Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Neiet pēc 2200 rpm

AutorsZiņojums
Driver
09. Aug 2014, 22:55 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Aug 2014, 22:53:07 Latvietis96 rakstīja:

09 Aug 2014, 19:02:11 AB1304 rakstīja:
316 ar ieceltu 6 cilindru motoru noteikti iet 170kmh

reali testeju vel pavasari, 316i coupe ar 'jauno' M43 kjedes dzineju gals ir ap 190
bet tas bija ar 245/17 riepam aizmugure, varbut ar saurakam butu labak

galu dabuji salaspili braucot no rigas uz ogri?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
09. Aug 2014, 22:57 #22

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pie 130 noteikti jau ātrumkloķis kratās
Offline
Latvietis96
09. Aug 2014, 23:01 #23

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


09 Aug 2014, 22:55:41 Driver rakstīja:

09 Aug 2014, 22:53:07 Latvietis96 rakstīja:

09 Aug 2014, 19:02:11 AB1304 rakstīja:
316 ar ieceltu 6 cilindru motoru noteikti iet 170kmh

reali testeju vel pavasari, 316i coupe ar 'jauno' M43 kjedes dzineju gals ir ap 190
bet tas bija ar 245/17 riepam aizmugure, varbut ar saurakam butu labak

galu dabuji salaspili braucot no rigas uz ogri?

P131 posma Engure - Mersrags
Offline
cirteejs
10. Aug 2014, 10:42 #24

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

man šodien galīgs
Offline
Kaross
10. Aug 2014, 12:04 #25

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


09 Aug 2014, 12:37:24 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 12:28:45 baltais rakstīja:
Tapēc jau saku, ka ECU var būt pie vainas, lai arī ne pārāk izplatīta problēma M40


ja dzinējs kaut kā darbojas, tad ECU vispār ir pēdējā komponente, kuru maina, un tikai tad, kad viss pārējais jau ir pārbaudīts un no vaininieku saraksta izslēgts...


+1. Vienmēr servisos, kur strādā nemākulīgi cilvēki (izbijušie pirmskrīzes celtnieki ar RVT pavāra diplomu), neatrodot problēmu vainīgs ir kompis, jo to tāpat neviens neprot pārbaudīt. Un kad kompis ir samainīts, problēma palikusi, tad visi plāta rokas un bļauj ka tā nevar būt un viņi vairs nevar palīdzēt.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Aug 2014, 12:05:05 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
10. Aug 2014, 12:40 #26

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 12:04:12 Kaross rakstīja:

09 Aug 2014, 12:37:24 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 12:28:45 baltais rakstīja:
Tapēc jau saku, ka ECU var būt pie vainas, lai arī ne pārāk izplatīta problēma M40


ja dzinējs kaut kā darbojas, tad ECU vispār ir pēdējā komponente, kuru maina, un tikai tad, kad viss pārējais jau ir pārbaudīts un no vaininieku saraksta izslēgts...


+1. Vienmēr servisos, kur strādā nemākulīgi cilvēki (izbijušie pirmskrīzes celtnieki ar RVT pavāra diplomu), neatrodot problēmu vainīgs ir kompis, jo to tāpat neviens neprot pārbaudīt. Un kad kompis ir samainīts, problēma palikusi, tad visi plāta rokas un bļauj ka tā nevar būt un viņi vairs nevar palīdzēt.

Nee, ja pateica, ka kompis, tad kompis.
Vinjam to servisa pateica onkulji ar 30gadu darba stazu (presejot ar kuvaldaskopu bukses)

E36 kompji praktiski nespragst, reizem tie medz noslikt delj to atrashanas vietas un netiritam drenazam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lachples
12. Aug 2014, 09:46 #27

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Skatos visi ātri novirzījās no tēmas

Update: Pārbaudīju visu saistītu ar degvielas padevi- filtru, sūkni, pārbaudīju gaisa filtru, sveces, svečvadus, viss ok..

Vienīgais, kad attaisīju sadalītāja vāciņu, konstatēju, ka metāliņi ir diezgan padiluši, vai tas varētu būt cēlonis?

Kas vēl varētu būt? Sprauslas,ECU...

Offline
Agritis
12. Aug 2014, 10:05 #28

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST


...

Vienīgais, kad attaisīju sadalītāja vāciņu, konstatēju, ka metāliņi ir diezgan padiluši, vai tas varētu būt cēlonis?

...



Cik atceros no žiguļa laikiem, tad var būt
Offline
lachples
14. Aug 2014, 09:20 #29

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Nu vismaz kaut kas iet uz priekšu beidzot daudz laika nav ķēpāties, bet, kad ir brīvs brīdis, tad paskatos - tad nu jaunākais updeits:

Atvienoju lambda zondi un atvienoju akumulatoru uz 10 minūtēm, piešķīlu un aizgāja līdz 6000 rpm, atlaidu gāzi un vēlreiz nospiedu pedāli un atkal tikai 2000 rpm...

Tad pievienoju atpakaļ lambda zondi un atkal atvienoju akumulatoru uz 10 min..Pielaidu, un nekas nemainījās - tie paši 2000rpm...

Tad atkal novienoju lambda zondi un atvienoju akumulatoru uz visu nakti, no rīta pielaidu un tie paši 2000 rpm...

Nu labi, skaidrs ir viens, ka tas ir tīri saistīts ar elektroniku..bet, kas tieši?

Stāv virsū kaut kāda primitīva signalizācija, varbūt tā visu čakarē, tā varētu būt?
Offline
lachples
15. Aug 2014, 10:39 #30

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Signalizācija tā tomēr nav, atradu ātri, savienoju pa taisno. Baigi negribas uz diagnostiku braukt Kā varētu pārbaudīt vai tas ir ECU..? Gaisa mērītājs tas nav, atvienojot tukšgaitā svārstās apgriezieni un grib slāpt, tātad tas strādā. Vēl lambda, bet atvienojot nekas nemainās. Līdz 2200rpm ceļ normāli, bet tad pēkšņi kā pret sienu, pilnīgi nekā, kā ar ierobežotāju..
Offline
Driver
15. Aug 2014, 12:01 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Psc, atvieno galvu izmantojot strikji un ziepes!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Agritis
15. Aug 2014, 12:04 #32

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Viņš pieiet pēc principa kā datorus diagnosticējot - ja pa vienai sastāvdaļai izvelkot/ieliekot neko atrast neizdodas, pastāv variants izkrāmēt tukšu korpusu un likt pa vienai detaļai atpakaļ

[ Šo ziņu laboja Agritis, 15 Aug 2014, 12:04:40 ]

Offline
edzhaans
15. Aug 2014, 12:04 #33

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Drivers pa nakti ielīdis ECU un uzlicis limiteri uz 2,2, hehe
Offline
Fandulis
15. Aug 2014, 12:06 #34

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12929

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


09 Aug 2014, 19:18:15 kexxx rakstīja:

09 Aug 2014, 19:11:59 Oldijs rakstīja:
man pohas, ir verts lasit?


pohas ir vērts lāpīt, nevis lasīt



15 Aug 2014, 12:01:17 Driver rakstīja:
Psc, atvieno galvu izmantojot strikji un ziepes!



Offline
KristsK
15. Aug 2014, 12:09 #35

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


09 Aug 2014, 11:27:35 KristsK rakstīja:
Indukcijas spole.


Protams, no sākuma vajag visu pārējo izmēgināt...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
lachples
15. Aug 2014, 16:03 #36

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


15 Aug 2014, 12:01:17 Driver rakstīja:
Psc, atvieno galvu izmantojot strikji un ziepes!


Blin, psc, tādi gudrīši Ja es pats zinātu, nerakstītu šajā forumā, tāpēc prasu, bet līdz tam jau laikam grūti aizdomāties...Forši ir uzdir*st nevis iedot jēdzīgu padomu.

Paldies par palīdzību, problēmu jau atradu - kloķvārpstas pozīcijas sensors.
Offline
Driver
15. Aug 2014, 18:08 #37

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Maini vien nost! Bet kautka zinu, ka atgriezisies shaja topika atkal...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lachples
18. Aug 2014, 19:27 #38

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Biju jau nomainījis, kad iepriekš rakstīju, un pagaidām viss strādā labi

Viens džeks, kas tirgo bmw daļas, minēja, kas tas varētu būt kloķvārpstas sensors. Atvienojām dačiku, neizskrūvējot no bloka sensoru, pievienojām jauno un ar knīpstangām pieturējām sensoru pie rata, kas pievienots pie kloķvārpstas (tehnisko nosaukumu nezinu, pielaižot viss strādāja. Tad jau mājās nomainīju.

Offline
Driver
18. Aug 2014, 19:36 #39

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Izskatas, ka lachplesis ir ari minhauzens.
Ko tu lej par to, ka tureji ar stangam deveju.
Devejam ir jaievero konkreta atrashanas vieta pret dzineja nulles punkta atzimi un vel ari pareizs attalums lidz zobiem, ko tas lasa.

Tas, ka tu vinju tureji ar plakjenem kautkur tuvuma un auto ruuca ir tikpat ticami, ka kads dakters brivdienas izopereja apendicitu ar zupas karoti - noliegt to nevar, bet tevam jabut supermenam un maatei larai kroftai

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
iillii
18. Aug 2014, 19:44 #40

Kopš: 29. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

Beigās tāpat būs vainīgs spidometra sensors, kurš domā ka brauc uz 400km, tapēc neļauj vairāk uzgriest
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo