Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smilee45
25. May 2020, 13:16 #821

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:


25 May 2020, 09:19:04 @shirminieks rakstīja:

24 May 2020, 23:41:42 @smilee45 rakstīja:
Tik līdz piedāvās teiksim tas pats VW e-golfu vai e-up operatīvajā, tas jau varētu kļūt interesanti. Bet arī līdz brīdim, ja mēneša maksājums nebūs teiksim 400eur...
Skaidrs, ka vw tik un tā nepaliks zaudētājos.
Bet pirkt to pašu e-golfu par pilnu cenu. Tiešām labi ir jāpelna, jo pa lielam tas auto starpību neatpelnīs pret dīzeļa golfu. Ok citi saka, kur problēma, ka baterija degradējas par teiksim 20% 2vos gados. Bet kur tu liksies ar kapicitāti ap 60% pēc 5gadiem?
Otreizējais tirgus tiem auto ir neiespējams, vismaz pagaidām. To auto vnk nevar pārdot...


Tāds diezgan neinformēts viedoklis.

Latvijā tīri uz degvielas izmaksām to cenu pamatot nevar, bet ja ņem vērā vēl sabiedriskā transporta joslas, bezmaksas stāvvietas centrā, un faktu, ka vari uzlādēt mājās (nekad speciāli nebraucot uz benzīntanku), tad matemātika ir citādāka

Par baterijām gan Tu iebrauci auzā - lielākā daļa ražotāju dod 8 gadu kapacitātes garantiju baterijai (vismaz 70-75% kapacitāte pirmajos 8 gados).

Kā jau te cits teica, arī operatīvo var dabūt, atpirkuma vērtības (%) principā ir līdzīgas parastajiem auto.

Parkingi līdz kuram gadam ir bez maksas? DE arī šāda akcija bija un vēl pēdējo gadu ir Pēc tam maksā kā par parastu auto.
Ja tomēŗ minam faktus, pamatojam.
8gadu garantija baterijai ir, ja ar to auto ļoti ļoti maz pārvietojas, tad var izvilkt 8gadus.
Citādi 160k km. Bet tas gan katram inviduāli.
Man sanāk 50k tev teiksim 15k
Citādi, tu taču zini, ka VW zaudētājos nepaliks? BMS ir sakruķīts un viss ir izrēķināts tā, ka pie jaunas baterijas nesanāks tikt - diemžēl.
Nevajag cepties, katram ir savs viedoklis un katram ir tiesības izpaust to.
Tos pašus DE forumus vērts palasīt, kur paši VW darbinieki kādas info saliek Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas.
Tajos auto viss ir lieliski, līdz baterijai, kas šobrīd ir liela problēma.
Offline
DimanC
25. May 2020, 15:22 #822

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 302

Braucu ar: elektrību


25 May 2020, 13:16:47 @smilee45 rakstīja:
Parkingi līdz kuram gadam ir bez maksas? DE arī šāda akcija bija un vēl pēdējo gadu ir Pēc tam maksā kā par parastu auto.
Ja tomēŗ minam faktus, pamatojam.
8gadu garantija baterijai ir, ja ar to auto ļoti ļoti maz pārvietojas, tad var izvilkt 8gadus.
Citādi 160k km. Bet tas gan katram inviduāli.
Man sanāk 50k tev teiksim 15k
Citādi, tu taču zini, ka VW zaudētājos nepaliks? BMS ir sakruķīts un viss ir izrēķināts tā, ka pie jaunas baterijas nesanāks tikt - diemžēl.
Nevajag cepties, katram ir savs viedoklis un katram ir tiesības izpaust to.
Tos pašus DE forumus vērts palasīt, kur paši VW darbinieki kādas info saliek Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas.
Tajos auto viss ir lieliski, līdz baterijai, kas šobrīd ir liela problēma.
pamatojam:
1) parkingi u.c. priekšrocības būs vismaz tik ilgi, kamēr Latvija nebūs izpildījusi visus augstos "klimata uzlabošanas mērķus" transporta nozarē. Pie līdzšinējiem tempiem - vismaz gadus piecus mēs vēl būsim atpalikuši.
2) Ar 50k nobraukumu gadā tev arī iekšdedzes mašīnai neviens nedos 8 gadu garantiju, nevajag neadekvātus salīdzinājumus Ja jābraukā tādi gabali, tad gan ICE gan EV pēc gadiem 4..5 jāgāž iekšā lielas investīcijas - vienā gadījumā katalizatori/izpūtēji/turbīnas/sajūgi/inžektori, otrā vienkārši baterija.
3) "Nav viss tik skaisti kā tas no malas izskatas." - sorry, bet no malas šoreiz esi tu pats. Skaidri redzams, ka EV user'is neesi, taču praktiski jebkurš EV user'is pabraukājis ar ICE, līdz ar to daudz adekvātāk var salīdzināt abu veidu auto.
Offline
_Eddy_
25. May 2020, 22:36 #823

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Tak viss sen ir izreekjinaats.
Ja to auto X brauc 10 gadus, izmaksas ir stipri vienaadas.
Degvielas ietaupiijumu ir jaataupa baterijas mainjai.
Bremzes 200k noteikti neiet el-auto. Ne saaliitaas valstiis. Ja katru gadu 2x tiira, tad varbuut 100k.
Tesla DIY jomaa ir identiska visiem citiem el-auto vai parastam auto.
Un gan jau veikli cilveeki iemaaciisies brick imbalance salabot ar citu brick un iemaaciit to bms, nav tas nekaads kosmoss.
Offline
toolis
25. May 2020, 22:42 #824

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


25 May 2020, 22:36:53 @_Eddy_ rakstīja:
Tak viss sen ir izreekjinaats.
Ja to auto X brauc 10 gadus, izmaksas ir stipri vienaadas.
Degvielas ietaupiijumu ir jaataupa baterijas mainjai.
Bremzes 200k noteikti neiet el-auto. Ne saaliitaas valstiis. Ja katru gadu 2x tiira, tad varbuut 100k.
Tesla DIY jomaa ir identiska visiem citiem el-auto vai parastam auto.
Un gan jau veikli cilveeki iemaaciisies brick imbalance salabot ar citu brick un iemaaciit to bms, nav tas nekaads kosmoss.


kapēc lai bremzes neietu 200k? pa lielam visiem tak ir reģeneratīvā bremzēšana, attiecīgi bremzē ar motoru un lādē baterijas nevis deldē klučus pie normālas braukšanas, pašas bremzes vajag tik pie beigu daļas apstāties pavisam vai avārijas režīmā pie max stopping power.
Offline
Instigater
25. May 2020, 22:49 #825

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Elektroauto lielākā bēda ir tieši ar bremzēm - vairumam diski sarusē, kad kādreiz jālieto, tad vēl vadīklas sāk ķerties un kopā ar nevienmērīgiem rūsas pleķiem tur diski teju ik pēc 2 gadiem jāmet ārā.
Tas gan kaut kadiem sēņotajiem - powerista auto diski vienmer spidēs un būs sametusies no pārkarsēšanas
Offline
Mizx
25. May 2020, 23:09 #826

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Pie tādas problēmas pieraduši kā minumums uzņēmumu autoparku īpašnieki. Braukājot ar tukšiem bulkuvāģiem arī pakaļējās bremzes apkopjamas katru pavasari. VW grupā gan tā kopumā tāda populāra lieta. Tā ka ar bremžu "nelietošanos" Latvijā nevienu nevar nopietni nobiedēt.
Offline
_Eddy_
25. May 2020, 23:10 #827

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Nevis tas, ko instigaters saka, ( nemelo, bet nav root cause ), bet tas, ka kluchi ieruusee/iekjeras suportos deelj netiirumiem, dubljiem un saals. Un tad vienreiz ir jaabremzee, un kluci piespiezh pie diska. Tad shis atkal iekjiilee un nodilst. Tad atkal un atkal.
Un taa ir visiem el-auto, jo bremzes ikdienaa nelieto.
Offline
_Eddy_
25. May 2020, 23:11 #828

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


25 May 2020, 23:09:38 @Mizx rakstīja:
Pie tādas problēmas pieraduši kā minumums uzņēmumu autoparku īpašnieki. Braukājot ar tukšiem bulkuvāģiem arī pakaļējās bremzes apkopjamas katru pavasari. VW grupā gan tā kopumā tāda populāra lieta. Tā ka ar bremžu "nelietošanos" Latvijā nevienu nevar nopietni nobiedēt.

Jaa, Teslas gadiijumaa, ar darbu, 4 diski un 8 kluchi ir 3,5k€
Offline
RS7
06. Jun 2020, 07:37 #829

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Verner viss kārtībā ar EV, jau pāris dienas neesi licis neko
Offline
smilee45
08. Jun 2020, 10:41 #830

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Nu ko maisam gals vaļā. Vācijā valsts dod milzīgas subsīdijas jauna E-auto iegādei. Līdz pat 9k eur
Jāpalasa sīkāk info, bet tas jau kļūst interesantāk.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Jun 2020, 10:54:47 ]

Offline
bum_bumz
08. Jun 2020, 11:49 #831

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


08 Jun 2020, 10:41:31 @smilee45 rakstīja:
Nu ko maisam gals vaļā. Vācijā valsts dod milzīgas subsīdijas jauna E-auto iegādei. Līdz pat 9k eur
Jāpalasa sīkāk info, bet tas jau kļūst interesantāk.


Turpat arī pieminēja, ka lādegerātes nav saliktas
Offline
DeeCee
08. Jun 2020, 18:12 #832

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment

Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000.
Offline
smudo
08. Jun 2020, 18:34 #833

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


08 Jun 2020, 18:12:18 @DeeCee rakstīja:
https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment

Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000.



Vēl viņi apsver līdz gada beigām samazināt PVN no 19% uz 16% jauniem EV līdz 60k EUR un vēl ir arī ražotāju dotācijas - skatījos vācu YT kanāla video, kur sarēķināja, ka ja šovasar jaunais ID.3 maksās līdz 40k EUR (cenas vēl nav paziņotas), tad ar visām atlaidēm tas pircējam izmaksas 29,5k EUR!
Offline
DeeCee
08. Jun 2020, 18:37 #834

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

pie tādiem cipariem benzīna motori jau var sākt lēnām tīties palagā
Offline
smilee45
08. Jun 2020, 19:14 #835

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:


08 Jun 2020, 18:34:20 @smudo rakstīja:

08 Jun 2020, 18:12:18 @DeeCee rakstīja:
https://www.theverge.com/2020/6/5/21281380/germ...cles-environment

Gas stations in Germany will be required to provide charging for electric vehicles as part of the country’s €130 billion coronavirus stimulus package, Reuters reports. In addition, the government is also increasing its subsidy for electric vehicles by €3,000 to €6,000 for cars costing less than €40,000.



Vēl viņi apsver līdz gada beigām samazināt PVN no 19% uz 16% jauniem EV līdz 60k EUR un vēl ir arī ražotāju dotācijas - skatījos vācu YT kanāla video, kur sarēķināja, ka ja šovasar jaunais ID.3 maksās līdz 40k EUR (cenas vēl nav paziņotas), tad ar visām atlaidēm tas pircējam izmaksas 29,5k EUR!

PVN no Jūlija ir samazināts uz 16%
Te ir milzīgs krahs auto industrijā, citu variantu nav, kā spert radikālus soļus.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 08 Jun 2020, 19:15:35 ]

Offline
depo
10. Jun 2020, 12:38 #836

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tesla supplier develops battery that will last for 16 years and a MILLION miles in breakthrough that could transform electric vehicle market
Offline
bum_bumz
10. Jun 2020, 14:07 #837

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34

DE nupat izziņoja H2 programmu daudziem gadiem, ne tikai auto industrijā. Ruslandei fakin laba ziņa
Toties ID3 ir softa problēmas un kas tik vēl ne.
Offline
Instigater
10. Jun 2020, 15:06 #838

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es nesaprotu, ko tur VW pisās! Notirgo dzelzi un pēc tam salabo caur interneta update!
Offline
kkas
10. Jun 2020, 15:12 #839

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8874

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Tas tev nav Elons ar Tesla. VAG ir oldskūl tradīcijas un kvalitāte , n šit
Offline
Instigater
10. Jun 2020, 15:29 #840

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Idioti, tieši pirmos 10k auto uzražojuši bez OTA, kamēr nākamajiem jau ir.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo