Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Auto skaņa

AutorsZiņojums
gapp
17. Nov 2007, 22:50 #201

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Karo4e ir baigā problēma... Varbūt pat ne problēma, bet vienk. nezinu, kā rīkoties. Galva Sony CDX-F7750. Galvai ir 1xfront lineaaraa izeja, 1xrear lineaaraa izeja, tad ir blakus kaut kaada aux ieeja or smth. Un tad ir SUB izeja, bet mono. TB divi vadi - nav ne + ne - rakstīts, tikai grāmatiņā pierakstīts mono... Cik te paskatoties internetā sāku saprast, ka tur var pieslēgt tikai aktīvo subu ... Vai tā tiešām ir? Front lineārās izejas jau ir uz pastūzi, kas darbina komponentes. It kaa jau vareetu caur rear lineārajām izejām to subu pastūzi darbināt, bet vai būs tā pati jauda? FUCK NU NEZINU KO DARĪT Visu dienu pa garāžu ņēmos, pusi no salona izārdīju a vot, kad ņēmos notestēt pieslēdzot, tad HUJAKS... Ir kāds padoms?

[ This message was edited by: gapp on 2007-11-17 22:51 ]
Offline
gapp
17. Nov 2007, 23:23 #202

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


2007-11-17 23:20, DC rakstīja:
elemnetari - laid to vienu mono vadu uz pastuzi - tur vnk to vadu bik izvaro un uztaisi ka vienam vadam ir divi konektori galaa - un bus tev mono izejošais no galvas un pastuzi divi iejoso kanaali- tobihs subam taa pat ir mono bet vajag abus kanaalos lais signalu iekša lai labaak skaneetu

<font size=1>[ This message was edited by: DC on 2007-11-17 23:22 ]</font>


Značit no tiem diviem "sub out (mono)" vadiem es ņemu vienu, pielieku to Y pāreju un slēdzu pie pastūža neņemot tur vērā + vai mīnuss?
Offline
gapp
18. Nov 2007, 10:07 #203

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Tātad vēlreiz:

Tāks, vakar visu dienu ņēmos, tomēr izvilku divus 25 kvadrātvadus, būs rezerve nākotnei. BET, ir baigā problēma!

Maģim ir 1xfront izeja, 1x Rear izeja, 1xAUX Input (runa ir par vietām, kur RCA kabeli var spraust, kopā ir 3 baltas un 3 sarkanas vietas, kur iespraust). Un tad ir vēl SUB OUT (MONO), tb tur ir divi melni vadi ar spraudņiem, kuros var RCA vadu arī iespraust... Tikai, cik sapratu, tad šie spraudņi ir paredzēti, lai pievienotu aktīvo subi pa taisno...

Tagad jautājums sekojošs - Vai ir iespēja kaut kā pieslēgt subi caur šīm suba izejām? Man ir jālaiž signāls uz pastūzi (stereo manuprāt), un tad pastūzis pārveido mono signālā... Vai arī vienīgā iespēja ir savienot maģa REAR OUT ar pastūzi un no tām darbināt subi? Pēdējā variantā, es nevaru no maģa suba skaļumu regulēt (regulējas tikai kopā ar frontu). Ja tomēr šis variants jāizmanto, tad kā ieteiktu labāk saregulēt pastūžus?

Ceru uz ātru atbildi, pus autiņu izārdīju, šodien viss jāliek atpakaļ... Visforšākais, ka subs bagažniekā izmērot lien, bet, lai ieliktu, jāņem ārā kaut kādi tur plastmasas būs... jēeebal čakars...

Nuu, lūdzu, pasakiet, kā rīkoties
Offline
gapp
04. Feb 2008, 09:07 #204

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Tīri informācijai - audio sistēmu visu ieliku, no aķa + vilku 2 gab. 25mm2 vadus uz katru no pastūžiem. Masu paņēmu no mašīnas karkasa, kur jau kkādi citi masas vadi bija pieskrūvēti. Kādu laiku skanēja normāli, pēc tam sākās baigie blakustrokšņi fonā un no pīkstuļiem (kad gāzi iemina grīdā, pie augstākiem apgriezieniem) sāka skanēt tādi kā svilpieni, sīkoņa.

Problēmu atradu un novērsu! Labi, ka biju vilcis tos divus 25mm2 vadus ar rezervi. Tagad vienu no tiem vadiem vienk atstāju pie + klemmes, bet otru pieliku pie -. Plusa vadu pēc tam sadalīju 2 daļās un aizvilku uz abiem pastūžiem. Mīnusa vadu aizvilku uz vienu pastūzi, bet otram atstāju to pašu -, kas bija iepriekš pie karkasa. Tagad nav vairs sīkoņa un arī skaņas kvalitāte ir tiešām būtiski uzlabojusies.

Rezumē: Ja ir 2 pastūži, tad gan masu gan zemi labāk vilkt pa taisno no aķa. Ja ir viens pastūzis, tad var iztikt, ja masu ņem no karkasa. GL tiem, kuri paši liek autiņā savu audiosistēmu.
Offline
matrixxxx
04. Feb 2008, 10:57 #205

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


2008-02-04 09:07, gapp rakstīja:
Tīri informācijai - audio sistēmu visu ieliku, no aķa + vilku 2 gab. 25mm2 vadus uz katru no pastūžiem. Masu paņēmu no mašīnas karkasa, kur jau kkādi citi masas vadi bija pieskrūvēti. Kādu laiku skanēja normāli, pēc tam sākās baigie blakustrokšņi fonā un no pīkstuļiem (kad gāzi iemina grīdā, pie augstākiem apgriezieniem) sāka skanēt tādi kā svilpieni, sīkoņa.

Problēmu atradu un novērsu! Labi, ka biju vilcis tos divus 25mm2 vadus ar rezervi. Tagad vienu no tiem vadiem vienk atstāju pie + klemmes, bet otru pieliku pie -. Plusa vadu pēc tam sadalīju 2 daļās un aizvilku uz abiem pastūžiem. Mīnusa vadu aizvilku uz vienu pastūzi, bet otram atstāju to pašu -, kas bija iepriekš pie karkasa. Tagad nav vairs sīkoņa un arī skaņas kvalitāte ir tiešām būtiski uzlabojusies.

Rezumē: Ja ir 2 pastūži, tad gan masu gan zemi labāk vilkt pa taisno no aķa. Ja ir viens pastūzis, tad var iztikt, ja masu ņem no karkasa. GL tiem, kuri paši liek autiņā savu audiosistēmu.


Dziivs piemeers mana un Schwina diskusijai.
Gapps nokjeera zju, bet daljeeji to laboja ar +un- pa taisno no aklja. Zju uz suba buus drusku gruutaak dzirdeet, bet silti iesaku visus baroshanas vadus visiem stuuzjiem njemt no akja.
Offline
thomass
04. Feb 2008, 11:20 #206

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

kad vienoju pats muuziku sev klaat tad paneemu masu no korpusa

pecaak viens dzeks ieraudziija saka taa nau pareizi pievieno pie akja minusu

un tad atkal elektikis pie kaa biju aibraucis ataisija bagaaznieku ieraudziija ja man miinus pie akja skaka nah tev tas vaidziigs un piesleedza apaakal pie korpusa

bet nekaadu skanajs arskiriibu un siikonju nejutu visaa sajaa procesaa

-----------------
Offline
gapp
04. Feb 2008, 11:27 #207

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Tieši tā arī darīšu, arī to otro 25mm2 vadu, ko tagad pieliku pie aķa mīnusa klemmes, dalīšu uz 2 un pievienošu divus 16 vai 10mm2 vadus un aizvilkšu pa taisno uz katra pastūža mīnusu. To sīkoņu arī es sākumā nedzirdēju, vēlāk parādījās tā vaina un tikai virs 3k apgriezieniem, manuprāt, par daudz tie ampēri iet caur korpusu. Katrā ziņā, tagad man masa pieslēgta pie korpusa tieši tam pastūzim, kas subim, tāpēc varbūt nedzirdu to sīkoņu. Katrā ziņā, super duper, ka vilku resnākus vadus ar rezervi
Offline
matrixxxx
04. Feb 2008, 11:38 #208

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


2008-02-04 11:27, gapp rakstīja:
Tieši tā arī darīšu, arī to otro 25mm2 vadu, ko tagad pieliku pie aķa mīnusa klemmes, dalīšu uz 2 un pievienošu divus 16 vai 10mm2 vadus un aizvilkšu pa taisno uz katra pastūža mīnusu. To sīkoņu arī es sākumā nedzirdēju, vēlāk parādījās tā vaina un tikai virs 3k apgriezieniem, manuprāt, par daudz tie ampēri iet caur korpusu. Katrā ziņā, tagad man masa pieslēgta pie korpusa tieši tam pastūzim, kas subim, tāpēc varbūt nedzirdu to sīkoņu. Katrā ziņā, super duper, ka vilku resnākus vadus ar rezervi


Kaa jau teicu, uz subu to "zju" nedzirdeesi. Suba frekvence ~30-120Hz. Zju no motora tak krietni augstaakaa frekvencee.

Un shitie "elektrikji", kuri baroshanu no aklja paarmet uz kuzovu ir baigie "profi". Taadam elektrikjim vajag zobus paretinaat.
Offline
Dambergs
19. Feb 2008, 00:03 #209

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 779

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini

Būšu pateicīgs par ieteikumiem. Sekojoša situācija: manam Ceselam, kā zināms, oriģināli audio nenāca, bet par cik pāris reižu vasaras sezonā ir garāki izbraucieni un mūzika ļoti patīk, tad tomēr kaut ko gribās paklausīties. Rezultātā pagājušogad pirms Monako brauciena ieliku standarta BMW Professional maģi ar CD (tāds arī nāktu, ja būtu oriģināli) un standarta BMW skaļruņus standarta vietās durvīs un standarta pīkstuļus uz stoikām. Aizmugrē pagaidām neko neliku, lai max. nepalielinātu svaru. Bet nu loģiski, ka īsti apmierinoši neskan. Rezultātā gribu tomēr labāku skaņu, bet ar absolūti minimālāko iespējamo svaru un atstājot standarta maģi. Kurš var ieteikt sakarīgu audio kantori ar LABĀM zināšanām un LABAS kvalitātes darbu? Iepriekš pateicos par vērtīgiem padomiem.

Dambergs
BMW M3 CSL Nr. 401/1389 (svētkos)

Vēsturiskie
BMW 336i ///M Power
Mitsubishi Lancer Evolution VII RS-II


<font size=1>[ This message was edited by: Dambergs on 2008-02-19 11:14 ]</font>[ This message was edited by: Dambergs on 2008-02-19 13:27 ]
Offline
Straujais
20. Feb 2008, 16:44 #210

Kopš: 08. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 345

Braucu ar: E30 325i cabrio


Pārdod auto akustikas komplektu kurā ietilpst visas nepieciešamās komponentes(izņemot maģi) , lai klausītos mūziku skaļi un kvalitatīvi. komplektā ietilpst:
Pastiprinātājs - Panasonic Cy-Pa4003N(4 kanālu ar 1000W Peak power)
Subis-KA10(2x500W. 2x250RMS, neona apgaismojums. svars-27kg, pat priekšā sēdošajiem muguru masē pamatīgi. )
Elipses- First fa-4804(2x200W peak power. 90db, 40ohm, magnet-30 oz)
Priekšējie skaļruņi-Magnat Ultra-S 162. (120W peak power. 2 joslu)
Vadu komplekts-DM-sateli te BM 700. (viss nepieciešamais)
Converteris- Jensound Qlf-250( Nepieciešams ja vēlaties pieslēgties pie oriģinālās auto magnetolas. ) 29496298

Offline
plakanais
07. Mar 2008, 18:48 #211

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Jautaajums par e36 prieksheejo 3joslu akustiku (skaitaas kaut kaada HI-FI, nav Harmann Kardon)

Kaa ir ar krosoveriem, vinji ir iebuuveeti pastiprinaataajaa vai arii skanju filtri ir pie pashiem skaljrunjiem?
Offline
plakanais
07. Mar 2008, 19:36 #212

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2008-03-07 19:31, DC rakstīja:
cik zinu e36 filtrs ir pie paša skaļruņja - vismaz ta bija compotam ( tur gan bija 2joslu)
e34 gan ir uz pastiprinaataja sadalits - bet e36 viss ir samera elememetaaraaks jo nav iebuvetais pastuzis

<font size=1>[ This message was edited by: DC on 2008-03-07 19:31 ]</font>


ir bijis pastuuzis, taapeec arii prasu, kaads fricis ir uzdarbojies, vinju amputeejis un taa vietaa staav uzlikti 3 joslu krosoveri, skanja diezgan kretiiniska.. Taapeec domaaju vai pie pashiem skaljrunjiem arii nav kaadi kondensatori klaat, biju noraavis durviim apshuvumu, tachu nevar neko saprast, vinji ir iekauseeti plastmasaa, redzams ir tikai vadu shtekeris, vairaak nekaa.. Taapeec arii prasu, mosh sanaak, ka tie krosoveri tagad staav dubultaa..
Offline
plakanais
07. Mar 2008, 19:41 #213

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Offline
plakanais
07. Mar 2008, 19:47 #214

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2008-03-07 19:39, DC rakstīja:
Ja skalrunji ir ORIGINAL tad pec idejas vari raut nost to visu kas tur ir neoriginaals un tad visu sasleedzot visam ir jaaskan!
Pec idejas taur kaukas nav isiti jeega jo nav rezona likt vel kaukadus citus crosus tur

reali vajag dziive apskatit un paproveet


13. bloks, kas reaali ir kaa orig. pastuuzis ir bijis noraveets, taa vietaa staav krosoveri - 2 joslu uz pakalju, 3 joslu uz priekshu, ar sleegumu viss ir bumbaas, vnk skanja naak taada kaa saspiesti plakana (es protams, saprotu ka 10cm un 13cm skaljrunji neko suliigu nepiedaavaa ), tachu laacis uz ausiim man arii nav uzkaapis un ar muzikaalo dzirdi viss ir shtokos... Vieniigais izskaidrojums, ka pie pashiem skaljrunjiem veel klaat ir kaadi origjinaali iebuuveeti krosoveri un sanaak, ka vinji nogriezh frekvences dubultaa
Offline
marihuans
07. Mar 2008, 19:47 #215

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

man ir 4 taadi e36 pastuuzi,ja nu kaadam vajag..pa leeto

-----------------

T: 203-65-203
Offline
gapp
17. Mar 2008, 10:44 #216

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Ko normālu var e36 priekšā uztaisīt, lai skan ok?
Patlaban ir SPL SPC 50 komponentes, bet skan galīgi hujova, augšas pārāk asas, griezīgas. Skan caur pastūzi, kuram RMS uz kanālu 70W laikam. Ieteikumi? Pieredze?
Offline
gapp
17. Mar 2008, 12:08 #217

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

original vispār bija čau!

Es vienk. domāju, mok priekšā pie kājām var uztaisīt pāreju, lai 17cm varētu ielikt, Vai arī durvīs labāk podiumus taisīt un kko likt?
Offline
boocis83
16. Apr 2008, 19:23 #218

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Ko izvēlēties no sabiķiem priekš e36 sedana?Doma ir par alpine aktīvo-neatceros īst tos ciparus-laikam alpine 3000-ceņiks ap 240Ls...Kādas atsauksmes un varianti?
Offline
Kiddy
10. May 2008, 10:15 #219

Kopš: 25. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 327

Braucu ar: E36 (M52B28)

Kur lai shodien dabon vadu prieksh Alpine changera Gribaas shodien piesleegt!
Incaars shodien nestraadaa Ieskreeju arii Elkoraa (arii peedeejaa laikaa ir shis tas no Alpine paraadiijies) tur ar nav


-----------------
Offline
Marchs
10. May 2008, 10:34 #220

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:


10 May 2008, 10:15:24 Kiddy rakstīja:
Kur lai shodien dabon vadu prieksh Alpine changera Gribaas shodien piesleegt!
Incaars shodien nestraadaa Ieskreeju arii Elkoraa (arii peedeejaa laikaa ir shis tas no Alpine paraadiijies) tur ar nav


argusaa uz Ūnijas 11a, daudz kas no shitajiem vadiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo