Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
fxquadro
26. Oct 2020, 11:22 #1321

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


Žēl, ka MB un BMW pat īsti necenšas uztaisīt norm EV. IMHO vēl mazliet, un viņi nenovēršami paliks par trešās kategorijas automeikeriem



MB pavisam garām Bet pie BMW ir labs plans jauniem EV modeliem. Audi ir msalači! Apskatīju smuku jaunu etron GT konceptu, kuru viņi tirgos no 2021 sakuma. Pats gribu pamegināt viņu e-tron Q4, itka būs ap 50K eur. Un Vēl Ford Mustang mach E

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 26 Oct 2020, 11:23:03 ]

Offline
smudo
26. Oct 2020, 12:09 #1322

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Oct 2020, 08:37:50 @Nixx rakstīja:
Norge parādīja ceļu. Pat nevajag subsidēt, pietiek neaplikt ar nodokļiem, un pīpls pats pavelkas uz EV
Tad, kad tas ir noticis, var mierīgi, bez protestiem ielās, aizliegt ICE pārdošanu
Un pēc tam jau sabalansēs budžetu

Globāli EU TAS notiek tā pat. Pouera grāmatveži zinās precīzāk, bet katra mašīna, kura izsviež virs 95 g/ CO2, ražotājam izmaksā normālu €, kuru, protams, pārliek uz patērētājiem.

Analītiķi (pieļauju, gudrāki par Lafteru un Kaspiču kopā ņemtiem), saka, ka EV/ICE paritāte iestāsies '23 ... '24 gadā.
Paskatoties uz kaut vai Tesla ModS progresu, tas liekas ticami. 8 gadus atpakaļ S bāzīte maksāja 70k. Bāzīte bija RWD, 300 km range, bez visiem autopilota grabuļiem. Tagad 70k maksā AWD, 600 km, 0-100 = 3 sec utt. Tas pat neņemot vērā inflāciju.
Mašīnu cena ir viens, nodokļu politika tāpat stūrē uz EV
Žēl, ka MB un BMW pat īsti necenšas uztaisīt norm EV. IMHO vēl mazliet, un viņi nenovēršami paliks par trešās kategorijas automeikeriem




Gan MB, gan BMW strādā pie EV un Vācijā jau aktīvi braukā pa ielām abu ražotāju testu mašīnas. MB starp citu draud lielākās soda naudas dēļ 95gr/km vidējo izmešu pārsnieguma, bet Renault tikko paziņoja, ka gatavi kāda notirgot daļu savu kvotu pārpildīšanas 2020 (pēc ES regulas ir atļaut "apvienoties" šī aprēķina vajadzībām). Uz EV daudzi pārēdīsies, nebūs, ka tie ir ērtāki vai lētāki auto, bet gan dēļ tā, ka jauno auto pircēji, kas tos nemaina katrus 2-3 gadus sāk domāt, ka paņemot tagad jaunu ICE, pēc 5-7 gadi var būt grūti no tā tikt vaļā, pat ja ICE aizliegumu (reģistrācijas) sola tikai pēc 10-20 gadiem gadi, atkarībā no tirgus un daudz kur nemaz lēmums vēl nav pieņemts (tajā pašā Vācijā tikko tikai sākās debates vai un kad noteikt tādu aizliegumu). Tas viss pamazām ietekmē lēmumus jau šodien un vienā brīdī investīcijas ICE un attīstība apstāsies - vismaz ES un tad jau tas arī būs ICE noriets. Jo kad tas notiks, daudzi lieli ražotāji arī pārstās investēt ICE rezerves daļu ražošanā.
Offline
smudo
26. Oct 2020, 12:13 #1323

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Oct 2020, 11:22:20 @fxquadro rakstīja:

Žēl, ka MB un BMW pat īsti necenšas uztaisīt norm EV. IMHO vēl mazliet, un viņi nenovēršami paliks par trešās kategorijas automeikeriem



MB pavisam garām Bet pie BMW ir labs plans jauniem EV modeliem. Audi ir msalači! Apskatīju smuku jaunu etron GT konceptu, kuru viņi tirgos no 2021 sakuma. Pats gribu pamegināt viņu e-tron Q4, itka būs ap 50K eur. Un Vēl Ford Mustang mach E



Audi etron GT jau testē ielās un tas tehniski ir bāzēts uz tā paša Porsche taycan, bet audzi virsbūvē. Tāpat Porsche Macan un Audi vidējā izmēra SUVs būs uz vienas bāzes būvēti mazie SUVi, jo nākamā paaudze ne Macan, ne Q5 vairs nebūšos pieejami ICE versijās. Porsche saka, ka no sportscar pirmā EV varētu būt 718 modeļu gamma - 911 ražošot ICE cik ilgi vien ļaus.
Offline
smudo
26. Oct 2020, 13:37 #1324

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Taycan pārdošana cipari ļoti atpaliek no plānotā. Porsche bija neliels stresiņš iestājies, jo vajag daudz Taycanus, lai sasniegtu vajadzīgos CO2 (plāns gadam ir 20k, bet uz oktobri ir 10k pārdoti - protams, arī COVID iegrieza). Bet nu pamazām ieskrienas un izskatās cerīgi. Panamerai tikko iznāc Gen2 facelift - līdz ar to faktiski vasarā un septembrī neviens vairs nesūtīja veco modeli, tā kā grūti tur salīdzināt Bet principā Taycan ir labākais EV tirgū, līdz ar to nepārsteidz šāda situācija, jo tiem, kam ir daudz naudas, nav jau nekā cita ko pirkt.
Offline
Belluuns
26. Oct 2020, 15:39 #1325

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9530

Braucu ar: quattro

Ir kāds pētijis vadlīnijias komercauto normām? Būvniecībā utt. Kas tur notiksies?
Offline
smudo
26. Oct 2020, 15:53 #1326

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Oct 2020, 15:21:52 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 13:37:56 @smudo rakstīja:
Taycan pārdošana cipari ļoti atpaliek no plānotā. Porsche bija neliels stresiņš iestājies, jo vajag daudz Taycanus, lai sasniegtu vajadzīgos CO2 (plāns gadam ir 20k, bet uz oktobri ir 10k pārdoti - protams, arī COVID iegrieza). Bet nu pamazām ieskrienas un izskatās cerīgi. Panamerai tikko iznāc Gen2 facelift - līdz ar to faktiski vasarā un septembrī neviens vairs nesūtīja veco modeli, tā kā grūti tur salīdzināt Bet principā Taycan ir labākais EV tirgū, līdz ar to nepārsteidz šāda situācija, jo tiem, kam ir daudz naudas, nav jau nekā cita ko pirkt.


Teslai kovīds neko sliktu neiegrieza. Šaubos, vai Tukāna vājajam startam pie vainas ķīnas gripa

Tas apgalvojums par Tukāna statusu, kā labākais tirgū, ir visai drosmīgs
Vajadzētu saņemties uz testa draivu.
Poršs visādiem garāmgājējiem dod tačku ? Nu ne jau līdz molam un atpakaļ, bet norm noņemt skaidu, teiksim līdz V-pilij.


Zinu vairākus PCL biedrus/BSA klientus, kas ir ņēmuši pilnas dienas Taycan testdrive - nezinu, kā būs, ja lūgs kāds, kas līdz šim nav bijis klients. Kā minimums kopā ar pārdevēju dabūsi izbraukt, bet tad toč ne līdz Ventspilij
Offline
smudo
26. Oct 2020, 15:55 #1327

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Oct 2020, 15:39:48 @Belluuns rakstīja:
Ir kāds pētijis vadlīnijias komercauto normām? Būvniecībā utt. Kas tur notiksies?


Neesmu pētījis - zinu, ka satiksmes autobusiem ir konkrētas prasības ar konkrētiem termiņiem, bet kā ir ar lauksaimniecību, būvniecību, mežistrādi, kravu pārvadājumiem utt, nemācēšu teikt.
Offline
karro
26. Oct 2020, 16:17 #1328

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4389

Braucu ar: studentu variantu


26 Oct 2020, 15:53:10 @smudo rakstīja:

26 Oct 2020, 15:21:52 @Nixx rakstīja:

[..]
Tas apgalvojums par Tukāna statusu, kā labākais tirgū, ir visai drosmīgs
Vajadzētu saņemties uz testa draivu.
Poršs visādiem garāmgājējiem dod tačku ? Nu ne jau līdz molam un atpakaļ, bet norm noņemt skaidu, teiksim līdz V-pilij.


Zinu vairākus PCL biedrus/BSA klientus, kas ir ņēmuši pilnas dienas Taycan testdrive - nezinu, kā būs, ja lūgs kāds, kas līdz šim nav bijis klients. Kā minimums kopā ar pārdevēju dabūsi izbraukt, bet tad toč ne līdz Ventspilij


es domāju, daudz kas atkarīgs no līdzpaņemtā hloroforma stipruma

[ Šo ziņu laboja karro, 26 Oct 2020, 16:18:06 ]

Online
JDS
26. Oct 2020, 16:25 #1329

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10678

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


26 Oct 2020, 15:53:10 @smudo rakstīja:

26 Oct 2020, 15:21:52 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 13:37:56 @smudo rakstīja:
Taycan pārdošana cipari ļoti atpaliek no plānotā. Porsche bija neliels stresiņš iestājies, jo vajag daudz Taycanus, lai sasniegtu vajadzīgos CO2 (plāns gadam ir 20k, bet uz oktobri ir 10k pārdoti - protams, arī COVID iegrieza). Bet nu pamazām ieskrienas un izskatās cerīgi. Panamerai tikko iznāc Gen2 facelift - līdz ar to faktiski vasarā un septembrī neviens vairs nesūtīja veco modeli, tā kā grūti tur salīdzināt Bet principā Taycan ir labākais EV tirgū, līdz ar to nepārsteidz šāda situācija, jo tiem, kam ir daudz naudas, nav jau nekā cita ko pirkt.


Teslai kovīds neko sliktu neiegrieza. Šaubos, vai Tukāna vājajam startam pie vainas ķīnas gripa

Tas apgalvojums par Tukāna statusu, kā labākais tirgū, ir visai drosmīgs
Vajadzētu saņemties uz testa draivu.
Poršs visādiem garāmgājējiem dod tačku ? Nu ne jau līdz molam un atpakaļ, bet norm noņemt skaidu, teiksim līdz V-pilij.


Zinu vairākus PCL biedrus/BSA klientus, kas ir ņēmuši pilnas dienas Taycan testdrive - nezinu, kā būs, ja lūgs kāds, kas līdz šim nav bijis klients. Kā minimums kopā ar pārdevēju dabūsi izbraukt, bet tad toč ne līdz Ventspilij

Ja nav klients, var aizmirst
Offline
smudo
26. Oct 2020, 16:49 #1330

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


26 Oct 2020, 16:39:44 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 15:53:10 @smudo rakstīja:

26 Oct 2020, 15:21:52 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 13:37:56 @smudo rakstīja:
Taycan pārdošana cipari ļoti atpaliek no plānotā. Porsche bija neliels stresiņš iestājies, jo vajag daudz Taycanus, lai sasniegtu vajadzīgos CO2 (plāns gadam ir 20k, bet uz oktobri ir 10k pārdoti - protams, arī COVID iegrieza). Bet nu pamazām ieskrienas un izskatās cerīgi. Panamerai tikko iznāc Gen2 facelift - līdz ar to faktiski vasarā un septembrī neviens vairs nesūtīja veco modeli, tā kā grūti tur salīdzināt Bet principā Taycan ir labākais EV tirgū, līdz ar to nepārsteidz šāda situācija, jo tiem, kam ir daudz naudas, nav jau nekā cita ko pirkt.


Teslai kovīds neko sliktu neiegrieza. Šaubos, vai Tukāna vājajam startam pie vainas ķīnas gripa

Tas apgalvojums par Tukāna statusu, kā labākais tirgū, ir visai drosmīgs
Vajadzētu saņemties uz testa draivu.
Poršs visādiem garāmgājējiem dod tačku ? Nu ne jau līdz molam un atpakaļ, bet norm noņemt skaidu, teiksim līdz V-pilij.


Zinu vairākus PCL biedrus/BSA klientus, kas ir ņēmuši pilnas dienas Taycan testdrive - nezinu, kā būs, ja lūgs kāds, kas līdz šim nav bijis klients. Kā minimums kopā ar pārdevēju dabūsi izbraukt, bet tad toč ne līdz Ventspilij


Tu laikam esi PCL sektā ? Tad mums jāsametas kopā, jāorganizē apvienotais Teslas & Tukāna ceļojums pie V-pils oligarhiem un atpakaļ




Vispirms janoskaidro, vai vini tos demo auto jau nav paredevusi. Viens pazina janvari sanems taycan 4s - varbut ar vinu vares meginat sarunat Tesla/Taycan salidzinoso test drive
Offline
Instigater
26. Oct 2020, 16:53 #1331

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tāpēc daudzas lielizmēra karjeru tehnikas ir trolejbusi vai mazkustigām iekārtām kabelis nomests uz zemes.
Offline
Valcha
26. Oct 2020, 17:18 #1332

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21248

Braucu ar: ar ar ar ..

Vai Tesla model 3 var uzlādēt nedaudz no otra auto ? Loģistikas centrā Vācijā iedeva pilnīgu sprāgoni .. un šiem nav iespēja uzlādēt
Offline
s13
26. Oct 2020, 17:32 #1333

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 307

Braucu ar: nissan 200sx

Model 3 nevar vilkt?
Redzēju krievu video,kur vilka smagais un pat uzlādēja
Offline
Belluuns
26. Oct 2020, 18:07 #1334

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9530

Braucu ar: quattro


26 Oct 2020, 16:49:53 @Nixx rakstīja:

26 Oct 2020, 15:55:00 @smudo rakstīja:

26 Oct 2020, 15:39:48 @Belluuns rakstīja:
Ir kāds pētijis vadlīnijias komercauto normām? Būvniecībā utt. Kas tur notiksies?


Neesmu pētījis - zinu, ka satiksmes autobusiem ir konkrētas prasības ar konkrētiem termiņiem, bet kā ir ar lauksaimniecību, būvniecību, mežistrādi, kravu pārvadājumiem utt, nemācēšu teikt.


Autobusiem jau ir kaut kādi risinājumi. Pilsētās jau ripo. Starptautiskie busi hvz vai būs. Vilcieni tomēr dara to pašu funkciju ...
Kravas auto arī kko taustāmu jau veido. Teslai tas uzstādījums ir pat ļoti ok - pielāgoties esošajam šoferu slodzes regulējumam.

Domāju, ka smagāk nomainīt uz EV būs visādiem emergency responderiem, kolchozniekiem - lieljaudas tehnikai (sīkā jau ir) nu un karjerniekiem, un tml izstrādes rūpniecībai. Kur vienam aparātam ir 2 V8 dīzeļi, viens kustina to hujāciju uz priekšu, otrs krata agregātus, tur enerģijas patēriņš ir anormāls Bet pieprasījums pēc tās tehnikas nemaz TIK liels nav, lai nu tagad kko veidotu speciālu

Pats darbojos ceļu būvē, līdz galam nevaru iztēloties kā objektā vakarā liek lādēt samasvalus, ekskavatorus, buldozerus utt. Tur tak savu HES vajag blakus darbināt, citādi nekāda ekoloģija nesanāk.
Offline
Labais1234567891
26. Oct 2020, 18:16 #1335

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Tulit 2021. gads. Iesaku tēmēt uz jaunām tehnoloģijām. Tas ta 2 pudi no manis.
Offline
Belluuns
26. Oct 2020, 18:22 #1336

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9530

Braucu ar: quattro

Kādas tās būtu cienītais? Kaimiņam bija komatsu ekskavators hybrīds, pagriezieni uz elektro. Pirmais kas bija, nomainija visus cilindrus, nevarēja nokalibrēt hidraulikas gaitu. Teica vairāk nekad tādu, divi nākamie tika ņemti jauni dīzeļi. Principā maz info kā tas viss izskatīsies nākotnē.
Offline
Labais1234567891
26. Oct 2020, 18:25 #1337

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Nākotne ir nezināmais.

Bet es īpaši neiespringstu.

Valsts piš tevi un tu pis viņus.

Runajot par EV tas protams ir vajadzīgs. Tas ir principa jautājums.

Par smago tehniku. Tu taču pats saproti ka lidz EV tur tik talu ka 4rapus lidz ķīnas mūrim.
Offline
Belluuns
26. Oct 2020, 18:28 #1338

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9530

Braucu ar: quattro


26 Oct 2020, 18:25:30 @Labais1234567891 rakstīja:
Nākotne ir nezināmais.

Bet es īpaši neiespringstu.

Valsts piš tevi un tu pis viņus.

Runajot par EV tas protams ir vajadzīgs. Tas ir principa jautājums.

Par smago tehniku. Tu taču pats saproti ka lidz EV tur tik talu ka 4rapus lidz ķīnas mūrim.

Es ceru ka tas ir tik tālu
Offline
Labais1234567891
26. Oct 2020, 18:33 #1339

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

Tālu ir cik tālu var harču aizspļaut
Offline
fxquadro
26. Oct 2020, 19:08 #1340

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.


26 Oct 2020, 17:32:29 @s13 rakstīja:
Model 3 nevar vilkt?
Redzēju krievu video,kur vilka smagais un pat uzlādēja

Arī šo redzēju. Tāds pats izdarīts gan ASV, gan Anglijā (youtube) Var, var uzladēt ) Laikam Tesla vienīgais EV, kuru ir iespēja tā uzladēt

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 26 Oct 2020, 19:10:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo