un TA CO drīkst būt līdz 1,5. Manam auto ir 1.7.

Kāds ir auto - marka, modelis?
Pieņemu, ka E6x. Tikai kurš dzinējs.
Nav gan BMW, man tas ir Passat 2.0 dīzelītis TDI ar 170 zirgaspēkiem.
Visticamāk, nepareiza programma, uz šiem auto automātiskie DPF atslēgšanas risinājumi kvalitatīvi nestrādā, ir individuāli jāpieliek roka


variet droši uzticēties Jonix, biju ar savu lexus, problēmu atrisimnāja, pareizi saprogrammēja, tagad strādā ideāli, nav nekādu dūmu, droši.
Offline
MRoZ
20. Apr 2016, 23:58 #52

Kopš: 13. Apr 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Paldies par ieteikumiem. Sazinājos ar Jonix no www.remap.lv un pierakstījos uz pārbaudi nākamnedēļ. Izklausījās cerīgi un pārliecinoši.
Offline
MMMax
21. Apr 2016, 07:09 #53

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 846

Braucu ar: 4 pa 4

Ja vari iemet atskaiti, kā tad gāja.
Offline
MRoZ
02. May 2016, 22:10 #54

Kopš: 13. Apr 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


21 Apr 2016, 07:09:20 @MMMax rakstīja:
Ja vari iemet atskaiti, kā tad gāja.

Tā sanāca, ka pie Jonix tiku tikai šodien.

Gāja pat vairāk kā labi. Jonix apskatīja mašnīu izbrauca ar pieslēgtu kompi un salaboja dpf vadības bloku.
Viss notika reāli operatīvi un varēja redzēt ka darbs ir atstrādāts. Kamēr taisīja un regulēja visus uzstādījumus tikmēr viens no puišiem samērīja CO. Pēc tam ierakstīja jauno dpf atslēgšanu un izbrauca un atkal izmērīja Co. REzultāts sanāca kaut kas ap 0.7 un Jnix teica ka palikšot vēl labāk kad iztīrīšot caurules

To kā dūim ir samazinājušies varēja baigi labi redzēt ar aci un aparāts tikai apstiprināja.

http://www.remap.lv/lv/kvalitativa-dpf-atslegsana-un-remonts/

[ Šo ziņu laboja MRoZ, 19 Nov 2016, 21:51:38 ]

Offline
Jonix
03. May 2016, 12:05 #55

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


02 May 2016, 22:10:23 @MRoZ rakstīja:

21 Apr 2016, 07:09:20 @MMMax rakstīja:
Ja vari iemet atskaiti, kā tad gāja.

Tā sanāca, ka pie Jonix tiku tikai šodien.

Gāja pat vairāk kā labi. Jonix apskatīja mašnīu izbrauca ar pieslēgtu kompi un salaboja dpf vadības bloku.
Viss notika reāli operatīvi un varēja redzēt ka darbs ir atstrādāts. Kamēr taisīja un regulēja visus uzstādījumus tikmēr viens no puišiem samērīja CO. Pēc tam ierakstīja jauno dpf atslēgšanu un izbrauca un atkal izmērīja Co. REzultāts sanāca kaut kas ap 0.7 un Jnix teica ka palikšot vēl labāk kad iztīrīšot caurules

To kā dūim ir samazinājušies varēja baigi labi redzēt ar aci un aparāts tikai apstiprināja.
Mērījumi pirms un pēc.
Abos gadījumos ar siltu dzinēju pēc dinamiska testa brauciena.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
MMMax
03. May 2016, 13:59 #56

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 846

Braucu ar: 4 pa 4

Cik sapratu tas ir CR dzinējam ja? Ja no 2008 gada..
Offline
Jonix
03. May 2016, 18:38 #57

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


03 May 2016, 13:59:20 @MMMax rakstīja:
Cik sapratu tas ir CR dzinējam ja? Ja no 2008 gada..
Šis ir PD. Siemens.

CR, ja labas sprauslas un kopmresija, dūmainība pēc pareizi atslēgta DPF ir robežās no 0.15-0.50

[ Šo ziņu laboja Jonix, 03 May 2016, 18:39:09 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Raivo1985
14. Jun 2016, 11:30 #58

Kopš: 17. Jul 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 228

Braucu ar: e60

E60 3.0Xd 2007.g.
Noslāpētam autiņam atskrūvēju vārstu vāka korķi, to kurā eļļu lej un no turienes kautkāda kūpēšana, vai tas ir normāli?
Offline
protams
14. Jun 2016, 11:32 #59

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4749

Braucu ar: eFnulZībn


14 Jun 2016, 11:30:33 @Raivo1985 rakstīja:
E60 3.0Xd 2007.g.
Noslāpētam autiņam atskrūvēju vārstu vāka korķi, to kurā eļļu lej un no turienes kautkāda kūpēšana, vai tas ir normāli?

Jā.
Bet pričom DPF filtrs?
Offline
Raivo1985
14. Jun 2016, 11:42 #60

Kopš: 17. Jul 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 228

Braucu ar: e60

Negribēju jaunu tēmu cept, šī škita vistuvākā.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips