Online

Pašreiz BMWPower skatās 38 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
kurbuls
08. Feb 2016, 19:02 #181

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 814

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF

Nebūs nemaz tik ilgi jāgaida, lai fosilie zaudētu savu ietekmi.
Piemēram
http://ecowatch.com/2015/05/20/solar-innovation...tionizing-world/
Offline
markelis
08. Feb 2016, 19:18 #182

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku


08 Feb 2016, 19:02:16 kurbuls rakstīja:
Nebūs nemaz tik ilgi jāgaida, lai fosilie zaudētu savu ietekmi.
Piemēram
http://ecowatch.com/2015/05/20/solar-innovation...tionizing-world/



ja ja. pilns nets ar taadaam eko/vegaanu/friiku lapaam. kameer fosilo varees ieguut pa adekvaatu ciparu, alternataavajiem energijas avotiem nav izredzu.
Offline
uldens1
08. Feb 2016, 19:28 #183

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


08 Feb 2016, 15:38:54 juriz rakstīja:
Tikai tā elektrība kaut kur būs jārauj.
Atomstacijas ir sliktas, un tās slēdz. Cita avota, kur raut daudz un lētu elektrību nav. Teiksiet Saule? Nekā. Tā spīd tikai pa dienu. Un arī ne katru. Moš paspēs salādēties. Līniju no tālās saulainās zemes līdz mums neatvilks. Uzkrāt tādo apjomos, lai izlietotu pa nakti, arī nav nemaz tik vienkārši. Ar vēju līdzīgi, tik tur vispār nav skaidrs, kad un cik būs.
Ja vēl saules baterijas var kaut cik nemanāmi jau salikt uz esošo māju jumtiem, tad ar vēju ir traki, to ventilatoru nenoslēpsi.
Pie tam, arī tipa šie "zaļie" avoti ir jāsaražo, kas atkal nav nemaz tik zaļi.
Upes ar HESiem pa lielam jau aizbūvētas. Kaut ko jaunu būvēt, tur atkal "zaļie" būs priekšā.
ko var skandinat ka zaļie avoti jaražo un tas nav zaļi,varetu padomat ka iekšdedzes dzineju ražojot ir ahūni zaļi,tikai vienā gadijuma tas uzražotais turpina piedirst dabu kamer elektro ir tomaer zaļš.Un tas ka iegustot elektribu kurina fosilo tapat ir ekoloģiskāk nekā to kurinat miljons neefektivu iekšdedzes dzineju.
Un varbut ritdien tiks izgudrota kada superbaterija,jo konkurence ir labs motivators meklet kaut ko jaunu un labaku
Offline
kurbuls
08. Feb 2016, 19:28 #184

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 814

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


08 Feb 2016, 19:18:21 markelis rakstīja:

08 Feb 2016, 19:02:16 kurbuls rakstīja:
Nebūs nemaz tik ilgi jāgaida, lai fosilie zaudētu savu ietekmi.
Piemēram
http://ecowatch.com/2015/05/20/solar-innovation...tionizing-world/



ja ja. pilns nets ar taadaam eko/vegaanu/friiku lapaam. kameer fosilo varees ieguut pa adekvaatu ciparu, alternataavajiem energijas avotiem nav izredzu.

Es nepievēršu uzmanību lapu izcelsmei, bet minētajiem faktiem. Protams, naftinieki šo savās mājas lapās neminēs.
Offline
uldens1
08. Feb 2016, 19:37 #185

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


08 Feb 2016, 19:18:21 markelis rakstīja:

08 Feb 2016, 19:02:16 kurbuls rakstīja:
Nebūs nemaz tik ilgi jāgaida, lai fosilie zaudētu savu ietekmi.
Piemēram
http://ecowatch.com/2015/05/20/solar-innovation...tionizing-world/



ja ja. pilns nets ar taadaam eko/vegaanu/friiku lapaam. kameer fosilo varees ieguut pa adekvaatu ciparu, alternataavajiem energijas avotiem nav izredzu.
Vācijā tak ir palaists pirmais kodolsintezes reaktors kas atdod vairak enerģiju neka paterē,protams tas vel ir petniecibas stadija lai atstradatu tehnoloģijas,bet nav vairs talu ka bus zaļa un lēta enerģija
Offline
422167
08. Feb 2016, 19:41 #186

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

A man akal par to pasu budzetu saapiite nerimst
Finansu ministrijas maajas lapaa tiek atziits ka(citeeju): ...Taču galvenais akcīzes nodokļa mērķis ir fiskālais, t.i. nodrošināt valsts budžeta ieņēmumus.
Ja saaks tagad visi kam nav slinkums braukt ar el auto un mezaa zaageet ar el huskvarnaam, tad kur nems naudu skolotaaju, policistu un ugunsdzeeseeju algaam? Uz ko tiks paarnests sis akciizes nodoklis?
Un ikgadeejo transp nodevu arii nebuus vairs kas maksaa...
Paredzu valstij bankrotu, ja kaadam ir ko iesist naasii no valsts mantas, labaak to dariit jau tagad driiz nebuus ko...
Offline
Laoshi
08. Feb 2016, 19:46 #187

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Tagad un vēl ilgi prio būs bīdeļi uz propānu. Gan eko, gan lēti. Es pastāvu sastrēgumā 5min ilgāk un man tas maksā mazāk kā elektroauto. Dīzelisti ieož kvēpus un merkaptānu, tas ir lose=lose . To pašu ierauj elektriķi. Alfa tēviņi brauc uz gāzi, tāpēc viņiem ir lielākās izredzes dzimtas turpināšanai.
Offline
uldens1
08. Feb 2016, 19:50 #188

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


08 Feb 2016, 19:41:58 422167 rakstīja:
A man akal par to pasu budzetu saapiite nerimst
Finansu ministrijas maajas lapaa tiek atziits ka(citeeju): ...Taču galvenais akcīzes nodokļa mērķis ir fiskālais, t.i. nodrošināt valsts budžeta ieņēmumus.
Ja saaks tagad visi kam nav slinkums braukt ar el auto un mezaa zaageet ar el huskvarnaam, tad kur nems naudu skolotaaju, policistu un ugunsdzeeseeju algaam? Uz ko tiks paarnests sis akciizes nodoklis?
Un ikgadeejo transp nodevu arii nebuus vairs kas maksaa...
Paredzu valstij bankrotu, ja kaadam ir ko iesist naasii no valsts mantas, labaak to dariit jau tagad driiz nebuus ko...

nodokļu politika ir ļoti vienkarši mainama
Offline
soulfreak
08. Feb 2016, 19:51 #189

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6585

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

A uz hibrīdiem huļe nav atlaides? Gribu nopirkt RX400H, bet tam tāpat liels nodoklis un pārējās parasto benzīnnieku problēmas. Citās valstīs gan bija kaut kādas atlaides, vai ne tā?
Offline
Laoshi
08. Feb 2016, 19:53 #190

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


08 Feb 2016, 19:41:58 422167 rakstīja:
A man akal par to pasu budzetu saapiite nerimst
Finansu ministrijas maajas lapaa tiek atziits ka(citeeju): ...Taču galvenais akcīzes nodokļa mērķis ir fiskālais, t.i. nodrošināt valsts budžeta ieņēmumus.
Ja saaks tagad visi kam nav slinkums braukt ar el auto un mezaa zaageet ar el huskvarnaam, tad kur nems naudu skolotaaju, policistu un ugunsdzeeseeju algaam? Uz ko tiks paarnests sis akciizes nodoklis?
Un ikgadeejo transp nodevu arii nebuus vairs kas maksaa...
Paredzu valstij bankrotu, ja kaadam ir ko iesist naasii no valsts mantas, labaak to dariit jau tagad driiz nebuus ko...



Jā kā tad. Visi pirks elektro auto par kosmosu un lies neesošos stepseļos. Izsaimniekos Latviju. Kā tad. ir izdevīgi par 300eināri nopirkt e36, e39 vai golf 2 vai līdzīgus auto un liet viņus pat bez propāna 10 gadus. Elektro auto braukšanas izmaksas sanāk lēti, pārējais ir sūdā. Otrais golfs brauc lētāk, smirdot ar dīzeli/merkaptānu.

Vislētāk ir fellis un sabtrans. Nopietni. Viens einārs, aizmiedz apķēris bamsli un pamodies galapunktā, pačurā vārtrūmē un ej, kur jāiet. Powerista bezdarbieka sapnis
Offline
Janis_no_Rigas
08. Feb 2016, 20:11 #191

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Man ir divi paziņas, kuri apm. vienā laikā (tiko parādījas) nopirka Teslas - viens Rīgā, otrs Stokholmā.
Tas, kurš Rīgā dejo Limbo un slavē, tip pārsvarā braucot pa Rīgu, baterija turot visu dienu, bet pie iespējas arī pa dienu štepseli iespraužot, kur iespējams. Mājas esot superčārdžers un vēl entie auto ar degvielu. Saka, ka daudz enerģijas paņem siltums iekš auto, bet pa lielam no 250 - 400 km varot novālēt.
Stokholmā, kur tas ir PPC pisks drisks, populāri šobrīd, visur štepseļi un parkingi pie veikalu durvīm, iebraukšana centrā bez maksas un stāvvietas bez maksas un apkārtējo cilvēku īkšķīši uz augšu par eko eko eko eko - sākumā sita plaukstiņas, kā ar dauna slimību sirgstošs bērniņš, līdz brīdim, kad nomainīja dzīvesvietu no hatas ar pazemes garažu un superčārdžeru uz dzīvokli bez sava parkinga! No mājas uz Statoilu, kur ir tuvākais štepselis, jāpis 15 minūtes caur hvz kādiem pikuļiem, plus gabali, kur jābrauc kļuva garāki, krč visai dienai bača nepietiek!! Spļauj zemē un nolādē to sūdu un saka, ka vairs nekad!! Pirms nedēļas esot uztaisījis krašmaknagets, nezinu cik un ko tur nolocija, bet tāme uz 50k, laikam neremontēs!
Tur laikam pērkot to gludekli varot kaut ko no EU izmuķīt, bet cik un ko hvz!

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
pekinens
09. Feb 2016, 22:20 #192

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

cik ilgi tie akumulatori kalpo?
Offline
pekinens
09. Feb 2016, 22:33 #193

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

pec 20000 km nobraukuma akumulatora kapacitāte ir palikusi ka ir? tikpat ilgi lādējas, izlādējas?
Offline
smudo
09. Feb 2016, 23:00 #194

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


09 Feb 2016, 22:49:51 riddler rakstīja:
nav gadijumaa taa ka taas bachas spraagst nost aatraak ja nav pilns izlaades uzlaades cikls? nu tur drochii vinju uz 10 min, un tada atkal brauc, jeb tas bija tikai veco nikjelja kadmija bateriju nikjis?


Cik lasīts, tad tur ir tas pats litija jonu bateriju princips, kas ir visās elektroierīcēs - nekas labāks nav izdomāts pagaidām. Betrijām līdz ar to ir noteikts uzlādes un izlādes ciklu daudzums un nav prasība visu laiku ibraukt tukšu. Kad ciks beidzas, pēr jaunas, kas fakstiski nozīmē, ka pēc 10 gadi to auto varēs droši nodot detaļās, jo diez vai otrais vai trešais lietotājs gribēs vai varēs atļauties jaunas baterijas.
Offline
422167
10. Feb 2016, 01:42 #195

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem


09 Feb 2016, 22:03:05 citrons1 rakstīja:
Ok ko tālāk darīt, kad bezmaksas uzlādes nebūs, sākot ar šī gada vasaru, es nezinu Bet pagaidām kamēr bezmaksas - ir savs prieks braukt.

Nevis bezmaksas bet maksas, vienkaarsi maksaa tie, kas nebrauc kautkas no nila logikas apcirkniem
Offline
Arsmens
10. Feb 2016, 08:00 #196

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Šorīt
Offline
Arsmens
10. Feb 2016, 08:16 #197

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Par tām baterijām izskatās, ka pagaidām bailes par to ātro nosprāgšanu neapstiprinās. Vismaz hibrīdiem, cik lasīts, baču problēmas ir pārsvarā tikai brāķu gadījumā un to maina rūpnīca par freiju un izpaužas problēma parasti jau pirmajos gados.
Civiks hibrīds ir jau 10 gadus un tie auto ir braucami un nemana histēriju par masveida likšanu zem preses dēļ beigtām bačām. Cena gan šiem pārsvarā zemāka, ko varētu izskaidrot ar tām pašām bailēm pirkt 10mitgadnieku ar baču.
Offline
kkas
10. Feb 2016, 08:40 #198

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8903

Braucu ar: zviedru ledusskapi

imho tās bačas ir tik milzīgas un ecu tur visu kontrolē no A-Z, ka nolietojumu īpaši nejūt.
litija bačas pašas par sevi katru gadu zaudē kkādus procentus ietilpības. arī ja tiek ilgstoši glabātas virs 80% pielādētas, kā arī ja tiek izlādētas zemāk par 20%.
Offline
kasparitto
10. Feb 2016, 09:26 #199

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 728

Braucu ar:

Mums darbā arī ir divi elektriskie (WW eUP). Viss forši, vienīgais mīnuss ir braukšana ziemā - ja braukā ar ierubītu pečku, tad range no 140km mierīgi var uz pusi samazināties. Citādi ir ok.
Priekš sevis tādu kā variantu ko pirkt varētu skatīties, kad Range no 140km būs uzaudzis x2.
Offline
ritvarsox
22. Feb 2016, 20:44 #200

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2023

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


08 Feb 2016, 20:11:01 Janis_no_Rigas rakstīja:
Man ir divi paziņas, kuri apm. vienā laikā (tiko parādījas) nopirka Teslas - viens Rīgā, otrs Stokholmā.
Tas, kurš Rīgā dejo Limbo un slavē, tip pārsvarā braucot pa Rīgu, baterija turot visu dienu, bet pie iespējas arī pa dienu štepseli iespraužot, kur iespējams. Mājas esot superčārdžers un vēl entie auto ar degvielu. Saka, ka daudz enerģijas paņem siltums iekš auto, bet pa lielam no 250 - 400 km varot novālēt.
Stokholmā, kur tas ir PPC pisks drisks, populāri šobrīd, visur štepseļi un parkingi pie veikalu durvīm, iebraukšana centrā bez maksas un stāvvietas bez maksas un apkārtējo cilvēku īkšķīši uz augšu par eko eko eko eko - sākumā sita plaukstiņas, kā ar dauna slimību sirgstošs bērniņš, līdz brīdim, kad nomainīja dzīvesvietu no hatas ar pazemes garažu un superčārdžeru uz dzīvokli bez sava parkinga! No mājas uz Statoilu, kur ir tuvākais štepselis, jāpis 15 minūtes caur hvz kādiem pikuļiem, plus gabali, kur jābrauc kļuva garāki, krč visai dienai bača nepietiek!! Spļauj zemē un nolādē to sūdu un saka, ka vairs nekad!! Pirms nedēļas esot uztaisījis krašmaknagets, nezinu cik un ko tur nolocija, bet tāme uz 50k, laikam neremontēs!
Tur laikam pērkot to gludekli varot kaut ko no EU izmuķīt, bet cik un ko hvz!

Sanāk, ka Tesla baudāma kamēr nav tikusi avārijā.
Pēc avārijas Tesla zaudē garantiju.
+ bonusā sanāk, ka autiņš spiego tāpat, kā ābolītis.
Tesla s секреты
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo