Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: BMW 525 iX 2.5 E34?

AutorsZiņojums
festz
30. Jun 2005, 13:01 #21

Kopš: 02. Mar 2005

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

tb "procentuaalais vilkmes sadaliijums" .. =]
Offline
kro
30. Jun 2005, 14:07 #22

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2005-06-29 11:29, Puce rakstīja:
cik atceros lielākā sāpe ir priekšējie amortizatori, kas mainījās tika kopā ar visu statni.... un katrs maksāja ui, ui... katalogā rādās ~500$ katra..


šitā sāpe ir gan e30 ix gan e34 ix bet viņa nav traģiska ka jebko var uzķīmiķot pie mūsu Bauskas Motorsport vienībā vai pie Gintc.
e34 525ix ar M50B25 motoru ir gan sedani gan touringi un nemaz tik reta parādība nav.
ziemā jau ix ir super duper kā arī slapjā laikā. bet sausā laikā reiziēm ir garlaicīgi... nevar planiski līkumus ņemt (var jau bet baigā mašinas laužšana)
vilkmes sadalījums ir ap 35 priekša un 65 aizmugure. kā bmw indžinieri saka lai saglabātu bmw tradicionālo handling

mani personīgi visu laiku moka doma kā būtu ja paņemtu 525ix kā donoru un to visu sabāzst e30 ix. Kā nekā motors cits un hadene izturīgāka

[ This message was edited by: kro on 2005-07-01 13:49 ]
Offline
JZ
30. Jun 2005, 14:23 #23

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

razdakas kaa taadas tur nemaz neeksistee, uz aizmuguri aiziet tieshs pievads, un uz taa pievada ir mufte, kas ’noeed’ dalju griezes momenta, un taalaak caur kardaanu tas tiek novadiits uz prieksheejo, open tipa, diferi

par cik aizmuguree vinjiem visiem naak LSD, tad tiek mineets, ka griezes momenta sadaliijums ir 35/65, bet patiesiiba vairaak gan ir taada x/100-x jo aizmugurei nav iespeejas izsliideet attieciibaa pret motoru

JZ, kaadu laiku braukaajis ar e30 325iX, saakumaa gan ar beigtu, veelaak gan nomainiitu "starpasnieka" mufti...
Offline
Neoo
30. Jun 2005, 14:33 #24

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Nu vo, a man boreeja, ka taads 5.. x nava, kad redzeeju uz ielas vienreiz Un ieboreeja arii, domaaju, ka lauku tunigs saliimeets aizmuguree

-----------------

Offline
crush
30. Jun 2005, 14:50 #25

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

ix ir laba lieta, pats pagājušajā rudenī paņēmu 325ix ziemas izklaidēm, tišām labais, iesaku

par transmisijām, 325ix centrs unpakaļa bloķējas ar visko muftām, a 525ix pakaļa bloķējas elektro-hidrauliski (nav vienkārš mehāniskais LSD) tur ir vesala maza hidravliskā sistēma. a centrs elektroniski.
325ix ja nemaldos kopā bija saražots ap 30 tūkst a 525ix ap 10-15 (kaut kad sen sen, kad iznāca e46 xi bija infa autobild.de)
Offline
JZ
01. Jul 2005, 12:59 #26

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es veelreiz saku, centraa e30 ix nekas neblokjeejas, tur nekas nevar sablokjeeties! un aizmuguree arii! LSD principaa nespeej blokjeeties, ja vien nav salauzts

e34 525ix www.chasti.ru arii neredzu nekaadu papildus hidrauliku/elektroniku, kas kaut ko tur blokjeetu... gudriibas itkaa saakaas veelaak, ieksh x5 un e46
Offline
kro
01. Jul 2005, 13:48 #27

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

nu ja pareizi izkata terminus tad protams nekas nebloķējās ir tikai ierobežota slīde utt.
Offline
Puce
01. Jul 2005, 15:01 #28

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

imho 525x pakaļējā fiška ir tāda, ka ja izslīd viens rats, tad tas tiek piebremzēts... tipa tāda veida "bloķis"...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
crush
01. Jul 2005, 15:48 #29

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

es veelreiz saku, centraa e30 ix nekas neblokjeejas, tur nekas nevar sablokjeeties! un aizmuguree arii! LSD principaa nespeej blokjeeties, ja vien nav salauzts

e34 525ix www.chasti.ru arii neredzu nekaadu papildus hidrauliku/elektroniku, kas kaut ko tur blokjeetu... gudriibas itkaa saakaas veelaak, ieksh x5 un e46


nu ok par to LSD, kas bloķējās, sanāca tā teikt pārrakstīšanās, piekrītu, ja reduktors ir ar LSD, tad nebloķējās.
e30 ix pašā lietotāja manuālī ir rakstīts apmēram tā: centrālais u pakaļējais reduktors (ok, centrā nava viņam reduktors,bet tekst ir brīvs tulkojums no manuāļa) boloķējas ar viskomuftu palīdzību.
Vēl manuālī ir rakstīts ka pastāvīgi viņam jauda pārdalās 36/64, bet izslīdēšanas gadījumā līdz 50/50. Information from F****** manual (teagd gan av pie rokas, tādēļ nevaru ielikt vācu val oriģinālo tekstu, janu tomēr esmu iztulkojis nepareizi, sorry, varat palabot!

attiecībā uz e34 ix par to pakaļu ar elekto hidraulisku bloķēšanu, slikti esi meklējis, pameklē labāk tajā vai citā daļu katalogā, tur bija vesala bilde tikai atsevišķi ar to bloķēšanas sistēmu, lai veicās

PS ja es kādā jautāumā tiešām kļūdos, laipni palabot ,
Offline
crush
01. Jul 2005, 16:07 #30

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

reku ir shēma no e34 ix bakaļējā reduktora bloķēšanas sistēmas
e34 ix elekto-hidrauliskā lakaļējā reduktora bloķēšanas sistēma
un te ir sistēmas galvenais sūknis un kompis
e34 ix reduktoru bloķēšanas izpildmehānisms un kompis

PS kas meklē tas atrod
Offline
JZ
01. Jul 2005, 16:17 #31

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tavaa linkaa tur nav viss izraadaas, reku atradu paareejo
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=H...;hg=33&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=H...;hg=33&fg=20

nu i nafig to 525ix... pat negribas domaat kaadi gljuki tur var aiziet 10 gadus veciem mezgliem
Offline
JZ
01. Jul 2005, 16:18 #32

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

p.s. tas EH difs izraadaas i bijis kaa opcija, kas naudas izteiksmee ir vismaz 2-3k$...
Offline
Neoo
01. Jul 2005, 16:21 #33

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Paldies, man tiko paargaaja simpaatijas pret sho auto

-----------------

Offline
crush
01. Jul 2005, 16:37 #34

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

to JZ

to katalogu ar vienreiz skaījos, paliek neomulīgi, kad paskatās cenas

a par to, ka EH difs bija opcija, no kurienes tāda infa? nevar būt, ka ir tā, ka vienkārši kādam tā sistēma nobrūk un tad vienkārši ieliek vietā LSD lai nebūtu jāiegulda piķis

PS vienkārši tajā vecajā autobild, no kurienes man bija infa nebija rakstīts, ka tas ir papildaprīkojums
Offline
JZ
01. Jul 2005, 16:42 #35

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

reku ir atbilde - <a href="http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=H...hg=33&fg=05" target="_blank" target="_new">http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=H...;fg=05</a>

ja reiz ir pieejami abi varianti, tad daargaakais parasti ir kaa opcija... es gan tikai minu, mosh pamataa naaca EH, bet opcija bij parastais LSD

p.s. tur linkaa ir noraadiits gan, ka EH bij pieejams liidz 09/1993, bet pashus 525ix razhoja liidz 1995, taakaa pats BMW laikam noleemis neizmantot EH...[ This message was edited by: JZ on 2005-07-01 16:43 ]
Offline
crush
01. Jul 2005, 16:55 #36

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

tad tā arī būs bijis, ka atteikušies paši 93g, nevis kā opcija, vis skaidrs

bet nu savā ziņa jau interesanti gan būtu pamēģināt to 525 ix, ar EH, jo reāli jau ar kompi tika regulēts ne tikai aizmugurējais reduktors, bet arī priekšas pieslēgšana, tā teikt riktīgs WRC ar aktīvajiem diferiem
Offline
JZ
01. Jul 2005, 16:58 #37

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu nezinu, nezinu, normaali testeejot vareetu sanaakt, ka apkopes buutu nepiecieshamas taapat kaa WRC, ik peec 100km
Offline
Redline
06. Jan 2008, 22:42 #38

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

akal visāds šits, lai inficētu PC! domājams, ka šīs adreses nedarbojas un domātas, lai inficētu Tavu kompi, tapē nemēģinam neko spiest...
Offline
barracuda
06. Jan 2008, 22:44 #39

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

Pievienojies:
01-Jan-1970


Offline
Cumpars
06. Jan 2008, 23:09 #40

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555


2008-01-06 23:00, DC rakstīja:
Nu ja ir daudz naudas tad notieki vari pikrit tadu X - man ari bij doma kad mekleju savu e34 - bet LOGISKI domaajot - tas auto nebus taads ar ko brauks 1x meneseii a pareeja laika vinu uzmanis un taisiis - ja gaziissi visu laiku un pie tam X fišku izmantosi for FUN un rally style nevis lai uzbrauktu pa sniegotu kalnu vai iebrauktu aizputinaata lauku sētā - kaukas noteikti buss jaamania un taka BMW jau taa nav lētākais auto un šrota tu diez vai ko dabusi - vai nu bus x000 cipars vai arī tas X atrī vien parvērtīsies par klasiku!
Manam touringam ir parastā aizmugurespiedziņa un ASC ( tipa pie izslides piebremzeejas riteņi - kad ir iesleegs stradaa ideeali skjeersam nematas pat pie brutaalaas provocēšanas un - lena garaa uzbraucu kalnaa ka nemetās lai gan ar izsleegu ASC vairak spoleju nekaa braucu (protams ka viss atkarigs no braucejaa) bet nu arī caurejamiiba ari ir loti laba, kad izsleedz vinu tad ir kaa parasta klasika skjērsām iet cik uziet - domaju ja tam visam vel pieliktu LSD tad vispar ir kaifs!
Un pilnpiedziņa lai paliek Audi pārziņa-lētāk un raksturiigaak!



Kautkas noteikti būs jāmaina jebkuram autiņam...

Par ASC izskaidroji tā itkā tev vienīgajam te poverā tāds būtu un pārējie nezin kas tas tāds ir

un wtf is Rally Style
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo