Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Kvēlsveču lampiņa deg 2sek-un auto slikti pielec???

AutorsZiņojums
IT
03. Jan 2015, 16:30 #1

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

e46 2.0d 110kw nomainīju kvēlsveces,bet vienalga slikti lec un kvēlsveču lampiņa deg kādas 2sek,kas varētu būt par vainu????
Offline
johnsk
03. Jan 2015, 17:07 #2

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un pežu


03 Jan 2015, 16:30:03 IT rakstīja:
e46 2.0d 110kw nomainīju kvēlsveces,bet vienalga slikti lec un kvēlsveču lampiņa deg kādas 2sek,kas varētu būt par vainu????


Kvēlsveču lampiņa deg 2 sec., jo ārā + 5!
Vajag pieslēgt pie datora, viss ticamākais ka kāda no sprauslām ir kirdik
Offline
IT
03. Jan 2015, 17:31 #3

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

Dega 2sek. arī kad laukā bija -10/
sprauslas pie kompi pārbaudīju, itkā viss ok.
Kad auto darbojās parāvu sprauslām nost vadus, visām bija vienāda motora darbības izmaiņ.
Offline
IT
03. Jan 2015, 17:32 #4

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

vai nevarētu būt problēma ar kvēlsvēču bloku?
Offline
Kaross
03. Jan 2015, 17:37 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

varētu būt problēma ar sveču bloku, bet kāmēr neaizdzīsi uz pienācīgu diagnostiku, kurā konkrēti atrod defektu, nevis diagnoze: itkā strādā, itkā nestrādā, tāmēr neleks tavs auto.
Ko nozīmē, ka sprauslas it kā strādā. Nav tāda IT KĀ. ir tikai sūdīga diagostika vai strādājošas, nestrādājošas sprauslas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
johnsk
03. Jan 2015, 17:39 #6

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un pežu

Palūri vai tev kvēlsvecēm pienāk štrome!
Offline
IT
03. Jan 2015, 17:58 #7

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

Par diagnostiku pilnīgi piekrītu, tas ir tas ko man pateica pēc diagnostikas,mani arī tāda atbilde neapmierināja, tamdēļ ķēros pats pie info ievākšanas. Vai piesļēdzot auto pie kompi,var pārbaudīt sprauslas tik pat labi kā uz stenda?
Offline
IT
03. Jan 2015, 18:01 #8

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

Lai pārbaudītu kvēlsvecēm pārbaudītu strāvu, jāņem nest kolektors- varbūt ir kāds cits variants??
Offline
wasntme
03. Jan 2015, 18:45 #9

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: Financial mistake

Parasti, jau saka, ka ja maina kvelsveces tad jamaina arii bloks ! Pamegini varbut nomainit bloku un tad uz kopmja noresetot, un tad jau manisi, kas un kaa tur !
Offline
uldens1
03. Jan 2015, 18:53 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


03 Jan 2015, 18:45:57 wasntme rakstīja:
Parasti, jau saka, ka ja maina kvelsveces tad jamaina arii bloks ! Pamegini varbut nomainit bloku un tad uz kopmja noresetot, un tad jau manisi, kas un kaa tur !
bloks nav jamaina ja vins ir vesels
Offline
IT
03. Jan 2015, 19:20 #11

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

varbūt kāds var atsūtīt kur atrodas un kā izskatās kvēlsveču bloks
Offline
IT
03. Jan 2015, 19:21 #12

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

kamdēļ vajag to bloku restartēt
Offline
werto
03. Jan 2015, 19:23 #13

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

tev viņš slikti lec,kad auksts,vai vienmēr?

[ Šo ziņu laboja werto, 03 Jan 2015, 19:31:28 ]

Offline
Laoshi
03. Jan 2015, 19:25 #14

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jan 2015, 19:23:14 werto rakstīja:
tev viņš slikti lec,kad augsts,vai vienmēr?


Jā, pie Gaiziņa un pie jūras lec vienādi ilgi?
Offline
IT
03. Jan 2015, 19:27 #15

Kopš: 25. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 11

Braucu ar: e46

Tikai kad auksts, it sevišķi kad bija mīnusi!
Offline
Kristaps5s
10. Jan 2015, 17:21 #16

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Nezinu cik ilgi tai lampiņai jadeg,bet man ari deg 2. sekundes vienalga kada temperatura arā un pielec slikti ja zem -10.Kvelsveces jau nomainitas.

Diagnostika paradija ka beigts kvelsvecu bloks.

Vai kads zin kur automašīnā atrodas tas kvelsvecu bloks?? Un cik ilgi tai lampiņai butu jadeg ja viss kartibā??
Offline
AUTORS
10. Jan 2015, 17:35 #17

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


03 Jan 2015, 18:53:07 uldens1 rakstīja:

03 Jan 2015, 18:45:57 wasntme rakstīja:
Parasti, jau saka, ka ja maina kvelsveces tad jamaina arii bloks ! Pamegini varbut nomainit bloku un tad uz kopmja noresetot, un tad jau manisi, kas un kaa tur !
bloks nav jamaina ja vins ir vesels
90 % gadījumu bloks ir beigts ! Kaut ko bmw inženieri nav līdz galam izdomājuši ! Sistēma tāda ; nobeidzās viena kvēlsvece , relejs automātā ilgāk un spēcīgāk silda atlikušās , kā rezultātā pats nodeg no pārslodzes.
Tiko savam nomainīju sveces , ieliku oem , precīzi tādas kā bija no rūpnīcas (6 gab. 102eiro)
Izrādījās ka tikai viena svece bija izbeigusies , bet dēļ viņas relejs atstiepies un rezultātā nesilda neviena.
Ja nobeidzās divas sveces, tad releja mūžs ir pāris nedēļas
Grāmatu esmu lasījis
Offline
AUTORS
10. Jan 2015, 18:00 #18

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


03 Jan 2015, 19:20:45 IT rakstīja:
varbūt kāds var atsūtīt kur atrodas un kā izskatās kvēlsveču bloks

https://www.youtube.com/watch?v=rQn5J47ElwU
Tikai netici tam ka to var izdarīt kā video !
Štepseļus no bloka nost nevar dabūt neko nesalaužot. Ieplūdnieks jāņem nost tāpat , un vel labāk noliet arī dzesēšanas šķidrumu un noņemt traucējošo cauruli.
Nu es nomainīju tāpat kā video , bet aplauzu nagus , visus radus un kaimiņus nosaukāju ar trīsstāvīgajiem , pazaudēju pāris atslēgas , ko aizmetu pāri ielai, izdzēru litru šņabi un sakasījos ar sievu , nu i nah to pasākumu ....
Offline
AUTORS
10. Jan 2015, 18:05 #19

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

VIDEO viss izskatās skaisti , bet reāli , nu nenāk tie štepseļi nost pat to bloku rokās turot ! Temperatūras ietekmē piecepušies un viss.
Video var redzēt ka bloks ir notīts ar izoleni , tātad mēģināts remontēt un noņemts pirmo reizi tika noņemot kolektoru un tikai pēc tam , konstatējot ka tomēr neiet , uztaisījuši šo video
Offline
uldens1
10. Jan 2015, 18:06 #20

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


10 Jan 2015, 17:35:47 AUTORS rakstīja:

03 Jan 2015, 18:53:07 uldens1 rakstīja:

03 Jan 2015, 18:45:57 wasntme rakstīja:
Parasti, jau saka, ka ja maina kvelsveces tad jamaina arii bloks ! Pamegini varbut nomainit bloku un tad uz kopmja noresetot, un tad jau manisi, kas un kaa tur !
bloks nav jamaina ja vins ir vesels
90 % gadījumu bloks ir beigts ! Kaut ko bmw inženieri nav līdz galam izdomājuši ! Sistēma tāda ; nobeidzās viena kvēlsvece , relejs automātā ilgāk un spēcīgāk silda atlikušās , kā rezultātā pats nodeg no pārslodzes.
Tiko savam nomainīju sveces , ieliku oem , precīzi tādas kā bija no rūpnīcas (6 gab. 102eiro)
Izrādījās ka tikai viena svece bija izbeigusies , bet dēļ viņas relejs atstiepies un rezultātā nesilda neviena.
Ja nobeidzās divas sveces, tad releja mūžs ir pāris nedēļas
Grāmatu esmu lasījis
pohuj kadu telefongramatu tu esi tur lasijis,bet tur nekas neizdeg,bet gan atvibrejas,noluzt vadi no lodejuma,esmu tadu bloku atjaucis,nebutu tur tada pišanas želeju kasit nost no tiem vadiem un shemam varetu elementari sataisit,ej turpini lasit to gramatu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo