Online

Pašreiz BMWPower skatas 51 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 730d E38 problēma ar degvielas padevi

AutorsZiņojums
aivixx20
31. Mar 2015, 23:04 #1

Kopš: 01. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 730D e38,, zaz968m

lieta tāda kad braucot auto pēkši noslāpst,pats izsecināju kad tas tadēļ kad dzinējam nepienāk degviela jo noņemot trubu kas nāk aiz degvielas filtra pie ieslēgtas aizdedzes arā nāk tikai gaiss,sākumā nomainīju filtru,nekas nemainījās.tālāk nomainīju starpsūkni kas atrodas zem sliekšņa ,ari nekāda jēga ,bākā esošais sūknis ari trenkā degvielu ,
auto vēl joprojām ikdienas lietošanā ik pa brīdim noslāpst un pēc nepāredzama laika atkal pielec
sāk aptrūkties idejas !!!,varbūt kāds vārsts kas neļauj tecēt degvielai atpakaļ bākā gļuko?bet pieļauju .,ja tāds ir tad viņš atrodas bākā? jo ķēdē no bākas lidz filtram nekā tāda
nav
Offline
kaadzis
31. Mar 2015, 23:11 #2

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 491

Braucu ar: 530da

visticamāk bākas sūknis, vai arī bākas sūknim filtriņš ciet. jāiet caur sistēmu un jāskatās, kur pazūd. cik daudz degviela bākā?
Offline
iwj
31. Mar 2015, 23:13 #3

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:


31 Mar 2015, 23:04:42 aivixx20 rakstīja:
lieta tāda kad braucot auto pēkši noslāpst,pats izsecināju kad tas tadēļ kad dzinējam nepienāk degviela jo noņemot trubu kas nāk aiz degvielas filtra pie ieslēgtas aizdedzes arā nāk tikai gaiss,sākumā nomainīju filtru,nekas nemainījās.tālāk nomainīju starpsūkni kas atrodas zem sliekšņa ,ari nekāda jēga ,bākā esošais sūknis ari trenkā degvielu ,
auto vēl joprojām ikdienas lietošanā ik pa brīdim noslāpst un pēc nepāredzama laika atkal pielec
sāk aptrūkties idejas !!!,varbūt kāds vārsts kas neļauj tecēt degvielai atpakaļ bākā gļuko?bet pieļauju .,ja tāds ir tad viņš atrodas bākā? jo ķēdē no bākas lidz filtram nekā tāda
nav
Piesūc gaisu, man autiņš slāpa nost pastāvot tuksgaitā kādas 10min, bija nedaudz aizlausta trubiņa, ārā nekas netecēja, bet gaisu piesūca, arī pēc noslāpēšanas degviela aizgāja atpakaļ.
Offline
Fashion
31. Mar 2015, 23:27 #4

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Identisks gadījums dažas dienas apakaļ servī pateica ka hvz Ja atradīsi kas pie vainas tad PM, tik man tā vienu reizi bija, pagaidām nekas atkārtojies nav..
Offline
Reinno
31. Mar 2015, 23:31 #5

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

CR pie slapsanas var but daudz vainu. Ja nav kluda atmina tad uzkert ir gruti kamer vina neprogrese un nav patstaviga.
Offline
kaadzis
31. Mar 2015, 23:32 #6

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 491

Braucu ar: 530da


31 Mar 2015, 23:27:52 Fashion rakstīja:
Identisks gadījums dažas dienas apakaļ servī pateica ka hvz Ja atradīsi kas pie vainas tad PM, tik man tā vienu reizi bija, pagaidām nekas atkārtojies nav..

vispār,strādājot servisā vairākas reizes esmu novērojis ka cilvēkiem plīst vairākiem vienas un tās pašas lietas,pa periodiem, un arī šeit esmu novērojis ka vairākiem mazā laika sprīdī ir identikas problēmas sākušās
Offline
iwj
31. Mar 2015, 23:38 #7

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:

Man autiņš neslāpa braucot vienmērīgi, varēju nomizot kaut 200-300km no vietas, rūcot tukšgaitā pēc 10min noslāpst, tas pats arī korķos... Bija aizlauzta trubiņa pirmajā kronšteinā no maģistrālā uz bākas pusi.
Offline
aivixx20
31. Mar 2015, 23:45 #8

Kopš: 01. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 730D e38,, zaz968m


31 Mar 2015, 23:11:09 kaadzis rakstīja:
visticamāk bākas sūknis, vai arī bākas sūknim filtriņš ciet. jāiet caur sistēmu un jāskatās, kur pazūd. cik daudz degviela bākā?

bākas sūknis strādā un filtriņu viņam iztīrīju ,un degviela vairāk par pusi, šis fakts ari izslēdz bākas sūkņa vainu jo cik dzirdēts tad ja ir pusbāka ar degvielu visam vajadzētu iet neskatoties uz to ja pieņemsim bākas suknis nestrādātu
Offline
iwj
31. Mar 2015, 23:47 #9

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:


31 Mar 2015, 23:45:47 aivixx20 rakstīja:

31 Mar 2015, 23:11:09 kaadzis rakstīja:
visticamāk bākas sūknis, vai arī bākas sūknim filtriņš ciet. jāiet caur sistēmu un jāskatās, kur pazūd. cik daudz degviela bākā?

bākas sūknis strādā un filtriņu viņam iztīrīju ,un degviela vairāk par pusi, šis fakts ari izslēdz bākas sūkņa vainu jo cik dzirdēts tad ja ir pusbāka ar degvielu visam vajadzētu iet neskatoties uz to ja pieņemsim bākas suknis nestrādātu

virs 15, saki godīgi maģistrālo ieliki jaunu, vai citu?
Offline
aivixx20
31. Mar 2015, 23:53 #10

Kopš: 01. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 730D e38,, zaz968m


31 Mar 2015, 23:27:52 Fashion rakstīja:
Identisks gadījums dažas dienas apakaļ servī pateica ka hvz Ja atradīsi kas pie vainas tad PM, tik man tā vienu reizi bija, pagaidām nekas atkārtojies nav..

pieslēdzot pie diagnostikas nekas neparādījas ,tad jau sapratu kad uz nekādu servi nau nemaz jēgas doties ,sapratu kad būs pašam vien jāsāk pipet shēma cauri.,
starp citu man arī sakumā tā bija viena reize pec tam nobraucu kādu nedēļu līdz palika ar vien biežāk un biežak
Offline
aivixx20
31. Mar 2015, 23:56 #11

Kopš: 01. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: 730D e38,, zaz968m



virs 15, saki godīgi maģistrālo ieliki jaunu, vai citu?

jaunu ,piedevām kad auto nelec var ļoti labi dzirdēt kad sūknis strādā pa sauso
Offline
iwj
01. Apr 2015, 00:02 #12

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:

Vaina būs trubās no maģistrālā uz bākas pusi...
Offline
Reinno
01. Apr 2015, 00:04 #13

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Luk 29619307 piedrojas iela restaure bakas suknus rit vari uzzvanit un izstasit savu bedu mos spes palidzet. Tikko restaureju sukni 540 30Eur.

[ Šo ziņu laboja Reinno, 01 Apr 2015, 00:05:48 ]

Offline
mm325
01. Apr 2015, 00:29 #14

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1257

Braucu ar: zilu 4.6is

Varbut vainigs spiediena regulators.
Offline
ilmars4998
01. Apr 2015, 00:39 #15

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XY-28

bljaa kartējās problēmas

laikam liktenis viens viniem visiem, kamer iet um nav jāgulda, tikmēr

4 gadus, braucu un pisos ar 3.0d, mainot sūknus, regulatorus un daudz ko citu
pedejo 2 gadu laikā nomainiju 13 sprauslas

blaģ ku esmu laimīgs, ka pardevu un iesaku arī Tev, jo tas ir tikai sākums
Offline
kasio
01. Apr 2015, 00:59 #16

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


01 Apr 2015, 00:39:00 ilmars4998 rakstīja:
bljaa kartējās problēmas

laikam liktenis viens viniem visiem, kamer iet um nav jāgulda, tikmēr

4 gadus, braucu un pisos ar 3.0d, mainot sūknus, regulatorus un daudz ko citu
pedejo 2 gadu laikā nomainiju 13 sprauslas

blaģ ku esmu laimīgs, ka pardevu un iesaku arī Tev, jo tas ir tikai sākums

laikam labs meistars tev ir bijis
Offline
ilmars4998
01. Apr 2015, 01:04 #17

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XY-28

ar meistaru nekāds sakars, vnk bira viss pec kartas, vienu sataisi, pec menesha kas cits

protams nejau 100% visiem tā ir/būs, bet manā gadijumā 500k tāfelē, tas bija neizbēgami

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 01 Apr 2015, 01:05:23 ]

Offline
iwj
01. Apr 2015, 01:14 #18

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:

Protams ar to ir jārēķinās, mana pieredze ar 3.0d pirmos 70k bij zbis, pēdējos 20 kko jau esmu pamainijis, tas viss nepilnos 2gados, un domāju ar manu braukšanas stilu citas ļerkatas un varbūt pat ne ļerkatas būtu jau sen izšāvušas dzīvību.
Offline
Driver
01. Apr 2015, 01:22 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Apr 2015, 00:59:07 kasio rakstīja:

01 Apr 2015, 00:39:00 ilmars4998 rakstīja:
bljaa kartējās problēmas

laikam liktenis viens viniem visiem, kamer iet um nav jāgulda, tikmēr

4 gadus, braucu un pisos ar 3.0d, mainot sūknus, regulatorus un daudz ko citu
pedejo 2 gadu laikā nomainiju 13 sprauslas

blaģ ku esmu laimīgs, ka pardevu un iesaku arī Tev, jo tas ir tikai sākums

laikam labs meistars tev ir bijis

Nee, m57 jau sak chapot taja pasha virziena, kur TDSs aizgaja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Asch
01. Apr 2015, 09:13 #20

Kopš: 29. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 3716

Braucu ar: nasing spešal

Es gaidiju so mirkli 10 gadus, kad beidzot to sveto govi -m57 saks kengat, tapat ka tds
vel pec paris gadiem bus viedoklis, ka tds tomer nav tik sudigs motors salidzinoshi ar m57 izmaksam
ja paraktu manus vecos postus, varetu atrast lidzigu paregojumu

[ Šo ziņu laboja Asch, 01 Apr 2015, 09:14:30 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips